Pagina:
  1. 1
  2. 2
Setare Direcție Descendentă

Indiferent de domeniul de activitate, orice companie are nevoie de un site modern și bine optimizat. Pentru a face o impresie bună asupra vizitatorilor, îți trebuie un site plăcut și unic, dar totodată rapid și performant. În plus, site-ul trebuie să fie flexibil, atât ca design, cât și ca funționalitate. Misiunea noastră este să vă oferim un website de care să fiți mândri, iar soluția este acum aici!

Citește mai multe
Posted in Noutăți By Alex Iftode

Suntem fericiți să anunțăm participarea Blugento la Meet Magento, cel mai important eveniment al comunității Magento, în calitate de partener platinum. Evenimentul va avea loc la Cluj-Napoca, în data de 16 și 17 octombrie.

Ce este Meet Magento?

Meet Magento este o serie de conferințe de eCommerce care au loc anual în întreaga lume, și oferă acces către comunitățile regionale din spatele industriei eCommerce.

Încă de la primul eveniment de acest gen, organizat în 2009, Meet Magento a devenit locul unde participanții au oportunitatea să interacționeze cu comercianți, lideri de opinie și dezvoltatori Magento din cadrul agențiilor specializate.

Evenimentul, găzduit în peste 20 de țări în fiecare an, aduce pe scena de la Cluj speakeri naționali și internaționali care vor prezenta cele mai noi informații despre Magento, online business și strategii de marketing. Poți vizualiza lista completă a speakerilor aici. Astfel, Meet Magento devine cel mai important eveniment pentru comercianții regionali, developerii și furnizorii de soluții eCommerce.

De ce să participi?

Meet Magento este evenimentul care te plasează în mijlocul ultimelor trenduri și te introduce unei comunități de dezvoltatori Magento. Fie că te pregătești de lansarea unei platforme de eCommerce, sau că ai pus deja bazele companiei, evenimentul poate furniza răspunsuri la cele mai importante întrebări din industrie.

Pentru majoritatea business-urilor din eCommerce, Meet Magento reprezintă oportunitatea de a interacționa cu experți din domeniul comerțului online. Vei obține noi contacte și vei discuta trendurile viitorului cu liderii industriei.

Ia-ți bilet la Meet Magento RO 2017 și te așteptăm la cel mai tare eveniment al eCommerce-ului!

Ți-a plăcut acest articol?

Subscrie la newsletter-ul nostru și află când îl publicăm pe următorul.

Posted in Noutăți By Alex Iftode

Internet & Mobile World, unul dintre cele mai importante evenimente High Tech din Estul Europei a reprezentat oportunitatea perfectă de a face cunoștință cu un număr mare de antreprenori și vizionari din domeniu. }mpreună cu ei, echipa Blugento a discutat despre provocările comerțului online românesc și cum acestea pot fi depășite prin soluții inovatoare.

Citește mai multe
Posted in Noutăți By Alex Iftode

La începutul lunii septembrie, am avut plăcerea de a ține un interviu video cu Iulian Ghișoiu, fondatorul TargetWeb și veteran al optimizării SEO cu peste 12 ani de experiență. Iulian ne-a oferit multe informații prețioase din domeniul SEO pe care le vom sintetiza în acest articol. Dacă încă nu ai avut ocazia, poți viziona interviul aici:

Aspecte SEO Cruciale în Timpul Construcției unui Magazin Online

Alege un Domeniu Scurt și Memorabil

În trecut, multe companii își alegeau un nume de domeniu cât mai asemănător cuvintelor cheie ale afacerii, după cum a punctat Iulian. Această practică îngreunează procesul de branding, ceea ce poate limita compania în viitor. Numele de domeniu este un element foarte important și trebuie ales în funcție de factorii potriviți.

Un domeniu ideal este scurt, nu conține caractere neobișnuite cum ar fi liniile sau minusurile și reprezintă bine compania. În ziua de azi, motoarele de căutare nu mai pun mare accent pe cuvinte cheie și este mult mai important să ai un nume memorabil pentru vizitatori.

