Optimizarea imaginilor de produs stă la baza construirii unui magazin online de succes, deoarece are rolul de a reduce dimensiunea fișierelor de imagini fără a afecta calitatea lor astfel încât paginile să se încarce cât mai repede. De asemenea, optimizarea ajută și la o mai bună poziționare pe motoarele de căutare a paginilor din site, ceea ce va spori vizibilitatea magazinului online pe termen lung. Iată câteva recomandări care te vor ajuta să optimizezi.

Citește mai multe
Postat în eCommerce Best Practice SEO De: Blugento

83% din utilizatori se bazează pe imaginile de produs atunci când iau decizia de a cumpăra un produs online, iar 22% din retururi se datorează faptului că produsul arată în realitate altfel decât în poze.

Sperăm ca sfaturile din acest articol să te ajute la realizarea unor fotografii de produs excelente prin care să convertești cât mai mulți vizitatori și prin care să reduci rata de retur a magazinului tău online.

Citește mai multe
Postat în eCommerce Best Practice SEO De: Blugento

În ziua de azi, un magazin online de succes are nevoie de soluții specializate (de SEO, remarketing, design etc.) pentru a continua să crească. Platforma de eCommerce Blugento are peste 100 de integrări pentru a asigura că fiecare client găsește soluția pe care o caută.

Acum, îți vom prezenta un exemplu de succes prin colaborare, mai exact cum unul din clienții noștri, Smart Protection, a ajuns în vârful rezultatelor din Google cu ajutorul partenerului nostru, TargetWeb, o agenție de SEO cu peste 10 ani de experiență.

Obiectivul

Scopul principal al echipei TargetWeb a fost să aducă smartprotection.ro pe prima pagină din Google pe cuvintele lor cheie principale. Pentru a face asta, s-au concentrat pe prezența online și pe brandul companiei.

Strategia

Doi dintre cei mai importanți factori ce determină scorul SEO al unui site sunt conținutul unic și link-urile inbound. Din acest motiv, cei de la TargetWeb s-au concentrat pe content marketing și native advertorials.

Primul pas a fost identificarea specialiștilor, bloggerilor și influencerilor care se axează pe tipul de produse oferite de Smart Protection. Acești influenceri constituie un canal excelent prin care magazinul online să intre în contact cu grupuri noi de clienți potențiali.

Bloggerii au testat foliile Smart Protection și au creat articole, sau chiar video-uri, în care descriu produsele. Articolele reprezintă foarte bine cei doi factori de SEO menționați anterior:

  • Este conținut unic, care, deși nu este pe site-ul smartprotection.ro, este centrat în jurul brandului și a produselor magazinului.
  • Articolele au link-uri către site-ul de eCommerce. În plus, conținutul este distribuit pe rețele de socializare, crescând valoarea link-urilor inbound.

Pe lângă bloggeri, site-urile de presă online aduc beneficii asemănătoare, așa că cei de la TargetWeb au crescut și numărul de mențiuni ale magazinului online Smart Protection în presă.

Rezultatele

Cu ajutorul acestor articole și a tracțiunii generate pe platformele de socializare, prezența online a magazinului a crescut considerabil, iar brandul a devenit mai bine cunoscut. Din mai 2016, când Smart Protection și TargetWeb au început colaborarea, s-au înregistrat următoarele creșteri:

Numărul de social shares s-a dublat

Platformele de socializare au devenit un element important pentru orice plan de SEO. Numărul de distribuiri este un indicator bun a influenței brandului și are o corelație directă cu scorul SEO al site-ului.

Cu ajutorul echipei TargetWeb și a influencerilor, SmartProtect a ajuns de la 8010 de distribuiri la 17930.

Creșterea pozițiilor în Google la căutările importante

Pe 5 mai 2016, Smart Protection avea rangul 34 pentru fraza ”folie telefoane” (apărea pe a patra pagină de rezultate), unul din cuvintele cheie principale ale magazinului online. Acum, dacă vei efectua acea căutare vei vedea că sunt pe primul loc.

Diferența de rang este considerabilă. Un studiu arată că mai puțin de 10% din oameni trec de prima pagină de rezultate Google, pe când 33% accesează primul rezultat organic.

