Pagina:
  1. 2
  2. 3
  3. 4
  4. 5
  5. 6

În urmă cu ceva timp, am creat un articol cu sfaturi legate de descrierile produselor. Astăzi revenim la acest subiect cu sugestii noi și practice de a-ți crește vânzările prin intermediul descrierilor de produs convingătoare.

Acestea sunt recomandările noastre:

1. Studiază audiența magazinului online

Ca și strategiile de marketing, descrierile produselor trebuie create în jurul dorințelor și nevoilor audienței tale. Primul pas către pregătirea textului este să cunoști viitorii cititori și preferințele lor.

Dacă magazinul tău online este deja lansat, ai mai multe moduri de a colecta informații:

  • Sondaje și întrebări directe adresate clienților;
  • Google analytics;
  • Facebook Insights.

Dacă încă nu ți-ai lansat magazinul, încearcă să afli cât mai multe studiind competitorii și crează pofile de clienți pe baza avantajelor aduse de produsele pe care le vei vinde.

Informațiile despre vizitatori și clienți te vor ajuta în foarte multe moduri, de la design-ul produselor la campaniile de fidelizare.

Odată ce ai colectat destule date, trebuie să le procesezi într-un mod eficient. Pentru a scrie descrieri cât mai bune, axează-te pe așteptările audienței de la magazin și produsele tale.

2. Alege tonul potrivit

Descrierile produselor ar trebui să respecte un set de reguli și instrucțiuni, pentru a crea o experiență uniformă și plăcută. Aceste reguli trebuie să cuprindă:

  • Stilul de scriere (formal, informal);
  • Modul de adresare (directă, pronume de politețe etc.);
  • Folosirea figurilor de stil;
  • Elemente umoristice;
  • Lungimea textului.

Ține cont și de brand atunci când elaborezi setul de reguli. Astfel, vei crea un stil unic de exprimare, prezent pe orice pagină a magazinului online.

Exprimarea informală și glumeață, de exemplu, poate aduce rezultate foarte bune pentru anumite tipuri de produse și magazine. În alte cazuri, scrierea formală este recomandată, pentru a arăta seriozitate și calitate.

Dacă ai o gamă diversă de produse, cel mai probabil vor exista grupuri țintă diferite pentru tipurile diferite de produse. În acest caz, îți recomandăm să aplici reguli diferite pentru fiecare categorie de produse.

3. Prezintă avantaje, nu doar specificații

O greșeală comună pe care o fac multe magazine este să menționeze doar caracteristicele unui produs sau să copieze descrierile folosite de furnizor.

Această abordare nu este benefică întrucât nu evocă dorința de cumpărare pentru vizitatori. O persoană va fi intereastă doar de specificații dacă deja este hotărâtă să cumpere, iar acest caz este mai rar.

De obicei, vizitatorii pe site încă se decid dacă vor să cumpere ceva în primul rând. De aceea, trebuie să prezinți beneficiile pe care le vor primi.

Încearcă să fi cât mai exact și să arăți foloasele produselor în viața de zi cu zi, modurile prin care acestea vor face o schimbare în viața clientului.

Evită termenii negativi. Chiar dacă descrii o problemă și cum aceasta va fi eliminată, tonul general al descrierii va deveni unul negativ, ceea ce ar putea afecta comportamentul vizitatorilor.

4. Stimuleză simțurile

Scopul conținutului de pe pagina de produs este să ajute vizitatorii să cunoască cât mai bine produsele și să îi încurajeze să cumpere. Pentru a atinge acest scop, incorporează toate simțurile pe paginile produselor tale.

Pe plan vizual, folosește poze de înaltă calitate să expui produsul, întrucât sunt mult mai eficiente decât conținutul scris.

În schimb, folosește-te de descriere pentru a contura o imagine mai completă în mintea vizitatorului. Apelează la celelalte simțuri, precum cel tactil sau chiar gustativ, dacă este cazul.

Acest stil descriptiv este foarte util pentru magazinele online. Din moment ce vizitatorii nu pot interacționa fizic cu produsele înainte să le cumpere, trebuie să simulezi acea experiență printr-o descriere bogată.

Mai mult, prin conținut de calitate, te poți axa pe cele mai pozitive aspecte ale produsului, oferind o imagine ideală și încurajând vizitatorii să plaseze comenzi.

