Pagina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3

Ai un magazin online, sau vrei să îți deschizi unul?

Află cum să ai un magazin optimizat și care sunt oportunitățile de creștere în industria comerțului electronic în România. Participă gratuit la Webinarul din data de 15 martie și descoperă care sunt elementele importante ale unui magazin online care vinde încă din prima zi.

Citește mai multe
Postat în Blugento Academy eCommerce Marketing Online Noutăți De Bluegento Admin

Call-to-action-ul apare în majoritatea cazurilor sub forma unui buton și are ca scop ghidarea vizitatorilor în procesul de cumpărare, sugerând unde trebuie să dea click, ce să cumpere sau ce acțiune să facă pe o anumită pagină.

Aceste butoane au un rol esențial în procesul de optimizare al conversiilor, deoarece un call-to-action neoptimizat nu te va ajuta să generezi vânzări.

Citește mai multe
Postat în Blugento Academy eCommerce Marketing Online Noutăți De Bluegento Admin

Email marketing-ul rămâne până în prezent cel mai eficient canal din punct de vedere al costului de achiziție, fie că ne referim la clienți noi sau existenți. Din acest motiv, magazinele online trebuie să își contureze un plan prin care să creeze o relație de încredere cu abonații și clienții existenți, dar și să îi aducă din nou pe site.

Iată cinci idei de email marketing pe care le poți implementa în perioada imediat următoare.

1. Email educațional

Educarea clienților este o tehnică ce funcționează de minune, deoarece arată că îți pasă de audiența ta și că scopul pentru care trimiți email-urile nu îl reprezintă doar vânzarea de produse.

Pentru a le câștiga încrederea, recomandarea noastră este să creezi conținut util care face referire fie la nișa în care activezi, fie la produsele pe care le vinzi.

De exemplu, dacă vinzi produse de îngrijire a pielii, te poți lega de o mulțime de subiecte precum: cum să îți îngrijești pielea în timpul iernii, ce să mănânci pentru o piele strălucitoare, trucuri de la experți, recomandări de produse pentru diverse tipuri de ten. Gândește-te la produsele pe care le vinzi și notează subiectele care îți vin în minte legat de acestea. Apoi, rămâne doar să începi crearea conținutului.

2. Email de prezentare a brandului

Email-ul în care faci o scurtă prezentare a brandului tău ar trebui să fie printre primele pe care le trimiți. Ar fi ideal ca acesta să conțină informații despre viziunea companiei, despre fondatori, o scurtă poveste a ideii din spate dacă este cazul, dar și ce te diferențiază față de competiție.

Prezentarea brandului trebuie să ajute clienții să afle mai multe despre tine astfel încât să își dorească să devină fani ai magazinului tău online, și chiar să povestească prietenilor despre el.

3. Email de follow-up

Un aspect supărător care intervine în relația dintre client și magazin online apare de multe ori după ce clientul a plasat o comandă și contactează magazinul online pentru asistență. Din diverse motive însă, unele magazine online nu răspund tocmai prompt la aceste cereri.

Pentru a evita astfel de situații, noi recomandăm să fii tu cel care contactează clientul, și nu invers. Astfel, la câteva zile după ce acesta ar fi trebuit să intre în posesia comenzii, este indicat să îi trimiți un email în care să îl întrebi dacă totul este în regulă și dacă este mulțumit de produse. Nu multe companii procedează în acest fel, așa că reprezintă o oportunitate excelentă de a te remarca față de competiție.

4. Email de reactivare

De-a lungul timpului, în lista ta de email vor exista și clienți care nu vor mai fi interesați în email-urile pe care le trimiți. Așa că cel mai bine este să încerci reactivarea lor, iar pe cei care rămân totuși inactivi să îi scoți din listă.

Din punct de vedere al conținutului, email-ul trebuie să reamintească faptul că nu au mai interacționat cu tine demult, dar și că te-ar interesa să știi ce a determinat acest lucru. În plus, le poți oferi un discount valabil câteva zile pentru următoarea achiziție, fapt ce îi poate motiva în acest demers.

.