Alege Cuvintele Cheie

Trebuie să acorzi multă atenție structurii magazinului. Produsele bine organizate vor fi mai vizibile, deci este recomandat să folosești categoriile și subcategoriile cu acuratețe cât mai mare. Pentru a găsi o structură optimă, ar trebui să identifici cuvintele cheie folosite de oameni în căutări. Iulian recomandă o unealtă puternică și gratuită: Google Keyword Planner, care îți poate arăta traficul mediu pe acele cuvinte și alți termeni asemănători.

Creează un Plan pe Termen Lung

Un alt sfat excelent de la Iulian, cu care suntem sută la sută de acord, este ca antreprenorii să își pregătească un plan de afaceri pe cel puțin 12 luni. Magazinele online intră în profitabilitate, în medie, după aproximativ 18 luni și este crucial ca, în acel timp, să ai ținte și bugete stabilite. Procesul de optimizare aduce multe beneficii, dar necesită timp și fonduri. Dacă abandonezi proiectul pe parcurs, nu te vei bucura de avantajele aduse. De aceea este esențial să ai un plan realistic pe care să îl poți urma până la capăt.

Importanța SEO a Magazinelor Mobile-friendly

Optimizarea pentru dispozitive mobile este obligatorie în ziua de azi. Deja mulți clienți TargetWeb generează peste două treimi din traficul lor total de pe dispozitive mobile, deci ar fi o pierdere imensă de potențiali clienți să nu ai un site mobile-friendly.

În plus, Google ține cont dacă un site este optimizat sau nu și răsplătește pe cele mobile-friendly cu un scor SEO mai bun. Ca urmare, magazinele online ce au versiune de mobil vor fi mai vizibile decât cele care nu au, indiferent de dispozitivul pe care este efectuată căutarea.

Un studiu realizat de Google susține că 53% din vizitatorii pe mobil abandonează un site dacă acestuia îi ia mai mult de 3 secunde pentru a se încărca. Acest studiu a fost publicat în septembrie 2016, iar standardele sunt chiar mai mari în prezent. Ca urmare, viteza de încărcare a paginii este extrem de importantă pentru clienți, deci și companiile trebuie să îi acorde o prioritate ridicată.

Optimizarea SEO după Realizarea Magazinului Online

URL-uri Scurte și Clare

Cu cât un URL este mai lung, cu atât este mai greu pentru motoarele de căutare să îl indexeze corect și cu atât cresc șansele ca anumite pagini ale site-ului să intre în concurență între ele pe aceleași cuvinte cheie, scăzând vizibilitatea fiecăreia.

Această problemă trebuie abordată cât mai repede pentru a nu diminua traficul în primele luni de activitate. Un exemplu de URL scurt și eficient ar fi: www.numesite/nume-categorie sau www.numesite/nume-produs.

Navigabilitatea Magazinului

Motoarele de căutare acordă scoruri mari site-urilor pe care le consideră valoroase pentru persoana care inițiază căutarea. Ca urmare, magazinul trebuie să fie pe placul vizitatorilor pentru a fi pe placul motoarelor de căutare. Navigabilitatea unui site însemnă ușurința cu care poate un vizitator să îl parcurgă. Soluțiile cele mai des întâlnite sunt:

  • Breadcrumbs. Acest sistem arată locația unui vizitator pe site lăsând un semn pentru fiecare subcategorie în care intră. De exemplu: Produse>Produse Locale>Catalog 2017.
  • Navigabilitatea prin meniuri. Acest meniu este vizibil pe orice pagină a site-ului, iar vizitatorul îl poate folosi pentru a ajunge pe pagina dorită într-un timp scurt.
  • Navigabilitatea prin categorii și subcategorii. Cu ajutorul unui sistem bine structurat de categorii și subcategorii, vizitatorul poate găsi cu ușurință produsul căutat.
  • Viteza de Încărcare

    Deja am menționat așteptările vizitatorilor de la magazine online. Un site care se încarcă încet va fi ignorat atât de motoare de căutare, cât și de oamenii care le folosesc. Pentru a te asigura că nu pierzi trafic, încearcă să aduci viteza de încărcare a site-ului sub 2 secunde. Pentru început, ai putea verifica mărimea imaginilor produselor. Imagini mari (>200 KB) pot încetini mult un magazin online.

