După ce ai reușit să-ți lansezi magazinul online cu o ofertă atractivă pentru cumpărătorii tăi, cheia succesului este în atragerea cumpărătorilor pe magazinul tău. Poți face asta prin promoții, newslettere, campanii social și printr-o bună activitate de marketing onsite.

Google Analytics
eCommerce Integration

Blugento vine cu mai mult decât o simplă integrare Google Analytics, vine cu integrarea eCommerce Google Analytics. Astfel, vei avea acces la rapoarte avansate care îți prezintă pe lângă numărul de vizite, ce vânzări au generat acele vizite în funcție de canalul de promovare care i-a adus pe site; vei știi deci care dintre strategiile tale de promovare au randamentul cel mai bun, pentru a putea să te concentrezi pe ele.

Blugento Google Analytics eCommerce Intergation

Cupoane

Reducerile sunt unul dintre elementele cele mai vechi din comerț, iar Blugento îți oferă tot ce ai nevoie. Poți defini cupoane valorice sau procentuale, unice sau universale, valabile într-o anumită perioadă și cu posibilitatea de a le limita la anumite categorii de clienți și doar la anumite categorii de produse.

Newsletter

Vânzarea repetitivă este una dintre cele mai profitabile într-un magazin, iar newsletter-ul este cel mai bun canal pentru a genera aceste vânzări. Pe lângă funcționalitatea nativă de newsletter a Magento, Blugento vine cu integrare directă cu Mailchimp, pentru a putea avea o soluție avansată de segmentare a clienților tăi.

Blugento Magento Newsletter

Bannere
Homepage

Bannerele sunt un mod perfect de a prezenta vizitatorilor magazinului cele mai noi promoții, iar Blugento are o integrare simplă și completă, optimizată pe desktop, tabletă și mobil. Sistemul permite definirea mai multor zone de slider, fiecare cu bannerele sale.

Promoții, Related,
Up-sell & Cross-sell

Produsele pot avea prețuri speciale, cu posibilitatea limitării a promoției la o perdioadă de timp, produsul fiind automat marcat ca fiind la promoție cu prețul vechi tăiat și cel nou scos în evidență. Fiecare produs poate avea alte produse asociate ca fiind related, up-sell sau cross-sell și acestea vor fi afișate în pagina de produs, sau în cart; astfel ai o șansă în plus de a vinde mai mult clienților tăi.

Social
Sharing

O funcție simplă de social sharing pe Facebook, Twitter, Pinterest și Google+, alături de clienți implicați și pasionați de magazinul tău este tot ceea ce ai nevoie pentru a-ți face clienți noi printre prietenii clienților tăi.