Pagina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
Setare Direcție Descendentă

Indiferent de domeniul de activitate, orice companie are nevoie de un site modern și bine optimizat. Pentru a face o impresie bună asupra vizitatorilor, îți trebuie un site plăcut și unic, dar totodată rapid și performant. În plus, site-ul trebuie să fie flexibil, atât ca design, cât și ca funționalitate. Misiunea noastră este să vă oferim un website de care să fiți mândri, iar soluția este acum aici!

Read More
Posted in Noutăți By: Alex Iftode

Suntem fericiți să anunțăm participarea Blugento la Meet Magento, cel mai important eveniment al comunității Magento, în calitate de partener platinum. Evenimentul va avea loc la Cluj-Napoca, în data de 16 și 17 octombrie.

Ce este Meet Magento?

Meet Magento este o serie de conferințe de eCommerce care au loc anual în întreaga lume, și oferă acces către comunitățile regionale din spatele industriei eCommerce.

Încă de la primul eveniment de acest gen, organizat în 2009, Meet Magento a devenit locul unde participanții au oportunitatea să interacționeze cu comercianți, lideri de opinie și dezvoltatori Magento din cadrul agențiilor specializate.

Evenimentul, găzduit în peste 20 de țări în fiecare an, aduce pe scena de la Cluj speakeri naționali și internaționali care vor prezenta cele mai noi informații despre Magento, online business și strategii de marketing. Poți vizualiza lista completă a speakerilor aici. Astfel, Meet Magento devine cel mai important eveniment pentru comercianții regionali, developerii și furnizorii de soluții eCommerce.

De ce să participi?

Meet Magento este evenimentul care te plasează în mijlocul ultimelor trenduri și te introduce unei comunități de dezvoltatori Magento. Fie că te pregătești de lansarea unei platforme de eCommerce, sau că ai pus deja bazele companiei, evenimentul poate furniza răspunsuri la cele mai importante întrebări din industrie.

Pentru majoritatea business-urilor din eCommerce, Meet Magento reprezintă oportunitatea de a interacționa cu experți din domeniul comerțului online. Vei obține noi contacte și vei discuta trendurile viitorului cu liderii industriei.

Ia-ți bilet la Meet Magento RO 2017 și te așteptăm la cel mai tare eveniment al eCommerce-ului!

Ți-a plăcut acest articol?

Subscrie la newsletter-ul nostru și află când îl publicăm pe următorul.

Posted in Noutăți By: Alex Iftode

Black Friday este un eveniment apărut în Statele Unite care a căpătat popularitate internațională. Deși Vinerea Neagră a fost inițial considerată începutul sezonului cumpărăturilor de sărbători, în ziua de azi este probabil cea mai încărcată perioadă a anului pentru comercianți. În 2016, românii au făcut cumpărături în valoare de aproximativ 130 milioane de euro doar de Black Friday, iar această sumă crește cu 25-30% de la an la an.

Read More
Posted in eCommerce Marketing Online Best Practice By: Alex Iftode

Internet & Mobile World, unul dintre cele mai importante evenimente High Tech din Estul Europei a reprezentat oportunitatea perfectă de a face cunoștință cu un număr mare de antreprenori și vizionari din domeniu. }mpreună cu ei, echipa Blugento a discutat despre provocările comerțului online românesc și cum acestea pot fi depășite prin soluții inovatoare.

Read More
Posted in Noutăți By: Alex Iftode

Multe companii văd SEO și PPC ca fiind strategii de marketing opuse și, ca urmare, se concentrează ori pe un aspect, ori pe celălalt. Magazinele online, în schimb, nu își permit să facă această greșeală. Deși SEO și PPC sunt foarte diferite, ambele modele sunt cruciale pentru creșterea unei companii de eCommerce.

Pentru a găsi un echilibru între aceste două elemente de marketing, trebuie să înțelegi, în primul rând, care sunt avantajele și dezavantajele fiecărei strategii.