Creșterea pe diferite cuvinte cheie

Pe lângă termenii generali precum ”folie telefoane”, mai există multe alte cuvinte cheie valoroase care sunt mai precise, precum ”folie samsung” sau ”folie s7 edge”. Mulți oameni caută direct folii pentru modelul lor de telefon/tabletă/calculator. De aceea, poziția pentru acele cuvinte cheie precise este importantă.

Din fericire, s-au înregistrat creșteri mari și încurajatoare și pe aceste cuvinte cheie. Ca urmare, Smart Protection se poate baza pe faptul că traficul organic le va aduce un număr constant de clienți noi.

Într-o perioadă de 17 luni, Smart Protection a obținut poziții pe prima pagină pentru multe cuvinte cheie importante. După cum se poate vedea din imagini, s-a înregistrat o creștere abruptă la puțin timp de la începutul colaborării, iar magazinul online a continuat să crească în rang pe parcursul ultimului an.

Optimizarea pentru motoare de căutare este un proces lung, mai ales comparativ cu alte strategii de marketing. Totuși, odată ce magazinele online obțin un rang bun, vor obține trafic organic, fără nici un fel de cost per vizitator. De aceea, recomandăm tuturor proprietarilor de site-uri de eCommerce să investească în SEO din timp.

Dacă vrei să înveți mai multe despre SEO, îți recomandăm articolul nostru despre optimizarea platformelor de eCommerce sau să vizitezi blogul Targetweb.

Ți-a plăcut acest articol?

Subscrie la newsletter-ul nostru și află când îl publicăm pe următorul.

Postat în Marketing Online Noutăți Inspirație SEO De: Alex Iftode

Multe companii văd SEO și PPC ca fiind strategii de marketing opuse și, ca urmare, se concentrează ori pe un aspect, ori pe celălalt. Magazinele online, în schimb, nu își permit să facă această greșeală. Deși SEO și PPC sunt foarte diferite, ambele modele sunt cruciale pentru creșterea unei companii de eCommerce.

Pentru a găsi un echilibru între aceste două elemente de marketing, trebuie să înțelegi, în primul rând, care sunt avantajele și dezavantajele fiecărei strategii.

PPC- Soluția pe Termen Scurt

PPC este o formă de anunț plătit. Suma pe care o plătești pentru fiecare potențial client adus prin anunțuri este determinat de un număr mare de factori cum ar fi cuvântul cheie, aria geografică, competiția, traficul și așa mai departe. Cele mai populare rețele care suportă campanii de PPC sunt motoarele de căutare (ex: Google, Bing) și platformele de socializare (ex: Facebook).

Avantaje

Rezultatele sunt previzibile. Aplicațiile de PPC au o abundență de date pe baza cărora stabilesc prețul. Datorită acelor informații, și tu îți poți forma o idee foarte bună a rezultatelor pe care le vei obține prin campania ta. Știi cât trafic vei obține și dacă cunoști rata de conversie a ofertelor, poți calcula aproximativ câte comenzi vor fi plasate. Astfel, poți afla ușor randamentul investiției, chiar înainte să înceapă campania.

Tu stabilești bugetul. Multe campanii de marketing pot implica costuri necunoscute sau chiar ascunse. Anunțurile plătite, în schimb, nu au acest risc. Tu investești suma dorită, iar anunțurile tale vor fi vizibile până când acea sumă este epuizată. Un cost fix este foarte folositor atunci când se stabilesc bugetele pentru diferitele departamente ale magazinului online și campaniile de marketing ce vor urma.

Campaniile PPC sunt agile. Există multe strategii de marketing eficiente, dar inflexibile, care nu pot fi modificate pe parcurs. Anunțurile plătite, în schimb, pot fi modificate oricând. În mai puțin de o oră, poți schimba grupul țintă sau oferta afișată. Ca urmare, poți atenua pierderile sau maximaliza profiturile foarte ușor. De aceea datele despre clienți și vizitatori sunt foarte valoroase în timpul unei campanii de PPC.

