Pagina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4

Am participat la ediția de 14 ani a evenimentului de e-Commerce și Digital Marketing, GPeC Summit 2019. Ne-a făcut plăcere să petrecem două zile excepționale de conferință, networking și sesiuni interesante în e-Commerce.

Colegii noștri, Sandu Băbășan, CEO Blugento și Remus Lucuț, Business Development Manager, au fost prezenți în cadrul GPeC e-Commerce Expo, unde cei interesați de realizarea unui magazin online pe Blugento au aflat beneficiile platformei și a tehnologiei Magento care stă la baza ei.

Mai mult decât atât, participanții la GPeC Summit 2019 au avut ocazia să primească insight-uri valoroase din industrie, de la specialiști recunoscuți.

Ca în fiecare an, speakeri internaționali au pășit pe scena GPeC, anul acesta organizat la Teatrul Național București. Printre speakerii internaționali s-au numărat:

  • Ryan Holiday - antreprenor, marketer și best-selling author;
  • Vitaly Friedman - co-fondator și redactor-șef Smashing Magazine;
  • Andy Crestodina - “Top 10 Online Marketing Experts to Watch”, potrivit Forbes
  • Christian Holst - co-fondator Baymard Institute, companie de Web Usability Research
  • Els Aerts - co-fondator AG Consult, expert în User Research
  • Angie Schottmuller - considerată Regina Strategiei de Content bazat pe Conversii
  • Tiffany daSilva - “One of the Most Influential Growth Marketers”, potrivit Mashable

Nu este deloc surprinzător faptul că multe magazine online se înscriu în competiție, iar anul acesta au fost 76 de magazine. Ne-am bucurat să aflăm că 25% dintre acestea, sunt magazine online create pe platforma Magento, tehnologie care care stă și la baza infrastructurii Blugento.

Câștigătorii Galei Premiilor eCommerce

La Gala Premiilor eCommerce, ediția a XIV-a, Lensa.ro a fost desemnat Magazinul Anului în E-Commerce, obținând cel mai bun scor din grupa Professional.

În ceea ce privește câștigătorii celorlalte categorii, website-uri precum ITDepot, XpertBeauty sau WatchShop au reușit să obțină cele mai bune punctaje din partea juriului.

Câteva dintre categoriile premiate și câștigătorii acestora:

  • Home & Deco: PiatraOnline
  • Health & Beauty: XpertBeauty
  • Travel: Paralela45
  • IT&C, Electronice și Electrocasnice: ITDepot
  • Fashion: Lensa
  • Best Content & Social Media Presence in E-Commerce 2019: F64
  • Best Mobile Presence in E-Commerce 2019: CrystalTime
  • Cel mai bun Start-Up în E-Commerce 2019: Meia
  • Cel mai bun magazin online Experienced 2019: WatchShop

Cumpărăturile pe mobil vor domina Black Friday 2019

Un topic interesat în cadrul GPeC a fost cel referitor la Black Friday, prezentat de Dorin Boerescu - CEO 2Performant din care am aflat că vânzările pe desktop fac loc celor de pe mobile.

Dacă îți dorești să creezi un program de afiliere puternic, află din acest articol cum poți folosi platforma de marketing afiliat 2Performant.

Citește aici ghidul Blugento pentru Black Friday ca să îți maximizezi câștigurile în această perioadă efervescentă din an. 

Cum arată piețele de e-Commerce & profilul cumpărătorului român

Despre cum arată piețele de e-commerce din România, am aflat de la Iulian Stanciu - CEO eMag, care susține că:

  • În 2019 avem o creștere de 15-20% a pieței - încă este loc foarte mare de creștere;
  • Românii pun bani deoparte de-a lungul anului pentru Black Friday;
  • În România există un sentiment negativ legat de consum în rândul celor care au depozite bancare;
  • Încă există gospodării care nu au un frigider sau produse de uz general, deci este loc de creștere și este nevoie să încurajăm consumul;
  • Nu există o piață a ecommerce-ului în sensul legal. Vorbim mai degrabă despre un canal de vânzare.