PPC- Soluția pe Termen Scurt

PPC este o formă de anunț plătit. Suma pe care o plătești pentru fiecare potențial client adus prin anunțuri este determinat de un număr mare de factori cum ar fi cuvântul cheie, aria geografică, competiția, traficul și așa mai departe. Cele mai populare rețele care suportă campanii de PPC sunt motoarele de căutare (ex: Google, Bing) și platformele de socializare (ex: Facebook).

Avantaje

Rezultatele sunt previzibile. Aplicațiile de PPC au o abundență de date pe baza cărora stabilesc prețul. Datorită acelor informații, și tu îți poți forma o idee foarte bună a rezultatelor pe care le vei obține prin campania ta. Știi cât trafic vei obține și dacă cunoști rata de conversie a ofertelor, poți calcula aproximativ câte comenzi vor fi plasate. Astfel, poți afla ușor randamentul investiției, chiar înainte să înceapă campania.

Tu stabilești bugetul. Multe campanii de marketing pot implica costuri necunoscute sau chiar ascunse. Anunțurile plătite, în schimb, nu au acest risc. Tu investești suma dorită, iar anunțurile tale vor fi vizibile până când acea sumă este epuizată. Un cost fix este foarte folositor atunci când se stabilesc bugetele pentru diferitele departamente ale magazinului online și campaniile de marketing ce vor urma.

Campaniile PPC sunt agile. Există multe strategii de marketing eficiente, dar inflexibile, care nu pot fi modificate pe parcurs. Anunțurile plătite, în schimb, pot fi modificate oricând. În mai puțin de o oră, poți schimba grupul țintă sau oferta afișată. Ca urmare, poți atenua pierderile sau maximaliza profiturile foarte ușor. De aceea datele despre clienți și vizitatori sunt foarte valoroase în timpul unei campanii de PPC.

Anunțuri cu imagini. În industria eCommerce, imaginile produselor sunt cruciale. De multe ori, imaginea unui produs e prima și posibil ultima impresie pe care o face unui vizitator. Aplicațiile de PPC îți permit să atașezi și imagini anunțurilor tale. Deci, dacă vrei să promovezi un articol, poți afișa poza acestuia direct în motoarele de căutare și platformele de socializare. Un anunț cu o imagine de calitate va atrage mult mai mulți clienți decât unul fără nici o imagine.

Dezavantaje

Rezultatele pot fi costisitoare. Deși poți investi ce sumă dorești în PPC, nu înseamnă că rezultatele vor fi fixe. În funcție de domeniul de activitate și cuvintele cheie care îți aduc trafic, este posibil să fi nevoit să investești o sumă mare pentru a obține traficul dorit. Ba mai mult, dacă nu ai plănuit bine campania, vei aduce trafic, dar nu vei genera comenzi. Indiferent de buget, trebuie să fi foarte sigur că îți alegi bine publicul țintă și cuvintele cheie.

PPC are efecte temporare. Anunțurile plătite au multe avantaje, dar, din nefericire, acestea sunt sub cronometru. De îndată ce campania se termină și anunțurile nu mai rulează, traficul suplimentar se oprește. În plus, cu timpul vor apărea competitori noi, iar consumatorii vor adopta cuvine cheie noi, rezultând în costuri mai mari pe campanie.

Potențialul de creștere este limitat. Traficul adus de PPC poate fi cruciat pentru un start-up. Dacă brandul magazinului este necunoscut, anunțurile plătite sunt un mod bun de a aduce cumpărători. Din nefericire, campaniile de PPC nu sunt un mod bun de a-ți îmbogăți brandul sau de a-l face mai cunoscut. Ca urmare, odată ce magazinul online a mai crescut, anunțurile plătite nu vor mai aduce genul de rezultate necesare pentru a continua acea creștere. De aceea, ai nevoie de un plan suplimentar, o unealtă care să prindă tracțiune în timp.

