Statisticile arată că peste 86% din consumatori nu mai observă reclamele online. Folosirea aplicațiilor de blocat reclame a crescut cu peste 400% în ultimii 3 ani și doar 20% din post-urile pe Facebook ale unui magazin online mai cauzează o reacție emoțională. Aceste cifre nu te pot face să te simți prea optimist, mai ales dacă vrei să-ți promovezi afacerea folosind un mediu emoțional, cum ar fi Facebook.

Citește mai multe
Postat în eCommerce Marketing Online CRO Creșterea vânzărilor De Bluegento Admin

Suntem bucuroși să anunțăm parteneriatul cu Omniconvert, dezvoltatorii platformei de optimizare a ratei de conversie ce poartă același nume. Echipa Omniconvert a creat și perfecționat o aplicație prin care magazinele online își pot cunoaște și adresa audiența mai eficient.

Citește mai multe
Postat în Noutăți CRO De Alex Iftode

Coșurile de cumpărături abandonate sunt una dintre cele mai mari provocări cu care se confruntă platformele de eCommerce și magazinele online. Dacă un vizitator își încarcă coșul cu produse de pe site-ul tău, este clar că este interesat de ceea ce oferi și se gândește să plaseze o comandă. Atunci, întrebarea este de ce ar abandona coșul?

Citește mai multe
Postat în Marketing Online CRO Creșterea vânzărilor De Alex Iftode

O campanie de anunțuri plătite este ca un motor. Fiecare componentă trebuie să funcționeze corect atât individual, cât și ca parte a sistemului. Dacă totul merge bine, campania are succes iar magazinul obține trafic și clienți noi.

O componentă care de multe ori nu primește destulă atenție este landing page-ul. Scopul acestui articol este să te informeze despre rolul paginii și să te învețe cum să o folosești.

Citește mai multe
Postat în Marketing Online Inbound Marketing PPC CRO De Alex Iftode
Orice magazin online are nevoie de clienți. Răspunsul multor companii la această nevoie este să își crească traficul către site. Deși traficul este valoros, nu este singurul lucru care determină numărul de vânzări. În acest articol ne vom concentra pe optimizarea ratei de conversie (CRO). Optimizarea ratei de conversie presupune, în esență, un singur lucru: a convinge mai mulți vizitatori să devină clienți. Cel mai simplu mod de a face asta este să cauți ce îi împiedică din a comanda. Odată ce o problema este identificată, poți începe să cauți soluții. CRO nu este o știință exactă, deci va trebui să testezi câteva variante de ”soluție” și să alegi câștigătoarea în baza rezultatelor.Citește mai multe
Postat în Marketing Online CRO De Alex Iftode

Motivul principal pentru rata scăzută de conversie a unui magazin online îl reprezintă paginile de produs care nu sunt optimizate în mod corespunzător astfel încât să vândă. Până la urmă, acesta este scopul lor principal, pe lângă cel de a arăta posibililor cumpărători imagini cu produsele și a afla mai multe informații despre ele.Citește mai multe
Postat în Marketing Online CRO De Blugento

Amazon sau eMAG nu sunt doar retaileri mari. Aceste site-uri (dar și altele) reprezintă o sursă importantă pentru cumpărători atunci când vine vorba de citit recenzii pentru produsele pe care și le doresc.

Citește mai multe
Postat în eCommerce Best Practice CRO De Blugento

Modul în care sunt afișate produsele pe magazinul tău online poate să crească sau, dimpotrivă, poate să îți scadă vânzările. Știm cu toții deja cât este de important design-ul pentru a genera vânzări.

Citește mai multe
Postat în eCommerce Best Practice CRO De Blugento
De multe ori, marea problemă a magazinelor online nu o reprezintă faptul că nu au destul trafic pe site, ci mai degrabă rata scăzută de conversie a vizitatorilor. În acest articol, o să vorbim despre câteva idei pe care le poți implementa pentru a crește conversiile magazinului tău online.Citește mai multe
Postat în eCommerce Marketing Online CRO De Blugento
Paginile de produs au rolul de a converti vizitatorii magazinului tău online în clienți. În cazul în care statisticile tale arată că ai multe vizite pe aceste pagini, dar puține conversii, înseamnă că trebuie să îmbunătățești experiența astfel încât să fie orientată către client.Citește mai multe
Postat în eCommerce Best Practice CRO De Blugento
Într-un articolul anterior am discutat despre modalitățile prin care putem evita abandonul coșului de cumpărături. Dar indiferent de eforturile noastre, vor exista cazuri în care clienții nu vor finaliza comanda.Citește mai multe
Postat în Marketing Online CRO Creșterea vânzărilor De Oana Bosbici

Filtrele permit de cele mai multe ori cumpărătorilor să găsească produsul dorit într-un timp scurt, fără a fi nevoie ca aceștia să parcurgă toate paginile siteului. Aceste elemente trebuie luate tot timpul în considerare, întrucât majoritatea clienților sunt dispuși să cumpere mai mult dacă experința lor este una pozitivă, iar filtrele influențează puternic acest aspect.Citește mai multe
Postat în eCommerce Best Practice CRO De Oana Bosbici