6 sfaturi esențiale care o să te ajute la crearea unor pagini de produs orientate către client #ecommercefarafiltru

6 sfaturi esențiale care o să te ajute la crearea unor pagini de produs orientate către client #ecommercefarafiltru

16.01.2017 14:51

Paginile de produs au rolul de a converti vizitatorii magazinului tău online în clienți. În cazul în care statisticile tale arată că ai multe vizite pe aceste pagini, dar puține conversii, înseamnă că trebuie să îmbunătățești experiența astfel încât să fie orientată către client.

În acest articol vom prezenta 6 sfaturi de care să ții cont pentru a crea pagini de produs care o să-ți aducă rezultate.

1. Butoane de call to action bine plasate

Butonul de call to action are un singur scop și anume să determine potențialii cumpărători să adauge produsul/produsele în coș și să ajungă pe pagina de finalizare a comenzii. De asemenea, butonul ar trebui să fie vizibil din momentul în care clientul a ajuns pe pagină.

Pentru a atrage atenția vizitatorilor, butonul trebuie să fie colorat astfel încât să se distingă față de restul elementelor și să fie plasat sub prețul produsului.

2. Informații legate de stocul produselor

Se poate întâmpla ca anumiți vizitatori să intre pe magazinul tău online în mod regulat, chiar dacă nu cumpără nimic. Poate chiar se uită la același produs de fiecare dată.

Ce poți să faci ca să îi determini să ia o decizie? Adaugi informații legate de stocul produselor. Vei observa că atunci când stocul pentru un anumit produs va scădea, vânzările vor crește.

Faptul că un vizitator știe că produsul pe care și-l dorește nu va mai fi disponibil în curând îl va determina să facă achiziția.

3. Detalii despre livrare   

Costurile mari de livrare reprezintă motivul principal pentru care oamenii abandoneză coșul de cumpărături. Pentru a evita acest aspect este esențial să punctezi pe scurt detalii despre livrare în descrierea produsului.

4. Descrieri excelente ale produselor

Descrierile pentru produse nu trebuie să fie foarte lungi, dar este necesar ca acestea să surprindă extrem de bine tot ceea ce ar vrea un potențial client să știe despre ele.

Include următoarele informații pentru fiecare pagină de produs:

  • Numele produsului;

  • Scurtă descriere care să includă și beneficiile pentru client;

  • Preț;

  • Mărimi/culori/selecție (în funcție de ce tip de produse vinzi).

5. Folosește imagini de înaltă calitate    

Un incovenient al cumpărăturilor online este că posibilii clienți nu pot atinge sau încerca produsul pe care ar vrea să îl cumpere. Astfel că trebuie să faci tot posibilul să reduci dubiile viitorilor clienți prin imagini de calitate.

Este de preferat ca prin aceste imagini să surprinzi cât mai multe detalii legat de produs și din cât mai multe unghiuri (de exemplu, cum arată o rochie atunci când este purtată de cineva), detalii care de multe ori nu reies foarte clar doar din descriere.

6. Design simplu   

De multe ori, magazinele online vor să includă cât mai multe informații pe paginile de produs, ceea ce poate duce la haos, iar clientul nu va mai înțelege care sunt informațiile importante pentru el.

Un posibil cumpărător trebuie să găsească cu ușurință informațiile de care are nevoie și să nu fie copleșit de prea multe informații pe pagină.

Modul în care sunt create paginile de produs ale magazinului tău online pot crește sau, dimpotrivă, pot scădea vânzările. Testează pe rând câte o idee din cele prezentate și vezi care îți va aduce cele mai bune rezultate.

Ți-a plăcut acest articol?

Subscrie la newsletter-ul nostru și află când îl publicăm pe următorul.

Vrei propriul tău magazin online?

Blugento: Platform for Growth — simplu, ușor, complet. Soluția ideală, construită pe fundația solidă Magento, care oferă toate funcțiile necesare unui magazin online într-un pachet robust și ușor de utilizat. Fără contracte de lungă durată, și fără date captive.

Ce este Blugento? Vezi planuri și prețuri
Postat în eCommerce Best Practice CRO De:

Blugento