Nu demult, am anunțat că am fost acceptați în programul de accelerare Orange Fab Romania. Toate startup-urile care fac parte din acest program au ocazia de a participa la Startup Festival X Bounce care are loc în Busan, Coreea de Sud, în perioada 8-10 noiembrie. În prezent, este unul dintre cele mai importante evenimente dedicate start-up-urilor din Asia și își propune să conecteze mai mult de 100 de companii, lideri globali, investitori, oficiali guvernamentali, oameni de afaceri și cetățeni cu piața locală.Citește Mai Mult
Postat în Noutăți De: Bluegento Admin
7 din 10 români economisesc bani, așteptând reducerile de Black Friday, conform ultimului studiu GPeC și Eureka Insights. În 2017, românii au cheltuit +200€ mil. doar de Black Friday. Vinerea Neagră a fost considerată inițial începutul sezonului cumpărăturilor de sărbători și marchează startul celei mai încărcate perioade a anului pentru comercianți. Cum cel mai așteptat eveniment al shoppingului online se apropie cu pași repezi, am creat, împreună cu partenerii noștri OneDigital, un ghid care să te ajute în pregătirea campaniilor de Black Friday.Citește Mai Mult
Postat în eCommerce Marketing Online Creșterea vânzărilor De: Bluegento Admin

IONA, brandul de bijuterii din aur fabricate în România, lansează magazinul online www.ionastore.ro, cu colecții care spun povestea simbolurilor din cultura românească și cea universală. Suntem fericiți să furnizăm soluția de eCommerce pentru acest frumos proiect care cu siguranță va livra și multe zâmbete, împreună cu prețioasele bijuterii. Bijuteriile IONA sunt creațiile designerilor de produs și ale maeștrilor bijutieri din România.

Citește Mai Mult
Postat în eCommerce Noutăți Business De: Bluegento Admin

Cele mai noi funcționalități ale platformei Blugento te ajută să convertești mai ușor vizitatorii în clienți și să oferi acestora o experiență de shopping mai plăcută. Echipa noastră lucrează în permanență la îmbunătățirea platformei prin dezvoltarea de noi module sau prin perfecționarea celor deja existente. În acest articol vom trece în revistă ultimele funcționalități dezvoltate și cum te pot ajuta ele în activitatea magazinului tău.

Citește Mai Mult
Postat în eCommerce Noutăți De: Bluegento Admin

Evenimentul care pune Clujul pe harta IT a lumii se întoarce pentru a cincea ediție, pe 15 și 16 octombrie. Blugento este și de această dată partener la Meet Magento, evenimentul care reunește la start peste 300 de profesioniști în IT, furnizori de servicii din sfera eCommerce-ului, precum și comercianți online. 

În cadrul evenimentului vor urca pe scenă 25 de speakeri naționali și internaționali, reprezentanți ai celor mai importanți jucători din eCommerce, banking, IT și marketing, precum Adobe, Magento, BT, Omniconvert, Retargeting.biz sau Dashbird. Remus Lucuț - International Business Developer Blugento, ne va dezvălui cum putem să ne dezvoltăm afacerea online în afara țării și ce oportunități ne așteaptă pe piețele externe. 

Workshop-urile și dezbaterile vor avea două componente principale, una de business, care va trata subiecte de growth hacking în eCommerce, și o componentă tehnică, aceasta centrându-se pe cele mai noi tehnologii, tips and tricks din sfera platformei Magento.

Câteva dintre subiectele ce nu trebuie ratate:

  • Optimizarea conversiei cu Valentin Radu - Omniconvert
  • GDPR pentru eCommerce cu Mihaela Cristea - Budușan & Asociații
  • Extinderea afacerii online în afara țării cu Remus Lucut - Blugento
  • SEO Tricks pentru magazine online cu Iulian Ghișoiu - TargetWeb
  • Ultimele noutăți din ecosistemul Magento cu Ben Marks - Magento, an Adobe Company

Meet Magento este cea mai mare serie de conferințe la nivel global, evenimente similare fiind organizate anual în peste 30 de țări precum SUA, Rusia, Brazilia, Germania, Italia, Spania, Elveția și Polonia.

