Pașii de realizare a magazinului online

PASUL 1

Consultanță în alegerea soluției potrivite

  • analizăm nevoile afacerii tale și venim cu o soluție personalizată
  • alegem împreună pachetul care ți se potrivește în funcție de numărul de produse și funcționalitățile dorite
  • semnezi contractul
PASUL 2

Planificarea magazinului online

  • proiectul tău va fi preluat de către un manager de proiect dedicat
  • ne trimiți informațiile de care avem nevoie pentru a realiza magazinul
  • programăm și alocăm echipa de lucru
PASUL 3

Dezvoltarea magazinului online

INTEGRARE DESIGN

  • realizăm designul magazinului tău online de la 0 (dacă ai optat pentru un design custom)
  • personalizăm designul ales de tine (dacă ai optat pentru un design predefinit)
  • implementăm zona grafică (UI/UX)

CATALOG PRODUSE

  • importăm categoriile, atributele și produsele din formatele compatibile
  • migrăm de la vechiul magazin (dacă este cazul)
  • îți oferim asistență la crearea manuală al catalogului de produse

CONFIGURĂRI AVANSATE

  • configurăm magazinul & activăm funcționalitățile necesare (ex: metodele de plată & livrare )
  • integrăm servicii externe (Google Analytics, Facebook Pixel, Tag Manager, Mailchimp etc.)
  • configurăm/integrăm ERP, marketplace-uri (dacă ai optat pentru integrări)
PASUL 4

Testare & Training

  • realizăm o testare funcțională completă (funcționalități, proces comandă, emailuri tranzacționale etc.)
  • optimizăm & verificăm calitatea proiectului tău
  • îți oferim o sesiune de training pentru administrarea magazinului
PASUL 5

Lansare & Succes

  • lansăm shop-ul public: îl transferăm pe domeniul tău
  • îți oferim ghidul de bune practici pentru primele săptămâni ale magazinului
  • intrăm în etapa de suport & customer success în care vei beneficia în continuare de suportul și asistența noastră
  • ești gata să primești comenzi

Responsabilități în procesul de implementare:

Blugento Client Agenție Marketing / Agenție SEO
Realizare & implementare planșă grafică pe platforma Blugento
Configurări localizare (pagini legale, cote TVA, setare limbă, setare monede)
Configurare emailuri tranzacționale
Crearea fișierului de import produse în format compatibil
Adăugarea manuală a categoriilor, atributelor și produselor din panoul de administrare
Migrare de la vechiul magazin (pentru platformele suportate)
Adăugarea paginilor informative
Stilizarea paginilor informative
Administrarea blog-ului (adăugare/editare articole)
Optimizarea conținutului produse/categorii (informații meta, descrieri etc.)
Setări avansate SEO
Configurarea metodelor de plată & livrare
Integrare tool-uri marketing (Google Analytics, Google Tag Manager, Facebook Pixel, tool-uri user tracking etc.)
Instalarea modulelor suplimentare (audit calitativ, integrare front-end, configurare)
Testare funcțională completă
Lansare shop (modificare nameservere, adăugare certificat SSL etc.)
Training pre-lansare proiect