    Certificat SSL

    Un aspect important atât pentru SEO, cât și pentru încrederea clienților este certificatul SSL. Acest certificat este o dovadă că magazinul criptează informațiile personale ale clienților pentru a crește securitatea. Siguranța digitală este un subiect important, iar motoarele de căutare prioritizează în căutări magazinele cu securitate puternică.

    Pericolul Conținutului Duplicat

    O problemă ce poate afecta negativ scorul SEO al unui site este conținutul identic. Magazinele online se confruntă cu un risc mai mare de a fi acuzate de conținut duplicat decât alte tipuri de site-uri.

    Riscul se datorează faptului că un produs poate face parte din două categorii în același timp, astfel căpătând două URL-uri către pagini identice din punct de vedere a conținutului. Algoritmii motoarelor de căutare ar putea considera acele pagini ca fiind copii malițioase și să penalizeze magazinul. Pentru a evita astfel de confuzii, instalează un tag canonic sau o relație Prev/Next. Aceste soluții sunt ușor de pus în practică și te feresc de penalizări nejustificate.

    Dacă descoperi că un alt site copiază conținutul magazinului (articole de blog, imagini etc.), poți depune o plângere la Google. Nu vei fi anunțat de rezultatul plângerii, dar te asiguri că algoritmii automați vor ști că site-ul tău este sursa originală.

    Descrierile Categoriilor

    Un ultim sfat din partea lui Iulian pentru antreprenori este să creeze conținut bogat pe paginile categoriilor. Aceste descrieri ajută oamenii să înțeleagă mai repede ce produse se regăsesc în categorie și ce scop au ele. Practica îmbunătățește scorul SEO al paginilor și simplifică procesul pentru vizitatori. Această strategie este întâlnită des la companii străine și a început să fie folosită și în România.

    Cum să Eviți Penalizările de la Motoare de Căutare

    În principiu, există o singură regulă pe care trebuie să o urmezi pentru a fi sigur că magazinul tău nu va fi penalizat: pune vizitatorul pe primul loc. Misiunea motoarelor de căutare este să prezinte rezultate cât mai relevante oamenilor. Ca urmare, dacă ținta ta este să creezi conținut relevant pentru vizitatori, atunci vei avea un scor bun. Există trei elemente Google la care trebuie să te gândești:

    Google Penguin verifică și penalizează activitatea off-page abuzivă. Cel mai comun exemplu de astfel de activități este cumpărarea de linkuri. Se știe de mult timp că linkurile externe cresc scorul SEO al site-urilor. Raționamentul este că dacă o pagină este destul de valoroasă cât să fie distribuită de utilizatori, atunci ar trebui să fie vizibilă și în motorul de căutare. Asta a dus la apariția practicii de cumpărare de linkuri pentru a mări scorul într-un mod artificial. Această strategie este împotriva regulilor Google, iar cei care o practică sunt penalizați.

    Google Panda monitorizează site-ul în sine. Acest algoritm se axează pe conținut și calitatea acestuia. El ”răsplătește” site-urile cu conținut unic bogat și penalizează cazurile de conținut duplicat. Folosește URL-uri canonice pentru a evita o penalizare nemeritată.

    Google MobileGheddon, în ciuda numelui sumbru, a fost un update de algoritm cu scopul de a mări rangul site-urilor mobile-friendly. Dacă magazinul nu este optimizat pentru dispozitive mobile, nu va fi penalizat, dar va rămâne în urma competiției.

