Cum să faci prima vânzare în 30 de zile de când ți-ai lansat magazinul online

Cum să faci prima vânzare în 30 de zile de când ți-ai lansat magazinul online

18.05.2017 11:37

Magazinul tău online este gata de lansare așa că trebuie să începi procesul de promovare prin care să aduci trafic pe site. Cu cât ai mai mult trafic targetat pe site, cu atât îți vor crește șansele să faci prima vânzare într-un timp foarte scurt.

Primul client nu se uită niciodată și reprezintă cu siguranță un punct de referință pentru afacerea ta. Pentru a putea face prima ta vânzare în 30 de zile de când ai lansat magazinul online trebuie să te concentrezi pe partea de marketing.

În acest articol, îți vom prezenta mai multe canale prin care poți aduce trafic pe site-ul tău. Important este să le folosești pe acelea care se potrivesc profilului afacerii tale.

Surse de trafic care nu te costă bani  

Prima dată, ar trebui să aduci trafic care nu te costă nimic înafară de timp.

  • Conexiuni. De multe ori, primul client al unui magazin online va fi o persoană pe care antreprenorul o cunoaște și nu este absolut nimic în neregulă cu acest lucru. Profită de prezența ta pe rețelele sociale și dă de știre tuturor legat de noul tău magazin online.

  • Comunități. Apoi, postează pe forumuri, subreddituri sau pe grupuri unde oamenii pot fi interesați să cumpere ceea ce vinzi. Pentru a-i face pe oameni să dea click pe link, oferă-le și un cod promoțional pe care îl pot folosi la prima comandă.

Reclamele plătite

Această formă de promovare nu numai că îți va aduce trafic targetat pe site, dar și într-un timp foarte scurt. Nu te aștepta să faci prima vânzare neinvestind bani în marketing.

Fiecare platformă care oferă acest tip de promovare este diferită și nu toate se vor potrivi obiectivelor tale. Înainte să începi derularea unei campanii de reclame plătite, va trebui să ai profilul cât de cât activ, pentru ca un vizitator nou să poată afla mai multe despre tine.

  • Facebook. Este una din cele mai populare rețele sociale atunci când vorbim de reclame plătite. Motivul principal este faptul că poți ajunge la o audiență extrem de diversă, fie că ne referim la sex, vârstă, interes, venit sau zonă a țării în care locuiesc.

  • Instagram. Formatul exclusiv vizual al acestei platforme o face foarte potrivită pentru magazinele online, dar și faptul că are cea mai mare rată de engagement dintre toate rețelele sociale. Reclamele plătite vor apărea în feed-ul utilizatorilor și așa vei putea aduce trafic pe site. Dacă vinzi produse vestimentare, de fitness, mâncare sau altele similare, și dacă audiența ta este formată din generația millennials, atunci Instagram este platforma ideală.

  • AdWords. Am mai vorbit despre AdWords în articole precedente și am văzut că avantajul major al reclamelor pe Google este faptul că te va ajuta să devii vizibil în căutările pe Google încă de când ai lansat magazinul online. Dacă nu știi foarte multe despre cum funcționează AdWords, cel mai bine este să apelezi la un expert care știe cum să aloce bugetul și ce cuvinte-cheie să folosească pentru a-ți aduce cele mai bune rezultate.

Parteneriate    

Înainte să propui cuiva un parteneriat, trebuie să te gândești foarte bine de ce ar vrea acea persoană să colaboreze cu tine, mai precis cum poate beneficia ea de această relație, nu doar tu.

Iată ce tipuri de parteneriate este ideal să închei:

  • Cu bloggeri/influenceri. Sunt o mulțime de bloggeri și influenceri care activează pe diverse nișe. Important este să îi identifici pe cei care se potrivesc brandului tău.

  • Companii. Atunci când magazinul tău online este abia la început, nu trebuie să te gândești neapărat la companii mari. Poți contacta companii de dimensiuni mici cu care nu intri în competiție directă și să organizați fie un concurs pentru a sărbători deschiderea magazinului tău online, fie crearea unui pachet promoțional care să includă produse complementare și de la partener.

Tic-tac, tic-tac      

Timpul nu stă pe loc așa că e momentul să te pui pe treabă și să dai startul promovării pentru a atrage cât mai mult trafic pe site și pentru a-ți crește șansele de a face prima vânzare în 30 de zile.

Ce zici, accepți provocarea?



Ți-a plăcut acest articol?

Subscrie la newsletter-ul nostru și află când îl publicăm pe următorul.

Vrei propriul tău magazin online?

Blugento: Platform for Growth — simplu, ușor, complet. Soluția ideală, construită pe fundația solidă Magento, care oferă toate funcțiile necesare unui magazin online într-un pachet robust și ușor de utilizat. Fără contracte de lungă durată, și fără date captive.

Ce este Blugento? Vezi planuri și prețuri