Pagina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4

Pentru a ușura viața oricărui antreprenor care vrea să intre pe piața de eCommerce, am creat Blugento Express, un produs al cărui scop este să transforme deschiderea magazinului online într-un proces cât mai rapid și cât mai simplu, fără bătăi de cap, pentru ca tu să începi să faci vânzări cât mai repede cu putință.

Citește mai multe
Postat în Blugento Academy eCommerce Marketing Online Noutăți De Bluegento Admin

Adobe, cea de-a doua companie din lume în domeniul software, a anunțat încheierea unui acord definitiv pentru achiziționarea Magento Commerce, cea mai populară platformă open-source pentru comerț online din lume.

Citește mai multe
Postat în Blog eCommerce Noutăți De Bluegento Admin

Ediția de 13 ani a GPeC Summit a fost cu noroc. Cu noroc nu înseamnă că celelalte ediții n-ar fi fost reușite, dar anul acesta totul a fost la superlativ, de la calitatea și discursurile invitaților la organizare și participanți.

Citește mai multe
Postat în Blugento Academy eCommerce Marketing Online Noutăți De Bluegento Admin

Email marketing-ul rămâne până în prezent cel mai eficient canal din punct de vedere al costului de achiziție, fie că ne referim la clienți noi sau existenți. Din acest motiv, magazinele online trebuie să își contureze un plan prin care să creeze o relație de încredere cu abonații și clienții existenți, dar și să îi aducă din nou pe site.

Iată cinci idei de email marketing pe care le poți implementa în perioada imediat următoare.

1. Email educațional

Educarea clienților este o tehnică ce funcționează de minune, deoarece arată că îți pasă de audiența ta și că scopul pentru care trimiți email-urile nu îl reprezintă doar vânzarea de produse.

Pentru a le câștiga încrederea, recomandarea noastră este să creezi conținut util care face referire fie la nișa în care activezi, fie la produsele pe care le vinzi.

De exemplu, dacă vinzi produse de îngrijire a pielii, te poți lega de o mulțime de subiecte precum: cum să îți îngrijești pielea în timpul iernii, ce să mănânci pentru o piele strălucitoare, trucuri de la experți, recomandări de produse pentru diverse tipuri de ten. Gândește-te la produsele pe care le vinzi și notează subiectele care îți vin în minte legat de acestea. Apoi, rămâne doar să începi crearea conținutului.

2. Email de prezentare a brandului

Email-ul în care faci o scurtă prezentare a brandului tău ar trebui să fie printre primele pe care le trimiți. Ar fi ideal ca acesta să conțină informații despre viziunea companiei, despre fondatori, o scurtă poveste a ideii din spate dacă este cazul, dar și ce te diferențiază față de competiție.

Prezentarea brandului trebuie să ajute clienții să afle mai multe despre tine astfel încât să își dorească să devină fani ai magazinului tău online, și chiar să povestească prietenilor despre el.

3. Email de follow-up

Un aspect supărător care intervine în relația dintre client și magazin online apare de multe ori după ce clientul a plasat o comandă și contactează magazinul online pentru asistență. Din diverse motive însă, unele magazine online nu răspund tocmai prompt la aceste cereri.

Pentru a evita astfel de situații, noi recomandăm să fii tu cel care contactează clientul, și nu invers. Astfel, la câteva zile după ce acesta ar fi trebuit să intre în posesia comenzii, este indicat să îi trimiți un email în care să îl întrebi dacă totul este în regulă și dacă este mulțumit de produse. Nu multe companii procedează în acest fel, așa că reprezintă o oportunitate excelentă de a te remarca față de competiție.

4. Email de reactivare

De-a lungul timpului, în lista ta de email vor exista și clienți care nu vor mai fi interesați în email-urile pe care le trimiți. Așa că cel mai bine este să încerci reactivarea lor, iar pe cei care rămân totuși inactivi să îi scoți din listă.

Din punct de vedere al conținutului, email-ul trebuie să reamintească faptul că nu au mai interacționat cu tine demult, dar și că te-ar interesa să știi ce a determinat acest lucru. În plus, le poți oferi un discount valabil câteva zile pentru următoarea achiziție, fapt ce îi poate motiva în acest demers.

.

5. Email pentru clienți loiali

Este mult mai avantajos din punct de vedere financiar să încerci să vinzi unui client existent, decât unuia nou. Așadar, te poți folosi de email marketing pentru a-i anunța pe cei care au plasat o comandă de programul tău de loialitate și de beneficiile acestuia.

Te poți inspira după modelul pe care îl folosesc alte magazine online, însă nu încerca să copiezi fiecare aspect, deoarece fiecare afacere este diferită și s-ar putea ca strategia unora să nu se aplice și pentru tine.

Concluzie

Dat fiind faptul că în prezent email marketing este o strategie extrem de eficientă ce îți poate aduce mai multe vânzări, noi îți sugerăm să profiți de aceste idei cât mai repede posibil. Fiecare zi pierdută reprezintă oportunități de vânzare irosite, așa că pune-te pe treabă!

Articole similare

Ți-a plăcut acest articol?

Subscrie la newsletter-ul nostru și află când îl publicăm pe următorul.

Postat în eCommerce Marketing Online Noutăți De Bluegento Admin

Magento Imagine este unul dintre cele mai mari și mai importante evenimente la nivel global din industria de eCommerce. Ediția de anul acesta a avut loc la Wynn Las Vegas, între 23-25 aprilie. Peste 100 de experți în eCommerce și 3.000 de participanți s-au adunat pentru 3 zile în cadrul unui eveniment cu adevărat unic unde au fost ținute peste 65 de panel-uri.