    Avantajele SEO ale Platformei Blugento

    Am vrut să aflăm părerea lui Iulian despre eficiența din punct de vedere SEO a platformei Blugento. El a evidențiat următoarele aspecte:

    • Viteza de încărcare a paginii. Site-urile Blugento se încarcă mai repede decât alte platforme de tip SaaS testate de TargetWeb.
    • Navigabilitatea. Deja am evidențiat importanța navigabilității pentru SEO și utilizatori, iar platforma Blugento a fost gândită pentru a fi ușor de folosit.
    • Bazele Magento. Este foarte posibil ca Google să țină cont de platformele folosite de site-uri, ba chiar și de versiunea platformei respective, iar site-urile bazate pe Magento au, în general, un scor SEO foarte bun. În plus, Blugento se ocupă de update-urile magazinelor clienților.
    • Ușurința cu care se pot plasa comenzi. Procesul de check-out a platformei Blugento este liniar și scurt, scăzând astfel rata de abandon a coșului de cumpărături.
    • Viteza de optimizare SEO. Pentru un antreprenor care tocmai își deschide magazinul online, această viteză este crucială. Cu cât site-ul este optimizat mai repede, cu atât vor apărea mai repede beneficiile.

    În încheiere, Iulian a avut de împărtășit un sfat extraordinar de important pentru toți antreprenorii care au un magazin online sau vor să își deschidă: optimizarea SEO nu se rezumă la algoritmi, ci la experiența vizitatorilor. Webmasterii trebuie să se concentreze pe optimizarea magazinului pentru oameni, nu pe moduri de a manipula motoarele de căutare. În fond, și companiile de eCommerce și motoarele de căutare au același misiune: să îți facă utilizatorii fericiți.

    Este mai important și mai benefic să crești valoarea brandului magazinului decât să cauți metode neortodoxe de a-ți îmbunătăți rangul Google. Un brand puternic generează discuții și trafic, care duc la excelență în SEO și vânzări.

    Îi mulțumim lui Iulian pentru timpul acordat și sfaturile oferite și îți mulțumim ție pentru interes. Dacă vrei să înveți mai mult despre optimizarea SEO pentru magazine online, îți recomandăm să citești articolul nostru despre alegerea platformei de eCommerce în funcție de SEO.

    Ți-a plăcut acest articol?

    Subscrie la newsletter-ul nostru și află când îl publicăm pe următorul.

Posted in Noutăți SEO By Alex Iftode

Suntem bucuroși să anunțăm parteneriatul cu Orange Tree, o agenție de publicitate specializată în marketing online și partener Sales Manago, cel mai popular software de automatizare a campaniilor de marketing. Prin intermediul acestei aplicații, Orange Tree oferă o gamă largă de servicii special dezvoltate pentru magazine online:

Marketing Automatizat și Personalizat prin Triggers

Colectarea de date despre vizitatori este crucială, dar Orange Tree te ajută să ajungi la nivelul următor: să folosești acele informații în timp real, pe măsură ce sunt colectate.

Prin intermediul unui număr de triggers, magazinul tău poate reacționa imediat la comportamentul vizitatorului, încurajându-l să plaseze o comandă. Aceste acțiuni pot lua mai multe forme, cum ar fi un pop-up cu o ofertă personalizată pe baza acțiunilor fiecărui vizitator în parte. De exemplu, dacă cineva petrece mai mult timp pe pagina unui anumit produs, acel interes este înregistrat, iar ofertele vor fi centrate în jurul produsului respectiv sau a gamei din care face parte.

Aceste mesaje sunt automate, dar regulile după care funcționează pot fi setate de tine. Poți hotărî atât detalii simple cum ar fi discount-ul oferit vizitatorilor care sunt pe cale să părăsească site-ul, cât și aspecte complexe cum ar fi coordonarea mesajelor pe canale diferite de marketing.