5. Email pentru clienți loiali

Este mult mai avantajos din punct de vedere financiar să încerci să vinzi unui client existent, decât unuia nou. Așadar, te poți folosi de email marketing pentru a-i anunța pe cei care au plasat o comandă de programul tău de loialitate și de beneficiile acestuia.

Te poți inspira după modelul pe care îl folosesc alte magazine online, însă nu încerca să copiezi fiecare aspect, deoarece fiecare afacere este diferită și s-ar putea ca strategia unora să nu se aplice și pentru tine.

Concluzie

Dat fiind faptul că în prezent email marketing este o strategie extrem de eficientă ce îți poate aduce mai multe vânzări, noi îți sugerăm să profiți de aceste idei cât mai repede posibil. Fiecare zi pierdută reprezintă oportunități de vânzare irosite, așa că pune-te pe treabă!

Articole similare

Ți-a plăcut acest articol?

Subscrie la newsletter-ul nostru și află când îl publicăm pe următorul.

Postat în eCommerce Marketing Online Noutăți De Bluegento Admin
Blugento Pachet Servicii Start-up Nation Blugento susține dezvoltarea noilor afaceri românești cu pachetul de servicii Smart Start-up - un pachet special creat pentru start-up-uri care au obținut finanțare prin programul Start-up Nation, care include realizarea site-ului de prezentare cu magazin online și servicii marketing pentru dezvoltarea afacerii în online.Citește mai multe
Postat în Noutăți Business De Blugento

Suntem bucuroși să anunțăm parteneriatul strategic cu Banca Transilvania, una dintre cele mai puternice instituții bancare din România.

Citește mai multe
Postat în Noutăți Business De Blugento
Suntem foarte bucuroși să anunțăm parteneriatul cu 2Performant, prima și cea mai mare platforma de marketing afiliat din România! De acum, Blugento împreună cu 2Performant îți oferă o soluție de marketing optimă și fără riscuri pentru a crește vânzările magazinului tău online.Citește mai multe
Suntem onorați că Blugento a devenit membru Aries - Asociaţia Română pentru Industria de Electronică şi Software. Ne dorim ca împreună cu organizațiile și companiile membre să creăm o voce mai puternică pentru sectorul IT și să contribuim la dezvoltarea domeniului în România.Citește mai multe
Postat în Noutăți De Blugento

Pentru un plus de oxigen, sâmbătă dis de dimineață ne-am retras departe de vacarmul orasului la poalele Munților Trascău, tocmai în localitatea Rimetea. Cu o poziţie naturală privilegiată, Rimetea, satul cu case albe ascuns într-o imensă depresiune de granit vorbește activ despre ieșire din uitare si rutină.

Citește mai multe
Postat în Noutăți De Blugento
În luna femeii oferim realizarea gratuită a magazinului online pentru 3 antreprenoare îndrăznețe!Citește mai multe
Postat în Noutăți De Bluegento Admin

Salutare! (Hello World!)

19.07.2016 15:54


Salutare și bine ai venit pe noul nostru blog! Prin intermediul acestui canal îți vom prezenta oportunități de dezvoltare în online și instrumente pe care le poti utiliza în creșterea business-ului tău. De asemenea, vom folosi periodic această secțiuni pentru a te informa despre compania noastră, parteneri, produse și noi funcționalități la care lucrăm în cadrul Blugento.Citește mai multe
Postat în Noutăți De Andrei Temneanu
Startup-ul Clujean Blugento primește distincția „Startupul tehnologic al anului” în cadrul galei Tech Industry Awards organizată de TechFest – Cluj Technology Festival, una dintre cele mai complexe serii de evenimente și conferinţe de IT din România. Câștigătorii au fost selectați de un juriu compus din specialiști ai industriei IT.Citește mai multe
Postat în Noutăți De Andrei Temneanu

Blugento propune crearea și gestionarea unui magazin online care să funcționeze la cele mai înalte standarde, GRATUIT, pentru bunurile recuperate de ANAF.Citește mai multe
Postat în Noutăți De Andrei Temneanu
Pagina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3