Pentru a ușura viața oricărui antreprenor care vrea să intre pe piața de eCommerce, am creat Blugento Express, un produs al cărui scop este să transforme deschiderea magazinului online într-un proces cât mai rapid și cât mai simplu, fără bătăi de cap, pentru ca tu să începi să faci vânzări cât mai repede cu putință.

În ziua de azi, este extrem de ușor să îți deschizi un magazin online chiar dacă ...

Citește Mai Mult
Postat în Blugento Academy eCommerce Marketing Online Noutăți De: Bluegento Admin

Coca-Cola, Ford, Jaguar, Hermès, Christian Louboutin, BVLGARI, Nike, Olympus, Land Rover, Nespresso, Honeywell, Nestlé. Sunt șanse foarte mari să recunoști (aproximativ) toate brandurile pe care le-am menționat, însă probabil te întrebi de ce am început acest articol enumerând aceste companii extrem de populare la nivel global.

Citește Mai Mult
Postat în Blugento Academy eCommerce Business De: Bluegento Admin

● Magazinele online românești pot vinde astfel produse pe Amazon, eBay sau Walmart 
● „Blugento Global” le oferă comercianților posibilitatea de conectare cu peste 2.000 de canale și soluții pentru comerț electronic pe tot globul
● DHL Express oferă acoperire globală pentru expedierea comenzilor

În colaborare cu DHL Express, am lansat „Blugento Global”, un serviciu dedicat magazinelor online care vor să își extindă activitatea peste granițe.

Noul serviciu facilitează extinderea afacerilor românești în afara țării prin soluția tehnică oferită de Blugento, integrarea cu sute de canale de promovare a produselor din toată lumea, conectarea cu modalități de livrare și plată din peste 200 de țări, facilitarea localizării prin traduceri automatizate și consultanță personalizată pentru business-urile care au în plan să se lanseze la nivel internațional.

Prin colaborarea cu DHL Express, serviciul Blugento Global oferă clienților posibilitatea de a expedia rapid, la costuri avantajoase, în 220 de țări și teritorii din întreaga lume, magazinele online din România având practic acces la o piață globală de desfacere.

Pentru comercianții din România care doresc să vândă și pe alte piețe, platforma Blugento se va integra cu marketplace-uri, comparatoare de prețuri și canale de vânzare din toată lumea și va automatiza procesul de listare al catalogului de produse. Astfel un magazin din România, construit pe Blugento, va putea să vândă, din aceeași interfață, pe canale populare precum Amazon sau eBay.

„Cu serviciul «Blugento Global» business-urile își pot automatiza procesul de internaționalizare, astfel încât să permită realizarea de vânzări în afara țării mult mai rapid, ușor și eficient din punct de vedere al costurilor”, spune Sandu Băbășan, CEO Blugento, subliniind că noul serviciu reduce costurile operaționale pentru listarea catalogului de produse, gestionarea inventarului global și managementul comenzilor.

„DHL Express sprijină extinderea magazinelor online în afara granițelor țării şi ne bucurăm că o data cu platforma «Blugento Global» vom face cunoscute serviciile DHL dedicate afacerilor din ecommerce, oferind clienților Blugento cele mai bune soluții de curierat express internațional”, a declarat Daniel Kearvell, Director General DHL Express Romania.

„Blugento Global” le oferă comercianților posibilitatea de conectare cu peste 2.000 de canale și soluții pentru comerț electronic pe tot globul. Integrarea cu fiecare canal diferă în funcție de țară și de cerințele locale, iar alegerea acestora rămâne la latitudinea fiecărui comerciant, în funcție de nișa de produse pe care o comercializează.

Cele mai populare canale cu care se poate integra „Blugento Global”

  • Marketplace-uri: Amazon, eBay, Walmart, Real, Rakuten, Sears, Priceminister, Cdiscount, Fruugo, Lazada, ManoMano, Bol, eMag, OLX etc.
  • Site-uri de comparare a prețurilor: Google Shopping, Idealo, Fashionclick, Kelkoo, PriceSpy, Ciao, LeGuide, PriceRunner, Twenga, Shopzilla etc.
  • Platforme de afiliere: CJ Affiliate, Adcell, Affilinet, Awin, Shareasale, Daysicon, Shopuite, Tradedoubler, Admitad, Belboon etc.
  • Canale de publicitate: Facebook, Google AdWords, Bing, Adrll, Doubleclick, Criteo, Webgains, Paperjam etc.
  • Soluții de plată: Amazon Pay, PayPal, Stripe, Braintree, Klarna etc.
  • Servicii de transport: DHL, Fedex, UPS etc.
  • Soluții de logistică și fullfillment: Shipstation, Amazon FBA, Shipwire etc.


