Pagina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5

În era digitală, industria de retail a fost separată de multe ori în două tabere: online și offline. Dacă lăsăm la o parte această distincție, vom vedea că magazinele fizice și cele offline nu sunt în competiție, ci din contră, se completează reciproc.

Mai mult decât atât, consumatorii se așteaptă să aibă parte de o experiență relevantă în funcție de nevoile lor pe mai multe canale de comunicare, și nu să se întâlnească cu un anumit brand doar offline.

Citește mai multe
Postat în eCommerce Business Creșterea vânzărilor De: Bluegento Admin

A devenit o tradiție ca la fiecare început de an să vorbim despre cele mai importante statistici și schimbări din piața de eCommerce.

Datele pe care le vom prezenta în acest articol spun o poveste importantă despre evoluția magazinelor online, așadar, în cazul în care ai deja un magazin online sau te gândești să deschizi unul, este esențial să fii la curent cu schimbările care au apărut în ultimul an în această industrie.

Citește mai multe
Postat în eCommerce Noutăți Business De: Bluegento Admin
Cum deschid un magazin online? Dezvoltarea unei afaceri în comerțul electronic și lansarea unui magazin online presupune multă muncă și o mulțime de decizii, așadar e foarte important să fii informat de la început. Din acest ghid vei afla informații despre înființarea firmei, alegerea soluției de eCommerce, promovarea magazinului online și aspecte legale pentru deschiderea și funcționarea unui magazin online.Citește mai multe
Postat în eCommerce Marketing Online Business De: Blugento

Blugento Integreaza Card Cadou

Vă anunțăm cu bucurie că am integrat o nouă opțiune de plată pentru magazinele din ecosistem. Așadar, toate magazinele online realizate pe platforma Blugento pot activa ca metoda de plată și CardCadou.Online. Integrarea o vom realiza gratuit, așadar fără niciun cost, poți oferi un nou beneficiu clienților și atrage noi consumatori.

Descoperă beneficiile unui parteneriat cu Card Cadou!

Cu toții am trecut prin acel moment în care nu am știut ce cadou să le facem persoanelor dragi din viața noastră. Din acest motiv, pe piață au apărut fel și fel de soluții pentru evitarea acestei "probleme". De departe, printre cele mai eficiente este achiziționarea unui card cadou, cu ajutorul căruia persoana apropiată își va putea cumpăra orice își dorește!

Astfel, putem spune La Revedere întrebării de baraj "Ce cadou este potrivit?", deoarece un card cadou este perfect cu orice ocazie. Fie că vorbim de aniversări, onomastici sau alte evenimente ce merită sărbătorite, cu un card cadou vom face de fiecare dată alegerea potrivită.

Apărut în 1994, conceptul de card cadou s-a extins rapid, ajungând ca în prezent peste 60% din persoane să prefere acest cadou în detrimentul darurilor tradiționale. De altfel și veniturile înregistrate din folosirea unui card cadou au o rată de creștere foarte mare, cu câte 10% în fiecare an. Putem observa cu ușurință de ce piața de carduri cadou reprezintă o investiție de interes pentru orice companie sau magazin online care caută să țină pasul cu cerințele clientelei.

Principalele avantaje ale colaborării unui magazin online cu un serviciu de card cadou online

O prezență mai puternică a brandului în mediul online: Atunci când o persoană primește bani în dar, îi va cheltui îndată pe ceea ce își dorește sau îi va depune într-un cont pentru păstrare. În schimb, persoana care primește un card cadou, va intra imediat pe site pentru a vedea care sunt brandurile asociate. Dacă și brandul tău se regăsește în această listă, fii sigur că persoana în cauza va intra pe site-ul sau magazinul tau online și va fi interesată de ceea ce oferă compania ta. Chiar și în cazul în care persoana dă cadoul mai departe, următoarea persoană va face aceiași pași, crescând astfel și mai mult vizibilitatea brandului tău în mediul online.

Vei înregistra profit rapid: De fiecare dată când o persoană folosește un card cadou în magazinul tău, afacerea ta va înregistra profituri, indiferent de suma de achiziție.

Mai mult trafic: Traficul obținut din folosirea unui card cadou în magazinul tau online îți va crește automat vizibilitatea și poate contribui la o creștere a pozițiilor în motoarele de căutare. De asemenea, vei putea construi un sistem de bonusuri sau de promoții pentru fidelizarea celor care folosesc un card cadou pentru achiziționarea produselor tale.