Iar despre profilul cumpărătorului român aflăm de la Andrei Canda - Managing Partner la iSense Solutions că:

  • 56% dintre români fac cumpărături lunar, creștere 10% Year-over-Year
  • Un român vizitează în medie 9 magazine/an
  • 87% dintre români compară prețurile pe cel puțin 5 site-uri înainte să meargă la checkout
  • 19% dintre cei care fac achiziții pe online sunt cumpărători frecvenți, iar 81% sunt cumpărători ocazionali
  • Plata cu cardul a crescut nesemnificativ, iar cel mai mult se achită cu cardul facturile la servicii și utilități, produsele FMCG, articolele vestimentare și activitățile de divertisment
  • Branding-ul și notorietatea magazinului online rămân extrem de importante.Românii preferă să aștepte mai multe produsele dacă au încredere în magazin.

Pe scurt...

Recomandăm tuturor pasionaților și experților în e-Commerce să participe și la edițiile viitoare GPeC Summit, eveniment de referință în domeniu. Pe lângă sesiunile inovative în e-Commerce, participanții au ocazia să facă networking de calitate cu specialiștii din domeniu și să afle tips-uri originale pentru scalarea afacerilor.

Cu siguranță vor pleca de acolo, ca și noi, cu multe informații valoroase, de pus în practică în business-urile lor.

Vrei să-ți deschizi un magazin online?

Discută cu un consultant Blugento și află cum poți să-ți crești afacerea cu un magazin online performant!

Vreau Magazin

Postat în Blog eCommerce Noutăți De: Mara Florea

Peste 2000 de pasionați ai Magento, de la programatori la agenții de dezvoltare software și diverse soluții în e-Commerce, au luat parte la Magento Live Europe 2019, susținut în Amsterdam, în 22-23 Octombrie.

Magento Live Europe 2019 a avut loc în Amsterdam, la RAI Covention Center, o locație perfectă pentru un eveniment de o asemenea anvergură.

Organizat de Magento, companie ce face parte, din 2018, din grupul Adobe, evenimentul urmărește să aducă aproape, atât comunitatea Magento, cât și comercianți și agențiile de dezvoltare software pe această platformă. În cadrul Magento Live au fost susținute 89 de sesiuni, în 8 track-uri și șapte săli diferite, plus Contribution Day și party-ul destinat tuturor participanților. Track-urile Magento Live Europe au oferit o varietate de sesiuni dedicate îmbunătățirii întregului ecosistem de e-commerce.

Cele 8 track-uri în cadrul Magento Live Europe 2019

Hands-On Labs

Cu o durată de 90 de minute și orientate către Magento Commerce, sesiunile de învățare au fost asistate de experți Magento. Acestea au inclus demo-uri live, pregătite pentru a parcurge noile funcționalități oferite de Magento. Cele mai interesante subiecte au urmărit, printre altele, creșterea vânzărilor prin noile integrări native cu Marketplace-ul Amazon.

B2B

Sesiunea B2B urmărit expunerea celor mai bune practici și povești de succes ale clienților Magento, ca model de transformare digitală. Subiectele au inclus gestionarea regulilor de prețuri complexe și modele de vânzări, integrări cu back-office și experiențe personalizate ale cumpărătorului. O mare parte a prezentărilor aici au cuprins pași necesari în digitalizarea și scalarea business-urilor în procesele de vânzare B2B.

Commerce Best Practices

Aceste sesiuni au inclus cele mai bune practici și tehnici dovedite pentru a asigura succesul în e-commerce, inclusiv optimizarea căutării și a mercantizarii produselor, experiențe îmbunătățite de cumpărături și gestionarea comenzilor. De asemenea s-a pus accent pe procesele de investigare a funcțiilor necesare magazinelor online, în vederea îmbunătățirii performanțelor acestora.

Commerce Marketing

Sesiunile de Commerce Marketing au inclus procese de optimizarea a marketingului prin analize, personalizarea experiențelor și incentivarea comunicării cu clienți după procesul de achiziție a produselor. Una dintre cele mai inovatoare sesiuni a fost cea în care au fost prezentate noile funcționalități în Adobe Commerce Cloud, și planul lansării următoarelor funcționalități Adobe Experience Manager.

Commerce Strategies

Subiecte precum stabilirea strategiilor în e-commerce, în vederea scalării business-ului, dar și asigurarea unei creșteri susținute de internaționalizare, au fost discutate în cadrul sesiunii Commerce Strategies. De asemenea, noile funcții de securizare a platformei Magento sunt elemente asigură o scalare cât mai facilă a magazinelor online.

