Pagina:
  1. 1
  2. 2
Setare Direcție Descendentă

De la an la an, comportamentul cumpărătorilor se schimbă, dar în același timp apar noi tehnologii și inovații de care magazinele online se pot folosi. Așadar, atunci când activezi în comerțul online, trebuie să fii atent la schimbările ce au loc pe piață, dar și la trendurile care apar. Altfel riști să rămâi în urma competiției sau să ratezi oportunități de creștere. Înainte să pornești la drum cu o strategie nouă de marketing, îți recomandăm să citești acest articol pentru a vedea care sunt trendurile de bază în 2017.

Citește mai multe
Posted in eCommerce Marketing Online Inspirație By Alex Iftode

Google Analytics este cel mai de preț aliat al magazinelor online, deoarece îți oferă acces la date și insight-uri extrem de detaliate despre cine sunt clienții tăi, ce interese au, dar și cum interacționează cu paginile tale. Scopul folosirii acestei platforme este să iei decizii doar pe baza datelor și informațiilor pe care...

Citește mai multe
Posted in Marketing Online Analytics By Alex Iftode

Suntem siguri că deja ai un cont personal, dar când e vorba de business, lucrurile sunt un pic altfel. Află cum poate compania ta să își înceapă campania de social media marketing pe Facebook cu dreptul! În 2004, când s-a lansat, Facebook era doar un mic forum pentru studenții de la Harvard. Acum este cea mai mare platformă de social media din lume, cu aproape două miliarde de utilizatori activi, dintre care aproape zece milioane sunt români. Asta da evoluție! Cu așa un public, nu e greu de înțeles de ce așa multe companii...

Citește mai multe
Posted in Marketing Online Social Media By Alex Iftode

Platformele de socializare au fost dintotdeauna o provocare specială din perspectiva marketing-ului. Uite 5 metode de a-ți crește audiența.

Citește mai multe
Posted in Marketing Online Social Media By Alex Iftode

Destul de multe companii evită să folosească videoclipuri, considerându-le prea dificile. Recunoaștem că nu este cea mai ușoară metodă de marketing, dar e mai simplu decât pare. Îți trebuie doar niște noțiuni de bază pentru a începe iar noi suntem aici să te ajutăm!

Citește mai multe
Posted in Marketing Online Social Media By Alex Iftode
În articolul anterior, am descoperit principalele motive pentru care ar trebui să scrii constant pe blogul magazinului tău online. Nu te îngrijora - constant nu înseamnă în fiecare zi, ci chiar doar o singură dată pe săptămână.Citește mai multe
Într-un articolul anterior am discutat despre modalitățile prin care putem evita abandonul coșului de cumpărături. Dar indiferent de eforturile noastre, vor exista cazuri în care clienții nu vor finaliza comanda.Citește mai multe
Posted in Marketing Online CRO Creșterea vânzărilor By Oana Bosbici
De multe ori, marea problemă a magazinelor online nu o reprezintă faptul că nu au destul trafic pe site, ci mai degrabă rata scăzută de conversie a vizitatorilor. În acest articol, o să vorbim despre câteva idei pe care le poți implementa pentru a crește conversiile magazinului tău online.Citește mai multe
Posted in eCommerce Marketing Online CRO By Blugento

Dorința oricărui proprietar de magazin online este ca site-ul pe care îl deține să fie găsit în primele pagini din Google sau, de ce nu, chiar pe prima pagină. Fie că ești la început, fie că ai pornit un magazin online de câțiva ani, un lucru este cert: nu poți ajunge pe prima pagină în motoarele de căutare fără să te bazezi pe strategii de SEO.

Citește mai multe
Posted in eCommerce Marketing Online SEO By Blugento

Unul dintre principalele motive pentru care o mare parte din magazinele online nu fac vânzări este lipsa unei strategii de marketing. O strategie bine pusă la punct te va ajuta să te diferențiezi față de competitori, să atragi noi clienți, dar și să îi faci să devină fideli brandului tău.

Citește mai multe

Motivul principal pentru rata scăzută de conversie a unui magazin online îl reprezintă paginile de produs care nu sunt optimizate în mod corespunzător astfel încât să vândă. Până la urmă, acesta este scopul lor principal, pe lângă cel de a arăta posibililor cumpărători imagini cu produsele și a afla mai multe informații despre ele.Citește mai multe
Posted in Marketing Online CRO By Blugento

Un lucru este cert: nu te poți aștepta să vinzi un produs dacă lumea nu știe de el, indiferent dacă este un produs nou sau lansat de mai mult timp. Pentru a aduce vânzări magazinului tău online, este de preferat să te bazezi pe mai multe metode prin care să promovezi produsele.

Citește mai multe
Pagina:
  1. 1
  2. 2
Setare Direcție Descendentă
Contul Meu