InboxTarget este o soluție completă de marketing, cu posibilitatea de plată pe bază de comision din vânzările asistate. Cu accent pe automatizare, InboxTarget, apelează la soluții tehnice complexe pentru personalizarea experienței utilizatorilor aflați în diverse stadii de cumpărare și ajută la creșterea conversiei.

Despre InboxTarget.ro

Lansată în România oficial în luna noiembrie, aplicația InboxTarget vine cu experiență după 1 an de teste în piața locală și după 7 ani experiență în afară. InboxTarget folosește platforma tehnică a Vibetrace. Printre clienții online români care au testat cu succes se numară: drimus.ro, ceasmania.ro, ilpasso.ro, tinar.ro. Valoarea vânzărilor totale asistate lunar depăsește 13.000.000 EUR, iar numărul total de utilizatori de Internet pentru care se analizează date este de 250.000.000.

În ultima perioadă, se pune accentul pe utilizarea tehnologiei pentru maximizarea rezultatelor de marketing. Cu accent pe automatizare, InboxTarget, apelează la soluții tehnice complexe pentru personalizarea experienței utilizatorilor aflați în diverse stadii de cumpărare.

Din start, în urma integrării, clientul beneficiază de experiență acumulată în diverse nișe și industrii (travel, asigurări, modă, IT&C sau servicii). Cele 20+ de campanii standard pe care punem la dispoziție pot fi customizate și pregătite pentru fiecare business în parte:

  • Creare newsletter în maxim 5 minute (folosind produse din site, sau calculate personalizat pentru fiecare user);
  • Trimitere newslettere automate, în funcție de interesele fiecărui utilizator;
  • Retargeting emailuri în funcție de comportamentul din site;
  • Afișare mesaje dinamice către audiențe segmentate în site;
  • Creare de campanii în pași (workflow-uri), pentru a încuraja finalizarea cumpărăturii;
  • Recomandări de produse onsite, cu 20 de algoritmi predefiniți
  • Retargeting prin notificari push.

Doar din campania de recuperare coșuri abandonate, în 2015 s-au recuperat vânzări în valoare de 7.4 milioane EUR.