Product Previews

Sesiunile Product Previews au avut la bază demonstrații aprofundate ale viitoarelor funcții Magento și acces direct la echipa de produs. Comercianții și partenerii calificați se pot înscrie în programele de adoptare timpurie (EAP), atunci când sunt disponibile, și vor avea acces la noi caracteristici și produse înainte de disponibilitatea lor generală. Una dintre sesiuni a cuprins procesele de sincronizare, listare și management a canalului Google Shopping Ads printr-o funcție nativă Magento.

Technical

Sesiunile tehnice explorează o gamă cuprinzătoare de subiecte Magento pentru fiecare nivel de programator. Developerii au putut obține sfaturi despre îmbunătățirea performanței, memoria cache, migrare, extensii și multe altele. Sesiunile au inclus planul de lansare a funcționalităților PWA Studio, iar câteva dintre acestea au fost disponible pentru testare pe tema Venia.

Winning Solutions

Inovatorii din industrie au împărtășit modul în care produsele și serviciile lor se conectează cu platforma Magento, pentru a ajuta brandurile comerciale să își îndeplinească obiectivele de afaceri reducând costurile de operare.

Mobile Optimisation Initiative & Progressive Web App

Mai mult decât atât, pe lângă subiectele abordate în cele 8 track-uri din cadrul Magento Live Europe, un studiu interesant a fost cel legată de procesul check-out și metodele de îmbunătățire a acestuia, obținute printr-un program de experimente denumit Mobile Optimisation Initiative, derulat în peste 6 milioane de tranzacții și 122 de magazine online.

MOI este o inițiativă derulată în parteneriat cu Magento, PayPal, hiCONVERSION și ShipperHQ și urmărește să înțeleagă discrepanțele între ratele de conversie pe mobile versus desktop, în vederea sprijinirii platformelor de eCommerce și de a obține rezultate mai bune pe mobil.

Un topic des întâlnit în multe dintre sesiuni a fost PWA (Progressive Web App), considerat viitorul experiențelor de cumpărături în e-commerce. PWA va include funcționalități avansate ale interfeței utilizatorilor, fiind asistată de funcții ale telefonului mobil, rezultatul fiind, astfel, la o experiență de cumpărături mult mai plăcută.

Vrei să-ți deschizi un magazin online?

Discută cu un consultant Blugento și află cum poți să-ți crești afacerea cu un magazin online performant!

Vreau Magazin

Postat în eCommerce Noutăți De: Mara Florea

Nominalizat de două ori la TechCrunch, How to Web este evenimentul recomandat tuturor start-up-urilor din domeniul IT. Cele mai importante aspecte, pe care antreprenorii le pot învăța în cadrul How To Web, sunt trendurile în IT, tehnologiile disponibile pe piață și lucruri vitale pentru dezvoltarea și creșterea start-up-urilor.

How To Web este cea mai importantă conferință de antreprenoriat și tehnologie din Europa de Est. Evenimentul a avut loc, anul acesta, la Face Convention Center Bucharest, în 28-29 Octombrie. În cadrul evenimentului au participat peste 1500 de antreprenori pasionați de tehnologie. Conferința a avut loc prima dată în 2010 și de atunci a devenit un punct de referință în domeniul inovațiilor IT, ce utilizează tehnologiile noi.

Subiectele acoperite, în cadrul How To Web 2019, au început de la conceptul dezvoltării produselor, modelul de business aplicabil în funcție de tipul produsului și consumatorii acestuia. Alte topic-uri dezbătute, au pus în lumină elemente de inovație care stimulează creșterea accelerată a unor produse, ce rezolvă o problemă a consumatorului.

La How To Web au fost 57 de sesiuni împărțite în patru track-uri, unde au susținut prezentări peste 50 de speakeri din întreaga lume, printre care:

  • Sean Ellis - fondator Growth Hackers,
  • Aprin Dunford - CEO Ambient Strategy,
  • Bob Moesta - CEO Re-Wired Group,
  • Sergiu Manea - CEO BCR,
  • Dave Hogue - UX Design Lead Google,
  • Monica Obogeanu - Startups Program Manager Orange
  • Guido Jansen - CEX Specialist Vaimo.

În cadrul evenimentului s-a organizat Startup Spotlight, o competiție între startup-uri, ce le permite antreprenorilor să-și prezinte produsele, în fața unui juriu compus din investitori și experți în domeniul tehnologiei și programelor de accelerare.