Automatizarea Workflow-ului

Pentru a putea lua decizii în cunoștință de cauză, trebuie să îți cunoști bine publicul țintă și audiența. Fără ajutorul unei aplicații specializate, aceste date pot fi greu de obținut și organizat.

Prin Sales Manago, informațiile despre clienți sunt colectate și procesate automat, folosind mai multe surse independente. Interesele vizitatorilor sunt înregistrate după paginile pe care le vizitează, iar aceștia sunt apoi segmentați corespunzător. Contactele deja înregistrate sunt actualizate oricând persoana face o acțiune nouă.

Astfel, vei ști cum să comunici eficient atât cu toate grupurile de clienți, cât și cu vizitatorii noi. Mesajele și ofertele pot fi automatizate după specificațiile tale, scutindu-te de muncă repetitivă și lungă.

Pop-up, Web Push Notification și Email Marketing

Pentru a-ți optimiza rata de conversie, ai nevoie de mesaje personalizate atât pe site, cât și în afara lui. Astfel, poți întări relația dintre magazinul tău și clienți.

În primul rând, vei putea folosi mesaje pop-up dinamice pe site. Aceste mesaje pot îndeplini un număr de funcții:

  • Oprirea vizitatorilor din a părăsi site-ul;
  • Prezentarea ofertelor curente;
  • Invitații pentru newsletter;
  • Recomandarea produselor relevante pe baza datelor colectate.

Notificările Web Push sunt un mod diferit de a interacționa cu audiența magazinului. Dacă un vizitator își dă acordul, acesta va primi notificări directe în browser, indiferent de site-ul pe care se află. Dacă vizitatorul nu este online atunci când un mesaj este trimis, îl va primi data viitoare când va accesa internetul. Conținutul și data trimiterii acestor notificări sunt automate și pot fi setate de tine.

În ultimul rând, email-urile sunt o parte importantă a publicității oricărui magazin online. Un șablon pentru mesaje va fi generat automat, în funcție de scop:

  • Sugestii privind produsele vizualizate în timpul celei mai recente vizite;
  • Oferte adaptate în funcție de istoricul vizitelor pe site;
  • Sugestii referitoare la produse asemănătoare sau complementare celor vizualizate anterior;
  • Recomandări de produse pe baza celor deja achiziționate de către client;
  • Oferte bazate pe produsele abandonate în coș din vizite anterioare.

Toate aceste mesaje sunt personalizate în funcție de datele fiecărui vizitator în parte.

Lead Nurturing

Reacțiile personalizate pe comportament vor duce la un volum mai mare de vânzări, dar îți poți crește rata de conversie și mai mult printr-un proces coerent de lead nurturing. Unii vizitatori sunt doar în faza de informare și nu sunt gata să plaseze o comandă. În aceste situații, ofertele nu vor avea efect. Acești vizitatori sunt mai interesați de sfaturi și idei decât de reduceri.

Pentru a convinge acești vizitatori să devină clienți, îți trebuie o abordare diferită. Este indicat să creezi mesaje informative ce, trimise pe parcursul unei perioade mai lungi de timp, vor convinge vizitatorul să plaseze o comandă. Orange Tree te poate ajuta să îți pregătești o strategie care să ghideze oamenii de la stadiul de vizitator nou la cel de client fidel și fericit.

Beneficiile Aduse Magazinului Tău

Algoritmii de colectare a datelor te vor ajuta să afli lucruri noi despre clienții tăi și cum să comunici cu ei mai eficient. Astfel, vei putea construi relații mai puternice, ceea ce va duce la o creștere simțitoare a ratei de conversie.

În plus, mesajele personalizate sunt generate automat, deci campaniile de marketing vor fi pregătite mai repede și vor avea nevoie de mai puțină atenție, sporind productivitatea magazinului online.