SEO- Soluția pe Termen Lung

SEO (search engine optimization) este procesul prin care îți modifici magazinul online pentru a deveni mai vizibil în motoare de căutare. Fiind mai ușor de găsit în Google, site-ul va atrage mai mult trafic organic. Ca și PPC, campaniile de SEO vin cu aspecte pozitive și negative:

Avantaje

Randamentul investiției este excelent. Mulți agenți de marketing susțin că SEO are cel mai bun randament dintre toate tipurile de marketing digital. SEO are o reputație atât de bună pentru că nu investești direct în conversia potențialilor clienți. În schimb, investești în optimizare, iar odată ce site-ul tău obține un rang bun pe cuvintele cheie importante, clienții vor veni fără vreun fel de cost asociat.

Optimizarea experienței vizitatorilor. În trecut, algoritmii ce determinau scorul SEO al unui site erau relativ simpli: numărul de apariții a cuvântului cheie și numărul de linkuri externe erau factorii decisivi. În ziua de astăzi, totuși, acei algoritmi sunt mult mai complecși. Pentru a avea un scor bun, trebuie să creezi rezultate relevante pentru vizitatori, să le oferi o experiență plăcută. De foarte multe ori, campaniile de SEO presupun îmbunătățiri aduse site-ului, cum ar fi micșorarea timpului de încărcare sau optimizarea navigabilității. Aceste actualizări îți măresc atât vizibilitatea, cât și rata de conversie. Deci, optimizarea pentru motoare de căutare presupune și îmbunătățirea experienței vizitatorilor.

Îți promovezi brandul. Primele câteva rezultate în Google primesc majoritatea traficului. Altfel spus, acele site-uri ce ocupă primele locuri se bucură de încrederea oamenilor, chiar dacă acei oameni nu cunosc brand-urile. Dacă magazinul tău ajunge printre primele rezultate, va fi văzut ca o sursă de încredere. În timp, publicul tău țintă îți va cunoaște brandul, chiar dacă nu intră pe site în timpul fiecărei căutări. În plus, campaniile de SEO implică de multe ori îmbogățirea site-ului cu conținut valoros, ceea ce ajută atât vizibilitatea magazinului online cât și puterea brandului.

Efectele rezistă în timp. În afara penalizărilor de la motoare de căutare, nu există metode rapide de a schimba un scor SEO. Toate modificările se întâmplă în timp. Cu alte cuvinte, odată ce magazinul obține un rang bun, nu trebuie să îți faci griji că va fi depășit subit, mai ales dacă continui să lucrezi la optimizarea site-ului. Cât timp nu încalci regulile de folosire a motoarelor de căutare și urmezi bune practici de SEO, magazinul tău online o să se bucure de tot mai mult trafic organic.

Dezavantaje

Rezultatele nu sunt imediate. Durata avansării în rang este un avantaj pentru cei care deja au un scor bun, dar este un dezavantaj pentru companiile care abia au început procesul de optimizare. Dacă nu ai investit în SEO până acum, pregătește o campanie cât mai repede, deoarece va fi nevoie de timp pentru a obține rezultate. Un plan bine pus la punct și un buget deja stabilit sunt esențiale pentru a-ți atinge ținta.

Optimizarea SEO necesită expertiză. În esență, campaniile de PPC nu necesită un plan prea complex sau experiență în domeniu. Cum am menționat mai sus, rezultatele sunt pe măsura investiției. SEO, în schimb, este un proces mai complicat și necesită multe cunoștințe. În general, magazinele online angajează profesioniști sau lucrează cu agenții specializate. Te încurajăm să înveți cât mai multe despre proces, dar totuși recomandăm să lucrezi cu o echipă de profesioniști.

Algoritmii se pot schimba neașteptat. În general, companiile precum Google nu dau foarte multe detalii despre schimbările aduse algoritmilor lor. Altfel spus, există posibilitatea ca factorii ce determină scorul SEO al magazinului să se schimbe, iar site-ul să piardă din vizibilitate. Aceste cazuri nu sunt dese, dar atunci când se întâmplă, va trebui să afli repede care a fost schimbarea pentru a reoptimiza magazinul, dacă e cazul. De aceea, experiența în SEO este atât de valoroasă.

Cum să Folosești PPC și SEO împreună

Acum că ști mai bine punctele forte și slabe ale ambelor tipuri de marketing, vei putea crea o strategie care să profite de amândouă. Concluzia este ușor de văzut: PPC este rapid, dar ineficient pe termen scurt, iar SEO aduce rezultate excelente, dar doar în timp.

