Blugento How To

Adăugarea unui produs grupat

In multe cazuri, magazinele online oferă produse complementare. În general, un posibil client va vrea să dețină toate aceste produse. Pentru a facilita vânzarea întregului ”set”, aveți opțiunea de a crea produse grupate. În plus, vă va fi mai simplu să creați promoții pentru clienții care doresc să cumpere setul.

Aceste produse sunt, în esență, pagini de prezentare a mai multor produse simple. Produsele simple sunt alese de dvs., iar clientul alege ce să cumpere și cantitatea. Avantajul produselor grupate constă în faptul că pot prezenta produse simple ca un set, pe aceeași pagină. Pentru a crea un produs grupat, apăsați pe butonul ”Catalog” iar apoi pe ”Gestionare Produse”. Apoi apăsați pe ”+Adăugare Produs” din partea dreaptă. La secțiunea ”Tip Produs” alegeți opțiunea ”Produs Grupat”.

Pentru a crea un produs grupat, trebuie să completați aceleași câmpuri obligatorii ca și la produsul simplu.

Dacă doriți mai multe detalii, citiți articolul Cum se adaugă un produs simplu.

La categoria ”Stoc” din secțiunea ”Inventar”, trebuie doar să vă asigurați că opțiunea ”În Stoc” este selectată în câmpul ”Disponibilitate Stoc”. Din moment ce produsele grupate sunt pachete de produse simple, acestea nu au un număr în stoc ci se bazează pe disponibilitatea produselor din grup.

La imagini, este de preferat să inserați și fotografii care includ toate produsele din pachet. Astfel, clientul va ști din start ce intră în componența produsului grupat și va înțelege mai bine de ce aceste produse ar trebui cumpărate împreună.

Pentru a selecta produsele ce vor fi cuprinse în produsul grupat, dați click pe secțiunea ”Produse Asociate” de la sfârșitul meniului din stânga.

După ce ați completat toate câmpurile dorite, apăsați butonul ”Salvare” din partea dreaptă sus a ecranului. Din perspectiva vizitatorilor de pe site (pe front-end), un produs grupat va arăta așa:

După cum puteți vedea, produsul grupat are o listă cu toate produsele simple incluse, codul și prețurile acestora. Clientul alege ce cantitate din fiecare produs să cumpere și le adaugă pe toate în coș simultan. În coșul clientului, produsele simple vor apărea individual, nu ca un singur produs grupat.