Anunțuri cu imagini. În industria eCommerce, imaginile produselor sunt cruciale. De multe ori, imaginea unui produs e prima și posibil ultima impresie pe care o face unui vizitator. Aplicațiile de PPC îți permit să atașezi și imagini anunțurilor tale. Deci, dacă vrei să promovezi un articol, poți afișa poza acestuia direct în motoarele de căutare și platformele de socializare. Un anunț cu o imagine de calitate va atrage mult mai mulți clienți decât unul fără nici o imagine.

Dezavantaje

Rezultatele pot fi costisitoare. Deși poți investi ce sumă dorești în PPC, nu înseamnă că rezultatele vor fi fixe. În funcție de domeniul de activitate și cuvintele cheie care îți aduc trafic, este posibil să fi nevoit să investești o sumă mare pentru a obține traficul dorit. Ba mai mult, dacă nu ai plănuit bine campania, vei aduce trafic, dar nu vei genera comenzi. Indiferent de buget, trebuie să fi foarte sigur că îți alegi bine publicul țintă și cuvintele cheie.

PPC are efecte temporare. Anunțurile plătite au multe avantaje, dar, din nefericire, acestea sunt sub cronometru. De îndată ce campania se termină și anunțurile nu mai rulează, traficul suplimentar se oprește. În plus, cu timpul vor apărea competitori noi, iar consumatorii vor adopta cuvine cheie noi, rezultând în costuri mai mari pe campanie.

Potențialul de creștere este limitat. Traficul adus de PPC poate fi cruciat pentru un start-up. Dacă brandul magazinului este necunoscut, anunțurile plătite sunt un mod bun de a aduce cumpărători. Din nefericire, campaniile de PPC nu sunt un mod bun de a-ți îmbogăți brandul sau de a-l face mai cunoscut. Ca urmare, odată ce magazinul online a mai crescut, anunțurile plătite nu vor mai aduce genul de rezultate necesare pentru a continua acea creștere. De aceea, ai nevoie de un plan suplimentar, o unealtă care să prindă tracțiune în timp.

SEO- Soluția pe Termen Lung

SEO (search engine optimization) este procesul prin care îți modifici magazinul online pentru a deveni mai vizibil în motoare de căutare. Fiind mai ușor de găsit în Google, site-ul va atrage mai mult trafic organic. Ca și PPC, campaniile de SEO vin cu aspecte pozitive și negative:

Avantaje

Randamentul investiției este excelent. Mulți agenți de marketing susțin că SEO are cel mai bun randament dintre toate tipurile de marketing digital. SEO are o reputație atât de bună pentru că nu investești direct în conversia potențialilor clienți. În schimb, investești în optimizare, iar odată ce site-ul tău obține un rang bun pe cuvintele cheie importante, clienții vor veni fără vreun fel de cost asociat.

Optimizarea experienței vizitatorilor. În trecut, algoritmii ce determinau scorul SEO al unui site erau relativ simpli: numărul de apariții a cuvântului cheie și numărul de linkuri externe erau factorii decisivi. În ziua de astăzi, totuși, acei algoritmi sunt mult mai complecși. Pentru a avea un scor bun, trebuie să creezi rezultate relevante pentru vizitatori, să le oferi o experiență plăcută. De foarte multe ori, campaniile de SEO presupun îmbunătățiri aduse site-ului, cum ar fi micșorarea timpului de încărcare sau optimizarea navigabilității. Aceste actualizări îți măresc atât vizibilitatea, cât și rata de conversie. Deci, optimizarea pentru motoare de căutare presupune și îmbunătățirea experienței vizitatorilor.

Îți promovezi brandul. Primele câteva rezultate în Google primesc majoritatea traficului. Altfel spus, acele site-uri ce ocupă primele locuri se bucură de încrederea oamenilor, chiar dacă acei oameni nu cunosc brand-urile. Dacă magazinul tău ajunge printre primele rezultate, va fi văzut ca o sursă de încredere. În timp, publicul tău țintă îți va cunoaște brandul, chiar dacă nu intră pe site în timpul fiecărei căutări. În plus, campaniile de SEO implică de multe ori îmbogățirea site-ului cu conținut valoros, ceea ce ajută atât vizibilitatea magazinului online cât și puterea brandului.

