Întrebări frecvente

Achiziția unui magazin online din Blugento Express

Lansarea unui magazin online este un pas important și cu siguranță ai o mulțime de întrebări. Am încercat să răspundem aici celor mai frecvente întrebări venite din partea clienților noștri, înainte de achiziție. Dacă pe parcurs apar întrebări cărora nu le găsești răspuns nu ezita să ne scrii la adresa suport@blugento.ro și-ți vom răspunde cu drag.

De asemenea, dacă nu ai parcurs secțiunea Cum Functionează Blugento Express, te încurajăm să o faci înainte de a căuta răspunsul la o întrebare specifică.

1. Care sunt pașii care urmează după ce plasez comanda în Blugento Express?

Vom lua legătura cu tine pentru a începe procesul de onBoarding, mai exact vei răspunde la o serie de întrebări despre nevoile business-ului tău, ca noi să putem să realizăm o configurare optimă a magazinului tău online. În 1-2 zile vei primi datele de administrare ale magazinului tău și acces la tutoriale care te vor ajuta să te familiarizezi cu platforma și cu panoul de administrare. În acest pas, poți deja încărca produsele în magazinul tău online. Între timp, noi ne vom ocupa de configurarea tehnică și de personalizarea magazinului. La sfârșitul procesului, magazinul devine live, iar tu poți începe să vinzi.

2. În cât timp va fi gata magazinul meu și pot să încep să vând?

După achiziție, vei fi contactat în 1-2 zile lucrătoare pentru a primi datele de administrator al magazinului. Noi vom începe procesul de setup și personalizare, iar tu te poți ocupa deja de popularea magazinului cu produsele tale. Magazinul va fi gata să vândă în aproximativ o săptămână.

3. Ce este inclus în pretul magazinului online afisat pe Blugento Express

În momentul plasării comenzii în Blugento Express plătești crearea magazinului tău online, cu designul pe care l-ai selectat, pe platforma Blugento. Pe scurt, în prețul afișat este inclus designul și setup-ul tehnic al magazinului.

Pentru ca imaginea brandului tău să fie una profesionistă și pentru ca magazinul să fie gata de lansare în cel mai scurt timp, îți oferim BONUS personalizarea magazinului.

Totodată, în momentul plasării comenzii vei opta pentru un pachet de abonament (Boutique, Start sau Grow) care nu este inclus în prețul afișat. Acest abonament lunar, va începe sa fie facturat doar la 30 zile după ce cererea ta fost preluata de specialiștii noștri, prima lună fiind gratuită.

4. Ce este inclus în pachetul de personalizare al magazinului online?

La orice magazin achiziționat din Blugento Express, oferim BONUS un pachet de personalizare al magazinului, care include:

  • Setarea domeniului propriu;
  • Adaugarea logo-ului companiei tale;
  • Crearea și modificarea bannerelor de pe site cu unele specifice companiei tale;
  • Adaptarea paletei de culori în funcție de identitatea vizuală a brandului tău;
  • Modificarea logo-urilor furnizorilor (dacă este cazul);
  • Modificarea iconițelor specifice (dacă sunt iconițe în design care nu se potrivesc pentru proiectul tău);

5. Ce abonament pot sa aleg pentru un magazin achiziționat din Blugento Express și cum aleg abonamentul potrivit?

Atunci când comanzi un magazin online din Blugento Express, poți opta pentru pachetele de abonament Boutique (59 euro/lună), Start (99 euro/lună) sau Grow (199 euro/lună). Alege pachetul care se potrivește afacerii tale în funcție de numărul de produse pe care îl vei comercializa și funcționalitățile pe care dorești sa le aibă magazinul tău.

6. Abonamentul include și gazduire?

Da, toate abonamentele includ și găzduire. Magazinele create pe platforma Blugento beneficiază de tehnologia Kubernetes, o soluție de cloud hosting de ultimă generație.

