Pagina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4

Pentru a ușura viața oricărui antreprenor care vrea să intre pe piața de eCommerce, am creat Blugento Express, un produs al cărui scop este să transforme deschiderea magazinului online într-un proces cât mai rapid și cât mai simplu, fără bătăi de cap, pentru ca tu să începi să faci vânzări cât mai repede cu putință.

Citește mai multe
Postat în Blugento Academy eCommerce Marketing Online Noutăți De Bluegento Admin

Ediția de 13 ani a GPeC Summit a fost cu noroc. Cu noroc nu înseamnă că celelalte ediții n-ar fi fost reușite, dar anul acesta totul a fost la superlativ, de la calitatea și discursurile invitaților la organizare și participanți.

Citește mai multe
Postat în Blugento Academy eCommerce Marketing Online Noutăți De Bluegento Admin

Email marketing-ul rămâne până în prezent cel mai eficient canal din punct de vedere al costului de achiziție, fie că ne referim la clienți noi sau existenți. Din acest motiv, magazinele online trebuie să își contureze un plan prin care să creeze o relație de încredere cu abonații și clienții existenți, dar și să îi aducă din nou pe site.

Iată cinci idei de email marketing pe care le poți implementa în perioada imediat următoare.

1. Email educațional

Educarea clienților este o tehnică ce funcționează de minune, deoarece arată că îți pasă de audiența ta și că scopul pentru care trimiți email-urile nu îl reprezintă doar vânzarea de produse.

Pentru a le câștiga încrederea, recomandarea noastră este să creezi conținut util care face referire fie la nișa în care activezi, fie la produsele pe care le vinzi.

De exemplu, dacă vinzi produse de îngrijire a pielii, te poți lega de o mulțime de subiecte precum: cum să îți îngrijești pielea în timpul iernii, ce să mănânci pentru o piele strălucitoare, trucuri de la experți, recomandări de produse pentru diverse tipuri de ten. Gândește-te la produsele pe care le vinzi și notează subiectele care îți vin în minte legat de acestea. Apoi, rămâne doar să începi crearea conținutului.

2. Email de prezentare a brandului

Email-ul în care faci o scurtă prezentare a brandului tău ar trebui să fie printre primele pe care le trimiți. Ar fi ideal ca acesta să conțină informații despre viziunea companiei, despre fondatori, o scurtă poveste a ideii din spate dacă este cazul, dar și ce te diferențiază față de competiție.

Prezentarea brandului trebuie să ajute clienții să afle mai multe despre tine astfel încât să își dorească să devină fani ai magazinului tău online, și chiar să povestească prietenilor despre el.

3. Email de follow-up

Un aspect supărător care intervine în relația dintre client și magazin online apare de multe ori după ce clientul a plasat o comandă și contactează magazinul online pentru asistență. Din diverse motive însă, unele magazine online nu răspund tocmai prompt la aceste cereri.

Pentru a evita astfel de situații, noi recomandăm să fii tu cel care contactează clientul, și nu invers. Astfel, la câteva zile după ce acesta ar fi trebuit să intre în posesia comenzii, este indicat să îi trimiți un email în care să îl întrebi dacă totul este în regulă și dacă este mulțumit de produse. Nu multe companii procedează în acest fel, așa că reprezintă o oportunitate excelentă de a te remarca față de competiție.

4. Email de reactivare

De-a lungul timpului, în lista ta de email vor exista și clienți care nu vor mai fi interesați în email-urile pe care le trimiți. Așa că cel mai bine este să încerci reactivarea lor, iar pe cei care rămân totuși inactivi să îi scoți din listă.

Din punct de vedere al conținutului, email-ul trebuie să reamintească faptul că nu au mai interacționat cu tine demult, dar și că te-ar interesa să știi ce a determinat acest lucru. În plus, le poți oferi un discount valabil câteva zile pentru următoarea achiziție, fapt ce îi poate motiva în acest demers.

.

5. Email pentru clienți loiali

Este mult mai avantajos din punct de vedere financiar să încerci să vinzi unui client existent, decât unuia nou. Așadar, te poți folosi de email marketing pentru a-i anunța pe cei care au plasat o comandă de programul tău de loialitate și de beneficiile acestuia.

