Pagina:
  1. 1
  2. 2

“Cum pot să-mi extind magazinul online și să cresc vânzările fără a investi o sumă mare de bani?” este probabil cea mai des întâlnită întrebare în eCommerce. În acest articol, vom aborda trei teme principale. În prima parte, vorbim despre beneficiile marketplace-ului eMAG și tot ce trebuie să știi despre avantajele platformei, iar la final îți vom arăta punctual cât de ușor este să integrezi magazinul tău online prin platforma Blugento.

Citește mai multe
Postat în eCommerce Business Creșterea vânzărilor De: Bluegento Admin

Magazinul tău se dezvoltă și activitatea devine tot mai complicată? Platforma de eCommerce actuală nu mai face față nevoilor business-ului tău și ratezi oportunitățile de dezvoltare? Atunci este foarte probabil că te-ai gândit deja să-ți schimbi platforma de eCommerce și să migrezi la o soluție mai performantă, adaptată afacerii tale. Află mai mult!

Citește mai multe
Postat în Blog eCommerce Business De: Bluegento Admin

Reprezentanții programelor Orange Fab din întreaga lume s-au reunit pe 21 și 22 februarie, la București. În cadrul evenimentului, am avut ocazia să prezentăm Blugento în fața audienței internaționale. Remus Lucuț, International Business Developer a povestit despre Blugento și planurile de viitor pentru dezvoltarea platformei de eCommerce și internaționalizare.

Citește mai multe
Postat în Noutăți Business De: Bluegento Admin

Cea mai mare provocare pentru un antreprenor este să-și dezvolte business-ul, în timp ce ține piept unei concurențe tot mai acerbe și unui mediu tot mai dinamic.

Acest webinar este pentru antreprenorii care doresc să-și crească afacerea și să fie cu un pas înaintea concurenței, profitând de oportunitățile pe care comerțul online le oferă, național și internațional. Înscrie-te și tu!

Citește mai multe
Postat în eCommerce Business Creșterea vânzărilor De: Bluegento Admin

În era digitală, industria de retail a fost separată de multe ori în două tabere: online și offline. Dacă lăsăm la o parte această distincție, vom vedea că magazinele fizice și cele offline nu sunt în competiție, ci din contră, se completează reciproc.

Mai mult decât atât, consumatorii se așteaptă să aibă parte de o experiență relevantă în funcție de nevoile lor pe mai multe canale de comunicare, și nu să se întâlnească cu un anumit brand doar offline.

Citește mai multe
Postat în eCommerce Business Creșterea vânzărilor De: Bluegento Admin

A devenit o tradiție ca la fiecare început de an să vorbim despre cele mai importante statistici și schimbări din piața de eCommerce.

Datele pe care le vom prezenta în acest articol spun o poveste importantă despre evoluția magazinelor online, așadar, în cazul în care ai deja un magazin online sau te gândești să deschizi unul, este esențial să fii la curent cu schimbările care au apărut în ultimul an în această industrie.

Citește mai multe
Postat în eCommerce Noutăți Business De: Bluegento Admin
Cum deschid un magazin online? Dezvoltarea unei afaceri în comerțul electronic și lansarea unui magazin online presupune multă muncă și o mulțime de decizii, așadar e foarte important să fii informat de la început. Din acest ghid vei afla informații despre înființarea firmei, alegerea soluției de eCommerce, promovarea magazinului online și aspecte legale pentru deschiderea și funcționarea unui magazin online.Citește mai multe
Postat în eCommerce Marketing Online Business De: Blugento

Blugento Integreaza Card Cadou

Vă anunțăm cu bucurie că am integrat o nouă opțiune de plată pentru magazinele din ecosistem. Așadar, toate magazinele online realizate pe platforma Blugento pot activa ca metoda de plată și CardCadou.Online. Integrarea o vom realiza gratuit, așadar fără niciun cost, poți oferi un nou beneficiu clienților și atrage noi consumatori.

Descoperă beneficiile unui parteneriat cu Card Cadou!

Cu toții am trecut prin acel moment în care nu am știut ce cadou să le facem persoanelor dragi din viața noastră. Din acest motiv, pe piață au apărut fel și fel de soluții pentru evitarea acestei "probleme". De departe, printre cele mai eficiente este achiziționarea unui card cadou, cu ajutorul căruia persoana apropiată își va putea cumpăra orice își dorește!

Astfel, putem spune La Revedere întrebării de baraj "Ce cadou este potrivit?", deoarece un card cadou este perfect cu orice ocazie. Fie că vorbim de aniversări, onomastici sau alte evenimente ce merită sărbătorite, cu un card cadou vom face de fiecare dată alegerea potrivită.