Nu am vrut să ratăm nici ediția din 2018, așa că Sandu Babasan, CEO Blugento și Vlad Stănescu, CTO Blugento, au participat cu mare entuziasm la Magento Imagine 2018. Obiectivele noastre au fost următoarele:

  • Să dezvoltăm relații noi cu comunitatea globală de eCommerce;
  • Să aflăm noutățile și ultimele inovații din domeniu;
  • Să ne luăm doza de inspirație de la cei mai buni specialiști și lideri pe piața de eCommerce.

Ne-am gândit să scriem acest articol pentru a puncta pe scurt ce ne-a plăcut în cadrul evenimentului.

Sesiunea de deschidere a lui Mark Lavelle, CEO Magento

Lead the charge a fost tema evenimentului din acest an, dar și subiectul în jurul căruia s-a concentrat Mark Lavelle, punând accentul pe leadership, valori și comunitate. Ca în fiecare an, discursul lui Mark a fost ca o gură de aer proaspăt, extrem de inspirațional și motivant.

Pe lângă viziunea, misiunea și obiectivele companiei pentru 2018, CEO-ul Magento a vorbit și despre filozofia care stă la baza companiei.

Jamie Foxx, invitatul special de anul acesta

Jamie Foxx este un binecunoscut actor, cântăreț și comediant din America. Acesta a purtat o discuție relaxată cu Mark Lavelle în care a povestit cum a reușit să își construiască cariera și a împărtășit trei secrete care se aplică și pentru cei care dețin un magazin online:

  • Lasă fricile deoparte;
  • Testează totul;
  • Depășește-ți limitele.
  • A fost o experiență extraordinară să îl vedem pe scenă și să aflăm principiile pe care și-a construit cariera.

Cum a devenit Baked by Melissa un brand de succes

În cea de-a doua zi, am avut ocazia să o ascultăm pe Melissa Ben-Ishay, fondatoarea Baked by Melissa. Ea a povestit publicului ce a determinat-o să-și deschidă propria afacere în mediul online, dar mai ales cum a reușit să construiască un adevărat brand în mai puțin de zece ani.

Melissa a îmbinat cu succes beneficiile unui magazin online cu deschiderea ulterioară a unor puncte de lucru, astfel reușind să se plieze pe nevoile publicului ei țintă.

Inspirația este întotdeauna binevenită

Suntem extrem de bucuroși că am reușit să ajungem și anul acesta la Magento Imagine, evenimentul care nu doar că reprezintă o sursă importantă de inspirație pentru profesioniști, dar facilitează și dezvoltarea parteneriatelor cu furnizori sau alte magazine online.

Nu uita să rămâi cu ochii pe blogul nostru dacă vrei să afli la ce evenimente vom participa anul acesta, dar și cele mai importante noutăți din industrie.

Articole similare

Ți-a plăcut acest articol?

Subscrie la newsletter-ul nostru și află când îl publicăm pe următorul.

Postat în Blugento Academy eCommerce Marketing Online Noutăți De Bluegento Admin

Ai un magazin online, sau vrei să îți deschizi unul?

Află cum să ai un magazin optimizat și care sunt oportunitățile de creștere în industria comerțului electronic în România. Participă gratuit la Webinarul din data de 15 martie și descoperă care sunt elementele importante ale unui magazin online care vinde încă din prima zi.

Citește mai multe
Postat în Blugento Academy eCommerce Marketing Online Noutăți De Bluegento Admin

Call-to-action-ul apare în majoritatea cazurilor sub forma unui buton și are ca scop ghidarea vizitatorilor în procesul de cumpărare, sugerând unde trebuie să dea click, ce să cumpere sau ce acțiune să facă pe o anumită pagină.

Aceste butoane au un rol esențial în procesul de optimizare al conversiilor, deoarece un call-to-action neoptimizat nu te va ajuta să generezi vânzări.

Citește mai multe
Postat în Blugento Academy eCommerce Marketing Online Noutăți De Bluegento Admin
Blugento Pachet Servicii Start-up Nation Blugento susține dezvoltarea noilor afaceri românești cu pachetul de servicii Smart Start-up - un pachet special creat pentru start-up-uri care au obținut finanțare prin programul Start-up Nation, care include realizarea site-ului de prezentare cu magazin online și servicii marketing pentru dezvoltarea afacerii în online.Citește mai multe
Postat în Noutăți Business De Blugento

Suntem bucuroși să anunțăm parteneriatul strategic cu Banca Transilvania, una dintre cele mai puternice instituții bancare din România.

Citește mai multe
Postat în Noutăți Business De Blugento
Suntem foarte bucuroși să anunțăm parteneriatul cu 2Performant, prima și cea mai mare platforma de marketing afiliat din România! De acum, Blugento împreună cu 2Performant îți oferă o soluție de marketing optimă și fără riscuri pentru a crește vânzările magazinului tău online.Citește mai multe
Suntem onorați că Blugento a devenit membru Aries - Asociaţia Română pentru Industria de Electronică şi Software. Ne dorim ca împreună cu organizațiile și companiile membre să creăm o voce mai puternică pentru sectorul IT și să contribuim la dezvoltarea domeniului în România.Citește mai multe
Postat în Noutăți De Blugento

Pentru un plus de oxigen, sâmbătă dis de dimineață ne-am retras departe de vacarmul orasului la poalele Munților Trascău, tocmai în localitatea Rimetea. Cu o poziţie naturală privilegiată, Rimetea, satul cu case albe ascuns într-o imensă depresiune de granit vorbește activ despre ieșire din uitare si rutină.

Citește mai multe
Postat în Noutăți De Blugento
Pagina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4