7 din 10 români economisesc bani, așteptând reducerile de Black Friday, conform ultimului studiu GPeC și Eureka Insights. În 2017, românii au cheltuit peste 200 mil. euro doar de Black Friday.
Vinerea Neagră a fost considerată inițial începutul sezonului cumpărăturilor de sărbători și marchează startul celei mai încărcate perioade a anului pentru comercianți. Sărbătoarea poate avea un impact imens asupra vânzărilor magazinelor online, dar dacă vrei să obții randament maxim în această perioadă trebuie să-ți pregătești riguros promoțiile, campaniile, magazinul și logistica din spate. Tu ai început planificarea campaniilor?
Ghidul Advertiserilor de Black Friday
Cum cel mai așteptat eveniment al shoppingului online se apropie cu pași repezi, am creat, împreună cu partenerii noștri de la OneDigital, un ghid care să te ajute în pregătirea campaniilor de Black Friday. Din acest ghid vei descoperi:
- Cum să-ți pregătești strategia de Black Friday
- Cum să-ți pregătești magazinul online pentru campania de reduceri
- Ce să ai în vedere în stabilirea bugetului pentru promovare
- Când să începi campania de comunicare
- Exemple de campanii de Black Friday care să te inspire
- Ce să faci după campanie să valorifici datele culese
Îl poți descărca gratuit dând click pe linkul de mai jos. Spor la pregătiri și la cât mai multe comenzi!