Te poți inspira după modelul pe care îl folosesc alte magazine online, însă nu încerca să copiezi fiecare aspect, deoarece fiecare afacere este diferită și s-ar putea ca strategia unora să nu se aplice și pentru tine.

Concluzie

Dat fiind faptul că în prezent email marketing este o strategie extrem de eficientă ce îți poate aduce mai multe vânzări, noi îți sugerăm să profiți de aceste idei cât mai repede posibil. Fiecare zi pierdută reprezintă oportunități de vânzare irosite, așa că pune-te pe treabă!

Articole similare

Ți-a plăcut acest articol?

Subscrie la newsletter-ul nostru și află când îl publicăm pe următorul.

Postat în eCommerce Marketing Online Noutăți De Bluegento Admin

Magento Imagine este unul dintre cele mai mari și mai importante evenimente la nivel global din industria de eCommerce. Ediția de anul acesta a avut loc la Wynn Las Vegas, între 23-25 aprilie. Peste 100 de experți în eCommerce și 3.000 de participanți s-au adunat pentru 3 zile în cadrul unui eveniment cu adevărat unic unde au fost ținute peste 65 de panel-uri.

Nu am vrut să ratăm nici ediția din 2018, așa că Sandu Babasan, CEO Blugento și Vlad Stănescu, CTO Blugento, au participat cu mare entuziasm la Magento Imagine 2018. Obiectivele noastre au fost următoarele:

  • Să dezvoltăm relații noi cu comunitatea globală de eCommerce;
  • Să aflăm noutățile și ultimele inovații din domeniu;
  • Să ne luăm doza de inspirație de la cei mai buni specialiști și lideri pe piața de eCommerce.

Ne-am gândit să scriem acest articol pentru a puncta pe scurt ce ne-a plăcut în cadrul evenimentului.

Sesiunea de deschidere a lui Mark Lavelle, CEO Magento

Lead the charge a fost tema evenimentului din acest an, dar și subiectul în jurul căruia s-a concentrat Mark Lavelle, punând accentul pe leadership, valori și comunitate. Ca în fiecare an, discursul lui Mark a fost ca o gură de aer proaspăt, extrem de inspirațional și motivant.

Pe lângă viziunea, misiunea și obiectivele companiei pentru 2018, CEO-ul Magento a vorbit și despre filozofia care stă la baza companiei.

Jamie Foxx, invitatul special de anul acesta

Jamie Foxx este un binecunoscut actor, cântăreț și comediant din America. Acesta a purtat o discuție relaxată cu Mark Lavelle în care a povestit cum a reușit să își construiască cariera și a împărtășit trei secrete care se aplică și pentru cei care dețin un magazin online:

  • Lasă fricile deoparte;
  • Testează totul;
  • Depășește-ți limitele.
  • A fost o experiență extraordinară să îl vedem pe scenă și să aflăm principiile pe care și-a construit cariera.

Cum a devenit Baked by Melissa un brand de succes

În cea de-a doua zi, am avut ocazia să o ascultăm pe Melissa Ben-Ishay, fondatoarea Baked by Melissa. Ea a povestit publicului ce a determinat-o să-și deschidă propria afacere în mediul online, dar mai ales cum a reușit să construiască un adevărat brand în mai puțin de zece ani.

Melissa a îmbinat cu succes beneficiile unui magazin online cu deschiderea ulterioară a unor puncte de lucru, astfel reușind să se plieze pe nevoile publicului ei țintă.

Inspirația este întotdeauna binevenită

Suntem extrem de bucuroși că am reușit să ajungem și anul acesta la Magento Imagine, evenimentul care nu doar că reprezintă o sursă importantă de inspirație pentru profesioniști, dar facilitează și dezvoltarea parteneriatelor cu furnizori sau alte magazine online.

Nu uita să rămâi cu ochii pe blogul nostru dacă vrei să afli la ce evenimente vom participa anul acesta, dar și cele mai importante noutăți din industrie.

Articole similare

Ți-a plăcut acest articol?

Subscrie la newsletter-ul nostru și află când îl publicăm pe următorul.

Postat în Blugento Academy eCommerce Marketing Online Noutăți De Bluegento Admin

Ai un magazin online, sau vrei să îți deschizi unul?

Află cum să ai un magazin optimizat și care sunt oportunitățile de creștere în industria comerțului electronic în România. Participă gratuit la Webinarul din data de 15 martie și descoperă care sunt elementele importante ale unui magazin online care vinde încă din prima zi.