Meet Magento România va avea loc pe 15 și 16 octombrie, la Grand Hotel Italia Cluj-Napoca, fiind urmat de un afterparty tematic la Colin’s Gastropub.

Biletele pot fi achiziționate de pe ro.meet-magento.com/shop/, iar prețurile încep de la 69 Euro. Ne vedem acolo :)

Postat în eCommerce Noutăți Business De: Bluegento Admin

Statisticile arată că peste 86% din consumatori nu mai observă reclamele online. Folosirea aplicațiilor de blocat reclame a crescut cu peste 400% în ultimii 3 ani și doar 20% din post-urile pe Facebook ale unui magazin online mai cauzează o reacție emoțională. Aceste cifre nu te pot face să te simți prea optimist, mai ales dacă vrei să-ți promovezi afacerea folosind un mediu emoțional, cum ar fi Facebook.

Citește Mai Mult
Postat în eCommerce Marketing Online CRO Creșterea vânzărilor De: Bluegento Admin
Suntem fericiți să avem în portofoliu primul magazin online din România care oferă documente și proceduri HR profesioniste. Integra HR, companie clujeană de recrutare și consultanță în resurse umane, lansează IntegraHR Shop, unde, în prezent, sunt disponibile peste 40 de documente de resurse umane, care acoperă șase categorii principale.Citește Mai Mult
Postat în Comunicat de presă eCommerce Business De: Bluegento Admin
A doua ediție anuală a GPeC Trainings – seria de cursuri intensive de E-Commerce și Marketing Online – se va desfășura la Cluj-Napoca, în zilele de 17-18-19 octombrie 2018. Cursurile se adresează tuturor celor care doresc să pornească o afacere online sau care au deja un magazin online și vor să își crească vânzările, subiectele dezbătute vizând cele mai importante aspecte pentru creșterea ratei de conversie.Citește Mai Mult
Postat în eCommerce Noutăți De: Bluegento Admin

Septembrie a fost o lună plină și interesantă pentru noi, iar în articolul de astăzi dorim să ne împărtășim și entuziasmul cu voi.

Big News - Blugento este parte din Orange Fab

Blugento a fost acceptat în programul de accelerare Orange Fab România. Aceasta înseamnă că, pe parcursul unui an, vom avea ocazia de a dezvolta platforma Blugento folosind tehnologii inovatoare și vom avea, de asemenea, acces la mentorat dedicat.

Ce este Orange Fab?

Orange Fab este un program dezvoltat de Orange, care este liderul companiei de comunicare din România. Prin intermediul acestui program de accelerare, Orange își propune să sprijine antreprenorii să-și extindă startup-urile, astfel încât să-și poată dezvolta afacerile atât la nivel local, cât și la nivel global.

În prezent, Orange Fab este organizat în 15 țări și 350 de companii au absolvit deja programul.

Una dintre caracteristicile care trebuiau să fie îndeplinite pentru a fi inclusă în program a fost abilitatea startupului de a construi un produs matur care să îmbunătățească viața oamenilor și să stabilească un trend pentru viitor.

Selecția, precum și etapa de accelerare sunt facilitate de How To Web, care este reprezentat de o echipă cu o vastă experiență în ecosistemul de start-up.

Cele patru domenii principale cuprinse în program:

  • Teritorii inteligente, care se concentrează pe patru domenii principale: Smart City, Agritech, Energie, Retail (aici se încadrează Blugento);
  • Viitorul vieții - inteligența artificială, biotehnologia, viața digitală, sănătatea, mobilitatea inteligentă;
  • Rețele de viitor - Blockchain, Managementul calității experienței, Rețele;
  • Securitate

Avantajele de a face parte din Orange Fab

Acum că suntem parte din acest program de accelerare nu vom fi singurii care beneficiază de acest lucru ci și clienții noștri vor beneficia de avantajele oferite. Dorim să oferim o soluție completă de eCommerce care să satisfacă nevoile companiilor de toate dimensiunile.