În plus, cele două strategii aduc beneficii unice atunci când sunt folosite împreună:

  • Poți testa conținut prin anunțuri plătite pentru a determina dacă merită să fie adăugat pe website, afectând scorul SEO pe termen lung.
  • Poți atrage vizitatori pe site în mod organic, iar apoi să rămâi în contact cu ei prin strategii de remarketing bazate pe PPC. Dacă nu ești familiar cu acest tip de campanie, îți recomandăm articolul nostru despre avantajele strategiilor de remarketing.
  • Ca și conținutul, poți testa eficiența cuvintelor cheie prin anunțuri plătite înainte de a începe procesul lung de a optimiza magazinul pentru ele.

Dacă abia lansezi magazinul și nu ai un rang în Google pe care te poți baza să îți aducă trafic, folosește anunțuri plătite. Totuși, în această perioadă investește pe cât posibil și în SEO. Astfel, după ce compania se stabilizează, va continua să crească prin trafic organic. Campaniile PPC vor continua să aducă rezultate foarte bune pentru a prezenta oferte speciale sau produse noi.

Atunci când platforma Blugento a fost dezvoltată, am pornit de la ideea că un client trebuie să aibă magazinul optimizat de la momentul lansări pentru a putea crește cât mai repede. Lecția pe care sperăm să o reții este că SEO și PPC ar trebui folosite concomitent: PPC pentru venituri rapide și SEO pentru creștere stabilă pe termen lung.

Articole similare

Ți-a plăcut acest articol?

Subscrie la newsletter-ul nostru și află când îl publicăm pe următorul.

Posted in Marketing Online PPC SEO By: Alex Iftode

Pentru a putea crea campanii de marketing reușite, trebuie să aduni în permanență date. Unele dintre cele mai importante informații pe care le poți obține sunt rezultatele campaniilor trecute. Pe baza lor, poți învăța care strategii fucționează și care nu.

Google Analytics este ușor de folosit și complet gratuit pentru site-uri ce generează sub zece milioane de hit-uri pe lună.

Read More
Posted in Marketing Online Analytics By: Alex Iftode

La începutul lunii septembrie, am avut plăcerea de a ține un interviu video cu Iulian Ghișoiu, fondatorul TargetWeb și veteran al optimizării SEO cu peste 12 ani de experiență. Iulian ne-a oferit multe informații prețioase din domeniul SEO pe care le vom sintetiza în acest articol. Dacă încă nu ai avut ocazia, poți viziona interviul aici:

Aspecte SEO Cruciale în Timpul Construcției unui Magazin Online

Alege un Domeniu Scurt și Memorabil

În trecut, multe companii își alegeau un nume de domeniu cât mai asemănător cuvintelor cheie ale afacerii, după cum a punctat Iulian. Această practică îngreunează procesul de branding, ceea ce poate limita compania în viitor. Numele de domeniu este un element foarte important și trebuie ales în funcție de factorii potriviți.

Un domeniu ideal este scurt, nu conține caractere neobișnuite cum ar fi liniile sau minusurile și reprezintă bine compania. În ziua de azi, motoarele de căutare nu mai pun mare accent pe cuvinte cheie și este mult mai important să ai un nume memorabil pentru vizitatori.

Alege Cuvintele Cheie

Trebuie să acorzi multă atenție structurii magazinului. Produsele bine organizate vor fi mai vizibile, deci este recomandat să folosești categoriile și subcategoriile cu acuratețe cât mai mare. Pentru a găsi o structură optimă, ar trebui să identifici cuvintele cheie folosite de oameni în căutări. Iulian recomandă o unealtă puternică și gratuită: Google Keyword Planner, care îți poate arăta traficul mediu pe acele cuvinte și alți termeni asemănători.