Apărut în 1994, conceptul de card cadou s-a extins rapid, ajungând ca în prezent peste 60% din persoane să prefere acest cadou în detrimentul darurilor tradiționale. De altfel și veniturile înregistrate din folosirea unui card cadou au o rată de creștere foarte mare, cu câte 10% în fiecare an. Putem observa cu ușurință de ce piața de carduri cadou reprezintă o investiție de interes pentru orice companie sau magazin online care caută să țină pasul cu cerințele clientelei.

Principalele avantaje ale colaborării unui magazin online cu un serviciu de card cadou online

O prezență mai puternică a brandului în mediul online: Atunci când o persoană primește bani în dar, îi va cheltui îndată pe ceea ce își dorește sau îi va depune într-un cont pentru păstrare. În schimb, persoana care primește un card cadou, va intra imediat pe site pentru a vedea care sunt brandurile asociate. Dacă și brandul tău se regăsește în această listă, fii sigur că persoana în cauza va intra pe site-ul sau magazinul tau online și va fi interesată de ceea ce oferă compania ta. Chiar și în cazul în care persoana dă cadoul mai departe, următoarea persoană va face aceiași pași, crescând astfel și mai mult vizibilitatea brandului tău în mediul online.

Vei înregistra profit rapid: De fiecare dată când o persoană folosește un card cadou în magazinul tău, afacerea ta va înregistra profituri, indiferent de suma de achiziție.

Mai mult trafic: Traficul obținut din folosirea unui card cadou în magazinul tau online îți va crește automat vizibilitatea și poate contribui la o creștere a pozițiilor în motoarele de căutare. De asemenea, vei putea construi un sistem de bonusuri sau de promoții pentru fidelizarea celor care folosesc un card cadou pentru achiziționarea produselor tale.

Comenzi mai mari: De cele mai multe ori se întâmplă ca limita unui card cadou să fie depășită. Astfel, dacă o persoană deține un card cadou în valoare de 100 de Lei, cu siguranță se va orienta către produse ce depășesc această sumă. Studiile efectuate au demonstrat că două treimi din clienții ce posedă o metodă de plată de tipul card cadou vor cheltui o sumă mai mare de bani în magazinul tău, ceea ce va conduce automat la un profit mai mare pentru afacerea ta.

Avantajele nu se opresc aici. Odată ce dai startul unui parteneriat cu un site de carduri cadou, brand-ul tău va avea parte de promovare atât în mediul online, cât și prin intermediul comunicatelor de presă, a evenimentelor speciale sau prin alte moduri în care compania de Carduri Cadou își promovează partenerii.

Poți observa cu ușurință cum afacerea ta va beneficia de colaborarea cu un concept precum cardul cadou. Fiind atât o metodă excelentă de marketing, cât și o oportunitate de a participa la un proiect ce combină tehnologia viitorului cu apropierea față de clienți, parteneriatul cu card cadou online va aduce doar avantaje, atât clientelei tale, cât și companiei pe care o conduci.

De ce să oferi ca opțiune de plată cardul cadou?

Piața globală de carduri cadou își va dubla valoarea până în 2026, ajungând la 750 miliarde de dolari. Experții de la CreditCards.com afirmă că, dacă în urmă cu doi ani era o modalitate la care apelai doar în ultima instanță pentru a face un cadou, acum cardurile cadou sunt una dintre cele mai populare forme de a materializa dorințele cuiva, la nivel global.

În România, piața cardurilor cadou este încă la început, vizibilă printr-o multitudine de carduri de fidelizare individuale la nivel de brand sau lanț de magazine. Card Cadou este o alternativă universală pe această piață. Această soluție își propune să reunească cât mai multe brand-uri, astfel încât să ofere un card cadou universal, adresabil online și offline, pentru a satisface cât mai bine modele de business exclusive și non-exclusive ale canalelor de vânzare.

Cum implementez cardul cadou la mine în magazin?

Parteneriatul cu Card Cadou este simplu: Card Cadou reprezintă o metodă de plată pe care trebuie să o pui la dispoziție, alternativă metodelor pe care le ai deja. Nu ai niciun efort de implementare și nici costuri suplimentare. Vei plăti doar un comision la finalizarea vânzării prin Card Cadou.

Pentru cumpărători, Card Cadou este metoda prin care își pot alege simplu, rapid și 100% sigur cadoul pentru orice ocazie.

Vrei să adaugi Card Cadou ca metodă de plată la tine în magazin? Scrie-ne la adresa marketing@blugento.ro un email cu subiectul Vreau Integrarea Card Cadou si vom implementa gratuit optiunea de plată cu CardCadou.Online în magazinul tău online.