7. Pot să-mi schimb planul de abonament oricând?

Da, poți trece oricând la un alt pachet de abonament, iar toate elementele grafice ale magazinului tău vor rămâne neschimbate.

8. Pot să renunț la abonament oricând?

Da, poți renunța oricând la abonament, cu un preaviz de 30 zile. 

9. Pot să-mi setez nume de domeniu propriu?

Da, noi vom seta pentru magazinul tău numele de domeniu ales de tine. Dacă ai nevoie de suport pentru achiziția domeniului, te putem îndruma.

10.Primesc și adresă de email odată cu magazinul?

Da, vei beneficia de adrese de email personalizate cu numele magazinului (exemplu: nume@magazin.ro). Îți poți crea câte adrese dorești și ai la dispoziție 10 GB spațiu de stocare.

11. Ce funcționalități va avea magazinul meu?

Fiecare pachet de abonament Blugento are un set de funcționalități și servicii incluse. Magazinul tău va fi echipat cu o serie de funcționalități, în funcție de abonamentul pentru care optezi. Poți vedea detaliile pachetelor accesând această pagină.

12. Ce integrări sunt disponibile pentru magazinul meu online

Succesul unui magazin online depinde în mare măsura și de partenerii și furnizorii de servicii aleși. Magazinul tău Blugento poate fi integrat cu numeroase module, aplicații și furnizori de servicii, în funcție de pachetul ales. Poți vedea pe pagina pachetelor o listă completă de integrări și în ce pachete sunt incluse sau disponibile.

13. Magazinele sunt optimizate pentru mobil?

Da, magazinele Blugento sunt optimizate pentru toate tipurile de dispozitive (laptop, tableta, telefoane), ceea ce asigură o experiență optimă pentru clienții tăi, indiferent de dispozitivul folosit pentru a-ți accesa magazinul online.

14. Pot să migrez un magazin deja existent pe platforma Blugento?

Da, putem să oferim suport la migrarea unui magazin. Dacă dorești să migrezi magazinul pe platforma noastră și să folosești un design de pe Blugento Express te rugam sa ne contactezi la adresa de email suport@blugento.ro să putem evalua ce implică procesul de migrare.

15. Dacă am mai multe produse, pot sa fac import de produse?

Da, mai multe produse pot fi importate simultan prin intermediul unui fișier CSV. Dacă dorești să imporți mai multe produse, îți vom trimite un fișier și îți vom arăta cum trebuie completat acesta pentru migrare.

16. Datele mele sunt în siguranță?

Absolut. Magazinul tău va beneficia de măsurile de securitate native platformei Blugento, iar noi ne vom ocupa de configurarea corectă a magazinului și de actualizări frecvente de software.

17. Pot să-mi personalizez magazinul?

Da. După perioada de setup, în care noi vom personaliza magazinul în funcție de identitatea brandului tău, tu poți face oricând modificări asupra detaliilor magazinului din panoul de administrare.

18. Pot să editez paginile magazinului meu?

Da. Tu ai control asupra conținutului paginilor magazinului. Pentru a afla cum se editează o pagină, citește ghidul nostru Blugento.

19.Pot să creez pagini noi în magazinul meu?

Da, poți crea pagini noi pentru magazinul tău online. Pentru a afla cum se crează o pagină nouă, citește ghidul nostru Blugento.

20. Ce elemente grafice pot edita în magazinul meu?

În prima etapă, noi vom personaliza elementele de design ale magazinului (bannere, imagini, paleta de culori). După ce procesul de setup este gata, poți oricând să modifici aceste elemente din panoul de administrare. Pentru a afla cum se editează elementele grafice, citește ghidul nostru Blugento.

21. Oferiți servicii de design logo/bannere?

Da. Oferim servicii de design contra cost, în afara abonamentelor. Aceste servicii cuprind și realizarea de logo-uri și bannere. Pentru mai multe detalii legate de acest aspect, ne puteți contacta la adresa de email: suport@blugento.ro