Pentru a ușura viața oricărui antreprenor care vrea să intre pe piața de eCommerce, am creat Blugento Express, un produs al cărui scop este să transforme deschiderea magazinului online într-un proces cât mai rapid și cât mai simplu, fără bătăi de cap, pentru ca tu să începi să faci vânzări cât mai repede cu putință.

În ziua de azi, este extrem de ușor să îți deschizi un magazin online chiar dacă nu ai cunoștințe de programare sau design...

Citește mai multe
Postat în Blugento Academy eCommerce Marketing Online Noutăți De: Bluegento Admin

Coca-Cola, Ford, Jaguar, Hermès, Christian Louboutin, BVLGARI, Nike, Olympus, Land Rover, Nespresso, Honeywell, Nestlé. Sunt șanse foarte mari să recunoști (aproximativ) toate brandurile pe care le-am menționat, însă probabil te întrebi de ce am început acest articol enumerând aceste companii extrem de populare la nivel global.

Citește mai multe
Postat în Blugento Academy eCommerce Business De: Bluegento Admin

În ciuda faptului că perioada de implementare a noilor norme GDPR a trecut, un studiu realizat ulterior acestei perioade relevă faptul că 3 firme românești din 10 nici măcar nu au auzit de GDPR, în timp ce 50% dintre firmele din România nu au implementat normele după intrarea în vigoare a regulamentului.

Citește mai multe
Postat în Blugento Academy Business Best Practice De: Bluegento Admin

Verticala Home & Deco este destul de populară pe piața de eCommerce din străinătate, însă în ultimii doi ani, notorietatea acestei categorii de produse a început să crească și pe piața din România.

Citește mai multe
Postat în Blugento Academy eCommerce Marketing Online De: Blugento

Astăzi avem plăcerea să vă anunțăm parteneriatul cu OMNIvision, care ne oferă soluția prin care poți intra, privi și explora un spațiu ca și cum ai fi în realitate acolo. OMNIvision este o companie ce furnizează instrumente de marketing bazate pe tehnologie cu care, împreună, vom digitaliza spații interioare, prin OMNIscan3D.

Citește mai multe
Postat în Blugento Academy eCommerce Marketing Online Noutăți De: Bluegento Admin

Suntem foarte bucuroși să anunțăm parteneriatul cu ProductLead.me, cea mai simplă tehnologie prin intermediul căreia brandurile își pot transforma conținutul din Social Media într-un instrument eficient și măsurabil de vânzări. De acum, Blugento împreună cu ProductLead.me, îți oferă un alt tip de experiență ecommerce prin construirea instantă a unui shop vizual, integrat direct în site-ul brandului și nu numai.

Citește mai multe
Postat în Blugento Academy eCommerce Marketing Online Noutăți De: Bluegento Admin

Ți-ai dorit dintotdeauna să îți deschizi un magazin online pentru a vinde haine și accesorii, însă procesul ți s-a părut a fi prea laborios și complicat? Adevărul este că e mai simplu decât crezi și îți vom demonstra în acest articol cam cât de repede poți să îți creezi propriul magazin online, gata să primească primii clienți.

Citește mai multe
Postat în Blugento Academy eCommerce Marketing Online Noutăți De: Bluegento Admin

Ediția de 13 ani a GPeC Summit a fost cu noroc. Cu noroc nu înseamnă că celelalte ediții n-ar fi fost reușite, dar anul acesta totul a fost la superlativ, de la calitatea și discursurile invitaților la organizare și participanți.

Citește mai multe
Postat în Blugento Academy eCommerce Marketing Online Noutăți De: Bluegento Admin

Magento Imagine este unul dintre cele mai mari și mai importante evenimente la nivel global din industria de eCommerce. Ediția de anul acesta a avut loc la Wynn Las Vegas, între 23-25 aprilie. Peste 100 de experți în eCommerce și 3.000 de participanți s-au adunat pentru 3 zile în cadrul unui eveniment cu adevărat unic unde au fost ținute peste 65 de panel-uri.

Citește mai multe
Postat în Blugento Academy eCommerce Marketing Online Noutăți De: Bluegento Admin

Call-to-action-ul apare în majoritatea cazurilor sub forma unui buton și are ca scop ghidarea vizitatorilor în procesul de cumpărare, sugerând unde trebuie să dea click, ce să cumpere sau ce acțiune să facă pe o anumită pagină.

Aceste butoane au un rol esențial în procesul de optimizare al conversiilor, deoarece un call-to-action neoptimizat nu te va ajuta să generezi vânzări.

Citește mai multe
Postat în Blugento Academy eCommerce Marketing Online Noutăți De: Bluegento Admin

Începutul unui nou an reprezintă momentul perfect pentru a face o retrospectivă a ceea ce a însemnat comerțul online românesc în anul 2017.