Toate aceste funcționalități și chiar mai multe sunt incluse în toate cele patru pachete oferite de Orange Tree. Diferența constă în numărul de contacte pe care le poți înregistra. Îți poți schimba pachetul pe măsură ce compania ta crește, deci soluția este scalabilă și flexibilă.

Dacă ești pregătit să îți optimizezi campaniile de marketing și să îți crești rata de conversie, află mai multe despre serviciile Orange Tree.

Ți-a plăcut acest articol?

Subscrie la newsletter-ul nostru și află când îl publicăm pe următorul.

Posted in Noutăți By Alex Iftode

Suntem fericiți să anunțăm parteneriatul cu Contabrio, o echipă de experți contabili și economiști care, prin serviciile oferite, ajută clienții cu orice nevoie din domeniul financiar-contabil. Cu asistența celor de la Contabrio, nu trebuie să îți mai faci griji în legătură cu contabilitatea magazinului online și te poți concentra pe conducerea și creșterea afacerii.

Cine sunt Contabrio

Contabrio se ocupă de evidența financiar-contabilă dar și de operațiunile și documentele legate de personal și salarizare pentru mai mult de 250 de companii și organizații non-profit. În plus, Contabiro a pus bazele unei rețele de parteneri care oferă servicii complementare de dezvoltare a afacerilor și organizațiilor. Printre aceste servicii se numără: înființare firme, consultanță juridică, medicina muncii, protecția muncii (SSM), consultanță de afaceri, consultanță fonduri europene și credite pentru afaceri mici.

Ce poate face Contabrio pentru tine

Cunoaștem greutățile asociate cu înființarea unei companii. Dincolo de viziune și leadership, pentru a-și asigura un început bun, startup-urile trebuie să poată beneficia de servicii de consultanță de încredere și de o bună expertiză contabilă.

Aici intervine Contabrio. Cu asistența lor, vei fi mai liber să îți dezvolți brandul și să profiți de oportunitățile oferite de piața eCommerce din Romania, timp în care toate responsabilitățile financiar-contabile vor fi rezolvate de către o echipă de profesioniști, membri ai Corpului Experților Contabili și ai Contabililor Autorizați din România.

Serviciile Contabrio cuprind:

Evidență contabilă

Pentru ca tu să te poți ocupa de administrarea eficientă a magazinului online, Contabrio preia din sarcina contabilă necesară gestionării companiei. Astfel, specialiștii Contabrio vor oferi consiliere în gestionarea documentelor contabile primare, fie că este vorba despre întocmirea, preluarea sau înregistrarea acestora.

Cu ajutorul Contabrio, indiferent că ne referim la balanțe, registre, declarații fiscale periodice, evidențe, situații financiare sau rapoarte, poți fi sigur că fiecare act este depus la timp, fără dificultăți suplimentare.

Salarizare și administrare personal

Indiferent de numărul de angajați a companiei, administrarea personalului presupune de cele mai multe ori întocmirea a numeroase declarații, contracte și alte documente care trebuie depuse într-un termen impus.

Contabrio poate prelua și aceste sarcini de pe umerii tăi. Vei avea o echipă de experți ocupându-se de preluarea pontajelor, administrarea dosarelor de personal și depunerea documentației necesare conform Inspectoratului Teritorial de Muncă.

Consultanță - Impozite și taxe

Contribuția companiei tale la fondul de impozite și taxe depinde de cele mai multe ori de schimbările legislative care au loc la nivel național. Pentru a fi la curent cu reglementările noi și regulile la care compania ta trebuie să se supună, o sursă bună de expertiză este mai mult decât necesară.

Consultanță - Analiză financiară

Pentru că de cele mai multe ori este extrem de dificil sa ții pasul cu reglementările din domeniul fiscal și financiar-contabil, Contabrio te îndrumă în orice decizie pe care dorești să o iei. Vei beneficia de asistență privind analiza situației datoriilor și a creanțelor, consultanță pentru efectuarea operațiunilor de divizare, fuziune, lichidare și asistență în cadrul proceselor de due diligence.

