Ce tip de conținut poți să publici pe blogul magazinului tău online

Ce tip de conținut poți să publici pe blogul magazinului tău online

02.06.2017 12:32

În articolul anterior, am descoperit principalele motive pentru care ar trebui să scrii constant pe blogul magazinului tău online. Nu te îngrijora - constant nu înseamnă în fiecare zi, ci chiar doar o singură dată pe săptămână. Dacă timpul îți permite să o faci și mai des, atunci cu atât mai bine.

În acest articol, îți vom da mai multe idei pe care le poți folosi ca inspirație atunci când creezi conținut pentru blog. Hai să le descoperim împreună.

Idei de articole pe care le poți scrie pentru blogul magazinului tău online

1. Articole de tip “cum să”. Acestea sunt cel mai căutat tip de articole, deoarece sunt practice și cumpărătorii sunt întodeauna în căutare de sfaturi legate de produsele pe care le vinzi. Dacă vinzi haine, atunci poți scrie un articol în care arăți cum accesorizezi o rochie pentru diverse ocazii.

2. Articole care răspund la întrebări de la clienți. Am menționat acest lucru și în postarea anterioară, însă nu strică să punem accentul pe această idee. Poți crea o serie de articole în care să răspunzi într-o formă mai detaliată la cele mai frecvente întrebări/nedumiri pe care ți le-a adresat audiența ta până la momentul respectiv.

3. Articole care prezintă ce se întâmplă “în spatele scenei”. Audiența ta nu are de unde să știe cum arată întregul proces care stă la baza magazinului tău online. Te poți folosi de tabele sau de grafice pentru a detalia procesul de producție sau atenția cu care este ambalată fiecare comandă.

4. Articole care arată multiple utilizări ale produselor. Un produs banal, precum o agrafă de birou, are mult mai multe utilizări decât cea de bază sau motivul pentru care o cumpărăm în mod normal. Ce poți face este să trimiți un mini-sondaj celor care au achiziționat acest produs și să afli ce alte utilizări surprinzătoare i se atribuie de către alte persoane. Cel mai probabil nu vinzi agrafe de birou, așa că dacă vinzi produse similare, multifuncționale, merită să încerci și această abordare.  

5. Articole de tip testimoniale. Chiar dacă prezinți caracteristicile și beneficiile produselor pe pagina de produs, testimonialele din partea cumpărătorilor au un impact mai puternic asupra unui posibil cumpărător. Acest tip de articole se pliază foarte bine atunci când vinzi produse de natură tehnică, deoarece poți transforma un simplu testimonial într-un studiu de caz extrem de interesant.

6. Articole de tip guest post. Guest postul este un articol scris de o persoană care nu lucrează în compania ta și este de cele mai multe ori un expert sau o autoritate în domeniu. Dacă vrei să scrii despre un subiect care nu îți este în totalitate cunoscut, atunci cel mai bine este să apelezi la o persoană cu mai multă experiență.

7. Articole în care prezinți evenimente importante. Blogul este locul în care poți ține la curent audiența ta în legătură cu: evenimente la care vei fii prezent, vânzări promoționale, produse noi ce vor fi lansate în curând sau parteneriate. Astfel, cei care te urmăresc vor știi că ești implicat în diverse activități și îi vei face curioși legat de evenimente viitoare.   

8. Articole care vorbesc despre trenduri. Fiecare industrie are trenduri ce se schimbă de la an la an sau chiar mai des. Articolele de tipul acesta sunt foarte populare, așa că dacă ai un simț al observației foarte ascuțit, poți fi primu din industria tal care publică o postare pe această temă.

Publicarea conținutului pe blog nu trebuie să lipsească din strategia ta de marketing          

Acum că ți-am dat toate aceste idei, nu mai ai nicio scuză să nu te apuci de scris pentru blog. Pe măsură ce vei scrie din ce în ce mai mult conținut, vei observa că îți va crește traficul pe site, dar și numărul de cumpărători. Bineînțeles, nu trebuie să uiți de cel mai important aspect după publicare, și anume promovarea articolelor.  

 

Ți-a plăcut acest articol?

Subscrie la newsletter-ul nostru și află când îl publicăm pe următorul.

Vrei propriul tău magazin online?

Blugento: Platform for Growth — simplu, ușor, complet. Soluția ideală, construită pe fundația solidă Magento, care oferă toate funcțiile necesare unui magazin online într-un pachet robust și ușor de utilizat. Fără contracte de lungă durată, și fără date captive.

Ce este Blugento? Vezi planuri și prețuri
Postat în eCommerce Marketing Online Inbound Marketing De:
Blugento