Pagina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
A doua ediție anuală a GPeC Trainings – seria de cursuri intensive de E-Commerce și Marketing Online – se va desfășura la Cluj-Napoca, în zilele de 17-18-19 octombrie 2018. Cursurile se adresează tuturor celor care doresc să pornească o afacere online sau care au deja un magazin online și vor să își crească vânzările, subiectele dezbătute vizând cele mai importante aspecte pentru creșterea ratei de conversie.Citește mai multe
Postat în eCommerce Noutăți De: Bluegento Admin

Septembrie a fost o lună plină și interesantă pentru noi, iar în articolul de astăzi dorim să ne împărtășim și entuziasmul cu voi.

Big News - Blugento este parte din Orange Fab

Blugento a fost acceptat în programul de accelerare Orange Fab România. Aceasta înseamnă că, pe parcursul unui an, vom avea ocazia de a dezvolta platforma Blugento folosind tehnologii inovatoare și vom avea, de asemenea, acces la mentorat dedicat.

Ce este Orange Fab?

Orange Fab este un program dezvoltat de Orange, care este liderul companiei de comunicare din România. Prin intermediul acestui program de accelerare, Orange își propune să sprijine antreprenorii să-și extindă startup-urile, astfel încât să-și poată dezvolta afacerile atât la nivel local, cât și la nivel global.

În prezent, Orange Fab este organizat în 15 țări și 350 de companii au absolvit deja programul.

Una dintre caracteristicile care trebuiau să fie îndeplinite pentru a fi inclusă în program a fost abilitatea startupului de a construi un produs matur care să îmbunătățească viața oamenilor și să stabilească un trend pentru viitor.

Selecția, precum și etapa de accelerare sunt facilitate de How To Web, care este reprezentat de o echipă cu o vastă experiență în ecosistemul de start-up.

Cele patru domenii principale cuprinse în program:

  • Teritorii inteligente, care se concentrează pe patru domenii principale: Smart City, Agritech, Energie, Retail (aici se încadrează Blugento);
  • Viitorul vieții - inteligența artificială, biotehnologia, viața digitală, sănătatea, mobilitatea inteligentă;
  • Rețele de viitor - Blockchain, Managementul calității experienței, Rețele;
  • Securitate

Avantajele de a face parte din Orange Fab

Acum că suntem parte din acest program de accelerare nu vom fi singurii care beneficiază de acest lucru ci și clienții noștri vor beneficia de avantajele oferite. Dorim să oferim o soluție completă de eCommerce care să satisfacă nevoile companiilor de toate dimensiunile.

Orange Fab ne va ajuta să realizăm acest lucru prin mai multe demersuri:

  • Vom primi asistență cu privire la modul de îmbunătățire a soluției noastre SaaS;
  • Vom avea acces la tehnologiile Orange și la partenerii companiei;
  • Vom beneficia de mentorat de la experți în tehnologie și antreprenori de succes;
  • Vom lucra într-un spațiu centrat pe inovare;
  • Vom avea oportunitatea de a fi finanțați de Orange Digital Ventures;
  • Vom ajunge la o audiență mai largă prin intermediul rețelei de distribuție Orange, care ne va ajuta să validăm produsul nostru pe piața internațională;
  • Vom avea posibilitatea integrării Blugento cu alte produse Orange existente.

Viitorul începe acum

Industria eCommerce este în plină expansiune și se extinde într-un ritm atât de rapid încât singura modalitate de a răspunde nevoilor pieței este aceea de a lucra continuu la dezvoltarea platformei. În acest fel, clienții noștri se pot concentra pe creșterea afacerii lor și noi vom avea grijă să ne asigurăm că au acces la toate funcționalitățile de care au nevoie pentru magazinul lor online.

Acestea fiind spuse, așteptăm cu nerăbdare să vedem ce anume aduce anul viitor și vă invităm să ne urmăriți călătoria.

Postat în Noutăți De: Bluegento Admin

Pentru a ușura viața oricărui antreprenor care vrea să intre pe piața de eCommerce, am creat Blugento Express, un produs al cărui scop este să transforme deschiderea magazinului online într-un proces cât mai rapid și cât mai simplu, fără bătăi de cap, pentru ca tu să începi să faci vânzări cât mai repede cu putință.

În ziua de azi, este extrem de ușor să îți deschizi un magazin online chiar dacă nu ai cunoștințe de programare sau design...

Citește mai multe
Postat în Blugento Academy eCommerce Marketing Online Noutăți De: Bluegento Admin

Astăzi avem plăcerea să vă anunțăm parteneriatul cu OMNIvision, care ne oferă soluția prin care poți intra, privi și explora un spațiu ca și cum ai fi în realitate acolo. OMNIvision este o companie ce furnizează instrumente de marketing bazate pe tehnologie cu care, împreună, vom digitaliza spații interioare, prin OMNIscan3D.

