Pagina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5

Filtrele permit de cele mai multe ori cumpărătorilor să găsească produsul dorit într-un timp scurt, fără a fi nevoie ca aceștia să parcurgă toate paginile siteului. Aceste elemente trebuie luate tot timpul în considerare, întrucât majoritatea clienților sunt dispuși să cumpere mai mult dacă experința lor este una pozitivă, iar filtrele influențează puternic acest aspect.Citește mai multe
Postat în eCommerce Best Practice CRO De: Oana Bosbici

Un magazin online implică muncă și dedicație pentru a avea succes. De la strategii bine gândite pentru a atinge un număr cât mai mare de vânzări până la detalii ce țin de funcționalitatea siteului, toate aceste elemente sunt esențiale în dezvoltarea afacerii.Citește mai multe
Postat în eCommerce Business De: Oana Bosbici
Pagina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5