Efectele rezistă în timp. În afara penalizărilor de la motoare de căutare, nu există metode rapide de a schimba un scor SEO. Toate modificările se întâmplă în timp. Cu alte cuvinte, odată ce magazinul obține un rang bun, nu trebuie să îți faci griji că va fi depășit subit, mai ales dacă continui să lucrezi la optimizarea site-ului. Cât timp nu încalci regulile de folosire a motoarelor de căutare și urmezi bune practici de SEO, magazinul tău online o să se bucure de tot mai mult trafic organic.

Dezavantaje

Rezultatele nu sunt imediate. Durata avansării în rang este un avantaj pentru cei care deja au un scor bun, dar este un dezavantaj pentru companiile care abia au început procesul de optimizare. Dacă nu ai investit în SEO până acum, pregătește o campanie cât mai repede, deoarece va fi nevoie de timp pentru a obține rezultate. Un plan bine pus la punct și un buget deja stabilit sunt esențiale pentru a-ți atinge ținta.

Optimizarea SEO necesită expertiză. În esență, campaniile de PPC nu necesită un plan prea complex sau experiență în domeniu. Cum am menționat mai sus, rezultatele sunt pe măsura investiției. SEO, în schimb, este un proces mai complicat și necesită multe cunoștințe. În general, magazinele online angajează profesioniști sau lucrează cu agenții specializate. Te încurajăm să înveți cât mai multe despre proces, dar totuși recomandăm să lucrezi cu o echipă de profesioniști.

Algoritmii se pot schimba neașteptat. În general, companiile precum Google nu dau foarte multe detalii despre schimbările aduse algoritmilor lor. Altfel spus, există posibilitatea ca factorii ce determină scorul SEO al magazinului să se schimbe, iar site-ul să piardă din vizibilitate. Aceste cazuri nu sunt dese, dar atunci când se întâmplă, va trebui să afli repede care a fost schimbarea pentru a reoptimiza magazinul, dacă e cazul. De aceea, experiența în SEO este atât de valoroasă.

Cum să Folosești PPC și SEO împreună

Acum că ști mai bine punctele forte și slabe ale ambelor tipuri de marketing, vei putea crea o strategie care să profite de amândouă. Concluzia este ușor de văzut: PPC este rapid, dar ineficient pe termen scurt, iar SEO aduce rezultate excelente, dar doar în timp.

În plus, cele două strategii aduc beneficii unice atunci când sunt folosite împreună:

  • Poți testa conținut prin anunțuri plătite pentru a determina dacă merită să fie adăugat pe website, afectând scorul SEO pe termen lung.
  • Poți atrage vizitatori pe site în mod organic, iar apoi să rămâi în contact cu ei prin strategii de remarketing bazate pe PPC. Dacă nu ești familiar cu acest tip de campanie, îți recomandăm articolul nostru despre avantajele strategiilor de remarketing.
  • Ca și conținutul, poți testa eficiența cuvintelor cheie prin anunțuri plătite înainte de a începe procesul lung de a optimiza magazinul pentru ele.

Dacă abia lansezi magazinul și nu ai un rang în Google pe care te poți baza să îți aducă trafic, folosește anunțuri plătite. Totuși, în această perioadă investește pe cât posibil și în SEO. Astfel, după ce compania se stabilizează, va continua să crească prin trafic organic. Campaniile PPC vor continua să aducă rezultate foarte bune pentru a prezenta oferte speciale sau produse noi.

Atunci când platforma Blugento a fost dezvoltată, am pornit de la ideea că un client trebuie să aibă magazinul optimizat de la momentul lansări pentru a putea crește cât mai repede. Lecția pe care sperăm să o reții este că SEO și PPC ar trebui folosite concomitent: PPC pentru venituri rapide și SEO pentru creștere stabilă pe termen lung.

Articole similare

Ți-a plăcut acest articol?

Subscrie la newsletter-ul nostru și află când îl publicăm pe următorul.