Comenzi mai mari: De cele mai multe ori se întâmplă ca limita unui card cadou să fie depășită. Astfel, dacă o persoană deține un card cadou în valoare de 100 de Lei, cu siguranță se va orienta către produse ce depășesc această sumă. Studiile efectuate au demonstrat că două treimi din clienții ce posedă o metodă de plată de tipul card cadou vor cheltui o sumă mai mare de bani în magazinul tău, ceea ce va conduce automat la un profit mai mare pentru afacerea ta.

Avantajele nu se opresc aici. Odată ce dai startul unui parteneriat cu un site de carduri cadou, brand-ul tău va avea parte de promovare atât în mediul online, cât și prin intermediul comunicatelor de presă, a evenimentelor speciale sau prin alte moduri în care compania de Carduri Cadou își promovează partenerii.

Poți observa cu ușurință cum afacerea ta va beneficia de colaborarea cu un concept precum cardul cadou. Fiind atât o metodă excelentă de marketing, cât și o oportunitate de a participa la un proiect ce combină tehnologia viitorului cu apropierea față de clienți, parteneriatul cu card cadou online va aduce doar avantaje, atât clientelei tale, cât și companiei pe care o conduci.

De ce să oferi ca opțiune de plată cardul cadou?

Piața globală de carduri cadou își va dubla valoarea până în 2026, ajungând la 750 miliarde de dolari. Experții de la CreditCards.com afirmă că, dacă în urmă cu doi ani era o modalitate la care apelai doar în ultima instanță pentru a face un cadou, acum cardurile cadou sunt una dintre cele mai populare forme de a materializa dorințele cuiva, la nivel global.

În România, piața cardurilor cadou este încă la început, vizibilă printr-o multitudine de carduri de fidelizare individuale la nivel de brand sau lanț de magazine. Card Cadou este o alternativă universală pe această piață. Această soluție își propune să reunească cât mai multe brand-uri, astfel încât să ofere un card cadou universal, adresabil online și offline, pentru a satisface cât mai bine modele de business exclusive și non-exclusive ale canalelor de vânzare.

Cum implementez cardul cadou la mine în magazin?

Parteneriatul cu Card Cadou este simplu: Card Cadou reprezintă o metodă de plată pe care trebuie să o pui la dispoziție, alternativă metodelor pe care le ai deja. Nu ai niciun efort de implementare și nici costuri suplimentare. Vei plăti doar un comision la finalizarea vânzării prin Card Cadou.

Pentru cumpărători, Card Cadou este metoda prin care își pot alege simplu, rapid și 100% sigur cadoul pentru orice ocazie.

Vrei să adaugi Card Cadou ca metodă de plată la tine în magazin? Scrie-ne la adresa marketing@blugento.ro un email cu subiectul Vreau Integrarea Card Cadou si vom implementa gratuit optiunea de plată cu CardCadou.Online în magazinul tău online.

Postat în eCommerce Noutăți Business De: Bluegento Admin
7 din 10 români economisesc bani, așteptând reducerile de Black Friday, conform ultimului studiu GPeC și Eureka Insights. În 2017, românii au cheltuit +200€ mil. doar de Black Friday. Vinerea Neagră a fost considerată inițial începutul sezonului cumpărăturilor de sărbători și marchează startul celei mai încărcate perioade a anului pentru comercianți. Cum cel mai așteptat eveniment al shoppingului online se apropie cu pași repezi, am creat, împreună cu partenerii noștri OneDigital, un ghid care să te ajute în pregătirea campaniilor de Black Friday.Citește mai multe
Postat în eCommerce Marketing Online Creșterea vânzărilor De: Bluegento Admin

IONA, brandul de bijuterii din aur fabricate în România, lansează magazinul online www.ionastore.ro, cu colecții care spun povestea simbolurilor din cultura românească și cea universală. Suntem fericiți să furnizăm soluția de eCommerce pentru acest frumos proiect care cu siguranță va livra și multe zâmbete, împreună cu prețioasele bijuterii. Bijuteriile IONA sunt creațiile designerilor de produs și ale maeștrilor bijutieri din România.

Citește mai multe
Postat în eCommerce Noutăți Business De: Bluegento Admin

Cele mai noi funcționalități ale platformei Blugento te ajută să convertești mai ușor vizitatorii în clienți și să oferi acestora o experiență de shopping mai plăcută. Echipa noastră lucrează în permanență la îmbunătățirea platformei prin dezvoltarea de noi module sau prin perfecționarea celor deja existente. În acest articol vom trece în revistă ultimele funcționalități dezvoltate și cum te pot ajuta ele în activitatea magazinului tău.

