5 moduri de a-ți pregăti magazinul de sărbători

5 moduri de a-ți pregăti magazinul de sărbători

18.12.2017 13:20

În fiecare an, odată cu sfârșitul sezonului de sărbători, rezultatele vânzărilor sunt analizate, iar numărul consumatorilor care finalizează comenzile online este în creștere.

După Cyber Monday, mania cumpărăturilor continuă, iar ultima săptămână înainte de Crăciun este una dintre cele mai bune oportunități de a-ți crește vânzările.

E sezonul cumpărăturilor online. Este important să plănuiești o strategie bine pusă la punct din timp. Am pregătit pentru tine câteva sfaturi care să te ajute să treci de această perioadă cu bine.

1. Începe cu o campanie AdWords de sezon

Să presupunem că vinzi articole vestimentare pentru femei sau articole fashion. E ocazia perfectă să pui bazele unei campanii care să se centreze pe cuvinte cheie precum ‘’cadouri pentru mama’’ ‘’cadou pentru iubită’’ sau ‘’pulovere de crăciun’’. Este unul dintre cele mai simple modalități de a aduce produsele în atenția clienților.

Odată ce ai făcut asta, este important să reușești sa îi impresionezi îndeajuns de tare încât sa rămână pe site și sa finalizeze comanda.

2. Promovează-ți produsele prin e-mail

Campaniile de e-mail marketing continuă să fie unele dintre cele mai eficiente moduri de a-ți crește vânzările în eCommerce.

Cu ocazia sărbătorilor, audiența ta va fi în căutare de idei de cadouri și se vor gândi la magazinele de la care să cumpere. De aceea, un newsletter care să prezinte cele mai bune oferte ale site-ului tău de eCommerce poate aduce foarte multe comenzi noi.

Trimite-ți ofertele la cât mai mulți posibili clienți, chiar dacă nu au plasat vreodată o comandă la magazinul tău sau nu ai interacționat cu ei de mult timp.

În decembrie, toată lumea este interesată de promoții speciale.

3. Pregătește produse de sezon și stocuri care să ajungă pe perioada sărbătorilor

În perioada Crăciunului, consumatorii sunt pregătiți să cheltuiască mai mulți bani pe cadouri decât în oricare alată perioadă din an.

Cumpărăturile de Crăciun au devenit un eveniment notoriu, mai ales pentru cumpărătorii care își doresc să obțină cele mai frumoase cadouri pentru cei dragi.

Asigură-te că ai în stoc produse noi și festive, care să fie potrivite sau chiar special gândite pentru sezon. Vizitatorii trebuie să știe că cele mai noi produse sunt disponibile la tine pe site.

De multe ori, atunci când ne gândim să pregătim o linie nouă de produse, dedicată sărbătorilor, este deja prea târziu pentru a le produce și comercializa. Ceea ce poți face însă, este să personalizezi ambalajele produselor care ajung la clienții tai.

Îmbracă produsele deja existente în haine de sărbătoare. Aceasta este una dintre cele mai simple modalități de a aduce magazinul și clienții tăi în spiritul sărbătorilor.

Adaugă carduri de cadou digitale cu un design atractiv, care să atragă vizitatorii. Un loc bun de a le prezenta este în secțiunea de sugestii de cadouri pe website.

O ultimă idee este să oferi ceva în plus. Cultivarea serviciilor superioare atunci când vine vorba despre o companie, indiferent de industrie, nu ar trebui să se rezume doar la oferte speciale. Acum e o ocazie perfectă de a surprinde clienții tăi cu un cadou din partea magazinului. Poate sa fie o cutie cu bomboane sau o felicitare de Crăciun.

4. Decorează-ți magazinul online

Crăciunul este singura perioadă din an în care crenguțele de brad și luminițele multicolore merg bine împreună.

Fii festiv!

Adaugă magazinului tău online elemente de design grafic care să pregătească îl pentru sărbători. Obiectivul tău este de a inspira vizitatorii de pe site să cumpere, lucru care poate fi realizat printr-o campanie de Crăciun.

Trebuie să profiți de această perioadă și să pregătești oferte speciale de Crăciun, promoții și discounturi.

Asigură-te că termenii și condițiile ofertelor promoționale pe care le pui la dispoziția clienților sunt bine comunicate și înțelese. Astfel, eviți problemele ce ar putea apărea în procesul de check-out.

Ofertele și reducerile nu sunt singurele moduri de acra interes. O altă idee este să oferi clienților livrarea gratuită în perioada sărbătorilor. Este o modalitate frumoasă de a-i motiva să achiziționeze produse de la tine de pe site.

5. Nu uita de luna ianuarie

În toată agitația Crăciunului, este important să nu uiți să planifici campaniile pentru următoarea perioadă.

Pentru a trece în 2018 cu bine, acordă atenție și lunii ianuarie. Pregătește-ți reducerile de început de an din timp și pune bazele unor campanii care să rezoneze cu clienții tăi.

În încheiere, echipa Blugento îți urează un Crăciun fericit!

Ți-a plăcut acest articol?

Subscrie la newsletter-ul nostru și află când îl publicăm pe următorul.