Postat în eCommerce Noutăți Business De: Bluegento Admin

IONA, brandul de bijuterii din aur fabricate în România, lansează magazinul online www.ionastore.ro, cu colecții care spun povestea simbolurilor din cultura românească și cea universală. Suntem fericiți să furnizăm soluția de eCommerce pentru acest frumos proiect care cu siguranță va livra și multe zâmbete, împreună cu prețioasele bijuterii. Bijuteriile IONA sunt creațiile designerilor de produs și ale maeștrilor bijutieri din România.

Citește mai multe
Postat în eCommerce Noutăți Business De: Bluegento Admin

Evenimentul care pune Clujul pe harta IT a lumii se întoarce pentru a cincea ediție, pe 15 și 16 octombrie. Blugento este și de această dată partener la Meet Magento, evenimentul care reunește la start peste 300 de profesioniști în IT, furnizori de servicii din sfera eCommerce-ului, precum și comercianți online. 

În cadrul evenimentului vor urca pe scenă 25 de speakeri naționali și internaționali, reprezentanți ai celor mai importanți jucători din eCommerce, banking, IT și marketing, precum Adobe, Magento, BT, Omniconvert, Retargeting.biz sau Dashbird. Remus Lucuț - International Business Developer Blugento, ne va dezvălui cum putem să ne dezvoltăm afacerea online în afara țării și ce oportunități ne așteaptă pe piețele externe. 

Workshop-urile și dezbaterile vor avea două componente principale, una de business, care va trata subiecte de growth hacking în eCommerce, și o componentă tehnică, aceasta centrându-se pe cele mai noi tehnologii, tips and tricks din sfera platformei Magento.

Câteva dintre subiectele ce nu trebuie ratate:

  • Optimizarea conversiei cu Valentin Radu - Omniconvert
  • GDPR pentru eCommerce cu Mihaela Cristea - Budușan & Asociații
  • Extinderea afacerii online în afara țării cu Remus Lucut - Blugento
  • SEO Tricks pentru magazine online cu Iulian Ghișoiu - TargetWeb
  • Ultimele noutăți din ecosistemul Magento cu Ben Marks - Magento, an Adobe Company

Meet Magento este cea mai mare serie de conferințe la nivel global, evenimente similare fiind organizate anual în peste 30 de țări precum SUA, Rusia, Brazilia, Germania, Italia, Spania, Elveția și Polonia.

Meet Magento România va avea loc pe 15 și 16 octombrie, la Grand Hotel Italia Cluj-Napoca, fiind urmat de un afterparty tematic la Colin’s Gastropub.

Biletele pot fi achiziționate de pe ro.meet-magento.com/shop/, iar prețurile încep de la 69 Euro. Ne vedem acolo :)

Postat în eCommerce Noutăți Business De: Bluegento Admin
Suntem fericiți să avem în portofoliu primul magazin online din România care oferă documente și proceduri HR profesioniste. Integra HR, companie clujeană de recrutare și consultanță în resurse umane, lansează IntegraHR Shop, unde, în prezent, sunt disponibile peste 40 de documente de resurse umane, care acoperă șase categorii principale.Citește mai multe
Postat în Comunicat de presă eCommerce Business De: Bluegento Admin

Coca-Cola, Ford, Jaguar, Hermès, Christian Louboutin, BVLGARI, Nike, Olympus, Land Rover, Nespresso, Honeywell, Nestlé. Sunt șanse foarte mari să recunoști (aproximativ) toate brandurile pe care le-am menționat, însă probabil te întrebi de ce am început acest articol enumerând aceste companii extrem de populare la nivel global.

Citește mai multe
Postat în Blugento Academy eCommerce Business De: Bluegento Admin

În ciuda faptului că perioada de implementare a noilor norme GDPR a trecut, un studiu realizat ulterior acestei perioade relevă faptul că 3 firme românești din 10 nici măcar nu au auzit de GDPR, în timp ce 50% dintre firmele din România nu au implementat normele după intrarea în vigoare a regulamentului.

Citește mai multe
Postat în Blugento Academy Business Best Practice De: Bluegento Admin

Deși industria eCommerce este încă în creștere în România, nu putem ignora existența concurenței.

Totuși, nu ar trebui să ne privim concurența doar ca o piedică sau provocare ce trebuie depășită. De multe ori, putem învăța lecții valoroase de la competitori, mai ales în eCommerce.

Primul pas este să identifici magazinele cu care ești în concurență:

Identificarea concurenței

Pentru a putea găsi magazinele online care oferă produse sau servicii similare ție, caută cuvintele cheie ale companiei tale în motoarele de căutare și pe rețelele de socializare.