Citește mai multe
Postat în eCommerce Noutăți De: Bluegento Admin

Evenimentul care pune Clujul pe harta IT a lumii se întoarce pentru a cincea ediție, pe 15 și 16 octombrie. Blugento este și de această dată partener la Meet Magento, evenimentul care reunește la start peste 300 de profesioniști în IT, furnizori de servicii din sfera eCommerce-ului, precum și comercianți online. 

În cadrul evenimentului vor urca pe scenă 25 de speakeri naționali și internaționali, reprezentanți ai celor mai importanți jucători din eCommerce, banking, IT și marketing, precum Adobe, Magento, BT, Omniconvert, Retargeting.biz sau Dashbird. Remus Lucuț - International Business Developer Blugento, ne va dezvălui cum putem să ne dezvoltăm afacerea online în afara țării și ce oportunități ne așteaptă pe piețele externe. 

Workshop-urile și dezbaterile vor avea două componente principale, una de business, care va trata subiecte de growth hacking în eCommerce, și o componentă tehnică, aceasta centrându-se pe cele mai noi tehnologii, tips and tricks din sfera platformei Magento.

Câteva dintre subiectele ce nu trebuie ratate:

  • Optimizarea conversiei cu Valentin Radu - Omniconvert
  • GDPR pentru eCommerce cu Mihaela Cristea - Budușan & Asociații
  • Extinderea afacerii online în afara țării cu Remus Lucut - Blugento
  • SEO Tricks pentru magazine online cu Iulian Ghișoiu - TargetWeb
  • Ultimele noutăți din ecosistemul Magento cu Ben Marks - Magento, an Adobe Company

Meet Magento este cea mai mare serie de conferințe la nivel global, evenimente similare fiind organizate anual în peste 30 de țări precum SUA, Rusia, Brazilia, Germania, Italia, Spania, Elveția și Polonia.

Meet Magento România va avea loc pe 15 și 16 octombrie, la Grand Hotel Italia Cluj-Napoca, fiind urmat de un afterparty tematic la Colin’s Gastropub.

Biletele pot fi achiziționate de pe ro.meet-magento.com/shop/, iar prețurile încep de la 69 Euro. Ne vedem acolo :)

Postat în eCommerce Noutăți Business De: Bluegento Admin

Statisticile arată că peste 86% din consumatori nu mai observă reclamele online. Folosirea aplicațiilor de blocat reclame a crescut cu peste 400% în ultimii 3 ani și doar 20% din post-urile pe Facebook ale unui magazin online mai cauzează o reacție emoțională. Aceste cifre nu te pot face să te simți prea optimist, mai ales dacă vrei să-ți promovezi afacerea folosind un mediu emoțional, cum ar fi Facebook.

Citește mai multe
Postat în eCommerce Marketing Online CRO Creșterea vânzărilor De: Bluegento Admin
Suntem fericiți să avem în portofoliu primul magazin online din România care oferă documente și proceduri HR profesioniste. Integra HR, companie clujeană de recrutare și consultanță în resurse umane, lansează IntegraHR Shop, unde, în prezent, sunt disponibile peste 40 de documente de resurse umane, care acoperă șase categorii principale.Citește mai multe
Postat în Comunicat de presă eCommerce Business De: Bluegento Admin
A doua ediție anuală a GPeC Trainings – seria de cursuri intensive de E-Commerce și Marketing Online – se va desfășura la Cluj-Napoca, în zilele de 17-18-19 octombrie 2018. Cursurile se adresează tuturor celor care doresc să pornească o afacere online sau care au deja un magazin online și vor să își crească vânzările, subiectele dezbătute vizând cele mai importante aspecte pentru creșterea ratei de conversie.Citește mai multe
Postat în eCommerce Noutăți De: Bluegento Admin

Pentru a ușura viața oricărui antreprenor care vrea să intre pe piața de eCommerce, am creat Blugento Express, un produs al cărui scop este să transforme deschiderea magazinului online într-un proces cât mai rapid și cât mai simplu, fără bătăi de cap, pentru ca tu să începi să faci vânzări cât mai repede cu putință.

În ziua de azi, este extrem de ușor să îți deschizi un magazin online chiar dacă nu ai cunoștințe de programare sau design...

Citește mai multe
Postat în Blugento Academy eCommerce Marketing Online Noutăți De: Bluegento Admin

Cum atragi clientii magazinelor online de haine

În România, verticala de fashion în mediul online reprezintă doar 7-8% din întreaga piață de retail (online și offline), ceea ce înseamnă că este loc de creștere. În același timp, potrivit raportului GPeC al pieței de eCommerce în 2017, categoria de fashion se află pe locul doi după categoria IT&C din punct de vedere al volumului de vânzări generate.