Cu „Blugento Global”, comercianții pot alege să aibă același magazin în mai multe limbi, permițând plăți în mai multe valute și pot lista un număr nelimitat de produse. Dintr-o singură interfață, aceștia pot administra activitatea pentru fiecare țară în care activează și pot integra diferite soluții de plată, curierat sau marketing.

Blugento devine astfel un One-Stop-Shop, punând la dispoziția clienților toate instrumentele necesare pentru a vinde online, indiferent de țara sau de nișa de produse pe care aleg să le comercializeze.

Serviciul poate fi achiziționat accesând blugento.ro/global.

Postat în Comunicat de presă De: Bluegento Admin

Verticala Home & Deco este destul de populară pe piața de eCommerce din străinătate, însă în ultimii doi ani, notorietatea acestei categorii de produse a început să crească și pe piața din România.

Citește Mai Mult
Postat în Blugento Academy eCommerce Marketing Online De: Blugento

Astăzi avem plăcerea să vă anunțăm parteneriatul cu OMNIvision, care ne oferă soluția prin care poți intra, privi și explora un spațiu ca și cum ai fi în realitate acolo. OMNIvision este o companie ce furnizează instrumente de marketing bazate pe tehnologie cu care, împreună, vom digitaliza spații interioare, prin OMNIscan3D.

Citește Mai Mult
Postat în Blugento Academy eCommerce Marketing Online Noutăți De: Bluegento Admin

Suntem foarte bucuroși să anunțăm parteneriatul cu ProductLead.me, cea mai simplă tehnologie prin intermediul căreia brandurile își pot transforma conținutul din Social Media într-un instrument eficient și măsurabil de vânzări. De acum, Blugento împreună cu ProductLead.me, îți oferă un alt tip de experiență ecommerce prin construirea instantă a unui shop vizual, integrat direct în site-ul brandului și nu numai.

Citește Mai Mult
Postat în Blugento Academy eCommerce Marketing Online Noutăți De: Bluegento Admin

Ți-ai dorit dintotdeauna să îți deschizi un magazin online pentru a vinde haine și accesorii, însă procesul ți s-a părut a fi prea laborios și complicat? Adevărul este că e mai simplu decât crezi și îți vom demonstra în acest articol cam cât de repede poți să îți creezi propriul magazin online, gata să primească primii clienți.

Citește Mai Mult
Postat în Blugento Academy eCommerce Marketing Online Noutăți De: Bluegento Admin

Articol realizat de Juristo.ro

În ciuda faptului că perioada de implementare a noilor norme GDPR a trecut, un studiu realizat ulterior acestei perioade relevă faptul că 3 firme românești din 10 nici măcar nu au auzit de GDPR, în timp ce 50% dintre firmele din România nu au implementat normele după intrarea în vigoare a regulamentului.

Citește Mai Mult
Postat în Blugento Academy Business Best Practice De: Bluegento Admin

Adobe, cea de-a doua companie din lume în domeniul software, a anunțat încheierea unui acord definitiv pentru achiziționarea Magento Commerce, cea mai populară platformă open-source pentru comerț online din lume.

Citește Mai Mult
Postat în Blog eCommerce Noutăți De: Bluegento Admin

Ediția de 13 ani a GPeC Summit a fost cu noroc. Cu noroc nu înseamnă că celelalte ediții n-ar fi fost reușite, dar anul acesta totul a fost la superlativ, de la calitatea și discursurile invitaților la organizare și participanți.

Citește Mai Mult
Postat în Blugento Academy eCommerce Marketing Online Noutăți De: Bluegento Admin

Magento Imagine este unul dintre cele mai mari și mai importante evenimente la nivel global din industria de eCommerce. Ediția de anul acesta a avut loc la Wynn Las Vegas, între 23-25 aprilie. Peste 100 de experți în eCommerce și 3.000 de participanți s-au adunat pentru 3 zile în cadrul unui eveniment cu adevărat unic unde au fost ținute peste 65 de panel-uri.