Dacă ai un magazin de piese auto, de exemplu, începe prin a căuta termeni generici (precum ”piese auto”), notând rezultatele, iar apoi începe să cauți cuvinte cheie mai specializate (”suspensie ford focus”, ”bujie incandescentă volvo” etc.).

Astfel, vei vedea cei mai mari competitori online în materie de trafic organic și anunțuri plătite, două dintre cele mai importante și uzuale surse de clienți noi pentru site-urile de eCommerce.

Competitorii offline pot fi mai greu de găsit, întrucât nu au neapărată nevoie de o prezență puternică pe Internet. Probabil există multe magazine fizice mici și locale ce oferă produse similare, dar nu este fezabil să le cauți și examinezi pe toate.

De aceea, cel mai simplu este să te concentrezi doar pe magazinele offline mari, pe care probabil le cunoști deja și sunt prezente pe Internet.

După ce ți-ai găsit competiția, poți identifica factorii prin care vă diferențiați (atât avantajele, cât și dezavantajele fiecăruia):

Strategia de marketing

Marketing-ul este crucial în industria eCommerce. Din fericire, ai posibilitatea de a-ți asuma rolul de vizitator și de a vedea abordarea folosită de competitori.

În faza de identificare, vei afla cuvintele cheie pe care se axează alte companii și modul cum își prezintă magazinul și produsele în anunțuri plătite. Mai mult, poți verifica costurile acelor anunțuri folosind Google Adwords.

Pentru a obține o imagine mai completă a strategiilor de marketing folosite de competitori, abonează-te la newsletter-ele lor și studiază landing page-urile lor.

Știind abordarea altor companii, vei afla ce idei și tipuri de campanii sunt folosite în industrie. Astfel, te poți diferenția mai ușor de alte magazine online, dar poți și să aplici cele mai bune idei la propria ta strategie de marketing.

Experiența Cumpărătorilor

Un alt factor extrem de important pentru succesul unui magazin online este funcționalitatea site-ului și experiența pe care o oferă vizitatorilor.

Dacă magazinul competitorului este construit pe o platformă de eCommerce, încearcă să înveți cât mai multe și despre platformă, nu doar despre companie. Acordă atenție sporită elementelor precum:

  • Navigabilitatea magazinului - cât de intuitiv și ușor de folosit este site-ul;
  • Design-ul - cât de plăcut este site-ul din punct de vedere vizual, calitatea imaginilor, fonturile, culorile etc.;
  • Funcționalitățile de vânzare - filtre de produse, produse recomandate sau similare, marcaje de promoție etc.;
  • Procesul de checkout - cât de rapid și intuitiv este, cât de multe date colectează, dacă necesită cont pe site;
  • Conținutul de pe site - blog, descrieri de produse, video-uri etc.

Verifică aceste elemente folosind și un dispozitiv mobil. Astfel, vei ști cât de multă atenție au acordat competitorii optimizării pentru telefoane mobile.

După acest pas, vei putea compara experiența oferită de competitori cu cea a propriului tău magazin. Dacă există aspecte la care competiția are un avantaj, ar trebui să te concentrezi pe acele elemente, pentru a nu rămâne în urmă.

Datele Companiei

Datele competitorilor, precum numărul de angajați sau cifra de afaceri, oferă context celorlalte informații pe care le-ai colectat.

Este important să îți faci o idee a resurselor pe care la au competitorii la dispoziție pentru a-ți da seama dacă strategiile folosite de ei sunt fezabile și pentru magazinul tău online.

Pentru a obține date despre o companie, accesează site-ul Ministerului Finanțelor Publice, unde vei putea căuta agenți economici după județ și nume. Acolo, vei avea acces la date precum cifra de afaceri, veniturile, cheltuielile și numărul mediu de angajați.

Ca magazin online, aceste informații pot fi foarte folositoare. Cunoscându-ți competiția, vei înțelege mai bine piața și vei fi mai bine pregătit să-ți crești magazinul online.

Nu rata oportunitatea să înveți de la competitori!

Articole similare

Ți-a plăcut acest articol?

Subscrie la newsletter-ul nostru și află când îl publicăm pe următorul.

Postat în Inspirație Business Inbound Marketing De: Alex Iftode

Pentru un magazin online în dezvoltare, relația cu clienții ar trebui să fie prioritară. După cum au prezentat colegii noștri de la Omniconvert, continua creștere a site-ului de eCommerce se bazează pe clienții ce revin la magazin.