Anul acest, premiul Startup Spotlight a fost acordat Machinations, un start-up care permite dezvoltatorilor de jocuri să testeze lucrurile mai ușor. Premiul a fost în valoare de 125.000 euro.

Blugento, parte din Orange Fab

Blugento a avut oportunitatea de a fi prezent la acest eveniment, în cadrul Orange Pavilion, în calitate de partener Orange Fab. Colegul nostru Remus Lucuț, Business Development Manager a arătat avantajele tehnologiei performante Magento, pe care soluția de eCommerce Blugento le oferă la costuri predictibile.

Orange susține antreprenorii și dezvoltatorii de produse inovative, prin intermediul programului de accelerare Orange Fab și prin prezența la cele mai importante evenimente dedicate mediului antreprenorial. Startup-urile primesc acces la cele mai noi tehnologii, un program de mentorat personalizat și acces la rețeaua de distribuție Orange pentru creșterea afacerii.

Programul este dedicat formării de parteneriate durabile, pentru a oferi produse care îmbunătățesc mediul de viață și cel de afaceri.

Vrei să-ți deschizi un magazin online?

Discută cu un consultant Blugento și află cum poți să-ți crești afacerea cu un magazin online performant!

Vreau Magazin

Postat în Noutăți De: Mara Florea

Blugento organizeaza Meet Magento

Blugento organizează a șasea ediție a evenimentului Meet Magento România. Dezvoltatorii și utilizatorii Magento, specialiștii ecommerce și proprietarii de magazine online se întâlnesc și împărtășesc cele mai fresh idei și inovații din ecosistemul Magento și eCommerce. Vă așteptăm în 26 și 27 septembrie la hotelul Sheraton, din București, unde va fi locul oficial de întâlnire al comunității Magento și al pasionaților de comerț electronic.

Meet Magento este cea mai mare serie de conferințe dedicată ecosistemului Magento, la nivel global, susținută oficial de Magento și Adobe. Evenimentul, aflat la a VI-a ediție în România, are loc anual în 26 de țări.

Cele mai așteptate subiecte de anul acesta sunt Progressive Web Apps - tehnologia viitorului în web și cum se aplică în comerțul electronic, integrările dintre eCommerce și A.I și importanța modelelor de deployment în Cloud, ce aduc metode responsabile și siguranță în dezvoltarea magazinului online. Printre speakeri îi vom putea asculta pe Johnathan Roeder, din partea Adobe și pe Ben Marks, Anton Kril, Olena Tkacheva și Igor Miniailo din partea Magento.

Evenimentul este orientat atât către developeri cât și către mediul de afaceri și oferă susținere furnizorilor de servicii prin conectarea acestora cu programatorii Magento și alți jucători în ecosistemul regional. Unul dintre obiectivele Meet Magento 2019, este schimbul de informații și cunoștințe între specialiștii și dezvoltatorii Magento și oferirea de workshop-uri educative ownerilor de magazine online sau pasionatilor de comerț electronic.

Hot Topics în 2 Zone ale Evenimentului: Business & Development

Prezentările și workshopurile speakerilor sunt axate pe teme de eCommerce și marketing digital în zona de business și pe inovațiile din ecosistemul Magento în zona dedicată dezvoltatorilor.

În track-ul de business vor fi abordate subiecte precum secrete SEO pentru magazinele online Magento, integrări ERP și automatizări pentru eficientizarea activității, iar Claudiu Fărcaș, de la Arabesque Online, ne va învăța cum să câștigăm clienți prin campaniile cross-channel de marketing digital.

Printre speakerii din zona business se regăsesc și Ovidiu Eftimie de la Times New Roman și colegul nostru, Remus Lucuț, Internațional Business Developer Blugento, care ne va povesti despre cum putem să creștem și să ne optimizăm afacerea folosind instrumentele SaaS (Software as a Service).

În trackul dedicat developerilor, subiectele de neratat sunt Magento Data-Driven Future prezentat de Jonathan Roeder, Adobe și Magento API Evolution, de Anton Kril, Magento.

Aici găsești lista speakerilor.

Îți spunem un secret: nu trebuie să fii expert în eCommerce și Magento pentru a veni la eveniment. Suntem convinși că Meet Magento 2019 este locul perfect pentru a învăța mai multe de la specialiștii în domeniu și a te ține la curent cu ultimele trenduri din industrie.