Orange Fab ne va ajuta să realizăm acest lucru prin mai multe demersuri:

  • Vom primi asistență cu privire la modul de îmbunătățire a soluției noastre SaaS;
  • Vom avea acces la tehnologiile Orange și la partenerii companiei;
  • Vom beneficia de mentorat de la experți în tehnologie și antreprenori de succes;
  • Vom lucra într-un spațiu centrat pe inovare;
  • Vom avea oportunitatea de a fi finanțați de Orange Digital Ventures;
  • Vom ajunge la o audiență mai largă prin intermediul rețelei de distribuție Orange, care ne va ajuta să validăm produsul nostru pe piața internațională;
  • Vom avea posibilitatea integrării Blugento cu alte produse Orange existente.

Viitorul începe acum

Industria eCommerce este în plină expansiune și se extinde într-un ritm atât de rapid încât singura modalitate de a răspunde nevoilor pieței este aceea de a lucra continuu la dezvoltarea platformei. În acest fel, clienții noștri se pot concentra pe creșterea afacerii lor și noi vom avea grijă să ne asigurăm că au acces la toate funcționalitățile de care au nevoie pentru magazinul lor online.

Acestea fiind spuse, așteptăm cu nerăbdare să vedem ce anume aduce anul viitor și vă invităm să ne urmăriți călătoria.

Postat în Noutăți De: Bluegento Admin

Pentru a ușura viața oricărui antreprenor care vrea să intre pe piața de eCommerce, am creat Blugento Express, un produs al cărui scop este să transforme deschiderea magazinului online într-un proces cât mai rapid și cât mai simplu, fără bătăi de cap, pentru ca tu să începi să faci vânzări cât mai repede cu putință.

În ziua de azi, este extrem de ușor să îți deschizi un magazin online chiar dacă nu ai cunoștințe de programare sau design...

Citește Mai Mult
Postat în Blugento Academy eCommerce Marketing Online Noutăți De: Bluegento Admin

Cum atragi clientii magazinelor online de haine

În România, verticala de fashion în mediul online reprezintă doar 7-8% din întreaga piață de retail (online și offline), ceea ce înseamnă că este loc de creștere. În același timp, potrivit raportului GPeC al pieței de eCommerce în 2017, categoria de fashion se află pe locul doi după categoria IT&C din punct de vedere al volumului de vânzări generate.

Interesul românilor pentru cumpărături online crește de la an la an, în special atunci când vine vorba de modă, așadar, dacă te gândești să îți deschizi un magazin online în acest domeniu, acum este momentul.

Înainte de a face acest pas, este important să știi cum gândesc consumatorii și în special, la ce se uită atunci când accesează magazinele online de fashion, deoarece așa vei știi cum să te adresezi nevoilor acestora.

Iată principalele aspecte ce definesc comportamentul consumatorilor care cumpără haine online:

  • Brandul. Atât brandul produselor, cât și brandul magazinului denotă calitate, dar și încredere în mintea consumatorului.
  • Impulsul de moment. De cele mai multe ori, consumatorii cumpără produse fashion nu pentru că au nevoie de anumite articole vestimentare, ci pentru că se simt bine făcând acest lucru și că vor să exploreze cât mai multe stiluri. 
  • Oferte. Persoanele care cumpără online se uită în majoritatea cazurilor după reduceri. Acest lucru este valabil în special în cazul femeilor, care cumpără mai des decât bărbații. 

În a doua parte a articolului, vom vorbi despre strategiile pe care le poți folosi pentru a fi mai tare decât concurența.