Citește Mai Mult
Postat în Blugento Academy eCommerce Marketing Online Noutăți De: Bluegento Admin

Email marketing-ul rămâne până în prezent cel mai eficient canal din punct de vedere al costului de achiziție, fie că ne referim la clienți noi sau existenți. Din acest motiv, magazinele online trebuie să își contureze un plan prin care să creeze o relație de încredere cu abonații și clienții existenți, dar și să îi aducă din nou pe site.

Iată cinci idei de email marketing pe care le poți implementa în perioada imediat următoare.

1. Email educațional

Educarea clienților este o tehnică ce funcționează de minune, deoarece arată că îți pasă de audiența ta și că scopul pentru care trimiți email-urile nu îl reprezintă doar vânzarea de produse.

Pentru a le câștiga încrederea, recomandarea noastră este să creezi conținut util care face referire fie la nișa în care activezi, fie la produsele pe care le vinzi.

De exemplu, dacă vinzi produse de îngrijire a pielii, te poți lega de o mulțime de subiecte precum: cum să îți îngrijești pielea în timpul iernii, ce să mănânci pentru o piele strălucitoare, trucuri de la experți, recomandări de produse pentru diverse tipuri de ten. Gândește-te la produsele pe care le vinzi și notează subiectele care îți vin în minte legat de acestea. Apoi, rămâne doar să începi crearea conținutului.

2. Email de prezentare a brandului

Email-ul în care faci o scurtă prezentare a brandului tău ar trebui să fie printre primele pe care le trimiți. Ar fi ideal ca acesta să conțină informații despre viziunea companiei, despre fondatori, o scurtă poveste a ideii din spate dacă este cazul, dar și ce te diferențiază față de competiție.

Prezentarea brandului trebuie să ajute clienții să afle mai multe despre tine astfel încât să își dorească să devină fani ai magazinului tău online, și chiar să povestească prietenilor despre el.

3. Email de follow-up

Un aspect supărător care intervine în relația dintre client și magazin online apare de multe ori după ce clientul a plasat o comandă și contactează magazinul online pentru asistență. Din diverse motive însă, unele magazine online nu răspund tocmai prompt la aceste cereri.

Pentru a evita astfel de situații, noi recomandăm să fii tu cel care contactează clientul, și nu invers. Astfel, la câteva zile după ce acesta ar fi trebuit să intre în posesia comenzii, este indicat să îi trimiți un email în care să îl întrebi dacă totul este în regulă și dacă este mulțumit de produse. Nu multe companii procedează în acest fel, așa că reprezintă o oportunitate excelentă de a te remarca față de competiție.

4. Email de reactivare

De-a lungul timpului, în lista ta de email vor exista și clienți care nu vor mai fi interesați în email-urile pe care le trimiți. Așa că cel mai bine este să încerci reactivarea lor, iar pe cei care rămân totuși inactivi să îi scoți din listă.

Din punct de vedere al conținutului, email-ul trebuie să reamintească faptul că nu au mai interacționat cu tine demult, dar și că te-ar interesa să știi ce a determinat acest lucru. În plus, le poți oferi un discount valabil câteva zile pentru următoarea achiziție, fapt ce îi poate motiva în acest demers.

.

5. Email pentru clienți loiali

Este mult mai avantajos din punct de vedere financiar să încerci să vinzi unui client existent, decât unuia nou. Așadar, te poți folosi de email marketing pentru a-i anunța pe cei care au plasat o comandă de programul tău de loialitate și de beneficiile acestuia.

Te poți inspira după modelul pe care îl folosesc alte magazine online, însă nu încerca să copiezi fiecare aspect, deoarece fiecare afacere este diferită și s-ar putea ca strategia unora să nu se aplice și pentru tine.

Concluzie

Dat fiind faptul că în prezent email marketing este o strategie extrem de eficientă ce îți poate aduce mai multe vânzări, noi îți sugerăm să profiți de aceste idei cât mai repede posibil. Fiecare zi pierdută reprezintă oportunități de vânzare irosite, așa că pune-te pe treabă!

Articole similare

Ți-a plăcut acest articol?

