Am participat la Magento Live Europe 2019 - unul dintre cele mai importante evenimente Magento din Europa

Am participat la Magento Live Europe 2019 - unul dintre cele mai importante evenimente Magento din Europa

01.11.2019 20:57

Peste 2000 de pasionați ai Magento, de la programatori la agenții de dezvoltare software și diverse soluții în e-Commerce, au luat parte la Magento Live Europe 2019, susținut în Amsterdam, în 22-23 Octombrie.

Magento Live Europe 2019 a avut loc în Amsterdam, la RAI Covention Center, o locație perfectă pentru un eveniment de o asemenea anvergură.

Organizat de Magento, companie ce face parte, din 2018, din grupul Adobe, evenimentul urmărește să aducă aproape, atât comunitatea Magento, cât și comercianți și agențiile de dezvoltare software pe această platformă. În cadrul Magento Live au fost susținute 89 de sesiuni, în 8 track-uri și șapte săli diferite, plus Contribution Day și party-ul destinat tuturor participanților. Track-urile Magento Live Europe au oferit o varietate de sesiuni dedicate îmbunătățirii întregului ecosistem de e-commerce.

Cele 8 track-uri în cadrul Magento Live Europe 2019

Hands-On Labs

Cu o durată de 90 de minute și orientate către Magento Commerce, sesiunile de învățare au fost asistate de experți Magento. Acestea au inclus demo-uri live, pregătite pentru a parcurge noile funcționalități oferite de Magento. Cele mai interesante subiecte au urmărit, printre altele, creșterea vânzărilor prin noile integrări native cu Marketplace-ul Amazon.

B2B

Sesiunea B2B urmărit expunerea celor mai bune practici și povești de succes ale clienților Magento, ca model de transformare digitală. Subiectele au inclus gestionarea regulilor de prețuri complexe și modele de vânzări, integrări cu back-office și experiențe personalizate ale cumpărătorului. O mare parte a prezentărilor aici au cuprins pași necesari în digitalizarea și scalarea business-urilor în procesele de vânzare B2B.

Commerce Best Practices

Aceste sesiuni au inclus cele mai bune practici și tehnici dovedite pentru a asigura succesul în e-commerce, inclusiv optimizarea căutării și a mercantizarii produselor, experiențe îmbunătățite de cumpărături și gestionarea comenzilor. De asemenea s-a pus accent pe procesele de investigare a funcțiilor necesare magazinelor online, în vederea îmbunătățirii performanțelor acestora.

Commerce Marketing

Sesiunile de Commerce Marketing au inclus procese de optimizarea a marketingului prin analize, personalizarea experiențelor și incentivarea comunicării cu clienți după procesul de achiziție a produselor. Una dintre cele mai inovatoare sesiuni a fost cea în care au fost prezentate noile funcționalități în Adobe Commerce Cloud, și planul lansării următoarelor funcționalități Adobe Experience Manager.

Commerce Strategies

Subiecte precum stabilirea strategiilor în e-commerce, în vederea scalării business-ului, dar și asigurarea unei creșteri susținute de internaționalizare, au fost discutate în cadrul sesiunii Commerce Strategies. De asemenea, noile funcții de securizare a platformei Magento sunt elemente asigură o scalare cât mai facilă a magazinelor online.

Product Previews

Sesiunile Product Previews au avut la bază demonstrații aprofundate ale viitoarelor funcții Magento și acces direct la echipa de produs. Comercianții și partenerii calificați se pot înscrie în programele de adoptare timpurie (EAP), atunci când sunt disponibile, și vor avea acces la noi caracteristici și produse înainte de disponibilitatea lor generală. Una dintre sesiuni a cuprins procesele de sincronizare, listare și management a canalului Google Shopping Ads printr-o funcție nativă Magento.

Technical

Sesiunile tehnice explorează o gamă cuprinzătoare de subiecte Magento pentru fiecare nivel de programator. Developerii au putut obține sfaturi despre îmbunătățirea performanței, memoria cache, migrare, extensii și multe altele. Sesiunile au inclus planul de lansare a funcționalităților PWA Studio, iar câteva dintre acestea au fost disponible pentru testare pe tema Venia.

Winning Solutions

Inovatorii din industrie au împărtășit modul în care produsele și serviciile lor se conectează cu platforma Magento, pentru a ajuta brandurile comerciale să își îndeplinească obiectivele de afaceri reducând costurile de operare.

Mobile Optimisation Initiative & Progressive Web App

Mai mult decât atât, pe lângă subiectele abordate în cele 8 track-uri din cadrul Magento Live Europe, un studiu interesant a fost cel legată de procesul check-out și metodele de îmbunătățire a acestuia, obținute printr-un program de experimente denumit Mobile Optimisation Initiative, derulat în peste 6 milioane de tranzacții și 122 de magazine online.

MOI este o inițiativă derulată în parteneriat cu Magento, PayPal, hiCONVERSION și ShipperHQ și urmărește să înțeleagă discrepanțele între ratele de conversie pe mobile versus desktop, în vederea sprijinirii platformelor de eCommerce și de a obține rezultate mai bune pe mobil.

Un topic des întâlnit în multe dintre sesiuni a fost PWA (Progressive Web App), considerat viitorul experiențelor de cumpărături în e-commerce. PWA va include funcționalități avansate ale interfeței utilizatorilor, fiind asistată de funcții ale telefonului mobil, rezultatul fiind, astfel, la o experiență de cumpărături mult mai plăcută.

Vrei să-ți deschizi un magazin online?

Discută cu un consultant Blugento și află cum poți să-ți crești afacerea cu un magazin online performant!

Vreau Magazin

Postat în eCommerce Noutăți De:
Mara Florea