Citește mai multe
Postat în Blugento Academy eCommerce Marketing Online Noutăți De: Bluegento Admin

Suntem foarte bucuroși să anunțăm parteneriatul cu ProductLead.me, cea mai simplă tehnologie prin intermediul căreia brandurile își pot transforma conținutul din Social Media într-un instrument eficient și măsurabil de vânzări. De acum, Blugento împreună cu ProductLead.me, îți oferă un alt tip de experiență ecommerce prin construirea instantă a unui shop vizual, integrat direct în site-ul brandului și nu numai.

Citește mai multe
Postat în Blugento Academy eCommerce Marketing Online Noutăți De: Bluegento Admin

Ți-ai dorit dintotdeauna să îți deschizi un magazin online pentru a vinde haine și accesorii, însă procesul ți s-a părut a fi prea laborios și complicat? Adevărul este că e mai simplu decât crezi și îți vom demonstra în acest articol cam cât de repede poți să îți creezi propriul magazin online, gata să primească primii clienți.

Citește mai multe
Postat în Blugento Academy eCommerce Marketing Online Noutăți De: Bluegento Admin

Adobe, cea de-a doua companie din lume în domeniul software, a anunțat încheierea unui acord definitiv pentru achiziționarea Magento Commerce, cea mai populară platformă open-source pentru comerț online din lume.

Citește mai multe
Postat în Blog eCommerce Noutăți De: Bluegento Admin

Ediția de 13 ani a GPeC Summit a fost cu noroc. Cu noroc nu înseamnă că celelalte ediții n-ar fi fost reușite, dar anul acesta totul a fost la superlativ, de la calitatea și discursurile invitaților la organizare și participanți.

Citește mai multe
Postat în Blugento Academy eCommerce Marketing Online Noutăți De: Bluegento Admin

Magento Imagine este unul dintre cele mai mari și mai importante evenimente la nivel global din industria de eCommerce. Ediția de anul acesta a avut loc la Wynn Las Vegas, între 23-25 aprilie. Peste 100 de experți în eCommerce și 3.000 de participanți s-au adunat pentru 3 zile în cadrul unui eveniment cu adevărat unic unde au fost ținute peste 65 de panel-uri.

Citește mai multe
Postat în Blugento Academy eCommerce Marketing Online Noutăți De: Bluegento Admin

Email marketing-ul rămâne până în prezent cel mai eficient canal din punct de vedere al costului de achiziție, fie că ne referim la clienți noi sau existenți. Din acest motiv, magazinele online trebuie să își contureze un plan prin care să creeze o relație de încredere cu abonații și clienții existenți, dar și să îi aducă din nou pe site.

Iată cinci idei de email marketing pe care le poți implementa în perioada imediat următoare.

1. Email educațional

Educarea clienților este o tehnică ce funcționează de minune, deoarece arată că îți pasă de audiența ta și că scopul pentru care trimiți email-urile nu îl reprezintă doar vânzarea de produse.

Pentru a le câștiga încrederea, recomandarea noastră este să creezi conținut util care face referire fie la nișa în care activezi, fie la produsele pe care le vinzi.

De exemplu, dacă vinzi produse de îngrijire a pielii, te poți lega de o mulțime de subiecte precum: cum să îți îngrijești pielea în timpul iernii, ce să mănânci pentru o piele strălucitoare, trucuri de la experți, recomandări de produse pentru diverse tipuri de ten. Gândește-te la produsele pe care le vinzi și notează subiectele care îți vin în minte legat de acestea. Apoi, rămâne doar să începi crearea conținutului.

2. Email de prezentare a brandului

Email-ul în care faci o scurtă prezentare a brandului tău ar trebui să fie printre primele pe care le trimiți. Ar fi ideal ca acesta să conțină informații despre viziunea companiei, despre fondatori, o scurtă poveste a ideii din spate dacă este cazul, dar și ce te diferențiază față de competiție.

Prezentarea brandului trebuie să ajute clienții să afle mai multe despre tine astfel încât să își dorească să devină fani ai magazinului tău online, și chiar să povestească prietenilor despre el.

3. Email de follow-up

Un aspect supărător care intervine în relația dintre client și magazin online apare de multe ori după ce clientul a plasat o comandă și contactează magazinul online pentru asistență. Din diverse motive însă, unele magazine online nu răspund tocmai prompt la aceste cereri.

Pentru a evita astfel de situații, noi recomandăm să fii tu cel care contactează clientul, și nu invers. Astfel, la câteva zile după ce acesta ar fi trebuit să intre în posesia comenzii, este indicat să îi trimiți un email în care să îl întrebi dacă totul este în regulă și dacă este mulțumit de produse. Nu multe companii procedează în acest fel, așa că reprezintă o oportunitate excelentă de a te remarca față de competiție.

