Blog

Modul în care gestionezi produsele cu stoc epuizat influențează experiența utilizatorului la tine în magazin, SEO și vânzările. 65% dintre vizitato...
Postat în eCommerce CRO Creșterea vânzărilor De: Bluegento Admin
Statisticile arată că peste 86% din consumatori nu mai observă reclamele online. Folosirea aplicațiilor de blocat reclame a crescut cu peste 400% î...
Postat în eCommerce Marketing Online CRO Creșterea vânzărilor De: Bluegento Admin
Suntem bucuroși să anunțăm parteneriatul cu Omniconvert, dezvoltatorii platformei de optimizare a ratei de conversie ce poartă același nume. Echipa...
Postat în CRO De: Alex Iftode
Coșurile de cumpărături abandonate sunt una dintre cele mai mari provocări cu care se confruntă platformele de eCommerce și magazinele online. Dacă...
Postat în Marketing Online CRO Creșterea vânzărilor De: Alex Iftode
O campanie de anunțuri plătite este ca un motor. Fiecare componentă trebuie să funcționeze corect atât individual, cât și ca parte a sistemului. Da...
Postat în Marketing Online Inbound Marketing PPC CRO De: Alex Iftode
Orice magazin online are nevoie de clienți. Răspunsul multor companii la această nevoie este să își crească traficul către site. Deși traficul este...
Postat în Marketing Online CRO De: Alex Iftode
Motivul principal pentru rata scăzută de conversie a unui magazin online îl reprezintă paginile de produs care nu sunt optimizate în mod corespun...
Postat în Marketing Online CRO De: Blugento
Amazon sau eMAG nu sunt doar retaileri mari. Aceste site-uri (dar și altele) reprezintă o sursă importantă pentru cumpărători atunci când vin...
Postat în eCommerce Best Practice CRO De: Blugento
Modul în care sunt afișate produsele pe magazinul tău online poate să crească sau, dimpotrivă, poate să îți scadă vânzările. Știm...
Postat în eCommerce Best Practice CRO De: Blugento
De multe ori, marea problemă a magazinelor online nu o reprezintă faptul că nu au destul trafic pe site, ci mai degrabă rata scăzută de conversie a...
Postat în eCommerce Marketing Online CRO De: Blugento
Paginile de produs au rolul de a converti vizitatorii magazinului tău online în clienți. În cazul în care statisticile tale arată că ai multe viz...
Postat în eCommerce Best Practice CRO De: Blugento
Într-un articolul anterior am discutat despre modalitățile prin care putem evita abandonul coșului de cumpărături. Dar indiferent de eforturile n...
Postat în Marketing Online CRO Creșterea vânzărilor De: Oana Bosbici
Filtrele permit de cele mai multe ori cumpărătorilor să găsească produsul dorit într-un timp scurt, fără a fi nevoie ca aceștia să parcurgă t...
Postat în eCommerce Best Practice CRO De: Oana Bosbici

Acest site web utilizează Cookie-uri

Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de social media și pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, împărtășim informații despre utilizarea site-ului nostru cu partenerii noștri de socializare, publicitate și analiză, care îl pot combina cu alte informații pe care le-ați furnizat sau pe care le-au colectat din utilizarea serviciilor lor. Sunteți de acord cu cookie-urile noastre dacă continuați să utilizați site-ul nostru web.

Mai multe detalii