Interesul românilor pentru cumpărături online crește de la an la an, în special atunci când vine vorba de modă, așadar, dacă te gândești să îți deschizi un magazin online în acest domeniu, acum este momentul.

Înainte de a face acest pas, este important să știi cum gândesc consumatorii și în special, la ce se uită atunci când accesează magazinele online de fashion, deoarece așa vei știi cum să te adresezi nevoilor acestora.

Iată principalele aspecte ce definesc comportamentul consumatorilor care cumpără haine online:

  • Brandul. Atât brandul produselor, cât și brandul magazinului denotă calitate, dar și încredere în mintea consumatorului.
  • Impulsul de moment. De cele mai multe ori, consumatorii cumpără produse fashion nu pentru că au nevoie de anumite articole vestimentare, ci pentru că se simt bine făcând acest lucru și că vor să exploreze cât mai multe stiluri. 
  • Oferte. Persoanele care cumpără online se uită în majoritatea cazurilor după reduceri. Acest lucru este valabil în special în cazul femeilor, care cumpără mai des decât bărbații. 

În a doua parte a articolului, vom vorbi despre strategiile pe care le poți folosi pentru a fi mai tare decât concurența.

Oferă cât mai multe detalii despre produse

Motivul principal pentru care consumatorii nu cumpără articole vestimentare online îl reprezintă teama că hainele nu li se vor potrivi și că nu vor fi calitative. De aceea e important să câștigi încrederea vizitatorilor prin afișarea a cât mai multor informații despre produse, precum materialul din care sunt confecționate, detalii adiționale despre țesătură, o descriere a hainei, și chiar și dimensiunile în centimetri pentru o anumită mărime.

Realizează fotografii profesionale la produse

Acest sfat merge mână în mână cu cel de mai sus, deoarece pozele articolelor vestimentare trebuie să reflecte cât mai în detaliu calitatea acestora, modul în care se așează, cusăturile, dar și culoarea materialului. De exemplu, în cazul unui tricou simplu de culoare albă, materialul poate fi un bumbac mai grosuț, sau dimpotrivă, un bumbac mai subțire, prin care se poate vedea forma corpului. Este important ca imaginile să reflecte tipul de material, însă te poți ajuta și de descrierea produsului pentru oferi detalii suplimentare.

Afișează ținute complete

Atunci când un consumator vede o rochie, o bluză sau o pereche de blugi și aceste produse sunt plasate într-o ținută, mintea persoanei respective lucrează altfel, deoarece o ajuți să își imagineze articolul respectiv într-un anumit context. Astfel, pentru acea persoană este mult mai ușor să se gândească unde ar putea purta acea rochie și cu ce pereche de pantofi sau accesorii ar merge cel mai bine.

Fii prezent pe mobil

50% din vânzările generate de anumite magazine online au provenit din aplicațiile de mobil, așadar pe lângă optimizarea site-ului pentru dispozitive mobile, comportamentul clienților în zona de fashion cere ca magazinele online din această verticală să investească și într-o aplicație de mobil.

O mare parte din cei care cumpără online folosesc telefonul mobil, deoarece pot plasa comenzi oriunde ar fi. Într-o oarecare măsură, aplicația de mobil vine ca o extensie naturală în relația cu consumatorii.

Concluzie

În prezent, categoria de fashion în online este într-o continuă creștere, dar în același timp competiția nu este la fel de mare ca în domeniul IT&C, astfel că e un moment prielnic să îți deschizi un magazin online în această industrie.
Dacă ai întrebări sau ai nevoie de ajutor în privința începerii unei afaceri online, ne poți contacta la 0755 068 401 sau folosind formularul de pe site.

Postat în eCommerce Marketing Online Creșterea vânzărilor De: Bluegento Admin

Coca-Cola, Ford, Jaguar, Hermès, Christian Louboutin, BVLGARI, Nike, Olympus, Land Rover, Nespresso, Honeywell, Nestlé. Sunt șanse foarte mari să recunoști (aproximativ) toate brandurile pe care le-am menționat, însă probabil te întrebi de ce am început acest articol enumerând aceste companii extrem de populare la nivel global.

Citește mai multe
Postat în Blugento Academy eCommerce Business De: Bluegento Admin

Verticala Home & Deco este destul de populară pe piața de eCommerce din străinătate, însă în ultimii doi ani, notorietatea acestei categorii de produse a început să crească și pe piața din România.

Citește mai multe
Postat în Blugento Academy eCommerce Marketing Online De: Blugento
Pagina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5