Cum a fost la Magento Imagine 2018

Cum a fost la Magento Imagine 2018

27.04.2018 13:32

Magento Imagine este unul dintre cele mai mari și mai importante evenimente la nivel global din industria de eCommerce. Ediția de anul acesta a avut loc la Wynn Las Vegas, între 23-25 aprilie. Peste 100 de experți în eCommerce și 3.000 de participanți s-au adunat pentru 3 zile în cadrul unui eveniment cu adevărat unic unde au fost ținute peste 65 de panel-uri.

Nu am vrut să ratăm nici ediția din 2018, așa că Sandu Babasan, CEO Blugento și Vlad Stănescu, CTO Blugento, au participat cu mare entuziasm la Magento Imagine 2018. Obiectivele noastre au fost următoarele:

  • Să dezvoltăm relații noi cu comunitatea globală de eCommerce;
  • Să aflăm noutățile și ultimele inovații din domeniu;
  • Să ne luăm doza de inspirație de la cei mai buni specialiști și lideri pe piața de eCommerce.

Ne-am gândit să scriem acest articol pentru a puncta pe scurt ce ne-a plăcut în cadrul evenimentului.

Sesiunea de deschidere a lui Mark Lavelle, CEO Magento

Lead the charge a fost tema evenimentului din acest an, dar și subiectul în jurul căruia s-a concentrat Mark Lavelle, punând accentul pe leadership, valori și comunitate. Ca în fiecare an, discursul lui Mark a fost ca o gură de aer proaspăt, extrem de inspirațional și motivant.

Pe lângă viziunea, misiunea și obiectivele companiei pentru 2018, CEO-ul Magento a vorbit și despre filozofia care stă la baza companiei.

Jamie Foxx, invitatul special de anul acesta

Jamie Foxx este un binecunoscut actor, cântăreț și comediant din America. Acesta a purtat o discuție relaxată cu Mark Lavelle în care a povestit cum a reușit să își construiască cariera și a împărtășit trei secrete care se aplică și pentru cei care dețin un magazin online:

  • Lasă fricile deoparte;
  • Testează totul;
  • Depășește-ți limitele.
  • A fost o experiență extraordinară să îl vedem pe scenă și să aflăm principiile pe care și-a construit cariera.

Cum a devenit Baked by Melissa un brand de succes

În cea de-a doua zi, am avut ocazia să o ascultăm pe Melissa Ben-Ishay, fondatoarea Baked by Melissa. Ea a povestit publicului ce a determinat-o să-și deschidă propria afacere în mediul online, dar mai ales cum a reușit să construiască un adevărat brand în mai puțin de zece ani.

Melissa a îmbinat cu succes beneficiile unui magazin online cu deschiderea ulterioară a unor puncte de lucru, astfel reușind să se plieze pe nevoile publicului ei țintă.

Inspirația este întotdeauna binevenită

Suntem extrem de bucuroși că am reușit să ajungem și anul acesta la Magento Imagine, evenimentul care nu doar că reprezintă o sursă importantă de inspirație pentru profesioniști, dar facilitează și dezvoltarea parteneriatelor cu furnizori sau alte magazine online.

Nu uita să rămâi cu ochii pe blogul nostru dacă vrei să afli la ce evenimente vom participa anul acesta, dar și cele mai importante noutăți din industrie.

Articole similare

Ți-a plăcut acest articol?

Subscrie la newsletter-ul nostru și află când îl publicăm pe următorul.

Postat în Blugento Academy eCommerce Marketing Online Noutăți De:

Bluegento Admin