„U” Cluj intră în eCommerce, iar Blugento este partener oficial de tehnologie

„U” Cluj intră în eCommerce, iar Blugento este partener oficial de tehnologie

18.12.2018 14:07

Blugento devine partener oficial de tehnologie al FC Universitatea Cluj. În cadrul parteneriatului, vom crea noul portal „U” Cluj care va avea și un magazin online și va oferi clubului noi modalități de monetizare și interacțiune cu fanii.

Odată cu noul portal, FC Universitatea Cluj intră în zona de eCommerce

Portalul pe care-l vom dezvolta va integra operațiunile de eCommerce și va avea funcții ce țin de relația cu suporterii și cu membri cotizanți ai clubului. În magazin vor fi puse în vânzare atât produse originale FC Universitatea Cluj, echipament sportiv sau articole vestimentare cât și bilete sau abonamente pentru meciuri. Tot prin intermediului site-ului, susținătorii „U” Cluj vor putea deveni membri și își vor putea achita cotizațiile anuale online, cu cardul.

„Dorim să susținem sportul și valorile autohtone, așadar ne alăturăm brandului clujean ca partener de tehnologie. Prezența online a unui club sportiv este importantă, iar un brand precum „U” Cluj, cu tradiție și performanță, are nevoie de o prezență pe măsură. Vom realiza un website care să aducă mai aproape echipa de suporterii ei, să ofere o nouă experiență online în interacțiunea cu FC Universitatea Cluj și mijloace suplimentare de monetizare pentru club”, spune Sandu Băbășan, CEO Blugento.

Sandu Babasan - CEO Blugento

Veniturile din merchandising vor crește prin integrarea e-shop-ului în website

„Într-o piaţă extrem de concurenţială, cum este cea sportivă, noul website va permite o comunicare mai eficientă cu suporterii noştri, care vor avea acces la informaţie de calitate, pe care o vor găsi mai uşor. Căutăm să creştem gradul de engagement, dar şi fidelitatea faţă de brand, ambele fiind argumente puternice în relaţia cu sponsorii şi partenerii noştri. De asemenea, acest proiect marchează intrarea FC Universitatea Cluj în zona de e-Commerce, o piaţă în continuă expansiune care depășește în 2018, în România, pragul de 3.5 miliarde de euro. Ne aşteptăm la o creştere graduală, dar constantă, a veniturilor din merchandising prin integrarea e-shop-ului în website”, a declarat Mihai Moga, Brand Manager FC Universitatea Cluj.

În centrul proiectului FC Universitatea Cluj se află comunitatea şi suporterii, iar portalul va reflecta acest fapt. Acesta va fi finalizat în prima parte a noului an și va oferi, în continuare, noutăți și articole despre parcursul și rezultatele clubului.

Postat în Comunicat de presă Noutăți De:
Bluegento Admin