Oferă cât mai multe detalii despre produse

Motivul principal pentru care consumatorii nu cumpără articole vestimentare online îl reprezintă teama că hainele nu li se vor potrivi și că nu vor fi calitative. De aceea e important să câștigi încrederea vizitatorilor prin afișarea a cât mai multor informații despre produse, precum materialul din care sunt confecționate, detalii adiționale despre țesătură, o descriere a hainei, și chiar și dimensiunile în centimetri pentru o anumită mărime.

Realizează fotografii profesionale la produse

Acest sfat merge mână în mână cu cel de mai sus, deoarece pozele articolelor vestimentare trebuie să reflecte cât mai în detaliu calitatea acestora, modul în care se așează, cusăturile, dar și culoarea materialului. De exemplu, în cazul unui tricou simplu de culoare albă, materialul poate fi un bumbac mai grosuț, sau dimpotrivă, un bumbac mai subțire, prin care se poate vedea forma corpului. Este important ca imaginile să reflecte tipul de material, însă te poți ajuta și de descrierea produsului pentru oferi detalii suplimentare.

Afișează ținute complete

Atunci când un consumator vede o rochie, o bluză sau o pereche de blugi și aceste produse sunt plasate într-o ținută, mintea persoanei respective lucrează altfel, deoarece o ajuți să își imagineze articolul respectiv într-un anumit context. Astfel, pentru acea persoană este mult mai ușor să se gândească unde ar putea purta acea rochie și cu ce pereche de pantofi sau accesorii ar merge cel mai bine.

Fii prezent pe mobil

50% din vânzările generate de anumite magazine online au provenit din aplicațiile de mobil, așadar pe lângă optimizarea site-ului pentru dispozitive mobile, comportamentul clienților în zona de fashion cere ca magazinele online din această verticală să investească și într-o aplicație de mobil.

O mare parte din cei care cumpără online folosesc telefonul mobil, deoarece pot plasa comenzi oriunde ar fi. Într-o oarecare măsură, aplicația de mobil vine ca o extensie naturală în relația cu consumatorii.

Concluzie

În prezent, categoria de fashion în online este într-o continuă creștere, dar în același timp competiția nu este la fel de mare ca în domeniul IT&C, astfel că e un moment prielnic să îți deschizi un magazin online în această industrie.
Dacă ai întrebări sau ai nevoie de ajutor în privința începerii unei afaceri online, ne poți contacta la 0755 068 401 sau folosind formularul de pe site.

Postat în eCommerce Marketing Online Creșterea vânzărilor De: Bluegento Admin

Coca-Cola, Ford, Jaguar, Hermès, Christian Louboutin, BVLGARI, Nike, Olympus, Land Rover, Nespresso, Honeywell, Nestlé. Sunt șanse foarte mari să recunoști (aproximativ) toate brandurile pe care le-am menționat, însă probabil te întrebi de ce am început acest articol enumerând aceste companii extrem de populare la nivel global.

Citește Mai Mult
Postat în Blugento Academy eCommerce Business De: Bluegento Admin

● Magazinele online românești pot vinde astfel produse pe Amazon, eBay sau Walmart 
● „Blugento Global” le oferă comercianților posibilitatea de conectare cu peste 2.000 de canale și soluții pentru comerț electronic pe tot globul
● DHL Express oferă acoperire globală pentru expedierea comenzilor

În colaborare cu DHL Express, am lansat „Blugento Global”, un serviciu dedicat magazinelor online care vor să își extindă activitatea peste granițe.

Noul serviciu facilitează extinderea afacerilor românești în afara țării prin soluția tehnică oferită de Blugento, integrarea cu sute de canale de promovare a produselor din toată lumea, conectarea cu modalități de livrare și plată din peste 200 de țări, facilitarea localizării prin traduceri automatizate și consultanță personalizată pentru business-urile care au în plan să se lanseze la nivel internațional.

Prin colaborarea cu DHL Express, serviciul Blugento Global oferă clienților posibilitatea de a expedia rapid, la costuri avantajoase, în 220 de țări și teritorii din întreaga lume, magazinele online din România având practic acces la o piață globală de desfacere.