Postat în Marketing Online PPC SEO De: Alex Iftode

La începutul lunii septembrie, am avut plăcerea de a ține un interviu video cu Iulian Ghișoiu, fondatorul TargetWeb și veteran al optimizării SEO cu peste 12 ani de experiență. Iulian ne-a oferit multe informații prețioase din domeniul SEO pe care le vom sintetiza în acest articol. Dacă încă nu ai avut ocazia, poți viziona interviul aici:

Aspecte SEO Cruciale în Timpul Construcției unui Magazin Online

Alege un Domeniu Scurt și Memorabil

În trecut, multe companii își alegeau un nume de domeniu cât mai asemănător cuvintelor cheie ale afacerii, după cum a punctat Iulian. Această practică îngreunează procesul de branding, ceea ce poate limita compania în viitor. Numele de domeniu este un element foarte important și trebuie ales în funcție de factorii potriviți.

Un domeniu ideal este scurt, nu conține caractere neobișnuite cum ar fi liniile sau minusurile și reprezintă bine compania. În ziua de azi, motoarele de căutare nu mai pun mare accent pe cuvinte cheie și este mult mai important să ai un nume memorabil pentru vizitatori.

Alege Cuvintele Cheie

Trebuie să acorzi multă atenție structurii magazinului. Produsele bine organizate vor fi mai vizibile, deci este recomandat să folosești categoriile și subcategoriile cu acuratețe cât mai mare. Pentru a găsi o structură optimă, ar trebui să identifici cuvintele cheie folosite de oameni în căutări. Iulian recomandă o unealtă puternică și gratuită: Google Keyword Planner, care îți poate arăta traficul mediu pe acele cuvinte și alți termeni asemănători.

Creează un Plan pe Termen Lung

Un alt sfat excelent de la Iulian, cu care suntem sută la sută de acord, este ca antreprenorii să își pregătească un plan de afaceri pe cel puțin 12 luni. Magazinele online intră în profitabilitate, în medie, după aproximativ 18 luni și este crucial ca, în acel timp, să ai ținte și bugete stabilite. Procesul de optimizare aduce multe beneficii, dar necesită timp și fonduri. Dacă abandonezi proiectul pe parcurs, nu te vei bucura de avantajele aduse. De aceea este esențial să ai un plan realistic pe care să îl poți urma până la capăt.

Importanța SEO a Magazinelor Mobile-friendly

Optimizarea pentru dispozitive mobile este obligatorie în ziua de azi. Deja mulți clienți TargetWeb generează peste două treimi din traficul lor total de pe dispozitive mobile, deci ar fi o pierdere imensă de potențiali clienți să nu ai un site mobile-friendly.

În plus, Google ține cont dacă un site este optimizat sau nu și răsplătește pe cele mobile-friendly cu un scor SEO mai bun. Ca urmare, magazinele online ce au versiune de mobil vor fi mai vizibile decât cele care nu au, indiferent de dispozitivul pe care este efectuată căutarea.

Un studiu realizat de Google susține că 53% din vizitatorii pe mobil abandonează un site dacă acestuia îi ia mai mult de 3 secunde pentru a se încărca. Acest studiu a fost publicat în septembrie 2016, iar standardele sunt chiar mai mari în prezent. Ca urmare, viteza de încărcare a paginii este extrem de importantă pentru clienți, deci și companiile trebuie să îi acorde o prioritate ridicată.

Optimizarea SEO după Realizarea Magazinului Online

URL-uri Scurte și Clare

Cu cât un URL este mai lung, cu atât este mai greu pentru motoarele de căutare să îl indexeze corect și cu atât cresc șansele ca anumite pagini ale site-ului să intre în concurență între ele pe aceleași cuvinte cheie, scăzând vizibilitatea fiecăreia.

Această problemă trebuie abordată cât mai repede pentru a nu diminua traficul în primele luni de activitate. Un exemplu de URL scurt și eficient ar fi: www.numesite/nume-categorie sau www.numesite/nume-produs.