Și încă ceva: folosește codul BlugentoMMRO20 la achiziționarea biletului și ai 20% discount. Hurry up, doar primele zece persoane beneficiază de acest discount. Îți poți achiziționa biletul de aici: http://bit.ly/bilete-meetmagento-2019

Vrei să fii cu un pas în fața provocărilor unui business online? Hai să ne întâlnim la Meet Magento 2019 pe 26-27 septembrie! 

Vrei să-ți deschizi un magazin online?

Discută cu un consultant Blugento și află cum poți să-ți crești afacerea cu un magazin online performant!

Vreau Magazin

Postat în Noutăți De: Mara Florea

Luna aceasta avem vești foarte bune pentru clienții Blugento, pentru echipă și pentru partenerii noștri. Blugento a atras o investiție strategică de 1 milion de euro, în urma semnării unui acord investițional cu grupul polonez R22. Asta înseamnă că platforma Blugento va crește frumos în continuare și ne dorim ca împreună să dezvoltăm cea mai performantă soluție de eCommerce din estul Europei.

Citește mai multe
Postat în eCommerce Noutăți Business De: Blugento

Revenim cu vești bune pentru magazinele online. Suntem și în acest an parteneri la Competiția Magazinelor Online GPeC & GPeC Summit și sperăm să ne întâlnim și cu tine acolo. Te asigurăm că merită, informațiile pe care le vei primi sunt cu adevărat valoroase. În plus, dacă ești client Blugento și te înscrii în Competiția GPeC beneficiezi de 50 euro discount la pachetele Premium si Platinum.

Citește mai multe
Postat în eCommerce Noutăți De: Bluegento Admin

Reprezentanții programelor Orange Fab din întreaga lume s-au reunit pe 21 și 22 februarie, la București. În cadrul evenimentului, am avut ocazia să prezentăm Blugento în fața audienței internaționale. Remus Lucuț, International Business Developer a povestit despre Blugento și planurile de viitor pentru dezvoltarea platformei de eCommerce și internaționalizare.

Citește mai multe
Postat în Noutăți Business De: Bluegento Admin

A devenit o tradiție ca la fiecare început de an să vorbim despre cele mai importante statistici și schimbări din piața de eCommerce.

Datele pe care le vom prezenta în acest articol spun o poveste importantă despre evoluția magazinelor online, așadar, în cazul în care ai deja un magazin online sau te gândești să deschizi unul, este esențial să fii la curent cu schimbările care au apărut în ultimul an în această industrie.

Citește mai multe
Postat în eCommerce Noutăți Business De: Bluegento Admin
Portalul pe care-l vom dezvolta va integra operațiunile de eCommerce și va avea funcții ce țin de relația cu suporterii și cu membri cotizanți ai clubului. În magazin vor fi puse în vânzare atât produse originale FC Universitatea Cluj și bilete sau abonamente pentru meciuri. Tot prin intermediului site-ului, susținătorii „U” Cluj vor putea deveni membri și își vor putea achita cotizațiile online.Citește mai multe
Postat în Comunicat de presă Noutăți De: Bluegento Admin

Blugento Integreaza Card Cadou

Vă anunțăm cu bucurie că am integrat o nouă opțiune de plată pentru magazinele din ecosistem. Așadar, toate magazinele online realizate pe platforma Blugento pot activa ca metoda de plată și CardCadou.Online. Integrarea o vom realiza gratuit, așadar fără niciun cost, poți oferi un nou beneficiu clienților și atrage noi consumatori.

Descoperă beneficiile unui parteneriat cu Card Cadou!

Cu toții am trecut prin acel moment în care nu am știut ce cadou să le facem persoanelor dragi din viața noastră. Din acest motiv, pe piață au apărut fel și fel de soluții pentru evitarea acestei "probleme". De departe, printre cele mai eficiente este achiziționarea unui card cadou, cu ajutorul căruia persoana apropiată își va putea cumpăra orice își dorește!

Astfel, putem spune La Revedere întrebării de baraj "Ce cadou este potrivit?", deoarece un card cadou este perfect cu orice ocazie. Fie că vorbim de aniversări, onomastici sau alte evenimente ce merită sărbătorite, cu un card cadou vom face de fiecare dată alegerea potrivită.

