Hey Siri, cum fac SEO în 2020?

Hey Siri, cum fac SEO în 2020?

22.01.2020 14:34

Când vine vorba despre optimizarea pentru motoarele de căutare, majoritatea antreprenorilor au deja o bază teoretică în SEO și sunt conștienți de regulile pe care trebuie să le aplice pentru a avansa în clasamentul Google.

Totuși, pe cât de bine știute, aceste reguli nu sunt tocmai ușor de pus în practică. În tot procesul de SEO e nevoie de multă răbdare, de o echipă de specialiști și prezență pe toate canalele de comunicare cu clienții, fie că e vorba de o companie B2B sau B2C.

Printre experții în marketing digital și SEO se numără compania Target Web, condusă de către Iulian Ghișoiu. Iulian este un antreprenor cu un mindset axat strict pe rezultate prin stabilirea unor obiective clare. Acesta știe cât de important este feedback-ul clientului final în poziționarea business-ului în motoarele de căutare.

Cum poți să contribui la avansarea brandului tău în motoarele de căutare?

Google te apreciază, dacă și clienții tăi o fac. Astfel, feedback-ul clienților tăi depinde de experiența online pe care le-o oferă brandul tău. Criteriile pe care se bazează acest feedback nu este deloc o chestiune abstractă, ci presupune îmbunătățirea continuă a website-ului tău și a canalelor conexe pe care ești prezent: pe Social Media, Google My Business sau în presă. Dar să începem cu începutul.

  • Eficientizarea website-ului businessului tău prin conținut de calitate

Crearea conținutului relevant s-a schimbat exponențial. Pe de o parte, menținerea unui flux constant de conținut poate aduce trafic pe site, dar astăzi specialiștii în digital marketing și SEO, precum Target Web, recomandă să te axezi pe îmbunătățirea continuă a conținutului cu care dorești ca brand-ul tău să fie asociat.

Poți să îmbunătățești calitatea în:

  • paginile de produse sau landing page-urile printr-un copy relevant pentru audiența ta, în concordanță cu scopul campaniilor și produselor pe care le vinzi
  • conținutul vizual pe care dorești să-l integrezi pe magazinul online, alegând imagini stock reprezentative pentru business-ul tău la o rezoluție înaltă, optimizate pentru web și redenumite folosind cuvinte-cheie specifice
  • blog - cele mai bune cuvinte-cheie sunt topicurile populare din industria în care activezi. Abordează subiecte interesante și setează-ți obiectivul să scrii pentru oameni, nu cu scopul unic de a crește poziționarea în motoarele de căutare.

Dacă vrei să aflii mai multe detalii citește articolul despre optimizarea imaginilor de produs pentru SEO și viteză.

SEO nu înseamnă doar conținut și cuvinte-cheie, ci are în vedere și un cumul de factori importanți precum viteza de încărcare a site-ului, link-uri inbound de la liderii din industria ta și metadescrieri relevante.

  • Viteza de încărcare a site-ului

Un alt aspect subliniat de Iulian Ghișoiu este importanța vitezei magazinului tău online. De regulă, pentru a menține interesul clientului tău, o pagină web trebuie să se încarce în două secunde sau mai puțin. Dacă paginile magazinului tău se încarcă mai greu, poți să reduci din conținutul video sau să optimizezi dimensiunea fotografiilor.

  • Optimizarea navigării în site a utilizatorului

Când vine vorba de UX/UI, ‘’Less is more” se aplică perfect . Oferă-i utilizatorului o experiență intuitivă, logică, curată și evident, rapidă. Poți face acest lucru prin setarea unui ‘’customer journey’’ începând de pe pagina principală și până la “Thank You Page”. Mai mult decât atât, acordă atenție sporită experienței pe smartphone și fii pregătit să interacționezi cu el oriunde se află - Facebook, Instagram sau Google.

  • Link-uri inbound

Chiar dacă nu este un criteriu obligatoriu pentru înaintarea în indexul motoarelor de căutare, nu strică să fii recomandat de alte website-uri din industrie. Asociază-te pe cât posibil cu site-uri prestigioase, pentru că mai ales la început de drum orice mențiune relevantă contează. Pe lângă un boost în indexare, te ajută în atragerea lead-urilor calificate și mai apoi în convertirea lor în clienți.

Alegerea unei agenții de SEO

Implementarea elementelor de mai sus îți pot asigura o poziție destul de bună în motoarele de căutare. Insă pentru a evolua, ai nevoie de un partener care să-ți ofere know-how-ul, să contribuie la îndeplinirea viziunii tale și să-ți împărtășească mindset-ul antreprenorial.

Target Web se poziționează ca lider în SEO pe piața din România și și-au menținut acest statut timp de 14 ani. Se remarcă prin rezultatele aduse tuturor clienților cu care au colaborat și prin abordarea deschisă la nou pe care o au legat de trendurile din industrie.

Pe scurt, în momentul în care ai decis să externalizezi aceste servicii de optimizare pentru motoarele de căutare trebuie să ai în vedere patru aspecte esențiale:

  • Reputația agenției în piață
  • Verificarea testimonialelor pe site-ul agenției
  • Portofoliul de clienți publicat
  • Verificarea juridică a agenției

Odată clarificate aceste aspecte, este momentul să îți setezi așteptările pe care le ai de la o agenție. Fie că îți dorești o creștere a vizibilității brandului în motoarele de căutare pentru a atrage mai multe lead-uri calificate sau doar pentru a crea awareness în comunitatea ta, trebuie să fii pe aceeași lungime de undă cu partenerul tău de SEO.

Iulian Ghișoiu și echipa sunt axați strict pe rezultate. Astfel, ei te vor ajuta să setezi obiective reale și măsurabile cu care să atingi cele mai bune rezultate.

SEO 2020

În ceea ce privește trendurile pentru anul 2020, Iulian Ghișoiu remarcă importanța crescândă a căutărilor vocale. În 2019, 40% dintre căutarile vocale au fost realizate de către utilizatorii non-mobile și 60% mobile.

Oferirea celui mai bun rezultat, în urma căutării vocale versus afișarea unei liste de rezultate prezintă o provocare enormă pentru antreprenori. Astfel, Target Web optimizează site-urile proprietarilor de magazine online pentru a face față cu succes căutărilor vocale.

Pentru mai multe informații legate de primii pași în alegerea unei agenții de SEO și în setarea unei traiectorii de acțiune, te invităm să urmărești interviul de mai jos.

Vrei să-ți deschizi un magazin online?

Discută cu un consultant Blugento și află cum poți să-ți crești afacerea cu un magazin online performant!

Vreau Magazin

Postat în eCommerce SEO Creșterea vânzărilor De:
Mara Florea

Acest site web utilizează Cookie-uri

Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de social media și pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, împărtășim informații despre utilizarea site-ului nostru cu partenerii noștri de socializare, publicitate și analiză, care îl pot combina cu alte informații pe care le-ați furnizat sau pe care le-au colectat din utilizarea serviciilor lor. Sunteți de acord cu cookie-urile noastre dacă continuați să utilizați site-ul nostru web.

Mai multe detalii