Pagina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4

Pentru a ușura viața oricărui antreprenor care vrea să intre pe piața de eCommerce, am creat Blugento Express, un produs al cărui scop este să transforme deschiderea magazinului online într-un proces cât mai rapid și cât mai simplu, fără bătăi de cap, pentru ca tu să începi să faci vânzări cât mai repede cu putință.

În ziua de azi, este extrem de ușor să îți deschizi un magazin online chiar dacă ...

Citește mai multe
Postat în Blugento Academy eCommerce Marketing Online Noutăți De Bluegento Admin

Astăzi avem plăcerea să vă anunțăm parteneriatul cu OMNIvision, care ne oferă soluția prin care poți intra, privi și explora un spațiu ca și cum ai fi în realitate acolo. OMNIvision este o companie ce furnizează instrumente de marketing bazate pe tehnologie cu care, împreună, vom digitaliza spații interioare, prin OMNIscan3D.

Citește mai multe
Postat în Blugento Academy eCommerce Marketing Online Noutăți De Bluegento Admin

Suntem foarte bucuroși să anunțăm parteneriatul cu ProductLead.me, cea mai simplă tehnologie prin intermediul căreia brandurile își pot transforma conținutul din Social Media într-un instrument eficient și măsurabil de vânzări. De acum, Blugento împreună cu ProductLead.me, îți oferă un alt tip de experiență ecommerce prin construirea instantă a unui shop vizual, integrat direct în site-ul brandului și nu numai.

Citește mai multe
Postat în Blugento Academy eCommerce Marketing Online Noutăți De Bluegento Admin

Ți-ai dorit dintotdeauna să îți deschizi un magazin online pentru a vinde haine și accesorii, însă procesul ți s-a părut a fi prea laborios și complicat? Adevărul este că e mai simplu decât crezi și îți vom demonstra în acest articol cam cât de repede poți să îți creezi propriul magazin online, gata să primească primii clienți.

Citește mai multe
Postat în Blugento Academy eCommerce Marketing Online Noutăți De Bluegento Admin

Verticala Home & Deco este destul de populară pe piața de eCommerce din străinătate, însă în ultimii doi ani, notorietatea acestei categorii de produse a început să crească și pe piața din România.

Citește mai multe

Ediția de 13 ani a GPeC Summit a fost cu noroc. Cu noroc nu înseamnă că celelalte ediții n-ar fi fost reușite, dar anul acesta totul a fost la superlativ, de la calitatea și discursurile invitaților la organizare și participanți.

Citește mai multe
Postat în Blugento Academy eCommerce Marketing Online Noutăți De Bluegento Admin

Email marketing-ul rămâne până în prezent cel mai eficient canal din punct de vedere al costului de achiziție, fie că ne referim la clienți noi sau existenți. Din acest motiv, magazinele online trebuie să își contureze un plan prin care să creeze o relație de încredere cu abonații și clienții existenți, dar și să îi aducă din nou pe site.

Iată cinci idei de email marketing pe care le poți implementa în perioada imediat următoare.

1. Email educațional

Educarea clienților este o tehnică ce funcționează de minune, deoarece arată că îți pasă de audiența ta și că scopul pentru care trimiți email-urile nu îl reprezintă doar vânzarea de produse.

Pentru a le câștiga încrederea, recomandarea noastră este să creezi conținut util care face referire fie la nișa în care activezi, fie la produsele pe care le vinzi.

De exemplu, dacă vinzi produse de îngrijire a pielii, te poți lega de o mulțime de subiecte precum: cum să îți îngrijești pielea în timpul iernii, ce să mănânci pentru o piele strălucitoare, trucuri de la experți, recomandări de produse pentru diverse tipuri de ten. Gândește-te la produsele pe care le vinzi și notează subiectele care îți vin în minte legat de acestea. Apoi, rămâne doar să începi crearea conținutului.

2. Email de prezentare a brandului

Email-ul în care faci o scurtă prezentare a brandului tău ar trebui să fie printre primele pe care le trimiți. Ar fi ideal ca acesta să conțină informații despre viziunea companiei, despre fondatori, o scurtă poveste a ideii din spate dacă este cazul, dar și ce te diferențiază față de competiție.

Prezentarea brandului trebuie să ajute clienții să afle mai multe despre tine astfel încât să își dorească să devină fani ai magazinului tău online, și chiar să povestească prietenilor despre el.