Navigabilitatea Magazinului

Motoarele de căutare acordă scoruri mari site-urilor pe care le consideră valoroase pentru persoana care inițiază căutarea. Ca urmare, magazinul trebuie să fie pe placul vizitatorilor pentru a fi pe placul motoarelor de căutare. Navigabilitatea unui site însemnă ușurința cu care poate un vizitator să îl parcurgă. Soluțiile cele mai des întâlnite sunt:

  • Breadcrumbs. Acest sistem arată locația unui vizitator pe site lăsând un semn pentru fiecare subcategorie în care intră. De exemplu: Produse>Produse Locale>Catalog 2017.
  • Navigabilitatea prin meniuri. Acest meniu este vizibil pe orice pagină a site-ului, iar vizitatorul îl poate folosi pentru a ajunge pe pagina dorită într-un timp scurt.
  • Navigabilitatea prin categorii și subcategorii. Cu ajutorul unui sistem bine structurat de categorii și subcategorii, vizitatorul poate găsi cu ușurință produsul căutat.
  • Viteza de Încărcare

    Deja am menționat așteptările vizitatorilor de la magazine online. Un site care se încarcă încet va fi ignorat atât de motoare de căutare, cât și de oamenii care le folosesc. Pentru a te asigura că nu pierzi trafic, încearcă să aduci viteza de încărcare a site-ului sub 2 secunde. Pentru început, ai putea verifica mărimea imaginilor produselor. Imagini mari (>200 KB) pot încetini mult un magazin online.

    Certificat SSL

    Un aspect important atât pentru SEO, cât și pentru încrederea clienților este certificatul SSL. Acest certificat este o dovadă că magazinul criptează informațiile personale ale clienților pentru a crește securitatea. Siguranța digitală este un subiect important, iar motoarele de căutare prioritizează în căutări magazinele cu securitate puternică.

    Pericolul Conținutului Duplicat

    O problemă ce poate afecta negativ scorul SEO al unui site este conținutul identic. Magazinele online se confruntă cu un risc mai mare de a fi acuzate de conținut duplicat decât alte tipuri de site-uri.

    Riscul se datorează faptului că un produs poate face parte din două categorii în același timp, astfel căpătând două URL-uri către pagini identice din punct de vedere a conținutului. Algoritmii motoarelor de căutare ar putea considera acele pagini ca fiind copii malițioase și să penalizeze magazinul. Pentru a evita astfel de confuzii, instalează un tag canonic sau o relație Prev/Next. Aceste soluții sunt ușor de pus în practică și te feresc de penalizări nejustificate.

    Dacă descoperi că un alt site copiază conținutul magazinului (articole de blog, imagini etc.), poți depune o plângere la Google. Nu vei fi anunțat de rezultatul plângerii, dar te asiguri că algoritmii automați vor ști că site-ul tău este sursa originală.

    Descrierile Categoriilor

    Un ultim sfat din partea lui Iulian pentru antreprenori este să creeze conținut bogat pe paginile categoriilor. Aceste descrieri ajută oamenii să înțeleagă mai repede ce produse se regăsesc în categorie și ce scop au ele. Practica îmbunătățește scorul SEO al paginilor și simplifică procesul pentru vizitatori. Această strategie este întâlnită des la companii străine și a început să fie folosită și în România.

    Cum să Eviți Penalizările de la Motoare de Căutare

    În principiu, există o singură regulă pe care trebuie să o urmezi pentru a fi sigur că magazinul tău nu va fi penalizat: pune vizitatorul pe primul loc. Misiunea motoarelor de căutare este să prezinte rezultate cât mai relevante oamenilor. Ca urmare, dacă ținta ta este să creezi conținut relevant pentru vizitatori, atunci vei avea un scor bun. Există trei elemente Google la care trebuie să te gândești:

    Google Penguin verifică și penalizează activitatea off-page abuzivă. Cel mai comun exemplu de astfel de activități este cumpărarea de linkuri. Se știe de mult timp că linkurile externe cresc scorul SEO al site-urilor. Raționamentul este că dacă o pagină este destul de valoroasă cât să fie distribuită de utilizatori, atunci ar trebui să fie vizibilă și în motorul de căutare. Asta a dus la apariția practicii de cumpărare de linkuri pentru a mări scorul într-un mod artificial. Această strategie este împotriva regulilor Google, iar cei care o practică sunt penalizați.