Iar asta se bazează pe gradul de satisfacție al clienților și relația pe care o construiești cu ei. În acest sens, am pregătit pentru tine cinci sfaturi care te vor ajuta să progresezi:

1. Folosește toate canalele de comunicare

Este normal pentru clienți sau vizitatori să aibă întrebări legate de produsele sau serviciile oferite de magazinul tău online. Dacă aceste întrebări rămân fără răspuns, oamenii ar putea prierde interes în magazinul tău online.

Există multe moduri prin care un client ar putea dori să intre în contact cu magazinul tău. Folosind cât mai multe canale de comunicare, te asiguri că vei putea interacționa cu toți cumpărătorii într-un mod eficient.

Pe lângă formele clasice de comunicare (email, telefonic, în persoană), există canale noi ce cresc în popularitate.

Rețelele de socializare au evoluat în așa fel încât să acomodeze atât oamenii, cât și companiile, creând un mediu în care este foarte simplu pentru consumatori să interacționeze cu business-urile de care sunt interesați.

Încurajează comunicarea liberă dintre magazin și clienți punând întrebări și cerând păreri.

Software-ul de live chat direct pe site-urile de eCommerce a devenit indispensabil. Clienții văd această funcționalitate ca o alternativă de comunicare mai rapidă decât email-urile și mai comodă decât apelurile telefonice.

Magazinele online ce prioritizează calitatea suportului online și satisfacția clienților folosesc de multe ori soluții de live chat.

2. Răspunde cât mai repede

Atunci când un client sau vizitator ia legătura cu magazinul tău online, va dori un răspuns cât mai rapid. Dacă este vorba despre o problemă (cu livrarea, de exemplu), timpul poate fi crucial.

Oamenii au tendința să rețină mai bine experiențele negative. Dacă un client este pus în așteptare pentru mai mult timp și devine nemulțumit, există șanse bune să renunțe la comandă, chiar dacă a avut interacțiune plăcute cu magazinul în trecut.

Chiar dacă posibila problemă nu poate fi rezolvată chiar în acel moment, este important să oferi un răspuns cât mai prompt. Astfel, clientul știe că mesajul lui a ajuns la magazin și că a fost ascultat.

Promptitudinea este esențială pentru o relație strânsă cu clienții.

3. Oferă sinceritate și integritate

Unele aspecte ale relației cu clienții nu țin de resurse sau de funcționalități, un exemplu este integritatea.

Realistic vorbind, vor apărea erori și vor fi clienți nemulțumiți. Este inevitabil.

În aceste cazuri, trebuie să fi sincer cu clienții tăi și să încerci pe cât posibil să rezolvi problema. Gândind pe termen lung, integritatea este crucială pentru a cultiva loialitate și relații de lungă durată.

Alte situații în care exprimarea sinceră și clară este importantă sunt:

  • Politica de confidențialitate;
  • Politica de utilizare a cookie-urilor;
  • Termenii și condițiile;
  • Când prezinți opțiunile și prețurile de transport.

Atunci când discuți cu un client, indiferent de canalul de comunicare, ține minte că reprezinți brandul magazinului tău online.

4. Concentrează-te pe soluție

Indiferent de originea neclarității sau problemei, trebuie să încerci mereu să ajuți clienții cât mai mult. Asta poate însemna de multe ori un efort în plus, dar dedicarea pe care o vei arăta clienților va fi vizibilă și va susține creșterea magazinului.

Sfatul nostru este să faci din timp un plan pentru eventualele probleme ce vor apărea. Fiind proactiv, vei putea găsi și aplica soluții mai eficient.

Problemele clienților ar trebui să fie văzute ca pe o oportunitate să inspiri fidelitate și să obții un nou client fericit care să îți promoveze brandul.

5. Învață din greșeli

Cu timpul vine și experiența, iar în cazul serviciilor oferite clienților, este esențial să înveți din fiecare interacțiune, mai ales cele negative.

Atunci când aduci rezultate bune, iar cumpărătorii sunt fericiți, poate fi dificil să găsești noi moduri de a-ți îmbunătăți suportul online. Atunci când un client este nemulțumit, în schimb, poți găsi și studia sursa problemei.

Învățând din greșeli, te poți asigura că acestea nu se vor întâmpla din nou.

Odată cu dezvoltarea tehnologiei ce ne ajută să oferim servicii de calitate clienților, și așteptările lor cresc. Tratează-ți cumpărătorii cu atenția și respectul pe care îl merită, iar ei îți vor susține creșterea companiei.

Articole similare

Ți-a plăcut acest articol?

Subscrie la newsletter-ul nostru și află când îl publicăm pe următorul.

Postat în Business Best Practice De: Alex Iftode
Pagina:
  1. 1
  2. 2