Citește mai multe
Postat în Blugento Academy eCommerce Marketing Online Noutăți De Bluegento Admin

Te-ai decis că 2018 va fi anul în care în sfârșit îți lansezi un magazin online? Atunci este timpul să îți pregătești un plan.

Vrem să te ajutăm să te lansezi cu succes și să îți crești compania cât mai repede. De aceea, am pregătit pentru tine un articol care te va ghida de-a lungul celor 7 pași importanți ce trebuie parcurși înainte de crearea magazinului online.

Aceste activități nu trebuie făcute neapărat în ordinea prezentată în articol, dar noi considerăm că așa îți va fi cel mai simplu:

1. Găsește grupul țintă și clientul ideal

Fără clienți, nu poate exista magazinul, fie el fizic sau online.

De aceea, este imperativ să identifici grupuri de potențiali clienți cât mai devreme. De multe ori, partea cea mai grea pentru magazine online este să obțină prima comandă. Dacă studiezi piața în avans, îți va lua mult mai puțin timp să îți găsești primul client.

Cercetează piața și începe să colectezi informații despre oamenii interesați de produse similare sau complementare celor pe care le vei oferi tu.

Sfatul nostru este să începi cu un grup mic și nișat, format din persoanele pe care le consideri clienții ideali. Chiar dacă această audiență nu este mare, te va ajuta să colectezi date reale și să îți testezi ideile într-un mediu cunoscut.

Pe baza acestui grup țintă, crează un personaj care să reprezinte clientul perfect pentru magazinul tău online. Compară segmentele de potențiali cumpărători cu acest personaj pentru a determina calitatea segmentelor respective.

Odată ce îți cunoști posibilii clienți, îți va fi mult mai simplu să îi atragi către site-ul tău și să îi convingi să plaseze comenzi.

2. Schițează un plan de SEO

O strategie de SEO înseamnă vizibilitate în motoarele de căutare, ceea ce înseamnă mai mult trafic organic. Deci, optimizarea pentru motoare de căutare constituie un factor important pentru succesul magazinului tău.

Strategiile SEO acționează pe termen lung și nu pot fi schimbate ușor sau repede. De aceea, vei avea nevoie de o idee generală de optimizare SEO chiar de înaintea lansării.

Începe prin a-ți stabili cuvintele cheie principale. Acestea trebuie alese pe baza informațiilor pe care le-ai colectat despre cei mai promițători posibili clienți. Stabilește și frazele mai lungi (long tail keywords) pe care te vei axa după ce îți creezi magazinul online.

Deși aceste cuvinte cheie vor aduce mai puțin trafic, rata lor de conversie este în general mai mare.

Cu o strategie de SEO deja în lucru, îți va fi mult mai simplu să obții un rang bun pe Google și să aduci vizitatori pe site fără cheltuieli pe anunțuri plătite.

3. Definește brandul magazinului online

Dacă ți-ai făcut o noțiune a clienților pe care îi vei atrage și ai stabilit cuvintele cheie, este momentul să treci la ceva mai dificil de definit: brandul magazinului.

Cu un brand inedit și memorabil, magazinul tău online se va bucura de mai multă atenție atât din partea consumatorilor cât și a presei. În plus, clienții vor ține minte compania ta și va crește șansa ca aceștia să revină.

Îți propunem două ”locuri” de unde poți începe:

  • Concepția și istoria companiei - ce te-a inspirat să îți deschizi magazinul și ce greutăți ai depășit;
  • Unicitatea produselor - fie că este vorba de preț, funcționalități sau design, axează-te pe modurile cum te vei diferenția de competiție și folosește-le pentru a crea imaginea companiei.

Reține că brandul magazinul trebuie să fie interesant și nou. Cu cât te separi mai mult de alte magazine, cu atât îți va fi mai ușor să lansezi campanii de marketing de succes.

4. Alege opțiunea mobile-friendly

Sunt multe elemente tehnice la care trebuie să te gândești pentru a-ți crea un magazin online, dar cel mai important lucru din ultimii ani este optimizarea pentru dispozitive mobile.

Trebuie să te asiguri că oamenii pot accesa, naviga și cumpăra din magazinul tău online de pe orice dispozitiv. Mai mult, experiența trebuie să fie la fel de plăcută atât pe calculator, cât și pe telefoane.