3. Email de follow-up

Un aspect supărător care intervine în relația dintre client și magazin online apare de multe ori după ce clientul a plasat o comandă și contactează magazinul online pentru asistență. Din diverse motive însă, unele magazine online nu răspund tocmai prompt la aceste cereri.

Pentru a evita astfel de situații, noi recomandăm să fii tu cel care contactează clientul, și nu invers. Astfel, la câteva zile după ce acesta ar fi trebuit să intre în posesia comenzii, este indicat să îi trimiți un email în care să îl întrebi dacă totul este în regulă și dacă este mulțumit de produse. Nu multe companii procedează în acest fel, așa că reprezintă o oportunitate excelentă de a te remarca față de competiție.

4. Email de reactivare

De-a lungul timpului, în lista ta de email vor exista și clienți care nu vor mai fi interesați în email-urile pe care le trimiți. Așa că cel mai bine este să încerci reactivarea lor, iar pe cei care rămân totuși inactivi să îi scoți din listă.

Din punct de vedere al conținutului, email-ul trebuie să reamintească faptul că nu au mai interacționat cu tine demult, dar și că te-ar interesa să știi ce a determinat acest lucru. În plus, le poți oferi un discount valabil câteva zile pentru următoarea achiziție, fapt ce îi poate motiva în acest demers.

.

5. Email pentru clienți loiali

Este mult mai avantajos din punct de vedere financiar să încerci să vinzi unui client existent, decât unuia nou. Așadar, te poți folosi de email marketing pentru a-i anunța pe cei care au plasat o comandă de programul tău de loialitate și de beneficiile acestuia.

Te poți inspira după modelul pe care îl folosesc alte magazine online, însă nu încerca să copiezi fiecare aspect, deoarece fiecare afacere este diferită și s-ar putea ca strategia unora să nu se aplice și pentru tine.

Concluzie

Dat fiind faptul că în prezent email marketing este o strategie extrem de eficientă ce îți poate aduce mai multe vânzări, noi îți sugerăm să profiți de aceste idei cât mai repede posibil. Fiecare zi pierdută reprezintă oportunități de vânzare irosite, așa că pune-te pe treabă!

Articole similare

Ți-a plăcut acest articol?

Subscrie la newsletter-ul nostru și află când îl publicăm pe următorul.

Postat în eCommerce Marketing Online Noutăți De Bluegento Admin

Magento Imagine este unul dintre cele mai mari și mai importante evenimente la nivel global din industria de eCommerce. Ediția de anul acesta a avut loc la Wynn Las Vegas, între 23-25 aprilie. Peste 100 de experți în eCommerce și 3.000 de participanți s-au adunat pentru 3 zile în cadrul unui eveniment cu adevărat unic unde au fost ținute peste 65 de panel-uri.

Citește mai multe
Postat în Blugento Academy eCommerce Marketing Online Noutăți De Bluegento Admin

Suntem siguri că deja ai un cont personal, dar când e vorba de business, lucrurile sunt un pic altfel. Află cum poate compania ta să își înceapă campania de social media marketing pe Facebook cu dreptul! În 2004, când s-a lansat, Facebook era doar un mic forum pentru studenții de la Harvard. Acum este cea mai mare platformă de social media din lume, cu aproape două miliarde de utilizatori activi, dintre care aproape zece milioane sunt români. Asta da evoluție! Cu așa un public, nu e greu de înțeles de ce așa multe companii...

Citește mai multe
Postat în Marketing Online Social Media De Alex Iftode
În articolul anterior, am descoperit principalele motive pentru care ar trebui să scrii constant pe blogul magazinului tău online. Nu te îngrijora - constant nu înseamnă în fiecare zi, ci chiar doar o singură dată pe săptămână.Citește mai multe
Sigur ai auzit vorbindu-se peste tot despre cât de important este să creezi conținut sau de faimoasa expresie content is king. În comerțul B2C (business to consumer), content marketing-ul este una dintre cele mai eficiente strategii pe care o folosesc oamenii de marketing în ziua de azi.Citește mai multe
O parte din vizitatorii unui magazin online nu vor fi convertiți în clienți din diverse motive. Poate nu au găsit ce căutau, nu au suficienți bani la momentul respectiv sau pur și simplu nu sunt siguri că au nevoie de acel produs.Citește mai multe
Magazinul tău online este gata de lansare așa că trebuie să începi procesul de promovare prin care să aduci trafic pe site. Cu cât ai mai mult trafic targetat pe site, cu atât îți vor crește șansele să faci prima vânzare într-un timp foarte scurt.Citește mai multe
Pagina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4