Cum recâștigăm clienții care au abandonat coșul de cumpărături #ecommercefarafiltru

Cum recâștigăm clienții care au abandonat coșul de cumpărături #ecommercefarafiltru

31.08.2016 13:35

Într-un articolul anterior am discutat despre modalitățile prin care putem evita abandonul coșului de cumpărături. Dar indiferent de eforturile noastre, vor exista cazuri în care clienții nu vor finaliza comanda. Care sunt măsurile care le putem lua în cazul acesta? Iată câteva sugestii pentru a recâștiga consumatorii.

Contactează clienții cât mai rapid

Clienții care au abandonat coșul de cumpărături ar trebui contactați cât mai repede, ideal în primele 24 de ore, cu scopul de a afla motivul pentru care au renunțat la finalizarea comenzii. În urma recepționării informațiilor necesare se pot considera anumite acțiuni în așa fel încât clienții să revină la magazinul online pentru a plasa comanda. Această strategie este utilă și pentru a soluționa anumite probleme în viitor. Astfel, vom reduce numărul de clienți care abandonează coșul în primul rând.

Trimite remindere

O altă metodă pe care o putem aplica este trimiterea unui e-mail care să le reamintească de faptul că au produse în coșul de cumpărături. Acesta ar trebui trimis la maxim 2 zile. Scopul ar trebui să fie unul pur informativ, reamintindu-le de produse fără a-i impulsiona să cumpere. Informațiile pezentate ar trebui să fie cât mai clare și să conțină imagini ale produselor dorite.

Oferă discounturi

În urma e-mailului de reamintire a produselor existente în coșul de cumpărături se poate trimite un alt e-mail în care să le oferim clienților discounturi sau anumite stimulente care să îi convingă să finalizeze comanda.

Campanii de remarketing

Cu Google Adwords se pot crea campanii de remarketing care vor targeta persoanele ce au ajuns până în punctul finalizării comenzii, dar au renunțat. Creează o strategie și acționează conform acesteia pentru a avea rezultatele dorite.

Abandonul coșului de cumpărături este o problemă des întâlnită în rândul deținătorilor de magazine online. Aceasta poate fi percepută ca un semnal de alarmă pentru elementele care le putem îmbunătăți.

 

Încearcă aceste sugestii și spune-ne părerea ta pe rețelele sociale folosind #ecommercefarafiltru.

Ți-a plăcut acest articol?

Subscrie la newsletter-ul nostru și află când îl publicăm pe următorul.

Vrei propriul tău magazin online?

Blugento: Platform for Growth — simplu, ușor, complet. Soluția ideală, construită pe fundația solidă Magento, care oferă toate funcțiile necesare unui magazin online într-un pachet robust și ușor de utilizat. Fără contracte de lungă durată, și fără date captive.

Ce este Blugento? Vezi planuri și prețuri
Postat în Marketing Online CRO Creșterea vânzărilor De:

Oana Bosbici