5. Inspiră încredere

Descrierile produselor ar trebui să fie cât mai atractive, dar evită hiperbolele și afirmațiile exagerate. Încrederea este un factor foarte important pentru vizitatori și clienți. Descrierile magazinul online trebuie să întărească acea încredere.

Atunci când îți expui avantajele produselor, încearcă în permanență să vi cu dovezi și explicații.

Un mod eficient și des-întâlnit de a inspira încredere este prin intermediul recenziilor și testimonialelor lăsate de clienți fericiți. Avantajele recenziilor sunt:

  • Îmbogățesc pagina produsului fără efort suplimentar din partea ta;
  • Vizitatorii au mai multă încredere în conținutul creat de clienți decât în cel făcut de magazin;
  • Clienții care au lăsat recenziile sunt mulțumiți pentru că și-au putut exprima opinia.

Pentru a obține cât mai multe recenzii și testimoniale, ține o legătură strânsă cu clienții magazinului online și îndeamnă-i să-și expună părerea.

Concluzie

Sunt mulți factori care influențează vizitatorii în procesul de plasare a unei comenzi, dar descrierile produselor sunt probabil cele mai importante.

Măsoară rezultatele descrierilor în mod regulat și încearcă să le îmbunătățești în permanență!

Ți-a plăcut acest articol?

Subscrie la newsletter-ul nostru și află când îl publicăm pe următorul.

Postat în eCommerce Best Practice Inbound Marketing De: Alex Iftode

În fiecare an, odată cu sfârșitul sezonului de sărbători, rezultatele vânzărilor sunt analizate, iar numărul consumatorilor care finalizează comenzile online este în creștere. După Cyber Monday, mania cumpărăturilor continuă, iar ultima săptămână înainte de Crăciun este una dintre cele mai bune oportunități de a-ți crește vânzările.

Citește mai multe

Te gândești de ceva vreme că ți-ar prinde bine un super-magazin online?

Acum e momentul ideal să începi să îl dezvolți. 10 super eroi ai eCommerce-ului și-au unit forțele pentru ca magazinul tău să fie de nota 10.

Împreună, oferim super-puteri magazinului tău și beneficii de peste €2000.

Citește mai multe
Postat în eCommerce Marketing Online De: Alex Iftode

Blugento pune bazele unui nou parteneriat strategic cu ARMO, Asociația Română a Magazinelor Online, cea mai mare comunitate de susținere și dezvoltare a magazinelor online din România. Împreună cu ARMO, am creat pentru tine, oportunitatea perfectă de a te dezvolta într-un ecosistem care oferă magazinelor uneltele necesare pentru o creștere sustenabilă.

Ce este ARMO?

Lansată în 2010, Asociația Română a Magazinelor Online (ARMO) reprezintă magazinele online din România și susține interesele membrilor săi prin crearea unui sistem care să ofere sprijin industriei comerțului electronic din România.

Mai mult, ARMO a elaborat Codul de Bune Practici ale Magazinelor Online și un program de atestare a magazinelor online cu scopul de a proteja interesele consumatorilor magazinelor online din România.

De ce să devin membru ARMO?

ARMO susține magazinul tău online și mediul comerțului electronic local

Potrivit unui studiu realizat de ARMO, comerțul online din România va depăși anul acesta 2,5 miliarde de euro cu potențial de dublare a valorii până în anul 2020. Orice creștere are nevoie de susținere, iar în acest sens aderarea la o astfel de comunitate aduce beneficii considerabile afacerii pe care o administrezi.

Oferă magazinului tău atestarea ARMO, în conformitate cu Codul de Bune Practici

Codul de Bune Practici vine ca și o asigurare a calității comerțului online din România. Acesta își propune reglementarea aspectelor importante pentru a asigura o experiență optima a cumpărătorului, de la condițiile specifice în care se desfășoară activitățile magazinelor online din România, până la particularități definitorii cum sunt accesul facil la o gama larga de produse, siguranța tranzacțiilor, simplitatea comparării produselor și aspecte ce țin de livrarea și returul produselor.

