Sugestii pentru a îmbunătăți descrierea produselor #ecommercefarafiltru

Sugestii pentru a îmbunătăți descrierea produselor #ecommercefarafiltru

19.08.2016 13:26

Un magazin online de succes înseamnă o platformă funcțională, personalizarea acesteia, produse de calitate, relațiile cu clienții și alți factori pe care cu toții îi luăm în considerare atunci când ne gândim la un număr cât mai mare de vânzări. Dar ce ne diferențiază de alte magazine?

Unul din aspectele unice pe care fiecare dintre noi poate să îl îmbunătățească este descrierea produselor care influențează puternic clienții în decizia lor de a achiziționa. În continuare îți vom prezenta câteva metode prin care putem perfecționa calitatea textelor.

Oferă toate informațiile necesare

Majoritatea descrierilor de produse nu oferă toate detaliile. Cea mai ușoară metodă de a furniza toate informațiile necesare este de a te pune în poziția clientului și de a gândi ca el. Ce l-ar interesa pe omul care cumpără acest produs? Gândește-te la câteva întrebări (cine, ce, unde, când, de ce) care să te ajute în redactarea textelor. Folosește-te de ele pentru a redacta conținutul și a nu rata detaliile importante.

Evită clișeele

Clienții sunt familiarizați cu descrierile produselor datorită numeroaselor magazine pe care le urmăresc înainte de a face o achiziție. Evită să folosești sintagme clișeice și repetitive, deoarece acestea sar în evidență și nu conving. Încearcă să folosești propoziții cât mai originale și interesante pentru a atrage clienții. Imaginează-ți că ai spune o poveste și aceasta trebuie să suscite curiozitatea cititorilor.

Folosește propoziții scurte și concise

Nimănui nu îi place să își piardă timpul descifrând fraze complexe care nu oferă informația necesară. Utilizează propoziții scurte și la obiect. De asemenea, evită să folosești termeni specializați care doar induc în eroare clienții. Cu cât mai simplu, cu atât mai bine.

Formatarea textului

Textul trebuie să fie cât mai ușor și rapid de citit. Folosește liste pentru detaliile importante și separă informația în paragrafe scurte, fiecare conținând o idee pe care o dezvoltă.

Descrierile produselor ne reprezintă magazinul și modul în care ne poziționăm pe piață. Folosește aceste sugestii pentru a îmbunătății calitatea lor și spune-ne părerea ta.

Încearcă aceste sugestii și spune-ne părerea ta pe rețelele sociale folosind #ecommercefarafiltru.

Ți-a plăcut acest articol?

Subscrie la newsletter-ul nostru și află când îl publicăm pe următorul.

Vrei propriul tău magazin online?

Blugento: Platform for Growth — simplu, ușor, complet. Soluția ideală, construită pe fundația solidă Magento, care oferă toate funcțiile necesare unui magazin online într-un pachet robust și ușor de utilizat. Fără contracte de lungă durată, și fără date captive.

Ce este Blugento? Vezi planuri și prețuri
Postat în eCommerce Best Practice Inbound Marketing De:
Oana Bosbici