Blugento oferă tot ce ai nevoie pentru o gestiune completă a clienților,
comenzilor, livrărilor și retururilor.

Gestiune clienți

Clienții tăi pot opta pentru un cont pe magazinul tău Blugento, iar acest cont grupează toate comenzile lor, facturile și dacă este cazul, produsele descărcabile. Folosind contul său, clientul tău poate finaliza comanda mai rapid, prin alegerea unei adrese la care s-a efectuat livrarea în trecut.

Administratorul de magazin, poate adăuga clienții în diferite grupuri de clienți, și astfel aceștia pot beneficia de discounturi speciale de grup sau de taxe speciale.

Comenzi

Magento urmărește comanda de la momentul plasării sale în magazin, și până la finalizarea livrării, cu actualizări de status corespunzătoare. Comanda este plasată, apoi plata este confirmată (automat în cazul plăților cu cardul) și factura este generată, iar apoi comanda este livrată și în cele din urmă finalizată. Pe lângă scenariile simple, Blugento gestioneză și toate scenariile complexe: produse pot fi schimbate în comandă de către administratori, livrările pot fi parțiale, plățile pot fi manuale și chiar și scenariile de comenzi anulate (cu refund al plăților cu cardul) sunt gestionate simplu.

Facturare, livrări și retururi

Prin Blugento, chiar și fără o integrarea de ERP poți avea funcțiile de bază de facturare, stocuri și retururi. Facturile sunt adaptate pentru legislația din România, și sunt disponibile spre imprimare atât pentru administratorul magazinului, cât și pentru client în contul său. Livrările integrale sau parțiale generează automat AWB-urile cu curierii integrați, iar clientul are acces direct la numerele de AWB din contul său. Pentru scenariile de gestiune de retur, comenzilor pentru care s-a făcut returul se poate atașa un credit memo, ceea ce va genera un rapoarte corecte de vânzări.

Stocuri

Gestiunea stocurilor este și ea inclusă din start, fără nevoia unui soft de gestiune complex. În momentul în care comenzi sunt plasate, stocurile sunt decrementate, iar ele pot fi editate manual când produsele devin disponibile. Ai opțiunea între a alege dacă se pot comanda produse care au stoc zero (cu livrare din stoc furnizor) sau dacă acele produse devin indisponibile (iar userii interesați sunt notificați când produsele revin în stoc).

Gestiunea stocului poate fi definită la nivel de produs: astfel, pentru unele produse poți permite comanda din stoc furnizor, iar pentru altele nu.

Integrare ERP

Pe lângă funțiile deja avansate oferite de Magento, uneori comercianții au nevoie de o gestiune și mai performantă, și aici intră în scenă integrarea cu ERP-uri Magento-ready. Vei putea gestiona facturarea și livrarea direct din ERP, iar stocurile pot fi actualizate în masă odată cu receția de marfă, într-un sistem multi-stoc multi-depozit.