Studiul de piață online este un instrument de marketing extrem de eficient prin intermediul căruia ajutăm companiile să descopere percepțiile publicului, satisfacția și loialitatea consumatorilor, vizând propriile servicii sau produse.

Ce își doresc prospecții tăi?

Studiile iVox sunt realizate ținând cont de obiectivelor furnizate de clienții noștri, iar produsul final este un raport de cercetare realizat de specialiști în statistică, sociologie și marketing. Misiunea companiei noastre este de a crea un mediu transparent si eficient de comunicare între consumatori și brand, prin intermediul datelor statistice. În acest sens, studiile iVox vin cu răspunsuri la provocări precum: Optimizarea publicităţii, Definirea valorilor mărcii, Optimizarea canalelor de promovare, Optimizarea experienței clienților, Oportunități de creștere pe piață, Pricing, Proiectarea și optimizarea produsului.

Studii de piață

Acest produs este destinat comercianților care doresc informații statistice relevante despre piețele pe care activează. Cercetarea este realizată pe un eșantion specific, pe baza obiectivelor prestabilite, iar produsul final este un raport comprehensiv al rezultatelor obținute.

Întrebarea zilei

Cel mai rapid mod de a obține un rezultat la o întrebare simplă. Produsul final este un raport care poate include rezultate în funcție de variabile socio-demografice specifice, livrat în maxim 24h de la implementare. În conținutul întrebării zilei pot fi introduse fișiere foto sau video.

Avantajele studiilor de piață online

  • Costul implementării și promptitudinea în livrarea rezultatelor
  • Acuratețea rezultatelor datorită chestionarelor completate în condiții confortabile, în care nu există termen limită pentru răspuns. În consecință, răspunsurile date sunt oneste, bine reflectate, exacte și detaliate
  • Atașamente multimedia - fișiere video și imagini inserate în întrebările chestionarului
  • Eșantionare facilă dintr-un panel de respondenți în continuă creștere
  • Acces client la statisticile live

Printre clienții iVox