Pagina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3

Te gândești de ceva vreme că ți-ar prinde bine un super-magazin online?

Acum e momentul ideal să începi să îl dezvolți. 10 super eroi ai eCommerce-ului și-au unit forțele pentru ca magazinul tău să fie de nota 10.

Împreună, oferim super-puteri magazinului tău și beneficii de peste €2000.

Citește mai multe
Postat în eCommerce Marketing Online Noutăți de Alex Iftode

Sărbătorile au trecut, iar oamenii intră în noua lor rutină de 2018.

Asta nu înseamnă, totuși, că nu mai sunt interesați de cumpărături. Cu abordarea corectă, te poți bucura de vânzări foarte bune și acum. Întrebarea este ”Care este abordarea corectă?”

În acest articol am pregătit câteva sfaturi care te vor ajuta să afli.

În primul rând, ar trebui să alegi pe ce cale să te reconectezi cu ei.

Canalele de comunicare

În primul rând, vei avea nevoie de un newsletter. Campaniile de e-mail marketing continuă să fie una dintre cele mai populare forme de marketing în industria comerțului online și ajută magazinele online să rămână conectate cu clienții lor.

O altă metodă eficientă de a-ți aborda audiența este pe social media. Suntem de părere că site-urile de eCommerce ar trebui să fie cât mai active pe platformele de socializare.

Nu uita să îți actualizezi listele de contacte cu datele pe care le-ai obținut de Black Friday și de sărbători dacă încă nu ai făcut-o.

Aceste noi contacte vor fi foarte valoroase, întrucât nu a trecut mult timp de la ultima lor interacțiune cu magazinul tău. Ca urmare, încă vor fi familiari cu brandul tău.

Un ultim aspect la care să te gândești sunt mesajele plasate pe site. Această abordare are avantajul că vizitatorul este deja interesat de magazin, deci te poți aștepta la o rată de conversie mai bună dacă mesajul este bine gândit.

În schimb, vei avea un spațiu mai limitat. Sfatul nostru este să creezi bannere axate pe produse și vânzări și să folosești blogul pentru a-ți prezenta mesajul mai în detaliu.

Odată ce ți-ai stabilit canalele de comunicare, este timpul să pregătești mesajele în sine. Hai să începem cu începutul.

Introducerea prietenească și informală

Din moment ce scopul tău este de a te reconecta cu persoane care deja sunt familiare cu magazinul tău, poți adopta o abordare mai personală. Astfel, vei arăta că îți cunoști și prețuiești clienții.

Poți începe cu o urare pentru 2018 sau poate o întrebare despre cum și-a petrecut cititorul timpul de sărbători. Ideea este să prezinți ”personalitatea” magazinului. Astfel, conturezi compania ca pe o persoană, cu care va fi mai ușor pentru clienți să empatizeze.

Dacă te dedici acestei abordări, totuși, alocă-ți timp pentru o discuție adevărată cu clienții atunci când aceștia răspund, indiferent de metoda de comunicare.

Folosește liste segmentate de contacte

Acest sfat merge mână în mână cel precedent. Pentru a inspira o atitudine prietenoasă și relaxată în comunicarea cu audiența, trebuie să folosești mesaje personalizate.

Asta nu înseamnă doar să cunoști câteva caracteristici generale ale clienților tăi. Axează-te pe detalii și crează liste mai mici în care să îi plasezi. Există mai mulți factori după care îți poți segmenta lista de contacte:

  • Metoda de comunicare preferată;
  • Dispozitivul preferat;
  • Date demografice (sex, vârstă etc.);
  • Produsele sau serviciile comandate;
  • Timpul de la ultima comandă;
  • Numărul total de comenzi plasate și valoarea acestora;

Există multe alte detalii pe care le poți folosi în procesul de segmentare, iar importanța lor variază în funcție de industrie și companie.

După cum se vede, poate fi dificil să aduni toate aceste date și să ți cont de ele. Din fericire, există soluții special create pentru a ajuta magazinele online să își cunoască și aborda mai bine audiența. Îți putem recomanda cu încredere partenerul nostru Omniconvert.

Alege cu atenție produsele promovate

Chiar dacă folosești o abordare personală și clădești o relație puternică cu clienții, trebuie să prezinți produsele potrivite la momentul potrivit.

În acest caz, momentul este la începutul noului an, iar pe baza acestui detaliu, deja poți trage o concluzie a dorințelor și priorităților audienței tale.

Cu ocazia anului nou, oamenii vor să facă schimbări pozitive în viața lor, să trăiască mai sănătos, să învețe lucruri noi, să protejeze mai bine mediul și așa mai departe.

Gândește-te ce produse vor satisface aceste dorințe și promovează-le listei tale de contacte. Un alt aspect la care să te gândești ar fi stocurile rămase de la sărbători și produsele de iarnă. Dacă există riscul să scadă cererea pentru aceste bunuri în viitorul apropriat, atunci este mai bine să te concentrezi pe vânzarea acestora cât mai repede.