Subscrie la newsletter-ul nostru și află când îl publicăm pe următorul.

Postat în eCommerce Marketing Online Noutăți De: Bluegento Admin

În ciuda faptului că România nu are cea mai dezvoltată piață de comerț electronic la nivelul Uniunii Europene, potențialul de creștere este uriaș, în ultimii ani observându-se un interes mai mare al românilor pentru cumpărăturile online. Acesta s-a remarcat nu doar prin valoarea totală a tranzacțiilor, care crește de la an la an, dar și prin faptul că 44% din utilizatorii de Internet din mediul urban au făcut cumpărături online cel puțin o dată pe lună în anul 2017. Comportamentul consumatorilor se schimbă și evoluează odată cu piața. Tocmai de aceea considerăm că este important ca la fiecare început de an să trecem în revistă cele mai importante trenduri de care magazinele online trebuie să țină cont dacă vor să se diferențieze și să crească în 2018.

Hai să vedem pe ce trebuie să mizezi anul acesta.

1.Personalizarea experienței

Experiența pe care o are un posibil cumpărător cu un magazin online nu se reduce doar la interacțiunea cu site-ul propriu-zis, ci și la ceea ce se întâmplă după ce utilizatorul părăsește site-ul, fie că a achiziționat un produs sau nu.

Un trend care va fi prezent în 2018 este acela de a personaliza recomandările de produse - fie prin email marketing, fie prin reclame targetate pe rețelele sociale sau pe Google.

Această strategie îți va mări șansele de succes ale campaniilor create.

2. Poze și clipuri profesioniste

Unul din principalele motive pentru care utilizatorii de Internet nu cumpără online îl reprezintă neîncrederea în faptul că produsele prezentate pe site corespund realității.

Așadar, magazinele online își pot crește vânzările dacă investesc în poze și clipuri profesioniste de prezentare a produselor. O afacere online care are poze mici și neclare nu va reuși să atragă suficientă încredere astfel încât să facă vânzări pe termen lung.

3. Automatizare

Automatizarea reprezintă una dintre cele mai importante reguli ale comerțului online. Fără a automatiza anumite sarcini, nu vei putea scala magazinul online, deoarece nu îți va permite timpul să te ocupi de tot.

Din fericire, există o mulțime de instrumente care te pot ajuta în acest demers, fie că vorbim de email marketing sau campanii pe rețelele sociale. Astfel, te vei putea concentra mai mult pe sarcini precum interacțiunea cu clienții.

4. Diversificarea canalelor de promovare

Majoritatea magazinelor online se promovează folosind mai puțin de cinci canale de promovare. Pentru a crește însă notorietatea și încrederea în afacerea ta online, trebuie să te gândești și la alte metode prin care să ajungi la cât mai mulți utilizatori ce fac parte din audiența la care vrei să ajungi.

Un trend pe care mizăm în 2018 este acela de a crea campanii pe Instagram, cu influenceri, și chiar crearea de parteneriate cu magazine online ce sunt complementare activității tale. Astfel, dacă vinzi haine și echipamente sportive, te poți asocia cu un magazin online care comercializează produse sănătoase.

5. Crearea de conținut relevant

Scopul informației prezentate pe site-ul unui magazin este să ofere suportul necesar unui posibil cumpărător, astfel încât acesta să poată lua o decizie de cumpărare.

Chiar dacă în prezent accentul este pe conținutul video, nici cel scris nu trebuie ignorat. De la descrierea unui produs, modul de folosire, beneficii, caracteristici, articole de blog, tutoriale, până la pagina cu întrebări frecvente, toate sunt importante în strategia de comunicare a unui magazin online.

Regula de bază a oricărui tip de conținut pe care îl vei crea este că trebuie să vină în întâmpinarea cumpărătorului și să stabilească o relație de încredere cu brandul tău.

Cam acestea ar fi sfaturile noastre la început de 2018. Sperăm să ții cont de ele și să te ajute să stabilești o strategie cât mai bună pentru anul acesta. Dacă mai ai nevoie și de alte sfaturi, te invităm să ne citești blogul în continuare.

Articole similare

Ți-a plăcut acest articol?

Subscrie la newsletter-ul nostru și află când îl publicăm pe următorul.

Postat în eCommerce De: Bluegento Admin
Pagina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5