Cum să îți crești afacerea cu G Suite?

Cum să îți crești afacerea cu G Suite?

29.05.2020 11:12

Probabil cel mai important pilon al comunicării în ziua de azi este e-mailul. Noi la Blugento folosim cu succes de câțiva ani suita de tool-uri oferită de către Google, care include și e-mailul pe care ne bazăm zi de zi — și ne dorim ca și clienții noștri să beneficieze de această suită de nivel enterprise, de aceea am construit un parteneriat cu Fly On the Cloud, integrator de servicii Google/G Suite.

Fly On The Cloud este o companie ce operează în sectorul IT, cu filiale localizate în Wrocław, Varșovia, București, Budapesta și Sofia, ce numără un grup de clienți de peste 1000 de companii. Fiind un Partener Google Premium, pe lângă distribuirea soluțiilor precum G Suite, Zendesk sau Workplace by Facebook, echipa de specialiști din cadrul companiei vine în întâmpinarea clienților săi cu instructaje și ateliere de lucru personalizate, bazate pe nevoile fiecărei companii în parte.

Ce este G Suite?

Prin G Suite înțelegem suita de aplicații, create și oferite de către Google, special concepute pentru munca la birou.

Printre acestea, regăsim:

  • Gmail cu domeniu business - pentru o comunicare facilă și fluentă prin intermediul celei mai populare aplicații de e-mail
  • Hangouts Meet - pentru conferințe video de pana la 250 persoane
  • Calendar - administrarea fără stres a tuturor întâlnirilor
  • Formulare - pentru crearea de formulare interactive și sondaje
  • Documente - editor avansat de text
  • Prezentări - pentru crearea și editarea prezentarilor
  • Foi de Calcul - analiza datelor și generarea graficelor
  • Keep - o aplicație pentru salvarea rapidă a notițelor

Toate aplicațiile Google permit colaborarea concomitentă a mai multor utilizatori online, ceea ce face munca în echipă mult mai ușoară decât în cazul software-ului tradițional de productivitate pentru munca la birou.

De asemenea, nu există riscul de a pierde modificările recente. Fiecare versiune a unui fișier este stocată în siguranță în cloud și accesibilă prin istoricul modificărilor. Cu G Suite poți edita fișiere de pe orice tip de dispozitiv conectat la internet - nu numai prin intermediul unui browser desktop, ci și în aplicații mobile bine optimizate.

Cum se diferențiază G Suite de un cont Google gratuit?

Dacă G Suite conține același pachet de aplicații de productivitate pentru munca la birou la fel ca un cont Gmail gratuit, de ce ar trebui să plătesc pentru asta?

Există o mulțime de avantaje ale utilizării unui cont Google profesional, în locul celui personal, dacă ai o afacere. Să aprofundăm o parte din ele. Domeniul de e-mail profesional Adresa de e-mail este semnul distinctiv al afacerii tale.

Întrucât e-mailul este încă cel mai popular canal de comunicare din sectorul B2B, adresa căsuței poștale virtuale ar trebui să fie întotdeauna disponibilă potențialilor clienți de pe site-urile de socializare și de pe website-ul tău.

Care dintre următoarele variante este mai profesionistă: o adresă generică, accesibilă oricui - popescu.ion@gmail.com sau popescu.ion@companiata.ro? Cu G Suite, fiecare angajat poate reprezenta afacerea într-un mod profesionist.

Control deplin asupra conturilor și securității

Dacă angajații tăi utilizează căsuțe poștale personale, nu poți fi niciodată sigur că datele sensibile ale afacerii și clienților tăi sunt în siguranță. În calitate de administrator al domeniului G Suite, poți adăuga și șterge utilizatori, monitoriza activitatea acestora, te poți asigura că utilizează parole sigure sau autentificare în doi pași și poți vedea care dintre dispozitive au acces la datele companiei.

Scalabilitate ușoară

Domeniul tău G Suite poate crește odată cu afacerea. Un abonament lunar se facturează per utilizator (utilizator = o adresă de email), astfel încât îl poți extinde ori de câte ori un nou angajat urcă la bord. În plus, există trei niveluri de prețuri și funcționalități.

G Suite vine în 3 pachete standard, fiind potrivit atât pentru companiile la început de drum, cât și pentru cele care număra sute sau mii de licențe. În cadrul oricărui pachet de asistență, cu FOTC vei avea incluse suportul tehnic (prin telefon, email sau chat), dar și consiliere, față de G Suite.

  • G Suite Basic - potrivit nevoilor esențiale ale fiecărei companii
  • G Suite Business - o soluție de securitate crescută și funcționalități avansate
  • G Suite Enterprise - pachetul potrivit companiilor mari cu nevoi complexe

Suport Tehnic

Fly On The Cloud, în calitate de partener oficial Google Premium, este întotdeauna gata să te ajute cu orice probleme tehnice pot apărea. O echipă de specialiști autorizați în cloud pot migra toate datele din vechea căsuță poștală și pot configura instanța G Suite pentru a se potrivi nevoilor companiei tale.

În orice pachet de asistență, va fi inclus suportul tehnic (prin telefon, e-mail sau chat), dar și consiliere pentru G Suite. Află mai multe despre serviciile G Suite și Fly On The Cloud de pe site-ul web.

Prin colaborarea cu un Partener Google veti putea obține: implementare, instruire, suport, facturare EUR și consiliere, pentru ca afacerea ta să scaleze. 

G Suite se potrivește perfect cu magazinul tău, așadar dacă ești pregătit să-ți duci shop-ul la următorul nivel, discută cu un consultant Blugento chiar azi.

Vrei să-ți deschizi un magazin online?

Discută cu un consultant Blugento și află cum poți să-ți crești afacerea cu un magazin online performant!

Vreau Magazin

Postat în eCommerce Business Creșterea vânzărilor De:
Mara Florea

Acest site web utilizează Cookie-uri

Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de social media și pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, împărtășim informații despre utilizarea site-ului nostru cu partenerii noștri de socializare, publicitate și analiză, care îl pot combina cu alte informații pe care le-ați furnizat sau pe care le-au colectat din utilizarea serviciilor lor. Sunteți de acord cu cookie-urile noastre dacă continuați să utilizați site-ul nostru web.

Mai multe detalii