Blugento și Omniconvert îți Optimizează Magazinul Online

Blugento și Omniconvert îți Optimizează Magazinul Online

08.11.2017 16:27

Suntem bucuroși să anunțăm parteneriatul cu Omniconvert, dezvoltatorii platformei de optimizare a ratei de conversie ce poartă același nume. Echipa Omniconvert a creat și perfecționat o aplicație prin care magazinele online își pot cunoaște clienții și optimiza modul cum se adresează lor.

Platforma Omniconvert îți îmbunătățește rata de conversie în următoarele moduri:

Segmentarea Vizitatorilor

Indiferent de industrie, platforma de eCommerce sau produsele vândute, orice magazin online va avea grupuri de clienți foarte diferite. Ca urmare, nu poți folosi un mesaj universal pentru toți vizitatorii tăi. Soluția modernă este de a segmenta oamenii pe baza datelor colectate, pentru a crea mesaje personalizate lor.

Acest proces de segmentare stă la baza multor campanii de marketing. Ca urmare, grija cu care vizitatorii sunt catalogați va afecta și rezultatele campaniei.

Omniconvert crează grupuri și profile de vizitatori și clienți pe baza a peste 40 de criterii. Câteva exemple de factori sunt:

  • Locația persoanei;
  • Modul prin care au acesat magazinul online;
  • Adresa IP;
  • Comportamentul pe site;
  • Produsele vizionate sau puse în coș.

O segmentare profundă îți permite să abordezi vizitatorii în mai multe moduri, cum ar fi: în funcție de interese, de orașul unde locuiesc sau de interacțiunile lor anterioare cu magazinul. Un aspect important este faptul că platforma poate face asta automat. Nu trebuie să procesezi tu datele adunate pe site.

Mesaje Personalizate Generate în Timp Real

Platforma Omniconvert poate trimite mesaje personalizate pe baza informațiilor fiecărui vizitator. Poți alege dintr-o gamă largă de modele de mesaje sau să creezi unul complet nou și să setezi în ce condiții să apară oamenilor ce accesează site-ul.

Câteva exemple de popup-uri ce pot fi implementate sunt:

  • Oferte speciale în funcție de vremea meteo la locația vizitatorului, de exemplu o reducere la umbrele atunci când plouă;
  • Reduceri sau vouchere pentru clienți fideli;
  • Transport gratuit pentru o perioadă limitată de timp;
  • Cupoane de cumpărături pentru vizitatorii care se abonează la newsletter;
  • Reduceri pentru produse accesate în trecut.

Poți crea ce tip de mesaj vrei, iar segmentele detaliate te vor ajuta să creezi oferte atractive pentru vizitatori. Situațiile în care aceste mesaje pot apărea sunt:

  • Atunci când persoana accesează magazinul online;
  • Atunci când cineva dă scroll pe pagina principală;
  • Atunci când un vizitator intenționează să iasă de pe site.

Idei Testate și Reușite

Chiar dacă cunoști detaliile importante despre vizitatori și ai posibilitatea de a le trimite un mesaj personalizat, modul de abordare și exprimarea joacă un rol crucial în conversia vizitatorului respectiv.

Cei de la Omniconvert știu că poate dura mult să găsești o soluție care funcționează pentru magazinul tău așa că ți-au pus la dispoziție The Conversion Vault, o bază de date de strategii și idei de succes folosite de experții în industria optimizării ratei de conversie.

Având acces la sfaturile profesioniștilor de vârf, îți va fi mult mai ușor să găsești o abordare care aduce rezultatele dorite.Totuși, îți sugerăm să faci și propriile teste, întrucât audiența ta este diferită de cea a oricărei alte companii. Din fericire, platforma te ajută și în acest sens.

Teste A/B

Cu Omniconvert, poți crea teste rapide și ușor de monitorizat. Poți testa diferite mesaje pentru anumite segmente de clienți sau interfața site-ului în sine. Aceste schimbări sunt monitorizate pe toate dispozitivele, dar ai și opțiunea să faci modificări doar pentru anumite dispozitive, cum ar fi telefoanele mobile.

În plus, testele nu se rezumă la compararea a două modele. Odată ce ai terminat un test și ai o variantă superioară, poți folosi rezultatele acelui model ca element de comparație în testele viitoare. Astfel, magazinul online este într-un proces continuu de îmbunătățire și optimizare.

Pe baza testelor, Omniconvert crează statistici și metrice ce te vor ajuta să determini soluția optimă. Poți monitoriza elemente precum evoluția ratei de conversie, venitul mediu pe vizitator, valoarea medie pe comandă și multe altele. Toate aceste date și statistici pot apoi fi exportate în format PDF.

Rezultatele Aduse de Omniconvert

Un mod foarte bun de arăta ce poate face Omniconvert pentru magazinul tău este de a prezenta munca pe care au făcut-o pentru Samsung:

Atunci când smartphone-ul Samsung Galaxy S6 a fost lansat, compania a căutat metode noi de a crește vânzările pentru acel model. După o serie de teste, echipa Omniconvert a introdus un pop-up cu oferta pentru telefon. Rezultatul a fost o creștere de 26% a veniturilor în doar două săptămâni. Studiul de caz complet poate fi găsit pe site-ul Omniconvert, împreună cu multe altele.

Dacă vrei să îți cunoști mai bine clienții și să descoperi moduri noi și eficiente de a le prezenta ofertele magazinului, află mai multe despre ce poate face Omniconvert pentru tine.

Ți-a plăcut acest articol?

Subscrie la newsletter-ul nostru și află când îl publicăm pe următorul.

Postat în Noutăți CRO De:

Alex Iftode