Utilizează marca de încredere ARMO

În urma unui audit, fiecare membru al asociației beneficiază de marca de încredere ARMO. Din momentul în care un membru ARMO respecta regulile prezentate în Codul de Bune Practici pentru Magazinele Online, el va putea utiliza în comunicarea sa, respectiv în website sau alte materiale de comunicare, marca de încredere ARMO.

Interesele tale vor fi reprezentate în fața autorităților

Dincolo de abilități antreprenoriale, strategii de marketing eficiente și un raport preț calitate bun, pentru ca afacerii tale să ii fie asigurat un succes pe termen lung, vei avea nevoie de protejarea intereselor tale ca și comerciant, la orice nivel. Pentru ca tu să te poți ocupa de administrarea eficientă a magazinului online, ARMO se ocupă de reprezentarea intereselor tale în fața autorităților, persoane fizice sau juridice, române sau străine.

Primești informări periodice în legătură cu starea industriei

Prin parteneriatul ARMO cu eCommerce Europe și EMOTA, cele mai mari organizații europene de e-eCommerce, ARMO oferă o gamă largă de beneficii, precum acces la rapoartele de eCommerce europene, informații despre piețele din alte țări, informări periodice privind legislația europeană și modificările legislative sau acces la evenimentele de referință ale comerțului online din Europa.

ARMO pune la dispoziția membrilor un mediu sigur, în care primează relațiile bazate pe încredere între comercianții din mediul online și consumatori. Devino membru ARMO și bucură-te de beneficiile apartenenței la o asociație dedicată intereselor companiei tale!

Ți-a plăcut acest articol?

Subscrie la newsletter-ul nostru și află când îl publicăm pe următorul.

Postat în eCommerce De: Alex Iftode

Cloud-ul a schimbat business-ul în toate domeniile, iar hosting-ul este unul dintre aceste domenii. Cum Blugento, cu modelul său Software-as-a-Service, este abordarea modernă a cloud-ului în eCommerce, hosting-ul nu putea să fie decât de ultimă generație.

Pentru orice magazin online, hosting-ul este una dintre provocări: este nevoie de o soluție performantă, stabilă (redundantă tehnic), scalabilă și eficientă financiar.

Shared & Dedicated Hosting

Abordarea tradițională și cea mai populară astăzi în piață este cea de hosting shared sau dedicat. Pe acest model, un site împarte un server cu mai multe site-uri sau are un server dedicat pentru el. Această soluție poate fi eficientă financiar (deși de multe ori nu este), cu performanțe acceptabile, dar are probleme mari de stabilitate și de scalabilitate.

Multi-server Hosting

O altă abordare este cea de multi-server. În acest setup, cu Load Balancere, servere multiple și baze de date distribuite, se poate obține stabilitate, performanță și scalabilitate, dar costurile sunt prohibitive (cel mai simplu setup costă peste €400/lună).

Kubernetes - hosting de ultimă generație

Blugento abordează însă un hosting de ultimă generație, numit Kubernetes (pe scurt, k8s).

Kubernetes este o tehnologie de ultimă generație, recent lansată de Google și adoptată cu entuziasm de majoritatea platformelor mari de hosting (Amazon Web Services, Microsoft Azure și Google Computer Cloud).

Simplificat, Kubernetes realizează o separare între serverele pe care se face hosting-ul și aplicațiile care rulează pe aceste servere. Astfel, Blugento poate găzdui sute de magazine care se scalează automat în funcție de trafic pe o infrastructură hardware care se scalează și ea automat în funcție de nevoile magazinelor găzduite. Toate acestea, cu o arhitectură cu toate componentele redundante și distribuite în datacentere multiple.

Fiind scalabil, în perioadele de trafic redus (cum ar fi noaptea), costurile sunt și ele optimizate, fără a compromite însă target-ul de 100% redundanță.

Primul mare test al Blugento a fost de Black Friday 2017, iar cu un uptime perfect, hosting-ul a trecut testul cu brio. Kubernetes este recunoscut ca fiind viitorul în hosting și la Blugento suntem foarte mândri să fim printre primii în lume care adoptă această tehnologie într-un scenariu de SaaS hosting.

Ți-a plăcut acest articol?

Subscrie la newsletter-ul nostru și află când îl publicăm pe următorul.

