Când știi că ai nevoie de un redesign pentru magazinul online și de ce e important să-l faci!
Motivele pentru redesign-ul unui magazin online sunt multiple, de la rate de conversie foarte mici la actualizarea identității vizuale sau schimbări în cadrul business-ului.
Magazinul online poate fi considerat și o carte de vizită a afacerilor în mediul online, putând fi analizat oricând. Ținând cont de acest aspect, este important ca un magazin online să fie intuitiv și bine structurat, oferind clienților o experiență de navigare plăcută.
Dar ce e de făcut când nu se întâmplă asta, și cum știi că ai nevoie de un redesign al magazinului online?
Când se face redesign-ul magazinului online?
Magazinul online ar trebui să reflecte valorile afacerii tale și să ajute clienții să ajungă la informația dorită cât mai facil. Produsele aflate în vânzare trebuie să fie ușor de găsit și să ofere informații corecte, navigarea trebuie să se facă rapid și în nici un caz nu trebuie să ai pagini goale sau erori 404.
Acestea sunt doar câteva dintre lucrurile ușor observabile, însă, unele motive pot fi mult mai complexe:
Solicită un redesign al magazinului online dacă ai constant o rată de conversie mică
Scopul tău este să faci vânzări, iar un magazin online care nu îți poate oferi asta, este un magazin online care are nevoie de schimbări. Dacă faci o analiză a datelor și descoperi mai multe probleme care duc la nemulțumirea clienților, magazinul tău online va avea Exit și Bounce Rates foarte mari și nu va produce vânzări.
Solicită un redesign al magazinului online dacă schimbi identitata vizuală
Pentru o comunicare consistentă pe toate platformele, noul magazin online trebuie să se alinieze noii identități vizuale.
Solicită un redesign al magazinului online dacă faci schimbări la nivelul business-ului
Pentru a adresa obiectivele business-ului și nevoile clienților, orice schimbare la nivel de business trebuie expusă și în online. Astfel, dacă extinzi gama de produse sau servicii comercializate, iar acest lucru necesită o schimbare la nivel de magazin online (structură, layout sau aspect), nu ezita să o faci.
Solicită un redesign al magazinului online dacă schimbările mici și incrementale nu funcționează
Renunță la a face schimbări mici pe perioade lungi de timp, care nu oferă nici un rezultat. Alege opțiunea unui redesign prin care poți să redresezi mai multe probleme.
Ce presupune un redesign al magazinului online?
Redesign-ul unui magazinului online presupune crearea unei noi interfețe grafice, atât la nivel de structură, cât și la nivel de aspect.
Astfel, magazinul online va fi mai ușor de folosit, atât de către vizitatori, cât și de către administratorul magazinului. Navigarea va fi îmbunătățită, încărcarea produselor și schimbările viitoare se vor putea implementa mai ușor.
Cum facem noi un redesign al magazinului online?
Fiecare proiect diferă de altele, așa că pentru o propunere pertinentă de redesign, trebuie să înțelegem motivul pentru care este necesar redesign-ul, care sunt obiectivele business-ului și care sunt nevoile clienților.
Obișnuim să avem mai multe rânduri de discuții pentru a înțelege clar care sunt dorințele clientului, urmând ca fiecare client să păstreze legătura cu un Project Manager, pentru o comunicare cât mai eficientă.
După ce avem toate informațiile, pornim procesul de redesign cu o propunere grafică pentru Homepage, Pagina de categorie si Pagina de produs.Această propunere adresează nevoile proiectului, iar în urma feedback-ului, continuăm cu implementarea noii versiuni de design.
Funcționalitatea și Design-ul sunt doi factori importanți pe care ne bazăm atunci când facem redesign-ul unui magazin online.
În primul rând, trebuie să creăm un layout care să fie în concordanță cu obiectivele business-ului. Ne concentrăm pe definirea unei structuri care să acomodeze eficient conținutul și să susțină obiectivele business-ului tău. Tot aici, implementăm funcționalități avansate care îmbunătățesc experiența utilizatorilor și cresc vânzările.
În al doilea rând, creăm o interfață grafică modernă, care arată frumos și se folosește ușor. Astfel, creștem valoarea percepută a brand-ului și a produselor sau serviciilor comercializate. Interfețele grafice care arată mai frumos sunt percepute ca fiind mai ușor de folosit.
Rezultate




*rezultatele afișate fac referire la aceeași perioadă a anului 2020 și 2021, înainte și după redesign.
Exemple de redesign