Pentru a ne asigura de acest lucru, noi folosim Responsive Web Design la magazinele Blugento. Această abordare are avantajul că site-urile sunt bine optimizate, dar încă pot fi modificate și îmbogățite ușor de către administratorii magazinelor.

Înainte să creezi magazinul online, asigură-te că soluția aleasă este potrivită și pentru dispozitive mobile. După părerea noastră, aceasta este una din primele elemente pe care ar trebui să le consideri la o platformă de eCommerce.

5. Pregătește prima strategie de Marketing

Doar pentru că magazinul este live, nu înseamnă că va atrage vizitatori de la sine. În primele luni de la lansare, trebuie să te concentrezi pe campanii de marketing pentru a aduce trafic și clienți.

Aceste campanii necesită timp și gândire, deci trebuie pregătite înainte să îți creezi site-ul de eCommerce.

Un mod bun de a atrage atenția la început este să oferi mostre (dacă este posibil) și cupoane de reducere. Chiar dacă magazinul tău nu este cunoscut încă, ofertele avantajoase vor atrage vizitatori.

Sfatul nostru este să distribui aceste cupoane sau mostre pe rețele de socializare, precum Facebook și prin email. Astfel, obții vizibilitate, noi posibili clienți și îți construiești lista de contacte.

Campaniile de email marketing sunt unele dintre cele mai des întâlnite și eficiente metode de a crește traficul și vânzările. Ca urmare, una dintre țintele primelor tale campanii de marketing ar trebui să fie colectare de adrese de email pentru newsletter-ul companiei.

6. Asigură suport online de calitate

Viteza și eficiența sunt esențiale atunci când comunici cu clienții și vizitatorii. Întrebările și problemele trebuie adresate cu promptitudine. Acest lucru este mereu valabil, dar la început de drum, fiecare posibil client este valoros.

Calitatea suportului oferit este de multe ori factorul decisiv pentru clienți atunci când se decid dacă vor plasa o comandă pe site-ul tău.

Poți oferi suport vizitatorilor în mai multe moduri:

  • Telefonic. Ideal ar fi să oferi suport telefonic non-stop, dar dacă nu este fezabil, stabilește un program fix pentru asistență la telefon.
  • Prin email. Orice magazin online ar trebui să ofere această posibilitate. Răspunde mesajelor cât mai repede pentru a asigura satisfacție.
  • Live chat pe website. Mulți oameni preferă această metodă față de celelalte, iar acum există un număr mare soluții ce oferă această funcționalitate. Există și opțiunea de a automatiza suportul cu un chatbot.

Prin servicii de calitate, vei câștiga încrederea primilor cumpărători, crescând șansa ca aceștia să revină la magazinul tău și să îl recomande familiei și prietenilor.

7. Încheie parteneriate

Noi am privit dinntotdeauna piața eCommerce ca pe o comunitate și am tratat-o ca atare. Parteneriatele pe care le-am încheiat au avut pe prim plan clienții, dar și noi, împreună cu partenerii noștri, ne-am bucurat de o creștere în vânzări prin sprijinul reciproc.

Îți putem spune din experiență proprie că parteneriatele cu firme ce oferă produse și servicii complementare pot spori simțitor creșterea magazinului tău, atât prin vânzări suplimentare cât și prin răspândirea brandului.

Practic, vă uniți audiențele, mărind grupul de oameni care primesc materialele voastre promoționale.

O idee ar fi să creați o campanie prin care produsele tale și ale partenerului sunt oferite împreună, astfel familiarizând clienții cu ambele companii. În esență, aceasta este o metodă de cross-selling între magazine.

O altă categorie de potențiali parteneri la care trebuie să te gândești sunt marketplace-urile. Dacă vrei să îți prezinți produsele la un număr cât mai mare de oameni, le poți expune pe site-uri consacrate precum Emag sau Elefant.ro.

Crearea magazinului online

După ce ai parcurs acești pași, îți va fi mult mai ușor să gândești pe termen lung în timpul procesului de construcție a site-ului. Mai mult, vei obține vânzări mai repede după lansare.

Un ultim sfat pe care dorim să ți-l oferim este să fi mereu pregătit pentru schimbări. Chiar dacă ai plănuit fiecare element în detaliu, vor apărea surprize, fie ele pozitive sau negative.