Creează un Plan pe Termen Lung

Un alt sfat excelent de la Iulian, cu care suntem sută la sută de acord, este ca antreprenorii să își pregătească un plan de afaceri pe cel puțin 12 luni. Magazinele online intră în profitabilitate, în medie, după aproximativ 18 luni și este crucial ca, în acel timp, să ai ținte și bugete stabilite. Procesul de optimizare aduce multe beneficii, dar necesită timp și fonduri. Dacă abandonezi proiectul pe parcurs, nu te vei bucura de avantajele aduse. De aceea este esențial să ai un plan realistic pe care să îl poți urma până la capăt.

Importanța SEO a Magazinelor Mobile-friendly

Optimizarea pentru dispozitive mobile este obligatorie în ziua de azi. Deja mulți clienți TargetWeb generează peste două treimi din traficul lor total de pe dispozitive mobile, deci ar fi o pierdere imensă de potențiali clienți să nu ai un site mobile-friendly.

În plus, Google ține cont dacă un site este optimizat sau nu și răsplătește pe cele mobile-friendly cu un scor SEO mai bun. Ca urmare, magazinele online ce au versiune de mobil vor fi mai vizibile decât cele care nu au, indiferent de dispozitivul pe care este efectuată căutarea.

Un studiu realizat de Google susține că 53% din vizitatorii pe mobil abandonează un site dacă acestuia îi ia mai mult de 3 secunde pentru a se încărca. Acest studiu a fost publicat în septembrie 2016, iar standardele sunt chiar mai mari în prezent. Ca urmare, viteza de încărcare a paginii este extrem de importantă pentru clienți, deci și companiile trebuie să îi acorde o prioritate ridicată.

Optimizarea SEO după Realizarea Magazinului Online

URL-uri Scurte și Clare

Cu cât un URL este mai lung, cu atât este mai greu pentru motoarele de căutare să îl indexeze corect și cu atât cresc șansele ca anumite pagini ale site-ului să intre în concurență între ele pe aceleași cuvinte cheie, scăzând vizibilitatea fiecăreia.

Această problemă trebuie abordată cât mai repede pentru a nu diminua traficul în primele luni de activitate. Un exemplu de URL scurt și eficient ar fi: www.numesite/nume-categorie sau www.numesite/nume-produs.

Navigabilitatea Magazinului

Motoarele de căutare acordă scoruri mari site-urilor pe care le consideră valoroase pentru persoana care inițiază căutarea. Ca urmare, magazinul trebuie să fie pe placul vizitatorilor pentru a fi pe placul motoarelor de căutare. Navigabilitatea unui site însemnă ușurința cu care poate un vizitator să îl parcurgă. Soluțiile cele mai des întâlnite sunt:

  • Breadcrumbs. Acest sistem arată locația unui vizitator pe site lăsând un semn pentru fiecare subcategorie în care intră. De exemplu: Produse>Produse Locale>Catalog 2017.
  • Navigabilitatea prin meniuri. Acest meniu este vizibil pe orice pagină a site-ului, iar vizitatorul îl poate folosi pentru a ajunge pe pagina dorită într-un timp scurt.
  • Navigabilitatea prin categorii și subcategorii. Cu ajutorul unui sistem bine structurat de categorii și subcategorii, vizitatorul poate găsi cu ușurință produsul căutat.
  • Viteza de Încărcare

    Deja am menționat așteptările vizitatorilor de la magazine online. Un site care se încarcă încet va fi ignorat atât de motoare de căutare, cât și de oamenii care le folosesc. Pentru a te asigura că nu pierzi trafic, încearcă să aduci viteza de încărcare a site-ului sub 2 secunde. Pentru început, ai putea verifica mărimea imaginilor produselor. Imagini mari (>200 KB) pot încetini mult un magazin online.

    Certificat SSL

    Un aspect important atât pentru SEO, cât și pentru încrederea clienților este certificatul SSL. Acest certificat este o dovadă că magazinul criptează informațiile personale ale clienților pentru a crește securitatea. Siguranța digitală este un subiect important, iar motoarele de căutare prioritizează în căutări magazinele cu securitate puternică.

