Omniconvert este o companie românească înființată în anul 2013. Omniconvert este o platformă de optimizare a ratei de conversie ce combină cele mai importante funcționalități pentru îmbunătățirea website-ului tău: AB testing, personalizare web, sondaje on-site și segmentare avansată.

Peste 40 de criterii de segmentare a vizitatorilor

Omniconvert îți pune la dispoziție peste 40 de criterii de segmentare. Prin intermediul platformei, poți să te adresezi diferit fiecărui tip de clienți ai magazinului tău online. Prin intermediul mesajelor personalizate, vei putea prezenta cele mai potrivite produse vizitatorilor de pe site.

Construiește cu Omniconvert sondaje on-site pentru a afla ce gândesc consumatorii tăi și ce probleme au aceștia (lipsă de încredere, intenția de cumpărare, scopul vizitei, etc.).

Apoi analizează rezultatele, construiește ipoteze pentru a îmbunătăți experiența pe website a vizitatorilor. Trimite mesaje personalizate acestora prin personalizare web și experimente de AB Testing.

Pentru personalizarea web, poți folosi pop-up-uri (declanșate on-load, on-scroll, on-exit), utilizând unul dintre cele peste 100 de template-uri disponibile în platformă sau unul făcut de tine.

Prin AB Testing, poți testa diverse variante ale paginilor website-ului tău pentru a identifica varianta care înregistrează cea mai mare rată de conversie în funcție de obiectivul tău.

În prezent, platforma are peste 22.000 utilizatori din toată lumea, inclusiv ING Bank, WWF, Avon, Forbes, OLX, Orange, eMAG, University of London.