Apărut în 1994, conceptul de card cadou s-a extins rapid, ajungând ca în prezent peste 60% din persoane să prefere acest cadou în detrimentul darurilor tradiționale. De altfel și veniturile înregistrate din folosirea unui card cadou au o rată de creștere foarte mare, cu câte 10% în fiecare an. Putem observa cu ușurință de ce piața de carduri cadou reprezintă o investiție de interes pentru orice companie sau magazin online care caută să țină pasul cu cerințele clientelei.

Principalele avantaje ale colaborării unui magazin online cu un serviciu de card cadou online

O prezență mai puternică a brandului în mediul online: Atunci când o persoană primește bani în dar, îi va cheltui îndată pe ceea ce își dorește sau îi va depune într-un cont pentru păstrare. În schimb, persoana care primește un card cadou, va intra imediat pe site pentru a vedea care sunt brandurile asociate. Dacă și brandul tău se regăsește în această listă, fii sigur că persoana în cauza va intra pe site-ul sau magazinul tau online și va fi interesată de ceea ce oferă compania ta. Chiar și în cazul în care persoana dă cadoul mai departe, următoarea persoană va face aceiași pași, crescând astfel și mai mult vizibilitatea brandului tău în mediul online.

Vei înregistra profit rapid: De fiecare dată când o persoană folosește un card cadou în magazinul tău, afacerea ta va înregistra profituri, indiferent de suma de achiziție.

Mai mult trafic: Traficul obținut din folosirea unui card cadou în magazinul tau online îți va crește automat vizibilitatea și poate contribui la o creștere a pozițiilor în motoarele de căutare. De asemenea, vei putea construi un sistem de bonusuri sau de promoții pentru fidelizarea celor care folosesc un card cadou pentru achiziționarea produselor tale.

Comenzi mai mari: De cele mai multe ori se întâmplă ca limita unui card cadou să fie depășită. Astfel, dacă o persoană deține un card cadou în valoare de 100 de Lei, cu siguranță se va orienta către produse ce depășesc această sumă. Studiile efectuate au demonstrat că două treimi din clienții ce posedă o metodă de plată de tipul card cadou vor cheltui o sumă mai mare de bani în magazinul tău, ceea ce va conduce automat la un profit mai mare pentru afacerea ta.

Avantajele nu se opresc aici. Odată ce dai startul unui parteneriat cu un site de carduri cadou, brand-ul tău va avea parte de promovare atât în mediul online, cât și prin intermediul comunicatelor de presă, a evenimentelor speciale sau prin alte moduri în care compania de Carduri Cadou își promovează partenerii.

Poți observa cu ușurință cum afacerea ta va beneficia de colaborarea cu un concept precum cardul cadou. Fiind atât o metodă excelentă de marketing, cât și o oportunitate de a participa la un proiect ce combină tehnologia viitorului cu apropierea față de clienți, parteneriatul cu card cadou online va aduce doar avantaje, atât clientelei tale, cât și companiei pe care o conduci.

De ce să oferi ca opțiune de plată cardul cadou?

Piața globală de carduri cadou își va dubla valoarea până în 2026, ajungând la 750 miliarde de dolari. Experții de la CreditCards.com afirmă că, dacă în urmă cu doi ani era o modalitate la care apelai doar în ultima instanță pentru a face un cadou, acum cardurile cadou sunt una dintre cele mai populare forme de a materializa dorințele cuiva, la nivel global.

În România, piața cardurilor cadou este încă la început, vizibilă printr-o multitudine de carduri de fidelizare individuale la nivel de brand sau lanț de magazine. Card Cadou este o alternativă universală pe această piață. Această soluție își propune să reunească cât mai multe brand-uri, astfel încât să ofere un card cadou universal, adresabil online și offline, pentru a satisface cât mai bine modele de business exclusive și non-exclusive ale canalelor de vânzare.

Cum implementez cardul cadou la mine în magazin?

Parteneriatul cu Card Cadou este simplu: Card Cadou reprezintă o metodă de plată pe care trebuie să o pui la dispoziție, alternativă metodelor pe care le ai deja. Nu ai niciun efort de implementare și nici costuri suplimentare. Vei plăti doar un comision la finalizarea vânzării prin Card Cadou.