    Pericolul Conținutului Duplicat

    O problemă ce poate afecta negativ scorul SEO al unui site este conținutul identic. Magazinele online se confruntă cu un risc mai mare de a fi acuzate de conținut duplicat decât alte tipuri de site-uri.

    Riscul se datorează faptului că un produs poate face parte din două categorii în același timp, astfel căpătând două URL-uri către pagini identice din punct de vedere a conținutului. Algoritmii motoarelor de căutare ar putea considera acele pagini ca fiind copii malițioase și să penalizeze magazinul. Pentru a evita astfel de confuzii, instalează un tag canonic sau o relație Prev/Next. Aceste soluții sunt ușor de pus în practică și te feresc de penalizări nejustificate.

    Dacă descoperi că un alt site copiază conținutul magazinului (articole de blog, imagini etc.), poți depune o plângere la Google. Nu vei fi anunțat de rezultatul plângerii, dar te asiguri că algoritmii automați vor ști că site-ul tău este sursa originală.

    Descrierile Categoriilor

    Un ultim sfat din partea lui Iulian pentru antreprenori este să creeze conținut bogat pe paginile categoriilor. Aceste descrieri ajută oamenii să înțeleagă mai repede ce produse se regăsesc în categorie și ce scop au ele. Practica îmbunătățește scorul SEO al paginilor și simplifică procesul pentru vizitatori. Această strategie este întâlnită des la companii străine și a început să fie folosită și în România.

    Cum să Eviți Penalizările de la Motoare de Căutare

    În principiu, există o singură regulă pe care trebuie să o urmezi pentru a fi sigur că magazinul tău nu va fi penalizat: pune vizitatorul pe primul loc. Misiunea motoarelor de căutare este să prezinte rezultate cât mai relevante oamenilor. Ca urmare, dacă ținta ta este să creezi conținut relevant pentru vizitatori, atunci vei avea un scor bun. Există trei elemente Google la care trebuie să te gândești:

    Google Penguin verifică și penalizează activitatea off-page abuzivă. Cel mai comun exemplu de astfel de activități este cumpărarea de linkuri. Se știe de mult timp că linkurile externe cresc scorul SEO al site-urilor. Raționamentul este că dacă o pagină este destul de valoroasă cât să fie distribuită de utilizatori, atunci ar trebui să fie vizibilă și în motorul de căutare. Asta a dus la apariția practicii de cumpărare de linkuri pentru a mări scorul într-un mod artificial. Această strategie este împotriva regulilor Google, iar cei care o practică sunt penalizați.

    Google Panda monitorizează site-ul în sine. Acest algoritm se axează pe conținut și calitatea acestuia. El ”răsplătește” site-urile cu conținut unic bogat și penalizează cazurile de conținut duplicat. Folosește URL-uri canonice pentru a evita o penalizare nemeritată.

    Google MobileGheddon, în ciuda numelui sumbru, a fost un update de algoritm cu scopul de a mări rangul site-urilor mobile-friendly. Dacă magazinul nu este optimizat pentru dispozitive mobile, nu va fi penalizat, dar va rămâne în urma competiției.

    Avantajele SEO ale Platformei Blugento

    Am vrut să aflăm părerea lui Iulian despre eficiența din punct de vedere SEO a platformei Blugento. El a evidențiat următoarele aspecte:

    • Viteza de încărcare a paginii. Site-urile Blugento se încarcă mai repede decât alte platforme de tip SaaS testate de TargetWeb.
    • Navigabilitatea. Deja am evidențiat importanța navigabilității pentru SEO și utilizatori, iar platforma Blugento a fost gândită pentru a fi ușor de folosit.
    • Bazele Magento. Este foarte posibil ca Google să țină cont de platformele folosite de site-uri, ba chiar și de versiunea platformei respective, iar site-urile bazate pe Magento au, în general, un scor SEO foarte bun. În plus, Blugento se ocupă de update-urile magazinelor clienților.
    • Ușurința cu care se pot plasa comenzi. Procesul de check-out a platformei Blugento este liniar și scurt, scăzând astfel rata de abandon a coșului de cumpărături.
    • Viteza de optimizare SEO. Pentru un antreprenor care tocmai își deschide magazinul online, această viteză este crucială. Cu cât site-ul este optimizat mai repede, cu atât vor apărea mai repede beneficiile.

