Ce sunt reclamele programatice și cum poți să le folosești în avantajul tău

Ce sunt reclamele programatice și cum poți să le folosești în avantajul tău

25.09.2018 16:52

Reclame programatice pentru magazinul tau online

Ce sunt reclamele programatice și cum poți să le folosești în avantajul tău

Statisticile arată că peste 86% din consumatori nici măcar nu mai observă reclamele online. Folosirea aplicațiilor de blocat reclame a crescut cu peste 400% în ultimii 3 ani și doar 20% din post-urile pe Facebook ale unui magazin online mai cauzează o reacție emoțională. Aceste cifre nu te pot face să te simți prea optimist, mai ales dacă vrei să-ți promovezi afacerea folosind un mediu emoțional, cum ar fi Facebook.

Într-o lume în care nivelul concurenței crește, consumatorii devin imuni la publicitate. Acest lucru nu este surprinzător, având în vedere că Rata de Click medie pe o reclamă online este de 0,1%!

Cu siguranță nu puteți să bateți aceste numere sumbre cu mai multe reclame. Soluția: crează reclame care sunt mai bine direcționate, mai relevante și adaptate nevoilor și intereselor potentialilor clienți.

Scopul rămâne același, dar într-o lume în continuă schimbare, ce trebuie să se schimbe este CUM atingem acest obiectiv, și aici intervine inovația și se creează noi oportunități prin reclame programatice.

Reclame Programatice pe rețeaua de socializare Facebook

Facebook este cea mai mare și mai populară rețea de socializare. Aproape 50% dintre utilizatorii de Internet folosesc Facebook, care are peste 1,32 miliarde utilizatori activi în fiecare zi. Oportunitatea de promovare oferită de Facebook este uriașă, dacă abordarea este corectă.

Automatizarea marketingului a fost una dintre cele mai mari tendințe de marketing din ultimii ani. Furnizarea mesajului potrivit, persoanei potrivite, la momentul potrivit, oferă avantaje mari, sporind conversia și ratele de click.

Exact asta oferă partenerii noștri de la Retargeting.biz prin funcționalitatea de Reclame Dinamice pe Facebook.

Retargeting.biz este prima companie din România care a integrat Facebook Ads, prin API (Application Programming Interface). Acesta este un salt uriaș către automatizarea personalizării reclamelor unui magazin online, oferind avantaje cu un impact major față de reclamele pe Facebook create manual, rezultând într-un Cost-per-Achiziție cu până la 70% mai mic, o rată de conversie crescută și un venit generat din reclame de până la 10 ori mai mare.

Reclame Programatice pe rețeaua Google și reteaua de website-uri partenere

Majoritatea campaniilor de marketing implică reclame statice, ceea ce înseamnă că reclamele și efectiv conținutul acestora este același pentru toată lumea și este întotdeauna afișat unui segment specific de potențiali clienți.

Folosind funcționalitatea de Reclame Programatice pe Google și rețeaua parteneră oferită de Retargeting.biz, veți putea să utilizați informațiile comportamentale obținute prin monitorizarea magazinului online ce denotă acțiunile realizate de fiecare vizitator în parte (ce produse a vizionat, dacă a adăugat produse în coșul de cumpărături, etc.) și să folosiți aceste informații pentru crearea unor reclame personalizate pentru fiecare vizitator și potențial client. Prin urmare, conținutul reclamelor va fi dinamic, datorită faptului că acesta se modifică întotdeauna pe baza datelor pe care Retargeting.biz le colectează despre comportamentul de navigare al clienților în timpul vizitei site-ului dvs. web.

De exemplu, dacă dețineți un magazin online care vinde bunuri de uz casnic și utilizați Reclame Programatice pe Google și reteaua parteneră, vizitatorii care și-au abandonat coșurile de cumpărături vor primi reclame care vor prezenta produsele pe care le-au adăugat anterior în coșurile lor, rezultând într-o rată de conversie cu până la 300% mai bună. Un alt rezultat direct al utilizării Reclame Programatice pe Google și rețeaua parteneră este o rată scăzută a abandonului coșului de cumpărături, o creștere a vânzărilor de produse complementare și mai ales, o rată de conversie crescută și un venit mult mai ridicat generat din reclame.

Platforma ideală pentru automatizarea și personalizarea comunicării cu clienții

Retargeting.biz a revoluționat piața de eCommerce din EE (Eastern Europe) oferind magazinelor online integrare completă prin API cu platformele Google Ads și Facebook Ads prin funcționalitățile Google Programmatic Ads și Facebook Dynamic Ads.

Prin Facebook și Google ai acces la mai mult de 90% din site-urile prezente pe net, ajungi la 84% din audiența targetată pe Facebook în 10-18 zile. Majoritatea experților din domeniu consideră aceste canale de promovare mult mai eficiente decât e-mailul și alte tipuri de reclame.

Dacă iei în calcul aceste statistici și le combini cu personalizarea și automatizarea aflate la baza a ceea ce înseamnă Retargeting.biz, atunci “mesajul potrivit, la momentul potrivit, adresat persoanei potrivite” capată o nouă semnificație. În timp ce campaniile de e-mail, pop-up, notificări push și SMS depind de prezența pe site, funcționalitățile Facebook și Google deschid noi orizonturi pentru clienți, transformând Retargeting.biz într-o platformă globală, un adevărat One-stop-shop pentru toate nevoile de marketing personalizat ale unui magazin online.

Iată principalele avantaje ale utilizării Retargeting.biz pentru automatizarea personalizării comunicărilor cu clienții:

  • Platforma este integrată cu Facebook și Google prin API;
  • Implementarea este automată;
  • Crearea catalogului de produse se realizeaza automat, fără să fie nevoie să încărcați cataloage de produse cum ar fi dacă ați creat anunțuri direct pe Google Adwords/Facebook Ads;
  • Optimizarea anunțurilor în timp real;
  • Puteți crea reclame de recuperare coșuri abandonate și remarketare a vizitatorilor;
  • Comision bazat pe performanță;
  • Puteți achiziționa noi clienți prin campaniile de Audiențe Asemanătoare, targetare în funcție de date demografice și interese sau prin campaniile de promovare a produselor cele mai vândute din magazinul tău online.

Încearcă acum Retargeting.biz și beneficiezi de 14 zile fără nicio obligație – ca să te convingi de beneficiile aduse de automatizarea și personalizarea comunicării cu clienții.

Ai deja un magazin online pe Blugento? Îți integrăm gratuit magazinul online cu Retargeting.biz și poți beneficia atât de funcționalitățile de retargetare a vizitatorilor și de recuperare coș, cât și de atragerea de noi clienți prin reclame programatice pe Facebook și Google. Nu mai sta pe gânduri și solicită acum integrarea magazinului tău online cu Retargeting!

Postat în eCommerce Marketing Online CRO Creșterea vânzărilor De:

Bluegento Admin