    Google Panda monitorizează site-ul în sine. Acest algoritm se axează pe conținut și calitatea acestuia. El ”răsplătește” site-urile cu conținut unic bogat și penalizează cazurile de conținut duplicat. Folosește URL-uri canonice pentru a evita o penalizare nemeritată.

    Google MobileGheddon, în ciuda numelui sumbru, a fost un update de algoritm cu scopul de a mări rangul site-urilor mobile-friendly. Dacă magazinul nu este optimizat pentru dispozitive mobile, nu va fi penalizat, dar va rămâne în urma competiției.

    Avantajele SEO ale Platformei Blugento

    Am vrut să aflăm părerea lui Iulian despre eficiența din punct de vedere SEO a platformei Blugento. El a evidențiat următoarele aspecte:

    • Viteza de încărcare a paginii. Site-urile Blugento se încarcă mai repede decât alte platforme de tip SaaS testate de TargetWeb.
    • Navigabilitatea. Deja am evidențiat importanța navigabilității pentru SEO și utilizatori, iar platforma Blugento a fost gândită pentru a fi ușor de folosit.
    • Bazele Magento. Este foarte posibil ca Google să țină cont de platformele folosite de site-uri, ba chiar și de versiunea platformei respective, iar site-urile bazate pe Magento au, în general, un scor SEO foarte bun. În plus, Blugento se ocupă de update-urile magazinelor clienților.
    • Ușurința cu care se pot plasa comenzi. Procesul de check-out a platformei Blugento este liniar și scurt, scăzând astfel rata de abandon a coșului de cumpărături.
    • Viteza de optimizare SEO. Pentru un antreprenor care tocmai își deschide magazinul online, această viteză este crucială. Cu cât site-ul este optimizat mai repede, cu atât vor apărea mai repede beneficiile.

    În încheiere, Iulian a avut de împărtășit un sfat extraordinar de important pentru toți antreprenorii care au un magazin online sau vor să își deschidă: optimizarea SEO nu se rezumă la algoritmi, ci la experiența vizitatorilor. Webmasterii trebuie să se concentreze pe optimizarea magazinului pentru oameni, nu pe moduri de a manipula motoarele de căutare. În fond, și companiile de eCommerce și motoarele de căutare au același misiune: să îți facă utilizatorii fericiți.

    Este mai important și mai benefic să crești valoarea brandului magazinului decât să cauți metode neortodoxe de a-ți îmbunătăți rangul Google. Un brand puternic generează discuții și trafic, care duc la excelență în SEO și vânzări.

    Îi mulțumim lui Iulian pentru timpul acordat și sfaturile oferite și îți mulțumim ție pentru interes. Dacă vrei să înveți mai mult despre optimizarea SEO pentru magazine online, îți recomandăm să citești articolul nostru despre alegerea platformei de eCommerce în funcție de SEO.

    Ți-a plăcut acest articol?

    Subscrie la newsletter-ul nostru și află când îl publicăm pe următorul.

Postat în Noutăți SEO De: Alex Iftode

Vizibilitatea site-ului tău pentru motoare de căutare va fi determinată de platforma de eCommerce pe care o folosești și de eforturile tale. Dacă vrei ca magazinul tău online să aibă succes, trebuie neapărat să te gândești la SEO și la ce poate face platforma ta pentru tine.

Citește mai multe
Postat în eCommerce Inspirație SEO De: Alex Iftode
Cu siguranță ai auzit de SEO sau de optimizarea pentru motoarele de căutare, chiar dacă abia ai pășit în lumea magazinelor online. Strategiile de SEO se împart în foarte multe direcții, însă principiul care stă la bază este faptul că ajuți motoarele de căutare să înțeleagă ce vinzi pe magazinul tău online.Citește mai multe
Postat în eCommerce Marketing Online SEO De: Bluegento Admin

Dorința oricărui proprietar de magazin online este ca site-ul pe care îl deține să fie găsit în primele pagini din Google sau, de ce nu, chiar pe prima pagină. Fie că ești la început, fie că ai pornit un magazin online de câțiva ani, un lucru este cert: nu poți ajunge pe prima pagină în motoarele de căutare fără să te bazezi pe strategii de SEO.

Citește mai multe
Postat în eCommerce Marketing Online SEO De: Blugento