7 metode eficiente prin care să promovezi un produs

7 metode eficiente prin care să promovezi un produs

06.04.2017 12:15

Un lucru este cert: nu te poți aștepta să vinzi un produs dacă lumea nu știe de el, indiferent dacă este un produs nou sau lansat de mai mult timp. Pentru a aduce vânzări magazinului tău online, este de preferat să te bazezi pe mai multe metode prin care să promovezi produsele.

Azi îți vom arăta 7 metode pe care le poți folosi să promovezi orice produs. Hai să le descoperim împreună.

1. Ghid de cadouri

Majoritatea oamenilor caută pe Google idei de cadouri pentru prieteni, iubiți, familie sau colegi de birou. Partea bună este că aceste ghiduri se pliază pe o varietate foarte mare de produse.

Ce poți face este să creezi propriul tău ghid sau să îi contactezi pe cei care au creat ghidurile care apar în primele pagini în Google și să îi întrebi dacă nu vor să includă un produs de-al tău în el.

2. Email marketing

Email marketing-ul este unul dintre cele mai eficiente canale de achiziție. Poți gândi diferite campanii de email prin care să promovezi un anumit produs într-o anumită perioadă a anului. De exemplu, pe măsură ce se apropie căldura si sezonul concediilor, ai putea să te gândești cum ai putea promova produsele de protecție solară sau costumele de baie. Ți-am dat un exemplu de idee pe care o poți aplica pentru tipul de produse pe care le vinzi.  

Vrei să-ți deschizi un magazin online?

Discută cu un consultant Blugento și află cum poți să-ți crești afacerea cu un magazin online performant!

Vreau Magazin

3. Program de afiliere

Dacă nu poți să investești foarte mult în marketing, atunci ai putea să iei în considerare crearea unui program de afiliere. Cu ajutorul lui, nu vei fi nevoit să promovezi chiar tu produsele, ci o vor face alte persoane în locul tău și aceștia vor fi plătiți doar dacă îți aduc într-adevăr vânzări.

4. Bloggeri

Mai întâi, gândește-te la produsul sau produsele pe care vrei să le promovezi. Apoi, fă un research pentru a găsi bloggerii care scriu pe nișa respectivă. Trimite-le un email personalizat în care îi întrebi dacă nu ar fi interesați să testeze și apoi să scrie despre produsul respectiv.

Ai mai mari șanse să primești răspuns de la un blogger, decât de la un jurnalist care primește zeci de mailuri în fiecare zi.

5. Facebook

Una dintre opțiunile pe care le oferă Facebook pentru reclame plătite este cea de Custom Audiences. Prin această metodă, poți alege să afișezi reclame vizitatorilor site-ului tău sau celor care sunt abonați la newsletter-ul tău. Este o strategie destul de eficientă, deoarece știi exact cui te adresezi și ce fel de produs ai putea promova acestei audiențe.

6. Concurs

Concursurile sunt foarte ușor de organizat, indiferent de canalul pe care decizi să le faci. Premiul pentru concurs trebuie să fie neapărat produsul pe care îl promovezi. Înainte să te gândești la mecanism, definește tipul de audiență pe care o targetezi, astfel încât să ai cât mai multe înscrieri de la oameni interesați de produsul respectiv.

7. Instagram

Atunci când vine vorba de promovarea unui produs, o platformă vizuală precum Instagram trebuie neapărat trecută pe listă. România are aproape 300 de mii de utilizatori activi, așadar noi îți recomandăm să fii prezent și aici.

Poți folosi diferite tactici pe Instagram. Cea mai simplă ar fi să postezi pe profilul tău imagini interesante cu produsul, într-un context bine definit, dar și video-uri sau Insta Stories. O altă idee pe care o poți folosi este să contactezi influenceri activi pe Instagram și să le propui o colaborare prin care ei să promoveze produsul tău la ei pe profil.

Acestea sunt metodele noastre preferate pe care ți le recomandăm pentru promovarea oricărui produs de pe magazinul tău online. Sperăm să te inspire și să te ajute la creșterea vânzărilor.

Ți-a plăcut acest articol?

Subscrie la newsletter-ul nostru și află când îl publicăm pe următorul.

Vrei propriul tău magazin online?

Blugento: Platform for Growth — simplu, ușor, complet. Soluția ideală, construită pe fundația solidă Magento, care oferă toate funcțiile necesare unui magazin online într-un pachet robust și ușor de utilizat. Fără contracte de lungă durată, și fără date captive.

Ce este Blugento? Vezi planuri și prețuri