Postat în eCommerce De: Alex Iftode

Black Friday este un eveniment apărut în Statele Unite care a căpătat popularitate internațională. Deși Vinerea Neagră a fost inițial considerată începutul sezonului cumpărăturilor de sărbători, în ziua de azi este probabil cea mai încărcată perioadă a anului pentru comercianți. În 2016, românii au făcut cumpărături în valoare de aproximativ 130 milioane de euro doar de Black Friday, iar această sumă crește cu 25-30% de la an la an.

Citește mai multe
Postat în eCommerce Marketing Online Best Practice De: Alex Iftode

Lumea în care trăim este într-o continuă dezvoltare. Internetul și tehnologiile noi se răspandesc și cresc odată cu cei care le creează. E timpul să facem cunoștință cu generația Z. Pentru a face totul mai simplu de înțeles, ei sunt generația născută între anii 1996 și 2010. 

Citește mai multe
Postat în eCommerce Inspirație Business De: Alex Iftode

Indiferent de domeniul de activitate, orice companie are nevoie de un site modern și bine optimizat. Pentru a face o impresie bună asupra vizitatorilor, îți trebuie un site plăcut și unic, dar totodată rapid și performant. În plus, site-ul trebuie să fie flexibil, atât ca design, cât și ca funționalitate. Misiunea noastră este să vă oferim un website de care să fiți mândri, iar soluția este acum aici!

Citește mai multe
Postat în eCommerce Marketing Online Noutăți De: Alex Iftode

De la an la an, comportamentul cumpărătorilor se schimbă, dar în același timp apar noi tehnologii și inovații de care magazinele online se pot folosi. Așadar, atunci când activezi în comerțul online, trebuie să fii atent la schimbările ce au loc pe piață, dar și la trendurile care apar. Altfel riști să rămâi în urma competiției sau să ratezi oportunități de creștere.

Citește mai multe
Postat în eCommerce Marketing Online Inspirație De: Alex Iftode

Vizibilitatea site-ului tău pentru motoare de căutare va fi determinată de platforma de eCommerce pe care o folosești și de eforturile tale. Dacă vrei ca magazinul tău online să aibă succes, trebuie neapărat să te gândești la SEO și la ce poate face platforma ta pentru tine.

Citește mai multe
Postat în eCommerce Inspirație SEO De: Alex Iftode

Magazinele online au evoluat mult în ultimul deceniu. Acum că industria la nivel global este de ordinul miilor de miliarde de dolari, la ce ne putem aștepta de la lumea eCommerce? Aflați ce e nou și ce va urma!

Citește mai multe
Postat în eCommerce Inspirație De: Alex Iftode

Magazinele online au devenit un element crucial atât pentru startup-uri cât și pentru corporații uriașe și pe bună dreptate. Lumea eCommerce oferă multe beneficii, indiferent de cât de multe știi despre calculatoare sau vânzări.

Citește mai multe
Postat în eCommerce Inspirație Business De: Alex Iftode
6 din 10 români intenționează să facă achiziții online direct de pe telefonul mobil, în următoarele 6 luni, potrivit studiului „Online shopping de pe telefonul mobil”, realizat în perioada 1 – 30 iunie 2017 pe un eșantion de 2.875 de respondenți, din mediul urban de către iVox.ro, platformă online de sondare a opiniei publice, la solicitarea Blugento. Rezultatele studiului relevă importanța tot mai mare a dispozitivelor mobile în procesul de achiziție online, în condițiile...Citește mai multe
Postat în eCommerce Noutăți Inspirație De: Blugento
Suntem foarte bucuroși să anunțăm parteneriatul cu 2Performant, prima și cea mai mare platforma de marketing afiliat din România! De acum, Blugento împreună cu 2Performant îți oferă o soluție de marketing optimă și fără riscuri pentru a crește vânzările magazinului tău online.Citește mai multe
Postat în eCommerce Noutăți Creșterea vânzărilor De: Blugento
În articolul anterior, am descoperit principalele motive pentru care ar trebui să scrii constant pe blogul magazinului tău online. Nu te îngrijora - constant nu înseamnă în fiecare zi, ci chiar doar o singură dată pe săptămână.Citește mai multe
Postat în eCommerce Marketing Online Inbound Marketing De: Blugento
Pagina:
  1. 2
  2. 3
  3. 4
  4. 5
  5. 6