Pagina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
După multe luni de muncă, magazinul tău online este într-un final pregătit pentru lansare. Descrierile produselor au ieșit extrem de bine, calitatea imaginilor va atrage privirile oricărui vizitator, iar design-ul paginilor îi va ajuta pe aceștia să navigheze cu ușurință pe site.Citește mai multe

Modul în care sunt afișate produsele pe magazinul tău online poate să crească sau, dimpotrivă, poate să îți scadă vânzările. Știm cu toții deja cât este de important design-ul pentru a genera vânzări.

Citește mai multe
Postat în eCommerce Best Practice CRO De: Blugento
Piața comerțului online din România este în continuă creștere și are un potențial imens de dezvoltare. Deoarece suntem la început de an, suntem de părere că este momentul ideal pentru a trece în agendă unele dintre cele mai importante statistici ale pieței de eCommerce din România.Citește mai multe
Postat în eCommerce Business De: Blugento
De multe ori, marea problemă a magazinelor online nu o reprezintă faptul că nu au destul trafic pe site, ci mai degrabă rata scăzută de conversie a vizitatorilor. În acest articol, o să vorbim despre câteva idei pe care le poți implementa pentru a crește conversiile magazinului tău online.Citește mai multe
Postat în eCommerce Marketing Online CRO De: Blugento
Paginile de produs au rolul de a converti vizitatorii magazinului tău online în clienți. În cazul în care statisticile tale arată că ai multe vizite pe aceste pagini, dar puține conversii, înseamnă că trebuie să îmbunătățești experiența astfel încât să fie orientată către client.Citește mai multe
Postat în eCommerce Best Practice CRO De: Blugento
Te-ai hotărât! Vrei să lansezi un magazin online. Pe măsură ce detaliile proiectului tău avansează, îți dai seama că trebuie să decizi ce platformă să alegi.Citește mai multe
Postat în eCommerce Business De: Blugento
Un magazin online de succes înseamnă o platformă funcțională, personalizarea acesteia, produse de calitate, relațiile cu clienții și alți factori pe care cu toții îi luăm în considerare atunci când ne gândim la un număr cât mai mare de vânzări.Citește mai multe
Postat în eCommerce Best Practice Inbound Marketing De: Oana Bosbici

Filtrele permit de cele mai multe ori cumpărătorilor să găsească produsul dorit într-un timp scurt, fără a fi nevoie ca aceștia să parcurgă toate paginile siteului. Aceste elemente trebuie luate tot timpul în considerare, întrucât majoritatea clienților sunt dispuși să cumpere mai mult dacă experința lor este una pozitivă, iar filtrele influențează puternic acest aspect.Citește mai multe
Postat în eCommerce Best Practice CRO De: Oana Bosbici

Un magazin online implică muncă și dedicație pentru a avea succes. De la strategii bine gândite pentru a atinge un număr cât mai mare de vânzări până la detalii ce țin de funcționalitatea siteului, toate aceste elemente sunt esențiale în dezvoltarea afacerii.Citește mai multe
Postat în eCommerce Business De: Oana Bosbici
Pagina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5