Fi pregătit să profiți de oportunități și să eviți obstacole înainte să devină probleme majore.

Noi, împreună cu partenerii noștri, îți vom sta alături și te vom ajuta oricum putem. Succes!

Articole similare

Ți-a plăcut acest articol?

Subscrie la newsletter-ul nostru și află când îl publicăm pe următorul.

Postat în eCommerce Marketing Online Business De Alex Iftode

Atunci când vizitatorii ajung pe pagina unui produs pe care și-l doreau, însă observă că acesta nu mai este disponibil la momentul respectiv, cu siguranță vor fi dezamăgiți. Partea bună este că poți apela la anumite trucuri care să te ajute să îi convertești în cumpărători folosindu-te fix de aceste pagini unde produsul nu mai este în stoc.

Citește mai multe
Postat în Blugento Academy eCommerce Marketing Online De Bluegento Admin

Call-to-action-ul apare în majoritatea cazurilor sub forma unui buton și are ca scop ghidarea vizitatorilor în procesul de cumpărare, sugerând unde trebuie să dea click, ce să cumpere sau ce acțiune să facă pe o anumită pagină.

Aceste butoane au un rol esențial în procesul de optimizare al conversiilor, deoarece un call-to-action neoptimizat nu te va ajuta să generezi vânzări.

Citește mai multe
Postat în Blugento Academy eCommerce Marketing Online Noutăți De Bluegento Admin

Sărbătorile au trecut, iar oamenii intră în noua lor rutină de 2018.

Asta nu înseamnă, totuși, că nu mai sunt interesați de cumpărături. Cu abordarea corectă, te poți bucura de vânzări foarte bune și acum. Întrebarea este ”Care este abordarea corectă?”

În acest articol am pregătit câteva sfaturi care te vor ajuta să afli.

În primul rând, ar trebui să alegi pe ce cale să te reconectezi cu ei.

Canalele de comunicare

În primul rând, vei avea nevoie de un newsletter. Campaniile de e-mail marketing continuă să fie una dintre cele mai populare forme de marketing în industria comerțului online și ajută magazinele online să rămână conectate cu clienții lor.

O altă metodă eficientă de a-ți aborda audiența este pe social media. Suntem de părere că site-urile de eCommerce ar trebui să fie cât mai active pe platformele de socializare.

Nu uita să îți actualizezi listele de contacte cu datele pe care le-ai obținut de Black Friday și de sărbători dacă încă nu ai făcut-o.

Aceste noi contacte vor fi foarte valoroase, întrucât nu a trecut mult timp de la ultima lor interacțiune cu magazinul tău. Ca urmare, încă vor fi familiari cu brandul tău.

Un ultim aspect la care să te gândești sunt mesajele plasate pe site. Această abordare are avantajul că vizitatorul este deja interesat de magazin, deci te poți aștepta la o rată de conversie mai bună dacă mesajul este bine gândit.

În schimb, vei avea un spațiu mai limitat. Sfatul nostru este să creezi bannere axate pe produse și vânzări și să folosești blogul pentru a-ți prezenta mesajul mai în detaliu.

Odată ce ți-ai stabilit canalele de comunicare, este timpul să pregătești mesajele în sine. Hai să începem cu începutul.

Introducerea prietenească și informală

Din moment ce scopul tău este de a te reconecta cu persoane care deja sunt familiare cu magazinul tău, poți adopta o abordare mai personală. Astfel, vei arăta că îți cunoști și prețuiești clienții.

Poți începe cu o urare pentru 2018 sau poate o întrebare despre cum și-a petrecut cititorul timpul de sărbători. Ideea este să prezinți ”personalitatea” magazinului. Astfel, conturezi compania ca pe o persoană, cu care va fi mai ușor pentru clienți să empatizeze.

Dacă te dedici acestei abordări, totuși, alocă-ți timp pentru o discuție adevărată cu clienții atunci când aceștia răspund, indiferent de metoda de comunicare.

Folosește liste segmentate de contacte

Acest sfat merge mână în mână cel precedent. Pentru a inspira o atitudine prietenoasă și relaxată în comunicarea cu audiența, trebuie să folosești mesaje personalizate.

