Despre Participarea Blugento la IM World

Despre Participarea Blugento la IM World

10.10.2017 11:21

Blugento a participat și anul acesta la Internet & Mobile World, cea mai mare expo-conferință pentru soluții digitale B2B, care a avut loc la Romexpo București, în data de 4 și 5 octombrie.

Participarea la unul dintre cele mai importante evenimente High Tech din Estul Europei a reprezentat oportunitatea perfectă de a face cunoștință cu un număr mare de antreprenori din domeniu. Am avut ocazia să discutăm despre provocările comerțului online în România și cum acestea pot fi depășite prin soluții inovatoare.

Un adevărat hub al noilor tehnologii, Internet & Mobile World a fost compus din 4 zone expoziționale. Au participat 130 de companii ce oferă un număr impresionant de 2300 de soluții digitale. Alături de partenerii noștri, TragetWeb și Teamshare, am prezentat platforma de eCommerce Blugento, împreună cu extensiile și integrările necesare unui magazin online de succes.

În cadrul evenimentului, Vlad Stănescu, CTO Blugento, a participat la un panel moderat de Business Review. Alături de Florin Filote, director Emag și Samuel Poloha, marketing și publicitate Exponea, Vlad a abordat multe aspecte legate de viitorul în eCommerce și tendințele digitale spre care se îndreaptă industria:

''Din punct de vedere tehnic, se pune tot mai mult accent pe mobile. Cred că acest trend va crește și se va concretiza sub forma unor Progressive Web Apps. Astfel, fără a instala o aplicație pe telefon, clienții vor putea beneficia de performanța și complexitatea asociată acestora, direct pe website.''

In cadrul aceleiași discuții, Vlad a mai prezentat și ce înseamnă Realitatea Virtuală în industria eCommerce și modalitațile prin care realitatea augmentată și alte tehnologii noi vor influența modul în care facem cumpărături online:

''Mai mult, cred ca vom vedea o dezvoltare semnificativă a realității augmentate în industrie. Această creștere a fost propulsată de tehnologia implementată în cele mai noi dispozitive Apple și nu numai. Dacă ne uităm la alți jucători majori pe piață, precum Ikea, observăm că și ei testează acest concept, oferind clienților posibilitatea de a poziționa mobilă în propria casă, iar apoi să o achiziționeze direct de pe website.''

Ne-am bucurat de prezența în număr mare a participanților și de oportunitatea de a prezenta soluția Blugento unui public larg. Am pus la dispoziția vizitatorilor posibilitatea de a testa personal platforma Blugento și am discutat împreună cu ei despre funcționalitățile și performanța oferită de Magento magazinelor online.

Împreună cu organizatorii IM World și ceilalți participanți la eveniment, dorim să încurajăm întreprinzătorii români spre digitalizare. Soluțiile precum platforma Blugento creează oportunități extraordinare atât pentru start-up-uri, cât și pentru întreprinderi multinaționale.

Mulțumim organizatorilor și partenerilor pentru că ne-au fost alături! Mai jos sunt câteva fotografii din timpul evenimentului:

Ți-a plăcut acest articol?

Subscrie la newsletter-ul nostru și află când îl publicăm pe următorul.

Postat în Noutăți De:

Alex Iftode