Pentru cumpărători, Card Cadou este metoda prin care își pot alege simplu, rapid și 100% sigur cadoul pentru orice ocazie.

Vrei să adaugi Card Cadou ca metodă de plată la tine în magazin? Scrie-ne la adresa marketing@blugento.ro un email cu subiectul Vreau Integrarea Card Cadou si vom implementa gratuit optiunea de plată cu CardCadou.Online în magazinul tău online.

Postat în eCommerce Noutăți Business De: Bluegento Admin
Nu demult, am anunțat că am fost acceptați în programul de accelerare Orange Fab Romania. Toate startup-urile care fac parte din acest program au ocazia de a participa la Startup Festival X Bounce care are loc în Busan, Coreea de Sud, în perioada 8-10 noiembrie. În prezent, este unul dintre cele mai importante evenimente dedicate start-up-urilor din Asia și își propune să conecteze mai mult de 100 de companii, lideri globali, investitori, oficiali guvernamentali, oameni de afaceri și cetățeni cu piața locală.Citește mai multe
Postat în Noutăți De: Bluegento Admin

IONA, brandul de bijuterii din aur fabricate în România, lansează magazinul online www.ionastore.ro, cu colecții care spun povestea simbolurilor din cultura românească și cea universală. Suntem fericiți să furnizăm soluția de eCommerce pentru acest frumos proiect care cu siguranță va livra și multe zâmbete, împreună cu prețioasele bijuterii. Bijuteriile IONA sunt creațiile designerilor de produs și ale maeștrilor bijutieri din România.

Citește mai multe
Postat în eCommerce Noutăți Business De: Bluegento Admin

Cele mai noi funcționalități ale platformei Blugento te ajută să convertești mai ușor vizitatorii în clienți și să oferi acestora o experiență de shopping mai plăcută. Echipa noastră lucrează în permanență la îmbunătățirea platformei prin dezvoltarea de noi module sau prin perfecționarea celor deja existente. În acest articol vom trece în revistă ultimele funcționalități dezvoltate și cum te pot ajuta ele în activitatea magazinului tău.

Citește mai multe
Postat în eCommerce Noutăți De: Bluegento Admin

Evenimentul care pune Clujul pe harta IT a lumii se întoarce pentru a cincea ediție, pe 15 și 16 octombrie. Blugento este și de această dată partener la Meet Magento, evenimentul care reunește la start peste 300 de profesioniști în IT, furnizori de servicii din sfera eCommerce-ului, precum și comercianți online. 

În cadrul evenimentului vor urca pe scenă 25 de speakeri naționali și internaționali, reprezentanți ai celor mai importanți jucători din eCommerce, banking, IT și marketing, precum Adobe, Magento, BT, Omniconvert, Retargeting.biz sau Dashbird. Remus Lucuț - International Business Developer Blugento, ne va dezvălui cum putem să ne dezvoltăm afacerea online în afara țării și ce oportunități ne așteaptă pe piețele externe. 

Workshop-urile și dezbaterile vor avea două componente principale, una de business, care va trata subiecte de growth hacking în eCommerce, și o componentă tehnică, aceasta centrându-se pe cele mai noi tehnologii, tips and tricks din sfera platformei Magento.

Câteva dintre subiectele ce nu trebuie ratate:

  • Optimizarea conversiei cu Valentin Radu - Omniconvert
  • GDPR pentru eCommerce cu Mihaela Cristea - Budușan & Asociații
  • Extinderea afacerii online în afara țării cu Remus Lucut - Blugento
  • SEO Tricks pentru magazine online cu Iulian Ghișoiu - TargetWeb
  • Ultimele noutăți din ecosistemul Magento cu Ben Marks - Magento, an Adobe Company

Meet Magento este cea mai mare serie de conferințe la nivel global, evenimente similare fiind organizate anual în peste 30 de țări precum SUA, Rusia, Brazilia, Germania, Italia, Spania, Elveția și Polonia.

Meet Magento România va avea loc pe 15 și 16 octombrie, la Grand Hotel Italia Cluj-Napoca, fiind urmat de un afterparty tematic la Colin’s Gastropub.

Biletele pot fi achiziționate de pe ro.meet-magento.com/shop/, iar prețurile încep de la 69 Euro. Ne vedem acolo :)

Postat în eCommerce Noutăți Business De: Bluegento Admin
Pagina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
Vezi Oferta Black Friday