Răsplătește loialitatea

Nu există momente rele să oferi reduceri sau cadouri gratuite, cel puțin din pucul de vedere al clientului.

După perioada încărcată de cumpărături a Black Friday-ului și a sărbătorilor, ai o ocazie foarte bună să determini cei mai valoroși clienți ai magazinului tău online și să îți arăți aprecierea.

Pentru a determina cum să îți răsplătești clienții fideli, analizează valoarea pe termen lung al clienților și bugetul pe care îl ai la dispoziție.

Un cadou din partea companiei poate face o impresie mult mai puternică decât un cupon de reduceri, dar asta se bazează în principal pe cât de folositor va fi acel cadou pentru client, deci asigură-te că ai ceva potrivit.

Planifică pentru 2018

Chiar dacă acum pregătești prima campanie a anului, trebuie să te gândești și la cele care vor urma. Toate campaniile și acțiunile tale de marketing ar trebui să facă parte dintr-o strategie de lungă durată.

Spre exemplu, dacă mărirea listei de contacte este un obiectiv pentru tine, începe deja să îți îndemni clienții să își aducă prietenii. Chiar dacă nu acesta este scopul principal al campaniei curente, poți introduce ideea deja pentru a o dezvolta pe viitor.

Dacă urmezi sfaturile precedente, îți vei reîntări relația cu clienții existenți, iar aceștia vor fi mai receptivi pentru campaniile următoare.

Suntem siguri că deja ai un cont personal, dar când e vorba de business, lucrurile sunt un pic altfel. Află cum poate compania ta să își înceapă campania de social media marketing pe Facebook cu dreptul! În 2004, când s-a lansat, Facebook era doar un mic forum pentru studenții de la Harvard. Acum este cea mai mare platformă de social media din lume, cu aproape două miliarde de utilizatori activi, dintre care aproape zece milioane sunt români. Asta da evoluție! Cu așa un public, nu e greu de înțeles de ce așa multe companii...

Citește mai multe
Postat în Marketing Online Social Media de Alex Iftode
În articolul anterior, am descoperit principalele motive pentru care ar trebui să scrii constant pe blogul magazinului tău online. Nu te îngrijora - constant nu înseamnă în fiecare zi, ci chiar doar o singură dată pe săptămână.Citește mai multe
Sigur ai auzit vorbindu-se peste tot despre cât de important este să creezi conținut sau de faimoasa expresie content is king. În comerțul B2C (business to consumer), content marketing-ul este una dintre cele mai eficiente strategii pe care o folosesc oamenii de marketing în ziua de azi.Citește mai multe
O parte din vizitatorii unui magazin online nu vor fi convertiți în clienți din diverse motive. Poate nu au găsit ce căutau, nu au suficienți bani la momentul respectiv sau pur și simplu nu sunt siguri că au nevoie de acel produs.Citește mai multe
Magazinul tău online este gata de lansare așa că trebuie să începi procesul de promovare prin care să aduci trafic pe site. Cu cât ai mai mult trafic targetat pe site, cu atât îți vor crește șansele să faci prima vânzare într-un timp foarte scurt.Citește mai multe
Cu siguranță ai auzit de SEO sau de optimizarea pentru motoarele de căutare, chiar dacă abia ai pășit în lumea magazinelor online. Strategiile de SEO se împart în foarte multe direcții, însă principiul care stă la bază este faptul că ajuți motoarele de căutare să înțeleagă ce vinzi pe magazinul tău online.Citește mai multe
Postat în eCommerce Marketing Online SEO de Bluegento Admin
În fiecare an, istoria se repetă pentru majoritatea magazinelor online. Perioada sărbătorilor aduce cele mai mari încasări din an, dar imediat după se observă o scădere bruscă a vânzărilor.Citește mai multe

Un lucru este cert: nu te poți aștepta să vinzi un produs dacă lumea nu știe de el, indiferent dacă este un produs nou sau lansat de mai mult timp. Pentru a aduce vânzări magazinului tău online, este de preferat să te bazezi pe mai multe metode prin care să promovezi produsele.

Citește mai multe

Motivul principal pentru rata scăzută de conversie a unui magazin online îl reprezintă paginile de produs care nu sunt optimizate în mod corespunzător astfel încât să vândă. Până la urmă, acesta este scopul lor principal, pe lângă cel de a arăta posibililor cumpărători imagini cu produsele și a afla mai multe informații despre ele.Citește mai multe
Postat în Marketing Online CRO de Blugento

Unul dintre principalele motive pentru care o mare parte din magazinele online nu fac vânzări este lipsa unei strategii de marketing. O strategie bine pusă la punct te va ajuta să te diferențiezi față de competitori, să atragi noi clienți, dar și să îi faci să devină fideli brandului tău.

Citește mai multe
Pagina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3