Ca în fiecare an, GPeC a publicat raportul oficial al pieței eCommerce din România în care ne sunt prezentate cifre și statistici despre evoluția comerțului electronic. Hai să vedem cum a arătat 2017 din punct de vedere statistic și cum s-au schimbat lucrurile față de anul 2016.

Cât au cumpărat românii online în 2017

Valoarea totală a cumpărăturilor online a ajuns la 2,8 miliarde de euro, ceea ce arată un apetit mai crescut al românilor pentru acest tip de tranzacții. A fost semnalată o creștere de peste 40% față de 2016.

Deși această creștere este cea mai mare la nivelul Uniunii Europene, procentul pieței de comerț electronic la nivelul țării rămâne tot mic, situându-se în 2017 la 5,6%. Acest lucru înseamnă că piața de comerț online din România are un potențial imens de creștere, aspect de care mulți antreprenori pot profita.

În 2017, s-a observat și o creștere a valorii produselor cumpărate online. Specialiștii susțin ca aceasta se datorează majorării salariilor, ceea ce i-a determinat pe românii să se orienteze către produse de calitate superioară. În același timp, a crescut și valoarea medie a tranzacțiilor, deoarece românii au cumpărat mai multe produse per comandă.

Pentru categoriile de produse Electro-IT&C, Fashion, Home & deco și cărți, valoarea mediei a coșului de cumpărături a crescut față de 2016. Cea mai mare s-a semnalat pentru segmentul Electro-IT&C.

Ce au cumpărat românii online anul trecut

Principalele categorii de produse cumpărate în 2017 sunt următoarele:

  • Electro-IT&C (electronice, electrocasnice, telefoane mobile, tablete, PC etc.);
  • Fashion & beauty (îmbrăcăminte, încălțăminte, ceasuri, accesorii, cosmetice, etc.);
  • Home & deco;
  • Cărți;
  • Produse pentru copii (jucării, îmbrăcăminte, încălțăminte, cărucioare etc.)

Situația arată la fel ca cea din 2016, însă estimările precizează faptul că vânzările de produse din categoria Fashion le vor depăși pe cele din categoria Electro-IT&C în 5 ani de zile.

Cum au cumpărat românii online în 2017

La început de 2017, specialiștii au susținut că mobile va fi trend-ul dominant în anul precedent, iar statisticile arată fix acest lucru. Cifrele spun că 70% din traficul generat pe magazinele online vine de pe dispozitive mobile, ceea ce înseamnă o creștere de 20% față de 2016.

Un alt aspect care merită punctat este cel legat de aplicațiile de mobil. Rata de conversie din aplicații a fost depășită de conversiile făcute de pe desktop. În schimb, rata de conversie de pe mobil rămâne mult mai slabă decât cea de pe desktop. Motivul este același ca până acum - temele nu sunt optimizate pentru mobil și astfel paginile se încarcă mult mai greu.

Referitor la metoda de plată preferată de români, aceasta rămâne tot rambursul într-o proporție de 85%. În ciuda acestui aspect, plățile online prin card au crescut în 2017 cu 6% față de 2016.

De ce cumpără românii online

Cei care cumpără online preferă această metodă deoarece economisesc timp, pot găsi o gamă variată de produse, este comod și de multe ori mai ieftin.

De asemenea, pentru români mai contează și încrederea pe care o transmite magazinul online, timpul de livrare cât mai scurt, claritatea informațiilor prezentate pe site, cât și ușurința folosirii site-ului.

Așadar, dacă ai în plan să îți deschizi un magazin online în 2018, noi îți recomandăm să ții cont de aceste statistici pentru a putea să satisfaci nevoile posibililor cumpărători.

Mai mult, anul 2018 e un an plin de oportunități pentru industria comerțului online,  idiferent dacă vrei să îți crești business-ul sau ai în plan să îți deschizi un magazin online. 

Te invităm să participi la Webinarul susținut în parteneriat cu GPeC, unde vom vorbi despre elementele importante pe care trebuie să le aibă un magazin online pentru a vinde încă din prima zi.

Te poți înscrie gratuit la Webinar, aici.

Ți-a plăcut acest articol?

Subscrie la newsletter-ul nostru și află când îl publicăm pe următorul.

Postat în Blugento Academy De: Bluegento Admin

Ai un magazin online, sau vrei să îți deschizi unul?

Află cum să ai un magazin optimizat și care sunt oportunitățile de creștere în industria comerțului electronic în România. Participă gratuit la Webinarul din data de 15 martie și descoperă care sunt elementele importante ale unui magazin online care vinde încă din prima zi.

Citește mai multe
Postat în Blugento Academy eCommerce Marketing Online Noutăți De: Bluegento Admin
Vezi Oferta Black Friday