Asta nu înseamnă doar să cunoști câteva caracteristici generale ale clienților tăi. Axează-te pe detalii și crează liste mai mici în care să îi plasezi. Există mai mulți factori după care îți poți segmenta lista de contacte:

  • Metoda de comunicare preferată;
  • Dispozitivul preferat;
  • Date demografice (sex, vârstă etc.);
  • Produsele sau serviciile comandate;
  • Timpul de la ultima comandă;
  • Numărul total de comenzi plasate și valoarea acestora;

Există multe alte detalii pe care le poți folosi în procesul de segmentare, iar importanța lor variază în funcție de industrie și companie.

După cum se vede, poate fi dificil să aduni toate aceste date și să ți cont de ele. Din fericire, există soluții special create pentru a ajuta magazinele online să își cunoască și aborda mai bine audiența. Îți putem recomanda cu încredere partenerul nostru Omniconvert.

Alege cu atenție produsele promovate

Chiar dacă folosești o abordare personală și clădești o relație puternică cu clienții, trebuie să prezinți produsele potrivite la momentul potrivit.

În acest caz, momentul este la începutul noului an, iar pe baza acestui detaliu, deja poți trage o concluzie a dorințelor și priorităților audienței tale.

Cu ocazia anului nou, oamenii vor să facă schimbări pozitive în viața lor, să trăiască mai sănătos, să învețe lucruri noi, să protejeze mai bine mediul și așa mai departe.

Gândește-te ce produse vor satisface aceste dorințe și promovează-le listei tale de contacte. Un alt aspect la care să te gândești ar fi stocurile rămase de la sărbători și produsele de iarnă. Dacă există riscul să scadă cererea pentru aceste bunuri în viitorul apropriat, atunci este mai bine să te concentrezi pe vânzarea acestora cât mai repede.

Răsplătește loialitatea

Nu există momente rele să oferi reduceri sau cadouri gratuite, cel puțin din pucul de vedere al clientului.

După perioada încărcată de cumpărături a Black Friday-ului și a sărbătorilor, ai o ocazie foarte bună să determini cei mai valoroși clienți ai magazinului tău online și să îți arăți aprecierea.

Pentru a determina cum să îți răsplătești clienții fideli, analizează valoarea pe termen lung al clienților și bugetul pe care îl ai la dispoziție.

Un cadou din partea companiei poate face o impresie mult mai puternică decât un cupon de reduceri, dar asta se bazează în principal pe cât de folositor va fi acel cadou pentru client, deci asigură-te că ai ceva potrivit.

Planifică pentru 2018

Chiar dacă acum pregătești prima campanie a anului, trebuie să te gândești și la cele care vor urma. Toate campaniile și acțiunile tale de marketing ar trebui să facă parte dintr-o strategie de lungă durată.

Spre exemplu, dacă mărirea listei de contacte este un obiectiv pentru tine, începe deja să îți îndemni clienții să își aducă prietenii. Chiar dacă nu acesta este scopul principal al campaniei curente, poți introduce ideea deja pentru a o dezvolta pe viitor.

Dacă urmezi sfaturile precedente, îți vei reîntări relația cu clienții existenți, iar aceștia vor fi mai receptivi pentru campaniile următoare.

Suntem siguri că deja ai un cont personal, dar când e vorba de business, lucrurile sunt un pic altfel. Află cum poate compania ta să își înceapă campania de social media marketing pe Facebook cu dreptul! În 2004, când s-a lansat, Facebook era doar un mic forum pentru studenții de la Harvard. Acum este cea mai mare platformă de social media din lume, cu aproape două miliarde de utilizatori activi, dintre care aproape zece milioane sunt români. Asta da evoluție! Cu așa un public, nu e greu de înțeles de ce așa multe companii...

Citește mai multe
Postat în Marketing Online Social Media De Alex Iftode
În articolul anterior, am descoperit principalele motive pentru care ar trebui să scrii constant pe blogul magazinului tău online. Nu te îngrijora - constant nu înseamnă în fiecare zi, ci chiar doar o singură dată pe săptămână.Citește mai multe
Sigur ai auzit vorbindu-se peste tot despre cât de important este să creezi conținut sau de faimoasa expresie content is king. În comerțul B2C (business to consumer), content marketing-ul este una dintre cele mai eficiente strategii pe care o folosesc oamenii de marketing în ziua de azi.Citește mai multe
Pagina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4