Pentru comercianții din România care doresc să vândă și pe alte piețe, platforma Blugento se va integra cu marketplace-uri, comparatoare de prețuri și canale de vânzare din toată lumea și va automatiza procesul de listare al catalogului de produse. Astfel un magazin din România, construit pe Blugento, va putea să vândă, din aceeași interfață, pe canale populare precum Amazon sau eBay.

„Cu serviciul «Blugento Global» business-urile își pot automatiza procesul de internaționalizare, astfel încât să permită realizarea de vânzări în afara țării mult mai rapid, ușor și eficient din punct de vedere al costurilor”, spune Sandu Băbășan, CEO Blugento, subliniind că noul serviciu reduce costurile operaționale pentru listarea catalogului de produse, gestionarea inventarului global și managementul comenzilor.

„DHL Express sprijină extinderea magazinelor online în afara granițelor țării şi ne bucurăm că o data cu platforma «Blugento Global» vom face cunoscute serviciile DHL dedicate afacerilor din ecommerce, oferind clienților Blugento cele mai bune soluții de curierat express internațional”, a declarat Daniel Kearvell, Director General DHL Express Romania.

„Blugento Global” le oferă comercianților posibilitatea de conectare cu peste 2.000 de canale și soluții pentru comerț electronic pe tot globul. Integrarea cu fiecare canal diferă în funcție de țară și de cerințele locale, iar alegerea acestora rămâne la latitudinea fiecărui comerciant, în funcție de nișa de produse pe care o comercializează.

Cele mai populare canale cu care se poate integra „Blugento Global”

  • Marketplace-uri: Amazon, eBay, Walmart, Real, Rakuten, Sears, Priceminister, Cdiscount, Fruugo, Lazada, ManoMano, Bol, eMag, OLX etc.
  • Site-uri de comparare a prețurilor: Google Shopping, Idealo, Fashionclick, Kelkoo, PriceSpy, Ciao, LeGuide, PriceRunner, Twenga, Shopzilla etc.
  • Platforme de afiliere: CJ Affiliate, Adcell, Affilinet, Awin, Shareasale, Daysicon, Shopuite, Tradedoubler, Admitad, Belboon etc.
  • Canale de publicitate: Facebook, Google AdWords, Bing, Adrll, Doubleclick, Criteo, Webgains, Paperjam etc.
  • Soluții de plată: Amazon Pay, PayPal, Stripe, Braintree, Klarna etc.
  • Servicii de transport: DHL, Fedex, UPS etc.
  • Soluții de logistică și fullfillment: Shipstation, Amazon FBA, Shipwire etc.


Cu „Blugento Global”, comercianții pot alege să aibă același magazin în mai multe limbi, permițând plăți în mai multe valute și pot lista un număr nelimitat de produse. Dintr-o singură interfață, aceștia pot administra activitatea pentru fiecare țară în care activează și pot integra diferite soluții de plată, curierat sau marketing.

Blugento devine astfel un One-Stop-Shop, punând la dispoziția clienților toate instrumentele necesare pentru a vinde online, indiferent de țara sau de nișa de produse pe care aleg să le comercializeze.

Serviciul poate fi achiziționat accesând blugento.ro/global.

Postat în Comunicat de presă De: Bluegento Admin

Articol realizat de Juristo.ro

În ciuda faptului că perioada de implementare a noilor norme GDPR a trecut, un studiu realizat ulterior acestei perioade relevă faptul că 3 firme românești din 10 nici măcar nu au auzit de GDPR, în timp ce 50% dintre firmele din România nu au implementat normele după intrarea în vigoare a regulamentului.

Citește Mai Mult
Postat în Blugento Academy Business Best Practice De: Bluegento Admin

Verticala Home & Deco este destul de populară pe piața de eCommerce din străinătate, însă în ultimii doi ani, notorietatea acestei categorii de produse a început să crească și pe piața din România.

Citește Mai Mult
Postat în Blugento Academy eCommerce Marketing Online De: Blugento
Pagina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5