4. Email de reactivare

De-a lungul timpului, în lista ta de email vor exista și clienți care nu vor mai fi interesați în email-urile pe care le trimiți. Așa că cel mai bine este să încerci reactivarea lor, iar pe cei care rămân totuși inactivi să îi scoți din listă.

Din punct de vedere al conținutului, email-ul trebuie să reamintească faptul că nu au mai interacționat cu tine demult, dar și că te-ar interesa să știi ce a determinat acest lucru. În plus, le poți oferi un discount valabil câteva zile pentru următoarea achiziție, fapt ce îi poate motiva în acest demers.

.

5. Email pentru clienți loiali

Este mult mai avantajos din punct de vedere financiar să încerci să vinzi unui client existent, decât unuia nou. Așadar, te poți folosi de email marketing pentru a-i anunța pe cei care au plasat o comandă de programul tău de loialitate și de beneficiile acestuia.

Te poți inspira după modelul pe care îl folosesc alte magazine online, însă nu încerca să copiezi fiecare aspect, deoarece fiecare afacere este diferită și s-ar putea ca strategia unora să nu se aplice și pentru tine.

Concluzie

Dat fiind faptul că în prezent email marketing este o strategie extrem de eficientă ce îți poate aduce mai multe vânzări, noi îți sugerăm să profiți de aceste idei cât mai repede posibil. Fiecare zi pierdută reprezintă oportunități de vânzare irosite, așa că pune-te pe treabă!

Ți-a plăcut acest articol?

Subscrie la newsletter-ul nostru și află când îl publicăm pe următorul.

Postat în eCommerce Marketing Online Noutăți De: Bluegento Admin

Call-to-action-ul apare în majoritatea cazurilor sub forma unui buton și are ca scop ghidarea vizitatorilor în procesul de cumpărare, sugerând unde trebuie să dea click, ce să cumpere sau ce acțiune să facă pe o anumită pagină.

Aceste butoane au un rol esențial în procesul de optimizare al conversiilor, deoarece un call-to-action neoptimizat nu te va ajuta să generezi vânzări.

Citește mai multe
Postat în Blugento Academy eCommerce Marketing Online Noutăți De: Bluegento Admin

Ai un magazin online, sau vrei să îți deschizi unul?

Află cum să ai un magazin optimizat și care sunt oportunitățile de creștere în industria comerțului electronic în România. Participă gratuit la Webinarul din data de 15 martie și descoperă care sunt elementele importante ale unui magazin online care vinde încă din prima zi.

Citește mai multe
Postat în Blugento Academy eCommerce Marketing Online Noutăți De: Bluegento Admin

Peste 70% din românii din mediul urban plănuiesc să facă achiziții de Black Friday, conform studiului „Încrederea românilor în plăţile online”, realizat în perioada 3 – 9 noiembrie 2017 pe un eșantion de 1.839 de respondenți majori, din mediul urban, de către partenerul nostru iVox. În plus, 44% dintre aceștia intenționează să plătească online comenzile plasate, o creștere semnificativă față de anul precedent.

Deși doar 44% din respondenți intenționează să facă plata cu cardul, 60% la sută ne-au spus că au mai mare încredere în această metodă de plată decât în 2016. Acesta este un semn clar că românii devin mai deschiși față de plățile online, iar site-urile de eCommerce ar trebui să ia acest fapt în calcul atunci când își aleg metodele de plată.

Conform studiului, aproape 80% din românii din mediul urban au efectuat o plată online pentru un produs comandat pe Internet. Din punctul lor de vedere, cele mai mari avantaje ale acestei metode de plată sunt:

  • Viteza tranzacției online (74%)
  • Confortul plăților în sine (69%)
  • Ușurința în folosirea sistemului de plăți (42%)

În ciuda volumului mare de comenzi de Black Friday, 87% din respondenți spun că nu s-au aflat niciodată în situația de a returna un produs cumpărat în timpul perioadei de reduceri.

Dintre românii care intenționează să facă cumpărături de Black Friday, 43% nu și-au stabilit o listă de produse pe care și le doresc. Aceștia preferă să aștepte ofertele și să comande în funcție de ele. Tot 43% din respondenți au o listă pregătită, dar susțin că vor ține cont de reduceri atunci când comandă. În rest, 12% și-au pregătit o listă de cumpărături pe care o vor urma, indiferent de reduceri.

Cei mai mulți românii și-au pregătit bugetul de Black Friday în felul următor:

  • 29% au pus de-o parte între 200 și 500 de lei;
  • 25% între 500 și 1.000 de lei;
  • 13% între 1.000 și 1.500 de lei;
  • 9% între 1.500 și 3.000 de lei.

