Cum poți începe să vinzi online haine și accesorii, simplu și rapid

Cum poți începe să vinzi online haine și accesorii, simplu și rapid

21.06.2018 18:39

Creare Magazin Online Fashion

Ți-ai dorit dintotdeauna să îți deschizi un magazin online pentru a vinde haine și accesorii, însă procesul ți s-a părut a fi prea laborios și complicat? Adevărul este că e mai simplu decât crezi și îți vom demonstra în acest articol cam cât de repede poți să îți creezi propriul magazin online, gata să primească primii clienți.

Sfaturile pe care le vom prezenta în acest articol sunt potrivite atât celor care vor să devină antreprenori fulltime, cât și celor care doresc să își deschidă o mică afacere din pasiunea lor pentru haine și accesorii, pentru ca apoi să o crească. Acestea fiind spuse, hai să vedem cum poți începe să vinzi online haine și accesorii.

5 aspecte de stabilit înainte de a deschide magazinul online

Înainte să începi să vinzi haine și accesorii online, trebuie să stabilești anumite aspecte în legătură cu afacerea ta. Iată care sunt acestea:

  • Definește audiența. Audiența este extrem de importantă atunci când începi o afacere online, deoarece te va ajuta să îți dai seama cum să ajungi la acei oameni, dar și ce fel de haine și accesorii poți să le vinzi. Pentru început, noi îți recomandăm să îți alegi o nișă. Un exemplu ar putea fi femeile cărora le place stilul anilor ‘80 sau hainele din materiale naturale și vaporoase ori te poți specializa în a vinde rochii pentru diferite ocazii.
  • Alege furnizorul de haine și accesorii. În funcție de audiența pe care vrei să o atragi pe magazinul tău online, îți vei putea face o idee în legătură cu tipul de haine și accesorii pe care vrei să le vinzi. Le poți crea chiar tu dacă ai abilitățile și cunoștințele necesare, iar dacă nu, atunci ai două variante: să apelezi fie la dropshipping, ceea ce înseamnă că tu vei afișa produsele la tine pe site, iar compania cu care ai încheiat contractul de dropshipping se va ocupa de livrarea produselor, sau cumperi produsele en-gros, situație în care tu te vei ocupa de gestionarea stocurilor și livrări. Indiferent de varianta pe care o alegi, este extrem de important să te asiguri că hainele și accesoriile sunt de calitate. 
  • Alege un nume. Numele magazinului online trebui să fie ușor de reținut și unic. Noi îți recomandăm ca în cazul în care ai găsit deja un nume, să verifici să nu fie luat deja de altă companie. 
  • Cumpără domeniul web. De îndată ce te-ai asigurat că poți folosi acel nume, este timpul să cumperi și domeniul web. 
  • Fotografiază produsele. În cazul în care optezi pentru varianta de dropshipping, atunci va trebui să iei pozele pentru produse direct de la furnizor. Dacă hainele și accesoriile pe care le vei vinde sunt făcute de tine sau cumpărate en-gros, atunci va trebui să le faci poze profesionale care să reflecte calitatea lor, materialul din care sunt confecționate, dar și modul în care pot fi purtate.

După ce ai pus la punct aceste 5 aspecte, e timpul să îți deschizi magazinul online.

Află aici cum poți să-ți deschizi un magazin online superb în domeniul fashion cu Blugento!

Creare Magazin Online Haine si Accesorii

Cum să vinzi online haine și accesorii, simplu și rapid

Cu ajutorul platformelor eCommerce precum Blugento, în ziua de azi este mai simplu și mai rapid ca niciodată să începi să vinzi haine și accesorii online.

Deoarece vrem să venim în întâmpinarea cât mai multor antreprenori, cu sau fără experiență în domeniul online, am creat Blugento Express, o soluție care te ajută să îți îndeplinești visul chiar dacă nu ai un buget foarte mare. Așadar, cu o investiție minimă îți poți seta propriul magazin online în câteva zile.

Primul pas îl reprezintă alegerea unui design. Poți opta între două variante: magazin online cu design unic sau cu design personalizabil, în funcție de bugetul tău. Pentru categoria de Fashion și accesorii, punem la dispoziție mai multe variante de design ce sunt menite să pună produsele din categoria fashion și accesorii în lumina reflectoarelor.

Apoi, rămâne doar să alegi abonamentul cu care vrei să începi. Dacă ai sub 100 de produse, atunci poți începe cu planul Boutique. Partea bună este că îți poți schimba planul lunar, în cazul în care ai nevoie să adaugi mai multe produse sau vrei funcționalități mai avansate.

După ce am primit comanda de la tine, te vom contacta pentru a putea pune la punct detaliile legate de configurarea tehnică a magazinului tău online, dar și personalizarea acestuia. În timp ce noi lucrăm să definitivăm procesul de setup, tu vei putea încărca produsele pe site. Marele avantaj al folosirii unei astfel de platforme este că magazinul tău online va fi gata în aproximativ o săptămână de când ai plasat comanda pentru Blugento Express, iar tu scapi de grija hosting-ului și a altor aspecte tehnice.

Mai mult decât atât, magazinul online va fi echipa cu tot ce ai nevoie, de la plăți online, la catalog produse, blog, adrese de email, listare firmă curierat, recenzii produse, lista de dorințe, marketing afiliat, produse recomandate, integrare MailChimp și Google Analytics, optimizare SEO și multe altele.

Promovarea magazinului online    

Din momentul în care magazinul tău online este echipat pentru succes și gata de a vinde, poți da startul strategiei de promovare. Strategia trebuie stabilită în funcție de profilul audienței pe care vrei să o atragi pe site.

Cu cât ai mai multe detalii despre tipul audienței, cu atât vei putea crea mesaje mai interesante în campaniile de promovare. La început, va fi mai greu să aduci trafic din motoarele de căutare, deoarece, cel mai probabil, site-ul tău nu va apărea pe primele pagini. Partea bună este că poți investi în reclame plătite pe Google, Facebook și Instagram.

În domeniul fashion și accesorii, Instagram este rețeaua socială cu cel mai mare impact, așadar te poți concentra doar pe această platformă. Analizând puțin industria de influenceri și bloggeri din domeniu, vei putea găsi câteva persoane cu care poți colabora pentru a-ți promova hainele și accesoriile pe care le vinzi. Deoarece o mare parte din influenceri au cel puțin câteva mii de următori, îți poți face destul de repede cunoscut magazinul online prin intermediul acestora. 

Indiferent de strategia pe care o vei alege, important este să analizezi de fiecare dată rezultatele pe care le-ai avut în urma fiecărei campanii pentru a-ți da seama care este cea mai profitabilă pentru afacerea ta.

Concluzie

Categoria de fashion și accesorii este pe al doilea loc din punct de vedere al volumului de vânzări generate în mediul online. În același timp, este o industrie în care poți fi extrem de creativ, posibilitățile fiind nelimitate atunci când ne referim la stilul de articole pe care le poți vinde. Odată ce ți-ai găsit nișa, mai rămâne doar să îți deschizi porțile online.

Dacă ai nelămuriri sau întrebări legate de deschiderea unui magazin online, nu ezita să ne lași mesajul tău aici și te vom contacta cât de repede.

Postat în Blugento Academy eCommerce Marketing Online Noutăți De:

Bluegento Admin