Este oficial: Adobe cumpără Magento cu 1.68 miliarde de dolari

Este oficial: Adobe cumpără Magento cu 1.68 miliarde de dolari

12.06.2018 14:35

Adobe cumpara Magento

Ziua de 21 mai 2018 marchează un moment extrem de important pentru industria de eCommerce la nivel global, deoarece Adobe, cea de-a doua companie din lume în domeniul softwarea anunțat încheierea unui acord definitiv pentru achiziționarea Magento Commerce, cea mai populară platformă open-source pentru comerț online din lume.

În aceeași zi, Mark Lavelle, CEO-ul Magento, a publicat o postare scurtă pe blog unde a confirmat știrea anunțată de Adobe. Potrivit acestuia, achiziția reprezintă un pas important ce va ajuta platforma de comerț online să inoveze pe toate planurile.

Magento Commerce Cloud, ce include comerț digital, gestionarea comenzilor și inteligență predictivă, va fi integrat în Adobe Experience Cloud pentru a oferi o singură platformă atât pentru clienții B2B, cât și pentru cei din segmentul B2C. Tranzacția în valoare de 1.68 miliarde de dolari va fi finalizată în cel de-al treilea semestru al anului fiscal 2018.

După cum probabil știți, Blugento este o soluție construită pe fundația solidă a platformei Magento, ce are în spate o armată de 300.000 de programatori care lucrează în permanență la îmbunătățirea acesteia, motiv pentru care această știre este de interes atât pentru noi, cât și pentru clienții noștri.

De ce a făcut Adobe această mișcare?

Adobe este de părere că prin ajutorul conținutului și al datelor se pot furniza experiențe digitale personale la care consumatorii se așteaptă într-o oarecare măsură.

Potrivit lui Brad Rencher, vicepreședinte executiv și manager general Adobe, în prezent, compania este un lider pe partea de creare de conținut, marketing, publicitate, analytics, și mai nou, comerț, soluție pe care nu o deținea până în acest moment. 

Integrarea Magento cu Adobe Experience Cloud va permite companiei de software să personalizeze fiecare interacțiune pe parcursul unui customer journey, dar și să permită consumatorilor să cumpere produse în orice moment.

Adobe și Magento sunt parteneri încă din anul 2016, așadar această achiziție poate fi privită și ca o evoluție a relației dintre cele două companii. În urma tranzacției, Adobe își asigură o cotă mai mare de piață din industria digitală, unde cei mai importanți competitori sunt Salesforce și Oracle.

Adobe cumpara Magento

La ce să ne așteptăm pe viitor?

Adobe și Magento împărtășesc o viziune comună în legătură cu viitorul experiențelor digitale, iar Mark Lavelle este de părere că abilitățile Adobe pe partea de conținut și folosirea datelor reprezintă o oportunitate imensă pentru clienții, partenerii și comunitatea de programatori a Magento. Scopul platformei de eCommerce este să ofere o soluție integrată clienților săi prin care aceștia să creeze experiențe în timp real pentru consumatori și să le poată captiva atenția la fiecare pas.


Cu ajutorul Adobe, Magento va putea oferi și mai multă valoare tuturor clienților, partenerilor și dezvoltatorilor. De asemenea, datorită tehnologiei cloud și funcționalităților oferite de produsele Adobe, liderul în comerțul online va putea să își accelereze progresul în domeniu și să intre pe alte piețe și arii geografice.


Planurile de viitor cu privire la direcția Adobe vor fi dezvăluite doar după ce tranzacția va fi finalizată. Cu toate acestea, suntem extrem de încântați de această veste și abia așteptăm să aflăm ce lucruri minunate vor face împreună.

Postat în Blog eCommerce Noutăți De:

Bluegento Admin