Pagina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4

Pentru a putea crea campanii de marketing reușite, trebuie să aduni în permanență date. Unele dintre cele mai importante informații pe care le poți obține sunt rezultatele campaniilor trecute. Pe baza lor, poți învăța care strategii fucționează și care nu.

Google Analytics este ușor de folosit și complet gratuit pentru site-uri ce generează sub zece milioane de hit-uri pe lună.

Citește mai multe
Postat în Marketing Online Analytics De: Alex Iftode
Orice magazin online are nevoie de clienți. Răspunsul multor companii la această nevoie este să își crească traficul către site. Deși traficul este valoros, nu este singurul lucru care determină numărul de vânzări. În acest articol ne vom concentra pe optimizarea ratei de conversie (CRO). Optimizarea ratei de conversie presupune, în esență, un singur lucru: a convinge mai mulți vizitatori să devină clienți. Cel mai simplu mod de a face asta este să cauți ce îi împiedică din a comanda. Odată ce o problema este identificată, poți începe să cauți soluții. CRO nu este o știință exactă, deci va trebui să testezi câteva variante de ”soluție” și să alegi câștigătoarea în baza rezultatelor.Citește mai multe
Postat în Marketing Online CRO De: Alex Iftode

Indiferent de domeniul de activitate, orice companie are nevoie de un site modern și bine optimizat. Pentru a face o impresie bună asupra vizitatorilor, îți trebuie un site plăcut și unic, dar totodată rapid și performant. În plus, site-ul trebuie să fie flexibil, atât ca design, cât și ca funționalitate. Misiunea noastră este să vă oferim un website de care să fiți mândri, iar soluția este acum aici!

Citește mai multe
Postat în eCommerce Marketing Online Noutăți De: Alex Iftode

Domeniul eCommerce are la dispoziție anumite tactici și unelte unice, care nu sunt disponibile în alte industrii. Printre acestea se numără remarketing-ul, o strategie prea eficientă să nu o încerci. În primul rând, hai să să aflăm ce presupune:

Citește mai multe
Postat în Marketing Online Inbound Marketing PPC De: Alex Iftode

Google Analytics este cel mai de preț aliat al magazinelor online, deoarece îți oferă acces la date și insight-uri extrem de detaliate despre cine sunt clienții tăi, ce interese au, dar și cum interacționează cu paginile tale. Scopul folosirii acestei platforme este să iei decizii doar pe baza datelor și informațiilor pe care...

Citește mai multe
Postat în Marketing Online Analytics De: Alex Iftode

De la an la an, comportamentul cumpărătorilor se schimbă, dar în același timp apar noi tehnologii și inovații de care magazinele online se pot folosi. Așadar, atunci când activezi în comerțul online, trebuie să fii atent la schimbările ce au loc pe piață, dar și la trendurile care apar. Altfel riști să rămâi în urma competiției sau să ratezi oportunități de creștere.

Citește mai multe
Postat în eCommerce Marketing Online Inspirație De: Alex Iftode

Destul de multe companii evită să folosească videoclipuri, considerându-le prea dificile. Recunoaștem că nu este cea mai ușoară metodă de marketing, dar e mai simplu decât pare. Îți trebuie doar niște noțiuni de bază pentru a începe iar noi suntem aici să te ajutăm!

Citește mai multe
Postat în Marketing Online Social Media De: Alex Iftode

Platformele de socializare au fost dintotdeauna o provocare specială din perspectiva marketing-ului. Uite 5 metode de a-ți crește audiența.

Citește mai multe
Postat în Marketing Online Social Media De: Alex Iftode

Suntem siguri că deja ai un cont personal, dar când e vorba de business, lucrurile sunt un pic altfel. Află cum poate compania ta să își înceapă campania de social media marketing pe Facebook cu dreptul! În 2004, când s-a lansat, Facebook era doar un mic forum pentru studenții de la Harvard. Acum este cea mai mare platformă de social media din lume, cu aproape două miliarde de utilizatori activi, dintre care aproape zece milioane sunt români. Asta da evoluție! Cu așa un public, nu e greu de înțeles de ce așa multe companii...

Citește mai multe
Postat în Marketing Online Social Media De: Alex Iftode
În articolul anterior, am descoperit principalele motive pentru care ar trebui să scrii constant pe blogul magazinului tău online. Nu te îngrijora - constant nu înseamnă în fiecare zi, ci chiar doar o singură dată pe săptămână.Citește mai multe
Postat în eCommerce Marketing Online Inbound Marketing De: Blugento
Sigur ai auzit vorbindu-se peste tot despre cât de important este să creezi conținut sau de faimoasa expresie content is king. În comerțul B2C (business to consumer), content marketing-ul este una dintre cele mai eficiente strategii pe care o folosesc oamenii de marketing în ziua de azi.Citește mai multe
Postat în eCommerce Marketing Online Inbound Marketing De: Blugento
O parte din vizitatorii unui magazin online nu vor fi convertiți în clienți din diverse motive. Poate nu au găsit ce căutau, nu au suficienți bani la momentul respectiv sau pur și simplu nu sunt siguri că au nevoie de acel produs.Citește mai multe
Magazinul tău online este gata de lansare așa că trebuie să începi procesul de promovare prin care să aduci trafic pe site. Cu cât ai mai mult trafic targetat pe site, cu atât îți vor crește șansele să faci prima vânzare într-un timp foarte scurt.Citește mai multe
Cu siguranță ai auzit de SEO sau de optimizarea pentru motoarele de căutare, chiar dacă abia ai pășit în lumea magazinelor online. Strategiile de SEO se împart în foarte multe direcții, însă principiul care stă la bază este faptul că ajuți motoarele de căutare să înțeleagă ce vinzi pe magazinul tău online.Citește mai multe
Postat în eCommerce Marketing Online SEO De: Bluegento Admin
În fiecare an, istoria se repetă pentru majoritatea magazinelor online. Perioada sărbătorilor aduce cele mai mari încasări din an, dar imediat după se observă o scădere bruscă a vânzărilor.Citește mai multe
Pagina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4