Dacă ai nevoie de ajutorul unei echipe de specialiști în domeniul financiar-contabil, află mai multe despre ce poate face Contabrio pentru tine.

Ți-a plăcut acest articol?

Abonează-te la newsletter-ul nostru și află când îl publicăm pe următorul.

Posted in Noutăți By Alex Iftode
6 din 10 români intenționează să facă achiziții online direct de pe telefonul mobil, în următoarele 6 luni, potrivit studiului „Online shopping de pe telefonul mobil”, realizat în perioada 1 – 30 iunie 2017 pe un eșantion de 2.875 de respondenți, din mediul urban de către iVox.ro, platformă online de sondare a opiniei publice, la solicitarea Blugento. Rezultatele studiului relevă importanța tot mai mare a dispozitivelor mobile în procesul de achiziție online, în condițiile...Citește mai multe
Posted in eCommerce Noutăți Inspirație By Blugento

Blugento se întoarce la Internet & Mobile World, cea mai mare expo-conferință B2B pentru soluții digitale și IT din Europa de Sud-est. Acesta este al doilea an în care participăm și sperăm ca evenimentul să aibă la fel de mult succes ca anul precedent, dacă nu mai mult!

Citește mai multe
Posted in Noutăți By Alex Iftode

Ne bucurăm de participarea Blugento la primul eveniment al toamnei, organizat de Clubul Întreprinzătorului Român în cadrul BT Club, unde, alături de Sergiu Băbășan am vorbit despre ce înseamnă să te lansezi ca magazin în mediul online.

Evenimentul a avut loc în data de 21 septembrie, la Grand Hotel Napoca și a găzduit peste 120 participanți din mediul antreprenorial. Alături de ei, am discutat despre oportunitățile asociate unui magazin online în România.

Știm că provocările unui start-up nu sunt puține. Deciziile pe care le iei atunci când ești la început pot influența major traiectoria companiei tale. Dropshipping sau stoc propriu? Curierat în afara țării? Care este soluția eCommerce potrivită? Toate acestea sunt întrebări importante, iar răspunsurile vor determina succesul companiei tale.

În cadrul workshop-ului susținut de Sergiu, cofondator Blugento, am dezbătut 6 teme principale:

  • Ce înseamnă eCommerce în Romania? Piață, oportunităti, legislație
  • Cum îmi aleg modelului de business: stoc propriu, stoc la furnizor sau dropshipping? E-fulfillment sau gestiune proprie? Cum mă diferențiez față de competiție?
  • Cum aleg soluția de eCommerce potrivită? Platformă eCommerce vs.magazin custom
  • Ce trebuie să știi înainte de realizarea magazinului - Bune practici pentru magazinul tău online
  • Cum aleg furnizorii de servicii? Curierat, Plăți online, Marketing, SEO
  • Am lansat magazinul, care sunt următorii pași? - Soluții și canale de marketing pentru magazine online

Internetul oferă multe soluții, însă este important să le cunoști pe cele care se potrivesc cel mai bine business-ului tău. Imaginea companiei, cât și experiența pe care o oferi clienților tăi depind în mare măsură de furnizorii de servicii pe care îi alegi.

Alături de Sergiu, am identificat soluțiile pe care piața le pune la dispoziția industriei eCommerce și am descoperit câteva dintre cele mai importante criterii de alegere a furnizorilor astfel încât companiile să se bucure de o creștere continuă, susținută de servicii de calitate înaltă.

Am vorbit despre cum ne alegem soluția eCommerce potrivită, de unde procurăm produsele pe care le comercializăm, care sunt oportunitățile care ne stau în față, și despre cum să îți atragi publicul țintă folosindu-te de canalele de marketing potrivite.

Suntem fericiți de colaborarea dintre Blugento si BT Club, și onorați să facem parte dintr-o comunitate de oameni vizionari, care înțeleg și sprijină nevoile antreprenorilor din România. Mulțumim BT Club pentru oportunitatea de a împărtăși din experiența noastră și așteptăm cu nerăbdare să ne revedem la evenimentele următoare.

