Blog

Într-un magazin fizic, putem observa cu ușurință comportamentul consumatorului și îi putem studia reacțiile. În mediul online însă, nu putem analiza clientul în același mod. De aceea uneltele de analiză... Citește mai multe

Postat în Marketing Online Analytics De: Alex Iftode

Pentru a putea crea campanii de marketing reușite, trebuie să aduni în permanență date. Unele dintre cele mai importante informații pe care le poți obține sunt rezultatele campaniilor trecute. Pe baza lor, poți învăța care strategii fucționează și care nu.

Google Analytics este ușor de... Citește mai multe

Postat în Marketing Online Analytics De: Alex Iftode

Google Analytics este cel mai de preț aliat al magazinelor online, deoarece îți oferă acces la date și insight-uri extrem de detaliate despre cine sunt clienții tăi, ce interese au, dar și cum interacționează cu paginile tale. Scopul folosirii acestei platforme este să iei decizii doar pe baza... Citește mai multe

Postat în Marketing Online Analytics De: Alex Iftode

Acest site web utilizează Cookie-uri

Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de social media și pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, împărtășim informații despre utilizarea site-ului nostru cu partenerii noștri de socializare, publicitate și analiză, care îl pot combina cu alte informații pe care le-ați furnizat sau pe care le-au colectat din utilizarea serviciilor lor. Sunteți de acord cu cookie-urile noastre dacă continuați să utilizați site-ul nostru web.

Mai multe detalii