    În încheiere, Iulian a avut de împărtășit un sfat extraordinar de important pentru toți antreprenorii care au un magazin online sau vor să își deschidă: optimizarea SEO nu se rezumă la algoritmi, ci la experiența vizitatorilor. Webmasterii trebuie să se concentreze pe optimizarea magazinului pentru oameni, nu pe moduri de a manipula motoarele de căutare. În fond, și companiile de eCommerce și motoarele de căutare au același misiune: să îți facă utilizatorii fericiți.

    Este mai important și mai benefic să crești valoarea brandului magazinului decât să cauți metode neortodoxe de a-ți îmbunătăți rangul Google. Un brand puternic generează discuții și trafic, care duc la excelență în SEO și vânzări.

    Îi mulțumim lui Iulian pentru timpul acordat și sfaturile oferite și îți mulțumim ție pentru interes. Dacă vrei să înveți mai mult despre optimizarea SEO pentru magazine online, îți recomandăm să citești articolul nostru despre alegerea platformei de eCommerce în funcție de SEO.

    Ți-a plăcut acest articol?

    Subscrie la newsletter-ul nostru și află când îl publicăm pe următorul.

Posted in Noutăți SEO By: Alex Iftode

O campanie de anunțuri plătite este ca un motor. Fiecare componentă trebuie să funcționeze corect atât individual, cât și ca parte a sistemului. Dacă totul merge bine, campania are succes iar magazinul obține trafic și clienți noi.

O componentă care de multe ori nu primește destulă atenție este landing page-ul. Scopul acestui articol este să te informeze despre rolul paginii și să te învețe cum să o folosești.

Read More
Posted in Marketing Online Inbound Marketing PPC CRO By: Alex Iftode

În timp ce un magazin fizic poate fi găsit întâmplător de potențiali clienți, site-urile de eCommerce nu au acest avantaj. De aceea, companiile care operează în mediul virtual au nevoie de campanii solide de inbound marketing. Pentru a ajunge la publicul tău țintă, trebuie să pui bazele unei strategii de marketing reușite.

Read More
6 din 10 români intenționează să facă achiziții online direct de pe telefonul mobil, în următoarele 6 luni, potrivit studiului „Online shopping de pe telefonul mobil”, realizat în perioada 1 – 30 iunie 2017 pe un eșantion de 2.875 de respondenți, din mediul urban de către iVox.ro, platformă online de sondare a opiniei publice, la solicitarea Blugento. Rezultatele studiului relevă importanța tot mai mare a dispozitivelor mobile în procesul de achiziție online, în condițiile...Read More
Posted in eCommerce Noutăți Inspirație By: Blugento
Diferența este clară: inbound marketing atrage consumatorii contemporani mult mai eficient, mai ales în cazul companiilor de eCommerce. Cel mai probabil ai mai auzit până acum că ar trebui să te concentrezi pe inbound, dar este important să știi și de ce. Sperăm că acest articol te-a ajutat să înțelegi de ce viitorul marketingului se va baza pe o relație naturală cu clienții, nu pe reclame generale, fără un target bine definit.Read More
Posted in Marketing Online Inbound Marketing By: Alex Iftode
Orice magazin online are nevoie de clienți. Răspunsul multor companii la această nevoie este să își crească traficul către site. Deși traficul este valoros, nu este singurul lucru care determină numărul de vânzări. În acest articol ne vom concentra pe optimizarea ratei de conversie (CRO). Optimizarea ratei de conversie presupune, în esență, un singur lucru: a convinge mai mulți vizitatori să devină clienți. Cel mai simplu mod de a face asta este să cauți ce îi împiedică din a comanda. Odată ce o problema este identificată, poți începe să cauți soluții. CRO nu este o știință exactă, deci va trebui să testezi câteva variante de ”soluție” și să alegi câștigătoarea în baza rezultatelor.Read More
Posted in Marketing Online CRO By: Alex Iftode
Contul Meu