Mai jos aveți câteva fotografii din timpul evenimentului:

Ți-a plăcut acest articol?

Subscrie la newsletter-ul nostru și află când îl publicăm pe următorul.

Posted in Noutăți By Alex Iftode

Suntem bucuroși să anunțăm parteneriatul cu Retargeting.biz, o platformă performantă de colectare de date și remarketing. Cu Blugento și Retargeting, vei putea crește vânzările magazinului online prin mesaje personalizate trimise potențialilor clienți și celor existenți. Afla ce poate face această aplicație perfomantă pentru tine

Citește mai multe
Posted in Noutăți By Alex Iftode

Suntem bucuroși să anunțăm parteneriatul cu SMSLink, cea mai avansată platformă de comunicare prin SMS din România! De acum Blugento, cu ajutorul celor de la SMSLink, vă oferă posibilitatea să trimiteți mesaje SMS promoționale și notificări automate prin SMS către clienții dvs. într-un mod accesibil și ușor. Aproape toți românii din ziua de azi dețin și folosesc telefoane. Ba mai mult, 9 din 10 declară că folosesc smartphone-uri. Din acest motiv, mesajele SMS sunt una dintre cele mai eficiente metode de comunicare cu clienții

Citește mai multe
Posted in Noutăți By Alex Iftode

Suntem bucuroși să anunțăm parteneriatul cu DPD, una dintre primele companii de curierat rapid și coletărie din România. Pentru a marca momentul, vă prezentăm o nouă ofertă creată special pentru startup-ul tău .

Ce Beneficii îți Aduce Oferta DPD Startup

Scopul nostru este de a te ajuta să îți crești compania, motiv pentru care oferta aceasta va simplifica întreg procesul de livrare. Acestea sunt unele dinte avantajele pe care ți le aducem:

Preț Unic și Accesibil

Te-ai săturat de costurile ascunse asociate cu livrarea produselor? DPD îți oferă un cost unic pe care să te poți baza. Orice pachet sub trei kilograme, livrat oriunde în țară va avea o taxă de livrare în valoare de 15 lei. Nu contează zona, distanța sau cantitatea de combustibilul folosit. De asemenea, poți livra pachete și în Bulgaria sau Ungaria. Și în acest caz, taxa de livrare este aplicată standard și poate fi în valoare de 25, respectiv 28 de lei.

Costurile pentru pachete mai mari sunt clar delimitate, iar înștiințările prin SMS pentru clienți sunt gratuite; astfel, clientul primește notificări legate de starea coletului și punctul în care se află pe traseu. Vei ști exact cât plătești și pentru ce.

Plata cu Cardul la Ridicarea Coletului

DPD este prima companie din România care oferă posibilitatea de a achita rambursul cu cardul. Clienții tăi vor putea folosi această metodă de plată modernă și rapidă fără costuri suplimentare aplicate, pentru pachete cu o valoare de până la 300 de lei.

Cumpărătorii se vor bucura de mai multă siguranță și accesibilitate atunci când își primesc coletele.

Integrare Ușoară

Știm că timpul tău este prețios așa că echipa Blugento se va ocupa gratuit de integrarea modulului DPD. De asemenea, AWB-urile vor fi generate direct în magazinul tău Blugento. Astfel, tu vei avea timpul necesar pentru a te concentra pe viitorul companiei tale.

DPD group este al doilea cel mai mare furnizor de servicii de curierat express din Europa. Coletele tale sunt în mâini sigure. 

Află mai multe despre avantajele aduse de Oferta DPD Startup.

Ți-a plăcut acest articol?

Subscrie la newsletter-ul nostru și află când îl publicăm pe următorul.

Posted in Noutăți By Bluegento Admin
Pagina:
  1. 1
  2. 2
Setare Direcție Descendentă
Contul Meu