Dacă vrei să îți deschizi un magazin online performant, dar resursele sunt limitate, am pregătit pentru tine Black Friday pentru Antreprenori, cu câteva oferte speciale. Profită de reduceri și economisește până la 1500€!

Ți-a plăcut acest articol?

Subscrie la newsletter-ul nostru și află când îl publicăm pe următorul.

Postat în Noutăți Inspirație Business De: Alex Iftode

În timp ce toată lumea se concentrează pe consum și pe consumatorul casnic în perioada Black Friday, noi credem că este un moment oportun pentru antreprenori să investească și să-și dezvolte afacerea.

Citește mai multe
Postat în Noutăți Business De: Alex Iftode

GDPR (General Data Protection Regulation) este o ordonanță nouă, ce va intra în vigoare în mai 2018. Această ordonanță va actualiza regulile de protecție a datelor din Uniunea Europeană. Schimbările aduse de GDPR vor afecta toate website-urile, inclusiv magazinele online.

Scopul acestei ordonanțe este de a uniformiza și consolida modul prin care site-urile vor proteja datele cetățenilor UE și aduce următoarele schimbări majore:

Consimțământ clar pentru colectarea de date

În primul rând, anumite detalii legate de vizitator, precum identificatorii online, locația și cookies vor fi clasificate ca fiind date personale. Acest lucru este important deoarece modul prin care un magazin online (sau orice alt site) colectează datele personale ale vizitatorilor se va schimba.

Din mai 2018, vizitatorii trebuie să își dea acordul printr-o acțiune clară și concretă. Cu alte cuvinte, navigarea pe site nu va mai fi considerată ca fiind consimțământ. Un exemplu de acord acceptat prin GDPR este bifarea unei căsuțe de către vizitator (căsuța nu poate fi pre-bifată). În plus, anumite activități de marketing ce implică date personale ar putea necesita acord separat.

O altă variantă posibilă este adăugarea unei setări de consimțământ în browser. Astfel, site-urile nu trebuie să mai ceară acordul vizitatorului, iar acesta nu mai trebuie să accepte sau să refuze pentru fiecare site nou. Totuși, merită menționat că dacă vizitatorul a setat să nu ofere date personale, magazinele online nu vor mai putea să ceară acordul lor. În plus, vizitatorii trebuie să aibă mereu opțiunea de a-și retrage acordul de colectare și prelucrare a datelor.

Ca urmare a ordonanței, magazinele online trebuie să adopte aceste metode noi de a colecta date până în mai 2018 pentru a evita amenzi. Cu siguranță și volumul de date colectate va scădea, deci aste indicat să îți pregătești următoarele strategii de marketing cu acest lucru în vedere.

Protecția datelor

Nu numai că datele personale ale vizitatorilor vor fi mai greu de colectat și procesat, aceste date trebuie să fie și mai bine protejate. În ultimii ani, atacurile cibernetice și furtul de date pe scară largă au devenit mai dese, afectând companii mari și sute de milioane de oameni.

Prin GDPR, legile privind protecția datelor vor fi standardizate în UE, iar furtul de date va deveni mai ușor de sesizat și oprit. Companiile vor fi nevoite să țină un registru a datelor colectate și vor fi responsabile pentru protecția lor. Această securitate sporită poate însemna angajarea a oameni noi pentru a ține datele în siguranță și pentru a semnala posibile probleme.

Odată cu aceste reguli mai stricte, companiile vor avea un grad mai ridicat de responsabilitate să protejeze informațiile vizitatorilor. Deci, ne putem aștepta la amenzi mai mari pentru site-urile care nu respectă noile reguli. Penalizarea maximă ce poate fi emisă este de 4% din cifra de afaceri anuală sau 20.000.000 de euro, oricare sumă este mai mare.

Cum se va schimba industria eCommerce

Pe termen scurt, grija principală a proprietarilor de magazine online ar trebui să se asigure că site-urile lor de eCommerce sunt în concordanță cu noile legi. Asta va însemna, cel mai probabil, un audit de site pentru a determina ce trebuie schimbat și modificările aferente.

Pe termen lung, ar putea marca o schimbare majoră în modul prin care magazinele online abordează marketingul și relațiile cu clienții. Strategiile de remarketing, de exemplu, pot aduce rezultate excelente, dar se bazează pe datele vizitatorilor, date care ar putea fi mai greu de obținut odată ce GDPR intră în vigoare. Poți afla mai multe despre schimbările aduse de GDPR pe site-ul acesta.

Echipa Blugento este alături de clienții săi și de comunitatea eCommerce din România și vom face tot ce putem să acomodăm magazinele online autohtone cu noua ordonanță și să le ajutăm să crească în continuare.

Ți-a plăcut acest articol?

Subscrie la newsletter-ul nostru și află când îl publicăm pe următorul.

Postat în Noutăți Business De: Alex Iftode
Pagina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
Vezi Oferta Black Friday